Hvem skal ind?

Rygter om spillere på vej til eller fra klubben diskuteres her.
Forumregler
HUSK: Angiv ALTID kilde/link på alle rygter mm. man måtte poste her på forum.
VED TRANSFER HISTORIER HVOR DER ER LIDT MERE KØD PÅ END NORMALT, SÅ OPRET VENLIGST EN SELVSTÆNDIG TRÅD!
Rasputin

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af Rasputin » tirsdag, 09. jun, 2015 17:03

Det er vel til vores fordel at Klopp har en pause nu? Rodgers får en chance mere, og hvis ikke han kan vende skuden, så står Klopp klar i kulissen. Win/win, altså ud fra denne situation vi nu engang er i. Rodgers kunne nemt være fyret, men man valgte at fyre hans løjtnanter. Det er selvfølgelig en underminering af BR, men ovenpå på en så katastrofal sæson, hvor Rodgers afslog hjælp, så synes jeg det er fornuftigt at stække BRs enevælde. Rodgers ligner en virkelig kunne drage nytte af en stærk og erfaren stab, og ikke barevære omgivet af nogle medhjælpere.Det må være prisen for at beholde jobbet. Men det er sgu en mærkelig måde at køre biksen på!!

Brugeravatar
Cynwal
Geografisk sted: Ringe på Midtfyn
Alder: 61

Indlæg af Cynwal » tirsdag, 09. jun, 2015 19:33

Jeg synes luften bliver tykkere og tykkere af Kloppske amoriner i retning mod Merseyside. Kunne man forestille sig, at man skubbede Klopp ind som Director of Sports? Det virker som om, Brendan Rodgers er blevet en del amputeret og irettesat af FSG.
Vi SMADRER det PIShold !

bblauritzen
Geografisk sted: Odder
Alder: 53

Indlæg af bblauritzen » tirsdag, 09. jun, 2015 20:18

AndreasN skrev:http://www.liverpoolecho.co.uk/sport/kl ... ue-9419305

Klopps agent siger, at hans klient gerne vil til Premier League, helst vil arbejde med en sportsdirektør og en top 4 klub er slet ikke et krav. Jeg bliver simpelthen så træt af, at vi ikke henter ham, og han garanteret havner i Newcastle. Jeg er slet ikke i tvivl om, at han ville sige ja tak til jobbet, hvis vi tilbød ham det.
Vi har sikkert prøvet, men med en latterlig lille løn samt et flex medlemsskab til golfklubben.

AJ
Geografisk sted: København SV
Alder: 34

Indlæg af AJ » onsdag, 10. jun, 2015 00:24

Cynwal skrev:Kunne man forestille sig, at man skubbede Klopp ind som Director of Sports?
Er det ikke lige kommet frem, at Klopp specifikt ønsker at fungere som træner under en sportsdirektør? Uanset hvad, så nej, det kan man slet ikke forestille sig.

bongfong

Indlæg af bongfong » onsdag, 10. jun, 2015 10:53

Cabaye ville være en solid forstærkning til midtbanen. Gætter på en pris omkring 130 mio burde være nok.

Brugeravatar
Surf
Geografisk sted: København
Alder: 35

Indlæg af Surf » onsdag, 10. jun, 2015 11:25

Surf skrev:
Mazter81 skrev:Nu kan det jo kun være folk udefra, som ser strukturen som uigennemsigtigt. Internt kan den jo være helt afklaret.
Ellers er jeg ret enig i dine kommentarer
Det er klart. Men mit indlæg var også lidt ment som at opridse de ting, der gør at det ser uigennemsigtigt ud - og derfor antyde, at det måske også godt kunne være det internt.
I øvrigt: Gerrard har jo også været ude og sige, at han er overrasket over afskedigelsen af Pascoe og Marsch, hvilket igen tyder på, at strukturen i klubben lader til at være noget mudret..

