Det ene udelukker sandsynligvis det andet, hvis ikke man har uanede økonomiske midler. Jeg ser seks andre positioner end 10'eren, jeg hellere vil forstærkes på først.Emmy skrev:Og det ene udelukker ikke det andet. Feks havde det været fint med en Götze nu hvor firmino er skadetAggerdoo skrev:Tja, hvis resten af holdet ellers er på plads, så er det fint med flere alternativer offensivt. Men det handler vel først og fremmest om at få lappet de huller, der virkelig trænger til det.Niels K skrev:Enig med Mølleren:
"You can never have too many good attacking players in your squad. That’s what wins you games.”
http://www.squawka.com/news/liverpool-w ... lby/633857?
Hvem skal ind?
Forumregler
HUSK: Angiv ALTID kilde/link på alle rygter mm. man måtte poste her på forum.
VED TRANSFER HISTORIER HVOR DER ER LIDT MERE KØD PÅ END NORMALT, SÅ OPRET VENLIGST EN SELVSTÆNDIG TRÅD!
HUSK: Angiv ALTID kilde/link på alle rygter mm. man måtte poste her på forum.
VED TRANSFER HISTORIER HVOR DER ER LIDT MERE KØD PÅ END NORMALT, SÅ OPRET VENLIGST EN SELVSTÆNDIG TRÅD!
Re: Hvem skal ind?
Vi snakker jo ikke kun 10eren. Vi har gerne 3 offensiv spillere bag angriberen, og her kan Götze spille dem alle sammen, og de 3 positioner bytter også gerne positioner i løbet af kampen.Aggerdoo skrev:Det ene udelukker sandsynligvis det andet, hvis ikke man har uanede økonomiske midler. Jeg ser seks andre positioner end 10'eren, jeg hellere vil forstærkes på først.Emmy skrev:Og det ene udelukker ikke det andet. Feks havde det været fint med en Götze nu hvor firmino er skadetAggerdoo skrev:Tja, hvis resten af holdet ellers er på plads, så er det fint med flere alternativer offensivt. Men det handler vel først og fremmest om at få lappet de huller, der virkelig trænger til det.Niels K skrev:Enig med Mølleren:
"You can never have too many good attacking players in your squad. That’s what wins you games.”
http://www.squawka.com/news/liverpool-w ... lby/633857?
Vi burde således have 6 spillere af høj klasse bagved angriberen, og det har vi slet ikke i dag. Der er voldsomt langt fra Ibe og Markovic til Götze.
Kan vi få Götze til 20 mio., er det årets røverkøb, og FSG/transferkomitéen skal fyres for inkompetence og klubskadelig virksomhed, hvis de ikke får skrevet under i en fart.
Vi står til at skulle sælge spillere for givetvis mellem 50-80 mio. £, og alle snakker om, at Klopp vil få øvrige 100 mio. £ at handle for. Der er således rigeligt til indkøb på andre positioner, hvor Jonas Hector f.eks. rygtes til at kunne købes for 12 mio. £.
Payet får vi ikke, men kunne man gøre lige så stort et scoop, så er jeg tilfreds!
Hvis man da bare én gang kunne stå i spillertunnellen, altså som spiller!
- Cynwal
- Geografisk sted: Ringe på Midtfyn
- Alder: 62
Så er der igen (løse) rygter mht. Lacazette. Med en alder på 24, hans placeringsevne, kølighed foran kassen og hurtighed ser jeg ham som en optimal legekammerat for Coutinho, Firmino, Lallana (Götze). Har våde drømme om at få genetableret det sindsyge hurtige angrebsspil fra 2013-14 sæsonen, hvor de 3-4 forreste konstant skiftede plads, og rev og sled modstanderens forsvar i stykker.
http://www.mirror.co.uk/sport/football/ ... le-7675543
http://www.mirror.co.uk/sport/football/ ... le-7675543
Vi SMADRER det PIShold !
