Hvem skal ind?
Forumregler
HUSK: Angiv ALTID kilde/link på alle rygter mm. man måtte poste her på forum.
VED TRANSFER HISTORIER HVOR DER ER LIDT MERE KØD PÅ END NORMALT, SÅ OPRET VENLIGST EN SELVSTÆNDIG TRÅD!
HUSK: Angiv ALTID kilde/link på alle rygter mm. man måtte poste her på forum.
VED TRANSFER HISTORIER HVOR DER ER LIDT MERE KØD PÅ END NORMALT, SÅ OPRET VENLIGST EN SELVSTÆNDIG TRÅD!
Re: Hvem skal ind?
http://www.dailymail.co.uk/sport/footba ... sliga.html
Niklas Sule meldes som muligt supplement til Matip, Lovren og Joe Gomez.
Må sige, at jeg ikke har set ham mange gange, men er generelt glad for tyske forsvarsspillere og målmænd.
Må sige, at jeg ikke har set ham mange gange, men er generelt glad for tyske forsvarsspillere og målmænd.
- Sivi
- Geografisk sted: En by ved æ' Vesterhaw
- Alder: 28
Er generelt bare glad for tyske spillere, så det gør ikke mig noget. Før var det jo Arsenal som alle tyskere gerne ville til, hvis de skulle til Premier league. Tror det blive os i fremtiden.
Justice for the 96! <3
LFC_20 skrev:http://www.dailymail.co.uk/sport/footba ... sliga.html
Og hvis ikke Sule er en mulighed så Jonathan Tah i Leverkusen istedet for? Nogen der følger tysk fodbold der kan fortælle hvordan de er?
https://pbs.twimg.com/media/CjEdbZQWkAAOq4n.jpg:large Fandt dette billede på Twitter.
You cannot have an impartial Football Association when members of that board are also executives at Manchester United football club! - Rafael Benitez.
Sivi skrev:Er generelt bare glad for tyske spillere, så det gør ikke mig noget. Før var det jo Arsenal som alle tyskere gerne ville til, hvis de skulle til Premier league. Tror det blive os i fremtiden.
Jeg tror stadig London, vil trække kraftigt i mange. Selvom mange tyskere måske har villet til Arsenal, så kan jeg kun huske de har haft fire af dem. Det tal slår vi, ret nemt.
Vi har da haft flere end fire, Ziege, Babbel, Hamann, Riedle og angriberen på ungdomsholdet(hvis han er i LFC endnu), er dem jeg kan huske uden at have googlet.Oomph242 skrev:Sivi skrev:Er generelt bare glad for tyske spillere, så det gør ikke mig noget. Før var det jo Arsenal som alle tyskere gerne ville til, hvis de skulle til Premier league. Tror det blive os i fremtiden.
Jeg tror stadig London, vil trække kraftigt i mange. Selvom mange tyskere måske har villet til Arsenal, så kan jeg kun huske de har haft fire af dem. Det tal slår vi, ret nemt.
Verden er smask fuld af hyklere....
- Sivi
Han sagde, at han huskede kun at Arsenal havde 4Thommo skrev:Vi har da haft flere end fire, Ziege, Babbel, Hamann, Riedle og angriberen på ungdomsholdet(hvis han er i LFC endnu), er dem jeg kan huske uden at have googlet.Oomph242 skrev:Sivi skrev:Er generelt bare glad for tyske spillere, så det gør ikke mig noget. Før var det jo Arsenal som alle tyskere gerne ville til, hvis de skulle til Premier league. Tror det blive os i fremtiden.

Tror desuden det er Yesil du tænker på. Derudover har vi da også en, som stadig er i klubben

