Hvem skal ind?

Rygter om spillere på vej til eller fra klubben diskuteres her.
Forumregler
HUSK: Angiv ALTID kilde/link på alle rygter mm. man måtte poste her på forum.
VED TRANSFER HISTORIER HVOR DER ER LIDT MERE KØD PÅ END NORMALT, SÅ OPRET VENLIGST EN SELVSTÆNDIG TRÅD!
Brugeravatar
Sivi
Geografisk sted: En by ved æ' Vesterhaw
Alder: 28

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af Sivi » fredag, 20. maj, 2016 22:43

Oomph242 skrev:
pingel skrev:Da Gerrard var 19 år kunne han ikke udfylde den rolle...

Var det ikke meningen at vi efterhånden skulle til at signe "proven quality"?

Men hvem kunne det være? Vi har hverken CL eller rigtig mange penge.
Mon ikke Klopp finder på noget. Har stor tillid til at han nok skal finde den rigtige løsning til vores problemer :P
Justice for the 96! <3

Brugeravatar
Thommo
Geografisk sted: Randers
Alder: 49

Indlæg af Thommo » lørdag, 21. maj, 2016 00:34

Sivi skrev: Har stor tillid til at han nok skal finde den rigtige løsning til vores problemer :P
Han er i Dortmund, det tror jeg at Klopp er enig med mig i(i al beskedenhed 8-) )Gündogan skal jo vist væk denne sommer, og hvis han får en rigtig rigtig fin løn pose, siger han nok gladeligt, at LFC lige var det rigtige for ham. Jeg håber Klopp har så stor tiltrækning at de(Götze SKAL signe) tidligere under Klopp, kan acceptere en sæson uden CL. For min skyld kan et Hendo salg godt komme på tale, hvis "bare" Ilkay hentes. Hvis Hendo og Ballo sælges giver det vel godt 200.000 om ugen i løn pund, de kan for min skyld giver til Ilkay. Også selv om jeg er glad for Hendo som kaptajn, men han får forhåbentligt svært ved at starte inde den kommende sæson....Da vi forstærkes, jeg tror på det.
Verden er smask fuld af hyklere....

Brugeravatar
F1rm1no
Geografisk sted: Holstebro
Alder: 45

Indlæg af F1rm1no » lørdag, 21. maj, 2016 11:53

Thommo skrev:
Sivi skrev: Har stor tillid til at han nok skal finde den rigtige løsning til vores problemer :P
Han er i Dortmund, det tror jeg at Klopp er enig med mig i(i al beskedenhed 8-) )Gündogan skal jo vist væk denne sommer, og hvis han får en rigtig rigtig fin løn pose, siger han nok gladeligt, at LFC lige var det rigtige for ham. Jeg håber Klopp har så stor tiltrækning at de(Götze SKAL signe) tidligere under Klopp, kan acceptere en sæson uden CL. For min skyld kan et Hendo salg godt komme på tale, hvis "bare" Ilkay hentes. Hvis Hendo og Ballo sælges giver det vel godt 200.000 om ugen i løn pund, de kan for min skyld giver til Ilkay. Også selv om jeg er glad for Hendo som kaptajn, men han får forhåbentligt svært ved at starte inde den kommende sæson....Da vi forstærkes, jeg tror på det.
Han er ude de næste 4 måneder så vidt jeg har forstået

Sendt fra min SM-G930F med Tapatalk
Liverpool er min religion og anfield mit mekka

Brugeravatar
LFC_20

Indlæg af LFC_20 » lørdag, 21. maj, 2016 22:55

Nu bringer jeg bare et navn i spil, som ikke umiddelbart er rygtet til klubben.

Javi Martinez fra Bayern. Virker ikke som om, at han får den store tillid/spilletid. Han var en suveræn spiller i Bilbao, men har vist døjet med skader i Bayern. Fantastisk stabilisator på den defensive midt, som formår at skabe balance - hvilket jeg ikke mener vi har spilleren som gør i øjeblikket.

Brugeravatar
Westie
Alder: 32

Indlæg af Westie » lørdag, 21. maj, 2016 23:42

LFC_20 skrev:Nu bringer jeg bare et navn i spil, som ikke umiddelbart er rygtet til klubben.