Jeg kan ikke lade være med at tænke over, at hele denne her sag omkring trænerteamet endnu ikke har nået sin afslutning.
"Anybody who plays for me should be a bad loser."

Brugeravatar
nikand
Alder: 45

Indlæg af nikand » onsdag, 10. jun, 2015 12:52

bongfong skrev:Cabaye ville være en solid forstærkning til midtbanen. Gætter på en pris omkring 130 mio burde være nok.
Cabaye var i de sidste år Newcastle forrygende. Er vi i kontakt med PSG om Cabaye? Og i så fald hvilken rolle er hans bedste?

De to backer hos PSG Lucas Digne og Van der Viel kunne være interessante. Digne var jeg vild med i forrige sæson hvor han var fantastisk, men har ikke kunne skabe sig nok spilletid i denne sæson.
We need a new Fowler...

Mazter81
Geografisk sted: Paphos
Alder: 43
Kontakt:

Indlæg af Mazter81 » onsdag, 10. jun, 2015 15:07

Det kunne han heller ikke i forrige. 14 & 15 pr sæson skrev echo i dag

Brugeravatar
nikand
Alder: 45

Indlæg af nikand » onsdag, 10. jun, 2015 19:28

Mazter81 skrev:Det kunne han heller ikke i forrige. 14 & 15 pr sæson skrev echo i dag
Det er min fejl. Jeg tjekkede ikke, da jeg var sikker på han skiftede i sommers fra Lille, men det var forkert. Men i Lille og på U20 landsholdet til VM var han imponerende sammen med bl.a. Pogba
We need a new Fowler...

Hr. Drejer
Geografisk sted: Nordsjælland

Indlæg af Hr. Drejer » fredag, 12. jun, 2015 08:28

Bogdan kommer ind, men hvordan skal en Championship spiller give Mignolet kamp om målmandsposten? Jeg tror Rodgers har ladet sig nare af Mignolets gode form efter nytår. Mignolet har et utroligt lavt bundniveau, og i hans tid i Sunderland og Liverpool har han lukket 250 mål ind i 194 kampe. Det kan vise sig som en kæmpe fejltagelse, at ikke sørge for reel konkurrence til Mignolet. Jeg mangler stadig at blive overbevist om at Mignolet er god nok til Liverpool.

texy
Geografisk sted: København
Alder: 50

Indlæg af texy » fredag, 12. jun, 2015 09:29

Hr. Drejer skrev:Bogdan kommer ind, men hvordan skal en Championship spiller give Mignolet kamp om målmandsposten? Jeg tror Rodgers har ladet sig nare af Mignolets gode form efter nytår. Mignolet har et utroligt lavt bundniveau, og i hans tid i Sunderland og Liverpool har han lukket 250 mål ind i 194 kampe. Det kan vise sig som en kæmpe fejltagelse, at ikke sørge for reel konkurrence til Mignolet. Jeg mangler stadig at blive overbevist om at Mignolet er god nok til Liverpool.
Jeg kommer måske til at fortryde denne udtalelse. Men jeg synes, at det er den helt rigtige beslutning at vise Mignolet fuld tillid ved at hente en decideret reservemålmand.

Mignolet gik i løbet af sæsonen fra at være den måske dårligste keeper i en Liverpool-trøje til at nå et meget højt niveau, som han leverede ret stabilt.

Der er naturligvis en risiko for, at manden igen rammer sæsonens uhyre lave startniveau. Men sikke en mental styrke han har vist ved at rejse sig og være en af vores allerbedste i 2015. Han er blev mere dominerende i feltet, holdt op med at gå i panik ved afleveringer tilbage til ham, og holdt fast i hans store styrke på stregen.

Jeg tror på Mignolet. Og derfor virker det fornuftigt på mig, at vi ikke bruger for mange penge på en backup. Jeg vil hellere have høj konkurrence om pladserne ude på banen, hvor spillerne slides mere i løbet af sæsonen.

