Hvem skal ind?

Rygter om spillere på vej til eller fra klubben diskuteres her.
Forumregler
HUSK: Angiv ALTID kilde/link på alle rygter mm. man måtte poste her på forum.
VED TRANSFER HISTORIER HVOR DER ER LIDT MERE KØD PÅ END NORMALT, SÅ OPRET VENLIGST EN SELVSTÆNDIG TRÅD!
Robbie_God_Fowler

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af Robbie_God_Fowler » lørdag, 27. feb, 2016 11:11

Backerne er selvfølgelig en vigtig position, specielt i Klopps system, hvor de tilfører den fornødne bredde i offensiven. Men det bør ikke være positionen vi kigger først på, når vi taler om forstærkninger.

Jeg vil stadigvæk mene, at vi skal styrke vores midterakse. Ny målmand, ny ledende centerforsvar og vigtigst af alt, en boldsikker og pasningsstærk central midtbanespiller, der besidder lederegenskaber.

Hvis vi spejder til Arsenal, så kan vi se hvor meget det har betydet at stabilisere holdets midterakse. Cech, Coquelin og Cazorla/Özil giver holdet sikkerhed, balance og ro på bolden. Vi mangler samtlige af disse færdigheder. Mignolet er for usikker, medens hverken Can, Milner, Allen eller Henderson formår at diktere spillet. Selvom der er mange brandpunkter på holdet, vil jeg vove at påstå, at forstærkning på den centrale midtbane bliver den vigtigste målsætning til sommer.

Hr. Drejer
Geografisk sted: Nordsjælland

Indlæg af Hr. Drejer » lørdag, 27. feb, 2016 12:53

Ifølge Don Belon har vi lagt et bud på £19 M. for Ter Stegen.

Brugeravatar
Emmy
Geografisk sted: Gjessø
Alder: 48

Indlæg af Emmy » lørdag, 27. feb, 2016 13:02

Hr. Drejer skrev:Ifølge Don Belon har vi lagt et bud på £19 M. for Ter Stegen.
Spændende. Han er bedre ned Mignolet og vil være en stor forstærkning.
"We're not racist, we only hate the mancs"

Oomph242

Indlæg af Oomph242 » lørdag, 27. feb, 2016 13:54

Emmy skrev:
Hr. Drejer skrev:Ifølge Don Belon har vi lagt et bud på £19 M. for Ter Stegen.
Spændende. Han er bedre ned Mignolet og vil være en stor forstærkning.

Ter Stegen ville være et kanon køb. Selvom jeg personligt håber mere På Bernd Leno...

Brugeravatar
nikand
Alder: 46

Indlæg af nikand » mandag, 29. feb, 2016 17:17

Det er gerne i store kampe og finaler at en ny træner kan se hvordan spillerne tackler det ekstra pres, hvem der trives med det samt hvem man kan regne med. Derfor tror jeg at Klopp idag har fået en række svar, som han kan bruge ift den komme de transfervindue. Men om han er enig med Jamie Carragher som udtalte at vi mangler en keeper og venstre back, bliver spændende at se.
We need a new Fowler...

Aggerdoo

Indlæg af Aggerdoo » tirsdag, 01. mar, 2016 00:35

Dejligt at læse i den normalt pålidelige del af Liverpool-pressen, at vi efter sigende er ude efter en venstre back til sommer også. Som Carragher udtalte efter kampen mod City - der er nødt til at ske noget på den plads, Moreno er forfærdelig. Efter min mening bør Flanno spille resten af sæsonen på positionen i de kampe, hvor modstanderen forventes at kunne presse os. Dvs. alle udekampe og de fleste hjemmekampe. Moreno er så himmelråbende uintelligent på en fodboldbane, og det er sådanne spillere, jeg afskyr mest - ud over dem, der gør det udelukkende for pengene.

Giv mig Ricardo Rodriguez fra Wolfsburg. Komplet klasseback. Men sikkert også i den dyrere ende.

Brugeravatar
Emmy

Indlæg af Emmy » tirsdag, 01. mar, 2016 08:08

Rodriguez er lige så ringe defensivt som Moreno så ham skal vi ikke have.

bblauritzen
Geografisk sted: Odder
Alder: 53

Indlæg af bblauritzen » tirsdag, 01. mar, 2016 08:23

Aggerdoo skrev:Dejligt at læse i den normalt pålidelige del af Liverpool-pressen, at vi efter sigende er ude efter en venstre back til sommer også. Som Carragher udtalte efter kampen mod City - der er nødt til at ske noget på den plads, Moreno er forfærdelig. Efter min mening bør Flanno spille resten af sæsonen på positionen i de kampe, hvor modstanderen forventes at kunne presse os. Dvs. alle udekampe og de fleste hjemmekampe. Moreno er så himmelråbende uintelligent på en fodboldbane, og det er sådanne spillere, jeg afskyr mest - ud over dem, der gør det udelukkende for pengene.

Giv mig Ricardo Rodriguez fra Wolfsburg. Komplet klasseback. Men sikkert også i den dyrere ende.
Moreno har "heart and soul" på banen. Han kæmper det bedste han kan og det giver sig desværre udslag i en del hovedløse handlinger.