Javi Martinez fra Bayern. Virker ikke som om, at han får den store tillid/spilletid. Han var en suveræn spiller i Bilbao, men har vist døjet med skader i Bayern. Fantastisk stabilisator på den defensive midt, som formår at skabe balance - hvilket jeg ikke mener vi har spilleren som gør i øjeblikket.
Så vidt jeg husker, så forlængede han med 5 år omkring januar, så han virker til at være en, der satses på fremadrettet i Bayern :)

Brugeravatar
Niels K
Geografisk sted: Nordsjælland

Indlæg af Niels K » søndag, 22. maj, 2016 07:08

F1rm1no skrev:
Thommo skrev:
Han er ude de næste 4 måneder så vidt jeg har forstået

Sendt fra min SM-G930F med Tapatalk
Det kunne jo faktisk være, at det ville afholde klubber med alt for mange penge eller uimodståelige klubber som Barca og Real M fra at ville hente ham, og at det så blev vores mulighed ?

Brugeravatar
Niels K

Indlæg af Niels K » søndag, 22. maj, 2016 07:56

Det plejer jo at ende med et køb, når der har været skrevet rigtig længe, kontinuerligt om en spiller, derfor regner jeg Götze for sikker. Dette vil være et super stjerne køb.

Der er en masse mulige målmænd i Tyskland, som vi alle har råd til, og nu er det så Karius, der skrives om. Jeg er sikker på, at een af dem, der har været fremme hentes, og pilen peger helt sikkert på Karius. Han skal være et ualmindeligt stort talent for at dette giver mening, da der alligevel skal noget til for at vippe en efterhånden rutineret PL keeper med visse spidskompetencer af pinden. Jeg formoder, at Klopp har helt styr på de unge, talentfulde, tyske målmænd.

Der skrives også en del om en ny venstre back, og det har der været gjort længe, og det lyder umiddelbart som om, at skriveriet om Hector er aftagende, mens unge Chilwell fra Leicester er i spalterne i den seneste tid. Jeg vil da ikke sige nej til et stort talent som Chilwell, men med Hector får vi en tysk landsholdsspiller med styr på det defensive arbejde, og det mener jeg, er det, vi har brug for.

Nu begynder der også at skrives om en ekstra center forsvarer, og den første jeg stødte på var Niklas Sule fra Hoffenheim og det tyske U21 landshold. Mon ikke også, det ville være bedst med en meget rutineret type som 1. valg eller gardering for Lovren, Matip og Gomez, da de alle er rimelig unge af center forsvarere at være, og da en ledertype er at foretrække ? Igen, vil man jo gerne have et kæmpe talent, hvis Sule er et sådant, men vi har vel brug for en rutineret leder nu og her ?

Så skriver der også en del om Drinkwater, og der har tidligere været skrevet om centrale midtbanefolk. Er Drinkwater god nok/bedre, end det vi har, er han en leder ? Jeg har ikke set vildt meget Leicester. Vi har Can, Hendo, Milner og Grujic til 2 pladser (tæller ikke Lucas og Allen med). Ville det være godt med 1 mere, eller skal næste sæson bruges til at se de fire's fulde potentiale ?

Arda Turan har vi fulgt og budt på siden 2009, han er Liverpool fan, og han er tilsyneladende utilfreds med livet i Barca:

http://www.liverpool-kop.com/2016/05/ba ... -news.html?

Kelly
Geografisk sted: Viborg
Alder: 56

Indlæg af Kelly » søndag, 22. maj, 2016 08:22

Danny Drinkwater kunne han være en løsning i stedet for Allen.
Liverpool FC for ever. You will never walk alone.

Brugeravatar
Jesper

Indlæg af Jesper » søndag, 22. maj, 2016 08:54

Kelly skrev:Danny Drinkwater kunne han være en løsning i stedet for Allen.
Han er i hvert fald en lidt anden type end hvad vi har truppen. Han er en jernmand, men han har også kvaliteter i pasningsspillet.
Og så er han bestemt en leder på holdet. Jeg er så ret så tvivlsom om han duer på et hold, der i nogle kampe skal dominere med bolden
Hvis man da bare én gang kunne stå i spillertunnellen, altså som spiller!

