Hvem skal ind?

Rygter om spillere på vej til eller fra klubben diskuteres her.
Forumregler
HUSK: Angiv ALTID kilde/link på alle rygter mm. man måtte poste her på forum.
VED TRANSFER HISTORIER HVOR DER ER LIDT MERE KØD PÅ END NORMALT, SÅ OPRET VENLIGST EN SELVSTÆNDIG TRÅD!
Brugeravatar
nikand
Alder: 45

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af nikand » mandag, 08. jun, 2015 11:29

bblauritzen skrev:Ings er en done deal, mangler kun sin medical:

http://www.liverpoolfc.com/news/latest- ... danny-ings

Velkommen til.

Endnu en lotto kupon, spændende at se hvad han kan præstere med bedre spillere omkring sig.
Ja, og spændende at se hvordan Ings håndtere at spillet ikke bliver centreret omkring ham. Jeg synes han minder mig ualmindeligt meget om en ung Robbie Keane, hvilket ikke er en dårlig sammenligning.
We need a new Fowler...

Brugeravatar
Emmy
Geografisk sted: Gjessø
Alder: 47

Indlæg af Emmy » mandag, 08. jun, 2015 12:51

"We're not racist, we only hate the mancs"

Brugeravatar
DAGGER!
Geografisk sted: Herning
Alder: 30

Indlæg af DAGGER! » mandag, 08. jun, 2015 21:54

Carlos Tevez nej tak herfra. Ellers vil jeg gerne se Higuain eller Bacca til Liverpool FC. Selvom det pt. kun er våde drømme med de spillere, da CL vægtes højest...

En angriber, der kan træde ind fra dag 1 er vel et must og et salg af Borini, Lambert.
You'r Never Walk Alone. ///

Brugeravatar
RedRedRed
Alder: 36

Indlæg af RedRedRed » mandag, 08. jun, 2015 22:04

Jeg ville elske, hvis vi kunne få Tevez ind i et par sæsoner.
Perfekt type, vel nærmest det tætteste vi kommer på en Suarez-type.
Og selvom han ikke er helt ung mere, har han haft en forrygende sæson i Juve, så alderen tæller jeg egentlig også som et plus.
Er overbevist om, at han ville gøre det fremragende et par sæsoner endnu. Spørgsmålet er bare om han gerne vil hjem til familien, en tanke han efterhånden har luftet i nogle år allerede.

Brugeravatar
Emmy
Geografisk sted: Gjessø
Alder: 47

Indlæg af Emmy » mandag, 08. jun, 2015 22:23

DAGGER! skrev:Carlos Tevez nej tak herfra. Ellers vil jeg gerne se Higuain eller Bacca til Liverpool FC. Selvom det pt. kun er våde drømme med de spillere, da CL vægtes højest...

En angriber, der kan træde ind fra dag 1 er vel et must og et salg af Borini, Lambert.
Tevez er tæt på en klasse bedre end de to. Hvorfor sige nej til det?
"We're not racist, we only hate the mancs"

Brugeravatar
Belloni
Geografisk sted: Sønderborg

Indlæg af Belloni » mandag, 08. jun, 2015 22:26

RedRedRed skrev:Jeg ville elske, hvis vi kunne få Tevez ind i et par sæsoner.
Perfekt type, vel nærmest det tætteste vi kommer på en Suarez-type.
Og selvom han ikke er helt ung mere, har han haft en forrygende sæson i Juve, så alderen tæller jeg egentlig også som et plus.
Er overbevist om, at han ville gøre det fremragende et par sæsoner endnu. Spørgsmålet er bare om han gerne vil hjem til familien, en tanke han efterhånden har luftet i nogle år allerede.
Helt enig i det hele faktisk. Og spot on med Susrez type sammenligningen.
Kunne vi få Tevez til en fornuftig pris er det klart et ja tak. Også selvom man tænker lidt over hvordan hans sidste Ophold i England endte

Legend#8

Indlæg af Legend#8 » tirsdag, 09. jun, 2015 10:35

http://www.bold.dk/nyt/cech-er-aaben-for-det-hele

Cech åben for det hele.... KOM NU BR, det ville være en klasse keeper!

texy
Geografisk sted: København
Alder: 50

Indlæg af texy » tirsdag, 09. jun, 2015 11:46

DAGGER! skrev:Carlos Tevez nej tak herfra. Ellers vil jeg gerne se Higuain eller Bacca til Liverpool FC. Selvom det pt. kun er våde drømme med de spillere, da CL vægtes højest...

Af ren nysgerrighed, så kunne jeg da godt tænke mig at vide, hvorfor du siger nej tak til Tevez?

Er det hans alder? Pris? Løn? Tidligere klubforhold? Eller forventede niveau?

I mine øjne passer han virkelig godt ind i den måde, som jeg forventer, at vi skal spille. For mig er Tevez et ekstremt godt bud på en spiller, der kan slå til fra dag 1. Samtidig er han en angriber, der sagtens kan spille sammen med en anden angriber, hvilket kan blive aktuelt både fra sæson-start, men ellers især når Sturridge er ved at være fit igen.