Jeg synes, der tegner sig et billede forsvarsmæssigt af, at vi rystes relativt let, når vi sættes under pres, så når vi møder stærke hold, som formår at holde spillet oppe på vores 1/3 - 1/4 del af banen, så ville det være rigtig rart, hvis vi havde spillere, vi kunne stole 100% på i deres defensive spil.
Migs, Sakho og Moreno ville være fornuftige at have et mere defensivt sikkert alternativ til.
Dvs. ift. Migs så skal det være en målmand, som dominerer feltet, som ikke ryger på røven hver gang en modstander rører ham, og som kan sparke præcist og langt, så vi ikke sættes under pres, fordi målmanden ikke kan cleare ordentligt.
Til gengæld er han vild på reflekserne, men det er mange andre målmænd også.
Sakho har problemer med positioneringen, hvilket fører til, at han skal lave akrobatiske indgreb, og jeg tror, at hans kollegaer ikke er helt trykke ved ham, når plads og linje skal holdes. Han får heller ikke headet ordenligt væk ofte.
Til gengæld er han god til at fange bolden foran modstanderen, og han ligger gode, præcise afleveringer frem i banen, selvom de nogle gange er for hårde og lidt for chancebetonede.
Moreno har også problemer med positioneringen, og han efterlader meget plads bag sig, når han rykker frem, som han måske gør en tand for ofte. Der er også for lidt out-put ift. hvor meget, han er involveret i angrebsspillet. Svag på dødbolde.
Fint er det dog, at han giver bredde i spillet, og at han er hurtig.
Det ser heldigvis ud til, at vi netop kigger efter en målmand og en venstre back, og så er Matip forhåbentlig en forstærkning af det centrale forsvar, som også kan give mål i den anden ende, og jeg har god fidus til Gomez.
Så er der mange, der ønsker en defensiv midt, men han skal så slå enten Lucas, Can eller Stewart af. Jeg synes, der er krummer i Stewart, og jeg kan rigtig godt lide Can. De er begge meget unge spillere, og jeg vil egentlig gerne give dem tid til at vokse helt ind i rollen på den bagerste midtbane. Stewart får stor ros af sin træner, og Can er en del af det stærke tyske landshold.
Hvis Lucas kan affinde sig med ikke at spille alle kampe men være rotationsspiller eller måske lige frem back up- eller cup spiller, så er han en god klubmand at have.
På de 2 pladser foran, som er mere box-box, der har vi:
Henderson, Milner, Allen, og så er der Allan Souza. Can kan også spille der.
Umiddelbart er jeg glad for løbemaskiner på disse 2 pladser (nogle gange kun 1 ved siden af Can), men de skal også kunne levere på den sidste 1/3 - 1/4 del af banen, og der mangler vi altså noget kvalitet. Jeg ved ikke, hvad Allan Souza kan, men Klopp har udtalt sig meget positivt om ham.
Men vi kunne vel godt slippe Lucas og Allen for at få en super stærk midtbane mand ind, selvom Grujic også kommer til ?
Til de forreste pladser skal vi have en erstatter for Benteke, selvom vi har 3 mand til en plads (i de fleste kampe). Firmino tror jeg, skal være vores playmaker som en Silva, Özil, Iniesta.
Lacazette kunne være et bud på endnu en angriber, men jeg ved ikke, om vi skal have 4 mand til 1 plads ?
Som legekammerat til Firmino, Coutinho og Lallana, ser det ud til, at vi skal have Götze, og godt for det.
Så kunne det måske være en idé med en winger type, selvom vi ikke har mange folk, som er skarpe på at sætte et hovedstød ind, men Yarmolenko er oppe at vende på rygtebasis i disse dage.
Målmand: 10-20 mio.
VB: Jonas Hector rygtes til ca. 12 mio. £
MF: Matip + Gomez vil være som at få en ny spiller ind
Midt: 30 mio. (hvis det skal være bedre end det, vi har.) + Grujic kommer til
Winger: Yarmolenko rygtes til 25 mio. + vi må se, hvad Klopp kan få ud af Markovic
Götze: 20 mio.
