Det plejer jo at ende med et køb, når der har været skrevet rigtig længe, kontinuerligt om en spiller, derfor regner jeg Götze for sikker. Dette vil være et super stjerne køb.
Der er en masse mulige målmænd i Tyskland, som vi alle har råd til, og nu er det så Karius, der skrives om. Jeg er sikker på, at een af dem, der har været fremme hentes, og pilen peger helt sikkert på Karius. Han skal være et ualmindeligt stort talent for at dette giver mening, da der alligevel skal noget til for at vippe en efterhånden rutineret PL keeper med visse spidskompetencer af pinden. Jeg formoder, at Klopp har helt styr på de unge, talentfulde, tyske målmænd.
Der skrives også en del om en ny venstre back, og det har der været gjort længe, og det lyder umiddelbart som om, at skriveriet om Hector er aftagende, mens unge Chilwell fra Leicester er i spalterne i den seneste tid. Jeg vil da ikke sige nej til et stort talent som Chilwell, men med Hector får vi en tysk landsholdsspiller med styr på det defensive arbejde, og det mener jeg, er det, vi har brug for.
Nu begynder der også at skrives om en ekstra center forsvarer, og den første jeg stødte på var Niklas Sule fra Hoffenheim og det tyske U21 landshold. Mon ikke også, det ville være bedst med en meget rutineret type som 1. valg eller gardering for Lovren, Matip og Gomez, da de alle er rimelig unge af center forsvarere at være, og da en ledertype er at foretrække ? Igen, vil man jo gerne have et kæmpe talent, hvis Sule er et sådant, men vi har vel brug for en rutineret leder nu og her ?
Så skriver der også en del om Drinkwater, og der har tidligere været skrevet om centrale midtbanefolk. Er Drinkwater god nok/bedre, end det vi har, er han en leder ? Jeg har ikke set vildt meget Leicester. Vi har Can, Hendo, Milner og Grujic til 2 pladser (tæller ikke Lucas og Allen med). Ville det være godt med 1 mere, eller skal næste sæson bruges til at se de fire's fulde potentiale ?
Arda Turan har vi fulgt og budt på siden 2009, han er Liverpool fan, og han er tilsyneladende utilfreds med livet i Barca:
http://www.liverpool-kop.com/2016/05/ba ... -news.html?