Men den holdning kan jeg sagtens komme til at fortryde.
Kloppite

Brugeravatar
JTN
Geografisk sted: Kbh
Alder: 39

Indlæg af JTN » fredag, 12. jun, 2015 11:22

For mig er det spørgsmål om nice to have og need to have. Jeg vil hellere have en fuldgod løsning i offensiven end en konkurrencedygtig målmand. Selvfølgelig ved vi ikke med sikkerhed, om der er en modsætning mellem det ene og det andet, men jeg tror bare ikke, at vi gentager sidste vindues spending spree, uanset om vi skulle sælge Sterling plus det løse.
A trip to Anfield is the closest defenders will get to understand how a fox feels when a pack of bloodhounds is on its trail

kenn1204

Indlæg af kenn1204 » fredag, 12. jun, 2015 13:02

Hvor troværdigt et medie er italienske "Gazzetta dello Sport"? De skriver i hvert fald at Inter og LFC i princippet er enige om et kompromis ifht. transferbeløb for Mateo Kovacic.

Brugeravatar
Emmy
Geografisk sted: Gjessø
Alder: 47

Indlæg af Emmy » fredag, 12. jun, 2015 15:27

texy skrev:
Hr. Drejer skrev:Bogdan kommer ind, men hvordan skal en Championship spiller give Mignolet kamp om målmandsposten? Jeg tror Rodgers har ladet sig nare af Mignolets gode form efter nytår. Mignolet har et utroligt lavt bundniveau, og i hans tid i Sunderland og Liverpool har han lukket 250 mål ind i 194 kampe. Det kan vise sig som en kæmpe fejltagelse, at ikke sørge for reel konkurrence til Mignolet. Jeg mangler stadig at blive overbevist om at Mignolet er god nok til Liverpool.
Jeg kommer måske til at fortryde denne udtalelse. Men jeg synes, at det er den helt rigtige beslutning at vise Mignolet fuld tillid ved at hente en decideret reservemålmand.

Mignolet gik i løbet af sæsonen fra at være den måske dårligste keeper i en Liverpool-trøje til at nå et meget højt niveau, som han leverede ret stabilt.

Der er naturligvis en risiko for, at manden igen rammer sæsonens uhyre lave startniveau. Men sikke en mental styrke han har vist ved at rejse sig og være en af vores allerbedste i 2015. Han er blev mere dominerende i feltet, holdt op med at gå i panik ved afleveringer tilbage til ham, og holdt fast i hans store styrke på stregen.

Jeg tror på Mignolet. Og derfor virker det fornuftigt på mig, at vi ikke bruger for mange penge på en backup. Jeg vil hellere have høj konkurrence om pladserne ude på banen, hvor spillerne slides mere i løbet af sæsonen.

Men den holdning kan jeg sagtens komme til at fortryde.
Helt og aldeles enig med dig texy. Jeg er tryg ved Mignolet og er fint tilfreds med vores nye reservekeeper. Dem der har gået rundt og bestemt sig for at vi bare lige ville Cech som 2. målmand må leve i en anden galakse.
"We're not racist, we only hate the mancs"

Brugeravatar
Jesper

Indlæg af Jesper » fredag, 12. jun, 2015 15:52

Med tanke på, at vi har fået tre spillere med kontraktudløb på tre positioner, hvor vi havde brug for bredde, så synes jeg det er ok. Ja, det ville da være sjovest at købe direkte ind til start 11eren, men sådan fungerer det desværre ikke for os som sub-topklub. Og Milner er bestemt ikke en tosset signing. Jeg forventer at vi køber en højre back og en angriber. Afhængig af om Skrtel forlænger og i særdeleshed om Sterling sælges, må man formode at der måske købes yderligere en spiller. Så to til tre køb endnu og forhåbentlig kommer vi af med en masse dødvægt
Hvis man da bare én gang kunne stå i spillertunnellen, altså som spiller!

Besvar