Angriber: Lacazette rygtes til ca. 25 mio. + Ings vil være som at have en ny spiller
I alt ca. 130. mio.
Sælges:
Bogdan: 2
Skrtel: 10 mio.
Touré: 0
Ilori: 2
Enrique: 0
Wisdom: 3 mio.
Allen: 15 mio.
Lucas: 10 mio.
Luis Alberto: 2 mio.
Teixeira: 2 mio.
Sinclair: 3 mio.
Balotelli: 15 mio.
Benteke: 20 mio.
Salg: ca. 84 mio. £
Det giver følgende trup:
Målm: Migs, Horn (eller Ter Stegen, Leno ...)
VB: Hector, Moreno
HB: Clyne, Flanno
MF: Lovren, Matip, Sakho, Gomez
DM: Can, Stewart
MM: Hendo, Milner, Allan, NY
Winger: Yarmolenko ???, Markovic, Ibe
OM: Firmino, Coutinho, Götze, Lallana
AN: Sturridge, Lacazette, Ings, Origi
27 spillere
Mon ikke det skal være en hovedstødsstærk angriber, vi skal have i stedet for Lacazette, da det giver flere muligheder for at ændre spillet alt efter modstander, sidst i kampen osv. ? Der går bl.a. rygter på en argentiner fra River Plate pt.
Migs, Sakho og Moreno ville være fornuftige at have et mere defensivt sikkert alternativ til.
Dvs. ift. Migs så skal det være en målmand, som dominerer feltet, som ikke ryger på røven hver gang en modstander rører ham, og som kan sparke præcist og langt, så vi ikke sættes under pres, fordi målmanden ikke kan cleare ordentligt.
Til gengæld er han vild på reflekserne, men det er mange andre målmænd også.
Sakho har problemer med positioneringen, hvilket fører til, at han skal lave akrobatiske indgreb, og jeg tror, at hans kollegaer ikke er helt trykke ved ham, når plads og linje skal holdes. Han får heller ikke headet ordenligt væk ofte.
Til gengæld er han god til at fange bolden foran modstanderen, og han ligger gode, præcise afleveringer frem i banen, selvom de nogle gange er for hårde og lidt for chancebetonede.
Moreno har også problemer med positioneringen, og han efterlader meget plads bag sig, når han rykker frem, som han måske gør en tand for ofte. Der er også for lidt out-put ift. hvor meget, han er involveret i angrebsspillet. Svag på dødbolde.
Fint er det dog, at han giver bredde i spillet, og at han er hurtig.
Det ser heldigvis ud til, at vi netop kigger efter en målmand og en venstre back, og så er Matip forhåbentlig en forstærkning af det centrale forsvar, som også kan give mål i den anden ende, og jeg har god fidus til Gomez.
Så er der mange, der ønsker en defensiv midt, men han skal så slå enten Lucas, Can eller Stewart af. Jeg synes, der er krummer i Stewart, og jeg kan rigtig godt lide Can. De er begge meget unge spillere, og jeg vil egentlig gerne give dem tid til at vokse helt ind i rollen på den bagerste midtbane. Stewart får stor ros af sin træner, og Can er en del af det stærke tyske landshold.
Hvis Lucas kan affinde sig med ikke at spille alle kampe men være rotationsspiller eller måske lige frem back up- eller cup spiller, så er han en god klubmand at have.
På de 2 pladser foran, som er mere box-box, der har vi:
Henderson, Milner, Allen, og så er der Allan Souza. Can kan også spille der.
Umiddelbart er jeg glad for løbemaskiner på disse 2 pladser (nogle gange kun 1 ved siden af Can), men de skal også kunne levere på den sidste 1/3 - 1/4 del af banen, og der mangler vi altså noget kvalitet. Jeg ved ikke, hvad Allan Souza kan, men Klopp har udtalt sig meget positivt om ham.
Men vi kunne vel godt slippe Lucas og Allen for at få en super stærk midtbane mand ind, selvom Grujic også kommer til ?