Niche
Geografisk sted: Frederikssund
Alder: 52

Indlæg af Niche » søndag, 22. maj, 2016 11:18

Jesper skrev:
Han er i hvert fald en lidt anden type end hvad vi har truppen. Han er en jernmand, men han har også kvaliteter i pasningsspillet.
Og så er han bestemt en leder på holdet. Jeg er så ret så tvivlsom om han duer på et hold, der i nogle kampe skal dominere med bolden
Hvorfor er du i tvivl? Hvis han er en jernmand, god på bolden og en leder på banen, hvor er det så, han ikke skulle kunne fungere i Klopps taktiske setup? Han er så vidt jeg har set utroligt diciplineret, fylder meget defensivt og tager de rigtige offensive løb i forhold til hans medspillere. Han er dog ikke særligt "flashy", og sætter sjældent et par spillere inden han knalder læderet i rusen, og imø er det et af vores store problemer. Der er ikke flair nok i de midtbanefolk vi har pt. Vi mangler imø noget slutprodukt, som modstanderne skal tage seriøst, samt en decideret defensivt orienteret styrmand.

Oomph242

Indlæg af Oomph242 » søndag, 22. maj, 2016 11:23

Niche skrev:
Jesper skrev:
Hvorfor er du i tvivl? Hvis han er en jernmand, god på bolden og en leder på banen, hvor er det så, han ikke skulle kunne fungere i Klopps taktiske setup? Han er så vidt jeg har set utroligt diciplineret, fylder meget defensivt og tager de rigtige offensive løb i forhold til hans medspillere. Han er dog ikke særligt "flashy", og sætter sjældent et par spillere inden han knalder læderet i rusen, og imø er det et af vores store problemer. Der er ikke flair nok i de midtbanefolk vi har pt. Vi mangler imø noget slutprodukt, som modstanderne skal tage seriøst, samt en decideret defensivt orienteret styrmand.

Hmm han er 26 og har kun haft en rigtig god sæson. Det har vi vist brændt nallerne på før. Samt bliver han helt sikkert ikke billig.

Brugeravatar
Jesper

Indlæg af Jesper » søndag, 22. maj, 2016 12:00

Oomph242 skrev:
Niche skrev:
Jesper skrev:

Hmm han er 26 og har kun haft en rigtig god sæson. Det har vi vist brændt nallerne på før. Samt bliver han helt sikkert ikke billig.
Jeg er i tvivl, fordi der er markant forskel på at være 6er på et hold, hvor det primært er vigtigt at aflevere til spillere i løbet i en kontrafase. En 6er på et boldbesiddende hold er den moderne 10er og skal have helt andre kompetencer
Hvis man da bare én gang kunne stå i spillertunnellen, altså som spiller!

Brugeravatar
Cynwal
Geografisk sted: Ringe på Midtfyn
Alder: 61

Indlæg af Cynwal » søndag, 22. maj, 2016 12:11

Oomph242 skrev:
Niche skrev:
Jesper skrev:
Kelly skrev:Danny Drinkwater kunne han være en løsning ....
Vi mangler imø noget slutprodukt, som modstanderne skal tage seriøst, samt en decideret defensivt orienteret styrmand.
Hvis vi handler i Leicester, var det så ikke bedre at betale noget mere, og så købe Kanté? Han har i den grad imponeret i denne sæson, og vil så vidt jeg kan se passe perfekt i Klopps Heavy Metal stil.
Vi SMADRER det PIShold !

Niche
Geografisk sted: Frederikssund
Alder: 52

Indlæg af Niche » søndag, 22. maj, 2016 12:34

Cynwal skrev:
Oomph242 skrev:
Niche skrev:
Jesper skrev:
Kelly skrev:Danny Drinkwater kunne han være en løsning ....
Vi mangler imø noget slutprodukt, som modstanderne skal tage seriøst, samt en decideret defensivt orienteret styrmand.
Hvis vi handler i Leicester, var det så ikke bedre at betale noget mere, og så købe Kanté? Han har i den grad imponeret i denne sæson, og vil så vidt jeg kan se passe perfekt i Klopps Heavy Metal stil.
Helt enig. Man of the season imø. Men mon ikke de vil have Chl eventyret med i Leichester???

Brugeravatar
Niels K

Indlæg af Niels K » søndag, 22. maj, 2016 18:17

Klopp har altid haft stor aktivitet i transfervinduerne:

http://www.liverpool.no/Nyheter/Store-u ... rkjp-.aspx

Jeg mener også, at vi skal af med rigtig mange men udover de 2, vi allerede har skrevet med, så behøver vi max. 1 håndfuld mere.

Besvar