Men uagtet hvordan hans niveau ellers er så kan jeg ikke have afsky for en mand som giver sig 100% i den røde trøje.

Brugeravatar
Emmy

Indlæg af Emmy » tirsdag, 01. mar, 2016 10:05

Ordet afsky er groft og unødvendigt. Men han er taktisk uintelligent og alt for satsende i sit spil.

Brugeravatar
Xenne
Geografisk sted: Roskilde (:
Alder: 37

Indlæg af Xenne » tirsdag, 01. mar, 2016 19:43

Emmy skrev:Rodriguez er lige så ringe defensivt som Moreno så ham skal vi ikke have.
Det mener jeg bestemt ikke han er, hvorfor syntes du det?

Jeg mener han er mere orienteret når han løber rundt på banen og er ikke lige så satsende som Moreno er.
Billede

Brugeravatar
Emmy

Indlæg af Emmy » tirsdag, 01. mar, 2016 20:07

Xenne skrev:
Emmy skrev:Rodriguez er lige så ringe defensivt som Moreno så ham skal vi ikke have.
Det mener jeg bestemt ikke han er, hvorfor syntes du det?

Jeg mener han er mere orienteret når han løber rundt på banen og er ikke lige så satsende som Moreno er.
Fordi jeg ser rigtig meget tysk fodbold og det er mit klare indtryk. Han koster mange mål i Wolfsburg og er ikke god defensivt. Meget sammenlignelig med Moreno.

Brugeravatar
Jesper

Indlæg af Jesper » tirsdag, 01. mar, 2016 21:12

Ovenpå dagens rigtigt positive regnskab - det kan vel dårligt tolkes anderledes? - så er der i alle førende medier historier fremme om, at vi vil investere massivt til sommer. Klopp vil få opbakning og manden selv siger, at han tænker frem allerede nu. Med andre ord, så er det altså ikke kun træning, der er vejen frem, som han var fremme med forud for finalen.
I den ideelle verden, så skal vi ikke igen have en sommer med massive udskiftninger, men vi må altså bare erkende, at talent og løbespillere ikke vinder titler. Vi skal have folk med kvalitet på en del poster. Folk som passer til Klopps filosofi. Derfor accepterer jeg fuldt ud, at vi har spenderbukserne på, så længe vi holder på først og fremmest Coutinho, som suverænt er vores største salgsobjekt.
Så jeg håber på at vi kan bruge resten af sæsonen på at satse på EL og så må det handle om at give talenter chancen, opbygge selvtillid og forståelse for systemet samt bag linjerne forberede spillere på, at de ikke har en fremtid hos os. Og så skal vi være klar i scoutingen ift de spillere vi ønsker.
Og hvad ønsker jeg?
Målmand, to midterforsvarer, en playmaker på midten, en fløj.
Hvis man da bare én gang kunne stå i spillertunnellen, altså som spiller!

Kelly
Geografisk sted: Viborg
Alder: 57

Indlæg af Kelly » tirsdag, 01. mar, 2016 21:22

Jesper skrev:Ovenpå dagens rigtigt positive regnskab - det kan vel dårligt tolkes anderledes? - så er der i alle førende medier historier fremme om, at vi vil investere massivt til sommer. Klopp vil få opbakning og manden selv siger, at han tænker frem allerede nu. Med andre ord, så er det altså ikke kun træning, der er vejen frem, som han var fremme med forud for finalen.
I den ideelle verden, så skal vi ikke igen have en sommer med massive udskiftninger, men vi må altså bare erkende, at talent og løbespillere ikke vinder titler. Vi skal have folk med kvalitet på en del poster. Folk som passer til Klopps filosofi. Derfor accepterer jeg fuldt ud, at vi har spenderbukserne på, så længe vi holder på først og fremmest Coutinho, som suverænt er vores største salgsobjekt.
Så jeg håber på at vi kan bruge resten af sæsonen på at satse på EL og så må det handle om at give talenter chancen, opbygge selvtillid og forståelse for systemet samt bag linjerne forberede spillere på, at de ikke har en fremtid hos os. Og så skal vi være klar i scoutingen ift de spillere vi ønsker.
Og hvad ønsker jeg?
Defensiv midt og angriber. Såfremt Allen, balotelli, benteke, Enrique sælges
Liverpool FC for ever. You will never walk alone.

Oomph242

Indlæg af Oomph242 » tirsdag, 01. mar, 2016 21:58

Kelly skrev:
Jesper skrev:Ovenpå dagens rigtigt positive regnskab - det kan vel dårligt tolkes anderledes? - så er der i alle førende medier historier fremme om, at vi vil investere massivt til sommer. Klopp vil få opbakning og manden selv siger, at han tænker frem allerede nu. Med andre ord, så er det altså ikke kun træning, der er vejen frem, som han var fremme med forud for finalen.
Og hvad ønsker jeg?
Defensiv midt og angriber. Såfremt Allen, balotelli, benteke, Enrique sælges

Kan Benteke sælges? Jeg har svært ved, at se hvem som skulle købe.

Brugeravatar
Emmy

Indlæg af Emmy » tirsdag, 01. mar, 2016 22:30

Der er og vil være masser af potientielle købere til Benteke.

Besvar