Justice for the 96! <3
Jeg skriver jo også, vi slår det tal nemt. Can, Dundee og Sahin kan også tilføjes.Thommo skrev:Vi har da haft flere end fire, Ziege, Babbel, Hamann, Riedle og angriberen på ungdomsholdet(hvis han er i LFC endnu), er dem jeg kan huske uden at have googlet.Oomph242 skrev:Sivi skrev:Er generelt bare glad for tyske spillere, så det gør ikke mig noget. Før var det jo Arsenal som alle tyskere gerne ville til, hvis de skulle til Premier league. Tror det blive os i fremtiden.
Det var Yesil jeg havde i tankerne, Can var så indlysende at jeg ikke skrev ham i skyndingen.Sivi skrev:Han sagde, at han huskede kun at Arsenal havde 4Thommo skrev:Vi har da haft flere end fire, Ziege, Babbel, Hamann, Riedle og angriberen på ungdomsholdet(hvis han er i LFC endnu), er dem jeg kan huske uden at have googlet.Oomph242 skrev:Sivi skrev:Er generelt bare glad for tyske spillere, så det gør ikke mig noget. Før var det jo Arsenal som alle tyskere gerne ville til, hvis de skulle til Premier league. Tror det blive os i fremtiden.
Jeg tror stadig London, vil trække kraftigt i mange. Selvom mange tyskere måske har villet til Arsenal, så kan jeg kun huske de har haft fire af dem. Det tal slår vi, ret nemt..
Tror desuden det er Yesil du tænker på. Derudover har vi da også en, som stadig er i klubben
@Oomph, modtaget, jeg misforstod indlæget, selv om det er ret nemt at forstå

Verden er smask fuld af hyklere....
Spændende!
You cannot have an impartial Football Association when members of that board are also executives at Manchester United football club! - Rafael Benitez.
- Sivi
Sahin er tyrkerOomph242 skrev:Jeg skriver jo også, vi slår det tal nemt. Can, Dundee og Sahin kan også tilføjes.Thommo skrev:Vi har da haft flere end fire, Ziege, Babbel, Hamann, Riedle og angriberen på ungdomsholdet(hvis han er i LFC endnu), er dem jeg kan huske uden at have googlet.Oomph242 skrev:Sivi skrev:Er generelt bare glad for tyske spillere, så det gør ikke mig noget. Før var det jo Arsenal som alle tyskere gerne ville til, hvis de skulle til Premier league. Tror det blive os i fremtiden.

Justice for the 96! <3
Sivi skrev:Sahin er tyrkerOomph242 skrev:Jeg skriver jo også, vi slår det tal nemt. Can, Dundee og Sahin kan også tilføjes.Thommo skrev:Vi har da haft flere end fire, Ziege, Babbel, Hamann, Riedle og angriberen på ungdomsholdet(hvis han er i LFC endnu), er dem jeg kan huske uden at have googlet.Oomph242 skrev:Sivi skrev:Er generelt bare glad for tyske spillere, så det gør ikke mig noget. Før var det jo Arsenal som alle tyskere gerne ville til, hvis de skulle til Premier league. Tror det blive os i fremtiden.
Han er født i Tyskland, men spiller på det tyrkiske landshold. Så i min verden er han tysker, med tyrkiske rødder.
- Sivi
Fair nokOomph242 skrev:Sivi skrev:Sahin er tyrkerOomph242 skrev:Jeg skriver jo også, vi slår det tal nemt. Can, Dundee og Sahin kan også tilføjes.Thommo skrev:Vi har da haft flere end fire, Ziege, Babbel, Hamann, Riedle og angriberen på ungdomsholdet(hvis han er i LFC endnu), er dem jeg kan huske uden at have googlet.Oomph242 skrev:Sivi skrev:Er generelt bare glad for tyske spillere, så det gør ikke mig noget. Før var det jo Arsenal som alle tyskere gerne ville til, hvis de skulle til Premier league. Tror det blive os i fremtiden.
Han er født i Tyskland, men spiller på det tyrkiske landshold. Så i min verden er han tysker, med tyrkiske rødder.

Justice for the 96! <3
- Sivi
http://www.liverpoolecho.co.uk/sport/fo ... r-11376550
1/10 del cirka, vil helst til Liverpool, hvis de skulle til Premier League. Hvor mange af dem som så er store spillere, vides selvfølgelig ikke, men interessant er det da.
1/10 del cirka, vil helst til Liverpool, hvis de skulle til Premier League. Hvor mange af dem som så er store spillere, vides selvfølgelig ikke, men interessant er det da.
Justice for the 96! <3
Det er faktisk rigtig stærktSivi skrev:http://www.liverpoolecho.co.uk/sport/fo ... r-11376550
Jeg tror på Telegraph og siger, at Chilwell bliver næste signing:
http://www.empireofthekop.com/2016/05/2 ... telegraph/
Derfor håber jeg stadig på Hector.
http://www.empireofthekop.com/2016/05/2 ... telegraph/
Derfor håber jeg stadig på Hector.