Hvem skal ind?

Rygter om spillere på vej til eller fra klubben diskuteres her.
Forumregler
HUSK: Angiv ALTID kilde/link på alle rygter mm. man måtte poste her på forum.
VED TRANSFER HISTORIER HVOR DER ER LIDT MERE KØD PÅ END NORMALT, SÅ OPRET VENLIGST EN SELVSTÆNDIG TRÅD!
Hr. Drejer
Geografisk sted: Nordsjælland

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af Hr. Drejer » torsdag, 09. jun, 2016 16:34

Nå i to karantæneryttere, skal vi tale om hvem som skal ind. Jeg læste på den norske at vi er linket til Tello - igen igen. Ham har vi vel været linket til de sidste 4 somre. Han dukker altid op. Lidt ligesom Quaresma for en del år siden. Ham blev vi også linket til sommer efter sommer.

XabiAlonso#14

Indlæg af XabiAlonso#14 » torsdag, 09. jun, 2016 20:38

Det bliver et nej tak til Tello! Han har været lejet ud til både Porto og Fiorentina uden at gøre det store væsen af sig ! Kan ikke se hvad pokker vi skal med ham :naughty:

texy
Geografisk sted: København
Alder: 50

Indlæg af texy » søndag, 12. jun, 2016 13:08

Hvis klubben er af den holdning, at der skal hentes en offensiv-spiller, så kunne vi udnytte, at verdens øjne er rettet imod EM og prøve at signe Gabriel i Santos.

Jeg skal indrømme, at jeg ikke har set ham spille. Har kun set Youtube-beskrivelse og læst artikler om ham. Men han kunne sagtens være en af de næste spændende brasilianske spillere, som tager skridtet fra Brasilien til Europa. Og sammenlignet med Tello, så vil jeg altså hellere prøve denne brasilianer. Vi har da også allerede en social base, som kunne hjælpe ham til at falde til i form af Lucas, Coutinho og Firmino.

Jeg ved dog ikke, om han vil kunne få arbejdstilladelse i UK. Han har foreløbig kun fået tre optrædener for Brasilien.
Kloppite

Brugeravatar
TobyLfc

Indlæg af TobyLfc » søndag, 12. jun, 2016 17:22

https://www.theguardian.com/football/20 ... ki-udinese
Liverpool have made a £9.5m bid for the Udinese midfielder Piotr Zielinski but face competition from Napoli for the Polish international.

Liverpool made the bid on Saturday with Jürgen Klopp also speaking to the 22-year-old midfielder on the phone to reassure the player he would have an important role to play at Anfield next season and beyond.

Udinese want £12m for the player, who has spent the past two seasons out on loan at Empoli. Napoli have offered £8.7m plus add-ons with the club’s president, Aurelio De Laurentiis, saying on Sunday: “Liverpool have made a bid for him and Zielinski wants to join them but we are trying to convince the player to join us, because we have an agreement with Udinese.”

Zielinski played for the incumbent Napoli manager, Maurizio Sarri, at Empoli and the latter is keen to work with the player again. The Polish midfielder had struggled in Italy before Sarri took over at Empoli and transformed the young player into a complete box-to-box midfielder.
Billede
"YNWA"

XabiAlonso#14

Indlæg af XabiAlonso#14 » søndag, 12. jun, 2016 21:45

Vil 100 gange hellere have Yarmolenko end Mane !
19 mål og 13 assist i 34 kampe for Dynamo Kyiv i denne sæson ! :clap:

http://www.liverpoolecho.co.uk/sport/fo ... s-11458610

Robbie_God_Fowler

Indlæg af Robbie_God_Fowler » søndag, 12. jun, 2016 21:47

Når vi snakker offensive forstærkninger peger pilen i retning mod Mané fra Southampton. I hvert fald hvis man skal tro de lokale journalister såsom Joyce, King og Pearce, der alle plejer at være velinformeret, skulle vi have rettet fokus mod Mané fra Southampton.

Jeg er glad for, at vi er kommet til den erkendelse, at vi mangler en hurtig, udfordrende og målfarlig kantspiller/yderangriber. Vi mangler i den grad fart i forreste geled og personer der strækker spillet via løb i længderetningen af banen.