Til de forreste pladser skal vi have en erstatter for Benteke, selvom vi har 3 mand til en plads (i de fleste kampe). Firmino tror jeg, skal være vores playmaker som en Silva, Özil, Iniesta.
Lacazette kunne være et bud på endnu en angriber, men jeg ved ikke, om vi skal have 4 mand til 1 plads ?
Som legekammerat til Firmino, Coutinho og Lallana, ser det ud til, at vi skal have Götze, og godt for det.
Så kunne det måske være en idé med en winger type, selvom vi ikke har mange folk, som er skarpe på at sætte et hovedstød ind, men Yarmolenko er oppe at vende på rygtebasis i disse dage.
Målmand: 10-20 mio.
VB: Jonas Hector rygtes til ca. 12 mio. £
MF: Matip + Gomez vil være som at få en ny spiller ind
Midt: 30 mio. (hvis det skal være bedre end det, vi har.) + Grujic kommer til
Winger: Yarmolenko rygtes til 25 mio. + vi må se, hvad Klopp kan få ud af Markovic
Götze: 20 mio.
Angriber: Lacazette rygtes til ca. 25 mio. + Ings vil være som at have en ny spiller
I alt ca. 130. mio.
Sælges:
Bogdan: 2
Skrtel: 10 mio.
Touré: 0
Ilori: 2
Enrique: 0
Wisdom: 3 mio.
Allen: 15 mio.
Lucas: 10 mio.
Luis Alberto: 2 mio.
Teixeira: 2 mio.
Sinclair: 3 mio.
Balotelli: 15 mio.
Benteke: 20 mio.
Salg: ca. 84 mio. £
Det giver følgende trup:
Målm: Migs, Horn (eller Ter Stegen, Leno ...)
VB: Hector, Moreno
HB: Clyne, Flanno
MF: Lovren, Matip, Sakho, Gomez
DM: Can, Stewart
MM: Hendo, Milner, Allan, NY
Winger: Yarmolenko ???, Markovic, Ibe
OM: Firmino, Coutinho, Götze, Lallana
AN: Sturridge, Lacazette, Ings, Origi
27 spillere
Mon ikke det skal være en hovedstødsstærk angriber, vi skal have i stedet for Lacazette, da det giver flere muligheder for at ændre spillet alt efter modstander, sidst i kampen osv. ? Der går bl.a. rygter på en argentiner fra River Plate pt.
- CVLiverpool
- Geografisk sted: Aarhus
Undskyld Niels K, men jeg kan ikke lade være med at lægge mærke til, at dit fremragende indlæg tager udgangspunkt i en 4-3-3 opstilling. Klopp kører jo med en 4-2-3-1 som udgangspunkt.
Ellers et godt indlæg der opridser de fleste fra forummets tanker.
Ellers et godt indlæg der opridser de fleste fra forummets tanker.
Sendt fra min Samsung Android m. intel processor, Gorilla skærm, touchscreen, opkaldsfunktion, sms-funktion, dataforbindelse og sort cover
Jeg synes en forstærkning på den centrale/defensive midtbane har højere prioritet end både en kantspiller og en angriber. (Såfremt vi henter Götze)
Efter Hendersons skade synes jeg ikke vi har en decideret klassespiller løbende rundt centralt. Can har potentialet til at blive det hvis han fortsætter sin udvikling, men Henderson, Milner og Lucas ser jeg ikke som værende høj høj klasse.
Jovist de er da i bund og grund solide og kan praktiserer Klopps spillestil, men derudover synes jeg ikke deres niveau er højt nok desværre.
Kan godt være fordi man stadig tænker tilbage på dengang man havde spillere som Gerrard, Alonso og Mascherano, men for pokker vores midtbane er langt fra den standard pt.
Efter Hendersons skade synes jeg ikke vi har en decideret klassespiller løbende rundt centralt. Can har potentialet til at blive det hvis han fortsætter sin udvikling, men Henderson, Milner og Lucas ser jeg ikke som værende høj høj klasse.
Jovist de er da i bund og grund solide og kan praktiserer Klopps spillestil, men derudover synes jeg ikke deres niveau er højt nok desværre.
