Hvem skal ind?
Forumregler
HUSK: Angiv ALTID kilde/link på alle rygter mm. man måtte poste her på forum.
VED TRANSFER HISTORIER HVOR DER ER LIDT MERE KØD PÅ END NORMALT, SÅ OPRET VENLIGST EN SELVSTÆNDIG TRÅD!
HUSK: Angiv ALTID kilde/link på alle rygter mm. man måtte poste her på forum.
VED TRANSFER HISTORIER HVOR DER ER LIDT MERE KØD PÅ END NORMALT, SÅ OPRET VENLIGST EN SELVSTÆNDIG TRÅD!
Re: Hvem skal ind?
Og så var han i øvrigt anfører i Cadiff...
- Sledgehammer
- Geografisk sted: The Klopp
Så vidt jeg husker prøvede vi at købe Caulker for et par år siden. Vistnok da han spillede PL i Cardiff og gjorde det godt, ganske vist på et svagt hold. Der kan selvfølgelig være sket meget med hans niveau siden da, men i en situation hvor vi er hårdt ramt af skader, ikke mindst i forsvaret, så kan han meget vel være en fin, midlertidig løsning. Og skulle han floppe, så er skaden ikke støre end at han er væk igen om et halvt år.
Anfield Iron
Liverpool Football Klopp
Liverpool Football Klopp
Vi spillede med Enrique i midterforsvaret mod Exeter. Med det perspektiv, kan man da ingenlunde være utilfreds med dette lån. Vi slipper for at bruge penge på en panik-løsning, kan se Caulker an i resten af sæsonen, han dækker et øjeblikkeligt behov med et fint niveau uden at koste det store, og så har han endda muligvis udviklingspotentiale - det er ikke bare en gammel Kyrgiakos eller lignende...
"Anybody who plays for me should be a bad loser."
Caulker > Enrique og Lucas på positionen.
Caulker ell Ilori det må tiden vise. Velkommen til Caulker.
Caulker ell Ilori det må tiden vise. Velkommen til Caulker.
We need a new Fowler...
-
- Geografisk sted: Nordsjælland
Spændende med Caulker. Den havde jeg ikke set komme.
Grujic er hverken et Klopp eller et Rodgers køb. Det er et normalt køb, som alle klubber foretager sig. Jeg havde ikke noget imod Rodgers indkøb af talenter. Jeg havde til gengæld noget imod hans succesrate med indkøb af talenter (om det så er Rodgers eller komiteen der har købt ved jeg ikke).Thommo skrev:Det samme kan siges om BR´s handler, pånær Markovic som var noget dyr. Alt hvad BR gjorde fremlægges negativt, Klopp har handlet(og nu lejet) identisk, så er det pludseligt fin business. Jovist har vi fået MANGE flere skader, men ellers ser jeg ikke den store forskel til da Brendan var manager. Hverken køb/leje, eller resultaterne.Mads T. skrev: Grujic-handlen er på ingen måde tvivlsom. Det er fin business, at hente et stort talent til små penge. Bliver han ikke en succes, vil tabet være minimalt, hvis der overhovedet er noget. Vi mangler stadig spillere der går direkte ind på holdet, men det skal jo ikke afholde os fra at hente talenter.
.
Det er svært at præstere bedre end materialet tillader det. Rodgers havde lang tid til at bygge sin trup op, men der har ikke været fremgang siden Suarez forlod os, tværtimod. Man kan ikke forvente, at Klopp fører vores nuværende trup til toppen. Og så er januarvinduet altså bare ikke der hvor man går ud og forstærker sig væsentligt. Det er vidst heller ingen hemmelighed, at dette aldrig var tanken.
Hvorfor henter vi egentlig ikke markovic hjem igen. Kunne forestille mig at han kunne være klasse under klopp
Smell the flowers While you Can
Det er ikke muligt i forhold til den geniale lejekontrakt, vi lavede.
Liverpool Football Klopp
HVIS det nu skulle vise sig at Caulker, vil være en god signing til sommer, har vi så fået noget købsaftale/mulighed lavet?
Det kunne jo godt vise sig, at han bliver god, og så QPR vil have boksen, i forhold til nu hvor han ikke kan være ret dyr.
Det kunne jo godt vise sig, at han bliver god, og så QPR vil have boksen, i forhold til nu hvor han ikke kan være ret dyr.
-
Jeg synes også han er spændene under Klopp hvis vi kan hente ham tilbage, også mere pågrund af alt de skader vi har nu, jeg synes vi har brug for alt de spiller vi har.mulle-fox skrev:Hvorfor henter vi egentlig ikke markovic hjem igen. Kunne forestille mig at han kunne være klasse under klopp
Jeg håber da vores skades liste skal ikke vokse igen, men man vid de jo aldrig, jeg synes at de skal være god ide hent ham tilbage
Han siger i sit interview, at Klopp har fortalt ham, at man aldrig ved, hvad der kan ske i fremtiden, hvis han gør det godt, så det lyder ikke til, at det ville være komplet umuligt at få ham på en fast kontrakt, hvis han skulle blomstre op hos os.Belloni skrev:HVIS det nu skulle vise sig at Caulker, vil være en god signing til sommer, har vi så fået noget købsaftale/mulighed lavet?
Liverpool Football Klopp
- CVLiverpool
- Geografisk sted: Aarhus
Jeg slynger lige en bemærkning.
Matip skulle angiveligt komme til klubben på en fri transfer til sommer.
Sendt fra min Samsung Android m. intel processor, Gorilla skærm, touchscreen, opkaldsfunktion, sms-funktion, dataforbindelse og sort cover
- Sivi
- Geografisk sted: En by ved æ' Vesterhaw
- Alder: 28
Har godt hørt om det. Men det er vel ikke noget man kan gøre officielt før til sommer. Altså han kan vel ikke underskrive en kontrakt nu, som først gælder til sommer, når det er en fri transfer?CVLiverpool skrev:Jeg slynger lige en bemærkning.
Justice for the 96! <3
Det er da netop det han kan. Når der er mindre end 6 mdr tilbage af kontrakten må han forhandle og underskrive kontrakt gældende fra det øjeblik nuværende kontrakt udløber.Sivi skrev:Har godt hørt om det. Men det er vel ikke noget man kan gøre officielt før til sommer. Altså han kan vel ikke underskrive en kontrakt nu, som først gælder til sommer, når det er en fri transfer?CVLiverpool skrev:Jeg slynger lige en bemærkning.
"We're not racist, we only hate the mancs"
- Sivi
- Geografisk sted: En by ved æ' Vesterhaw
- Alder: 28
Nåja, det er sku da rigtigt.Emmy skrev:Det er da netop det han kan. Når der er mindre end 6 mdr tilbage af kontrakten må han forhandle og underskrive kontrakt gældende fra det øjeblik nuværende kontrakt udløber.Sivi skrev:Har godt hørt om det. Men det er vel ikke noget man kan gøre officielt før til sommer. Altså han kan vel ikke underskrive en kontrakt nu, som først gælder til sommer, når det er en fri transfer?CVLiverpool skrev:Jeg slynger lige en bemærkning.
Lad os bare få den aftale på plads hurtigst muligt! Han ville være en fedt køb.
Justice for the 96! <3