Jeg er dog ikke imponeret over, at man har identificeret Mané som løsningen, nu hvor Götze handlen ser ud til at være løbet ud i sandet. Mané er meget ustabil i sine præstationer - fra det elendige til det sublime. Mané er en dygtig spiller, men til de rygtede 25-30 millioner pund vil jeg mene vi skal kunne finde mere talent. Men rart er det, at vi leder efter denne spillertype.

XabiAlonso#14

Indlæg af XabiAlonso#14 » søndag, 12. jun, 2016 22:01

Ja, det tyder desværre på det er Mané vi går efter :?
Han er bare en alt for stor en humørspiller, og dem ha vi sgu nok af i truppen pt..

Brugeravatar
Mads T.
Geografisk sted: Nørrebro
Alder: 41

Indlæg af Mads T. » søndag, 12. jun, 2016 22:08

Synes Mané har spillet virkelig godt på både højre og venstre fløj i hele denne sæson. Af en eller anden grund, har Koeman dog i en del kampe, valgt at spille Mané som offensiv midt centralt, hvor han ikke har været nær så afgørende. Han gør sig klart bedst på fløjen, hvor han kan udnytte sin fart. Synes Mané ville være et godt køb, dog selvfølgelig afhængigt af prisen, som nok er omkring £20-25 mil.

Oomph242

Indlæg af Oomph242 » søndag, 12. jun, 2016 22:13

XabiAlonso#14 skrev:Ja, det tyder desværre på det er Mané vi går efter :?
Han er bare en alt for stor en humørspiller, og dem ha vi sgu nok af i truppen pt..

Lad os håbe der bare er en sløring for, at narre fjenden. Vi må efterhånden have lært, at vores trup ikke bliver bedre af Southampton spillere, til den dobbelte pris af deres værdi.

Brugeravatar
RedRedRed
Alder: 36

Indlæg af RedRedRed » mandag, 13. jun, 2016 16:57

Her er endelig noget, der kunne få mig frem i stolen! Go go goo.

Men hvorfor han skulle vælge os, kan jeg så overhovedet ikke se desværre. :cry:

Brugeravatar
AndreasN
Geografisk sted: Valby
Alder: 31

Indlæg af AndreasN » mandag, 13. jun, 2016 17:08

Det er da også et kæmpe useriøst rygte. Generelt er det utrolig opløftende, at ikke engang lokale journalister lader til vide det fjerneste om, hvad der foregår. Om man skal takke Klopp for det ved jeg ikke, men generelt er det mit indtryk, at meget lidt er sluppet ud af klubben siden, han kom til.
Liverpool Football Klopp

nordjysk redman

Indlæg af nordjysk redman » mandag, 13. jun, 2016 17:14

RedRedRed skrev:Her er endelig noget, der kunne få mig frem i stolen! Go go goo.

Fordi vi er en langt større klub det kan godt være at de har cl at byde på men hvad er der fedt ved at blive kørt ud på røv og albuer som de nok bliver

Brugeravatar
RedRedRed

Indlæg af RedRedRed » mandag, 13. jun, 2016 17:21

nordjysk redman skrev:
RedRedRed skrev:Her er endelig noget, der kunne få mig frem i stolen! Go go goo.
Fordi vi er en langt større klub det kan godt være at de har cl at byde på men hvad er der fedt ved at blive kørt ud på røv og albuer som de nok bliver
Det var ikke så meget valget mellem Leicester og Liverpool jeg hentydede til. Men derimod Liverpool kontra alle de andre storklubber som byder OG som har CL fodbold at lokke med.
Dér tror jeg ikke vi står en chance, medmindre manden er kæmpe Liverpoolfan, og det har jeg ikke fornemmelsen af er tilfældet.

Brugeravatar
AndreasN
Geografisk sted: Valby
Alder: 31

Indlæg af AndreasN » mandag, 13. jun, 2016 17:30

Ligesom et rygte fra Daily Star i sig selv er useriøst at diskutere.
Liverpool Football Klopp

Brugeravatar
RedRedRed

Indlæg af RedRedRed » mandag, 13. jun, 2016 17:45

AndreasN skrev:Ligesom et rygte fra Daily Star i sig selv er useriøst at diskutere.
Du er velkommen til ikke at deltage. :)

Besvar