Kan godt være fordi man stadig tænker tilbage på dengang man havde spillere som Gerrard, Alonso og Mascherano, men for pokker vores midtbane er langt fra den standard pt.
- Cynwal
Jeg sad og bemærkede Kanté fra Leicester i går, og vil godt blande mig i koret af beundrere (texy m.fl.). Han er saftsuseme god. Kunne være en klar forstærkning, men:MP skrev:Jeg synes en forstærkning på den centrale/defensive midtbane har højere prioritet end ......
1: Leicester ved nok godt hvad han skal koste
2: Vil han overhovedet skifte, nu når Leicester bliver mester, og skal spille CL-bold
Men mon ikke der kan snuses andre op, som har tilsvarende terrrier-egenskaber, kropsstyrke, boldfasthed og drev frem ad banen?
Vi SMADRER det PIShold !
Mon ikke de nærmere går på indkøb i Liverpool ?.Cynwal skrev:Jeg sad og bemærkede Kanté fra Leicester i går, og vil godt blande mig i koret af beundrere (texy m.fl.). Han er saftsuseme god. Kunne være en klar forstærkning, men:MP skrev:Jeg synes en forstærkning på den centrale/defensive midtbane har højere prioritet end ......
2: Vil han overhovedet skifte, nu når Leicester bliver mester, og skal spille CL-bold
Men mon ikke der kan snuses andre op, som har tilsvarende terrrier-egenskaber, kropsstyrke, boldfasthed og drev frem ad banen?
Liverpool FC for ever. You will never walk alone.
- Cynwal
De må da hjertens gerne købe BentekeKelly skrev:Mon ikke de nærmere går på indkøb i Liverpool ?.Cynwal skrev:Jeg sad og bemærkede Kanté fra Leicester i går, og vil godt blande mig i koret af beundrere (texy m.fl.). Han er saftsuseme god. Kunne være en klar forstærkning, men:MP skrev:Jeg synes en forstærkning på den centrale/defensive midtbane har højere prioritet end ......
Vi SMADRER det PIShold !
-
Larry Dillman
Er Skrtel ikke skræddersyet til et Leicester-hold med dybtliggende forsvar med gammeldavs dyder, masser af CL-pund til købspris + overtagelse af hans ret dyre løn, samt mangel på europæisk rutine og generel bredde?
Håber ikke, at det er respektløs over for vores slovak, at jeg ser det en lille smule som ønsketænkning, men synes egentlig at ovenstående mellemregninger ser realistiske ud
Håber ikke, at det er respektløs over for vores slovak, at jeg ser det en lille smule som ønsketænkning, men synes egentlig at ovenstående mellemregninger ser realistiske ud
Tonic wa'er...did you say tonic wa'er? If it's tonic wa'er you want, it's tonic wa'er you get!
Jeg ville bestemt ikke stille mig i vejen for en sådan handel.Larry Dillman skrev:Er Skrtel ikke skræddersyet til et Leicester-hold med dybtliggende forsvar med gammeldavs dyder, masser af CL-pund til købspris + overtagelse af hans ret dyre løn, samt mangel på europæisk rutine og generel bredde?
Frit oversat, skulle der stå at vi forhandler med Bayern og at Götze gerne vil arbejde med Klopp igen. Nyheden er også på forsiden af dette website, men tænkte at jeg lige ville linke til tweetet.
- Cynwal
Har Allan de Souza udsigt til i nær fremtid at få arbejdstilladelse? Klopp er meget imponeret, og han kunne tilføje noget mere bold til vores centrale midtbane.
Vi SMADRER det PIShold !
- CVLiverpool
- Geografisk sted: Aarhus
Hvordan ser det ud for Allan og de andre spillere i engelske klubber, der endnu ikke har fået arbejdstilladelser, HVIS England melder sig ud af EU?
Sendt fra min Samsung Android m. intel processor, Gorilla skærm, touchscreen, opkaldsfunktion, sms-funktion, dataforbindelse og sort cover