Derudover har Tevez så stort et navn, at han i mine øjne vil kunne være med til at sælge idéen om, at vi i næste sæson virkelig har til hensigt at spille med i toppen, hvilket med lidt held kan lokke endnu en klassespiller, hvis vi sælger Sterling. I mine drømme hedder den klassespiller Reus. I virkeligheden ville han nok hedde Lavezzi, Candreva eller noget i den retning.
Kloppite

Brugeravatar
DAGGER!
Geografisk sted: Herning
Alder: 30

Indlæg af DAGGER! » tirsdag, 09. jun, 2015 14:18

Texy @

Tidligere Man United spiller er bare ikke velkommen i Liverpool(fra 07-09 sæsonen).... Og når ja stats i Juve med 34 kampe - 19 mål . (Løn og manglende deltagelse til CL vil Carlos Tevez nok hellere ikke være med til.)
Men der er en væsentlig forskel fra PL til Serie A. Tvivler også på han har hurtigheden med sig og inderst inde vil hovedpersonen helst til sit eget hjemland, Argentina og ikke endnu et skifte til England. SÅ mit håb er for urealistisk at håbe på Carlos Tevez på nuværende tidspunkt: Frem mod næste sæson. Derfor sagde jeg nej tak til et køb af Carlos Tevez.
You'r Never Walk Alone. ///

Brugeravatar
AndreasN
Geografisk sted: Valby
Alder: 31

Indlæg af AndreasN » tirsdag, 09. jun, 2015 15:48

http://www.liverpoolecho.co.uk/sport/kl ... ue-9419305

Klopps agent siger, at hans klient gerne vil til Premier League, helst vil arbejde med en sportsdirektør og en top 4 klub er slet ikke et krav. Jeg bliver simpelthen så træt af, at vi ikke henter ham, og han garanteret havner i Newcastle. Jeg er slet ikke i tvivl om, at han ville sige ja tak til jobbet, hvis vi tilbød ham det.
Liverpool Football Klopp

Brugeravatar
Ma Captain

Indlæg af Ma Captain » tirsdag, 09. jun, 2015 16:10

AndreasN skrev:http://www.liverpoolecho.co.uk/sport/kl ... ue-9419305

Klopps agent siger, at hans klient gerne vil til Premier League, helst vil arbejde med en sportsdirektør og en top 4 klub er slet ikke et krav. Jeg bliver simpelthen så træt af, at vi ikke henter ham, og han garanteret havner i Newcastle. Jeg er slet ikke i tvivl om, at han ville sige ja tak til jobbet, hvis vi tilbød ham det.
Vi er i gang med at lure ud i Rodgers stab, går det ikke som forventet, så er jeg ret sikker på at BR ryger når vi en gang når Oktober/november. Og så er vejen banet for Klopp. Han får en lille pause og BR får en sidste chance. Win/win.
Men ja jeg vil sku os hellere have Klopp ind nu.
There is only one Captain...... Ma Captain!!

Hr. Drejer
Geografisk sted: Nordsjælland

Indlæg af Hr. Drejer » tirsdag, 09. jun, 2015 16:13

Ja. Man kan undre sig over at Rodgers fortsætter. Han ligner dead man walking. Hans mest betroede medarbejdere er fjernet, og han er isoleret. Jeg vil vædde på at FSG bestemmer hvem som kommer ind og erstatter de to der blev gået.

Brugeravatar
Surf
Alder: 35

Indlæg af Surf » tirsdag, 09. jun, 2015 16:26

AndreasN skrev:http://www.liverpoolecho.co.uk/sport/kl ... ue-9419305

Jeg er sgu bange for, at det også handler om penge. Det er hundedyrt at fyre Rodgers, så jeg tror man tager en kalkuleret chance og håber på, at han kan vende det, og at vi så har sparet de penge. Og så tror jeg også, at FSG håber at kunne undgå en ny opbygningsfase på et par år, hvilket jeg sådan set godt forstår.

Men jeg forstår ikke de ændringer, der foregår bag scenen lige nu. At fyre assistenttræner og førsteholdstræner, førstnævnte sole klart Rodgers' mand, sidstnævnte forfremmet af Rodgers, synes jeg er en klar underminering af dels Rodgers' autoritet, dels hans dømmekraft. Det bekymrer mig at man fra ledelsens/ejernes side er nødt til at tvinge sådanne sportslige ændringer igennem. Det tyder i den grimme version på, at enten har manageren ikke styr på sit lort og tager forkerte sportslige valg, eller også udviser ledelsen for stor indflydelse på det sportslige i klubben. Begge dele ikke noget, vi ønsker - særligt fordi vores ledelse ikke ligefrem har udvist et overskud af fodboldmæssig viden.

Der er også spekuleret lidt i, at man har beholdt Rodgers, fordi han var en del af årsagen til, at Milner og Ings valgte Liverpool. Det er vel for så vidt godt nok, at vi får to spillere ind, der tror på manageren. Men i så fald ærgrer strukturen mig lidt, grundlæggende fordi jeg gerne så en DoF, der skal sælge vores sportslige projekt for nye spillere (og således har blik for de store linjer) - og det har vi jo så tydeligvis ikke noget der ligner. Alternativet er selvfølgelig en manager med fuld magt, hvilket jeg også kan acceptere, altså den engelske model. Det er dog tydeligt, at Rodgers' magt over det sportslige setup er betydeligt svækket, og derfor er jeg heller ikke tryg ved denne opsætning, så længe Rodgers er manager.

Hvor efterlader det os? Ja, sandsynligvis i et limbo mellem en manager, der ikke har fuld bestemmelse over sit sportslige setup, og en (sportslig?) ledelse, der ikke kan sælge vores projekt i sig selv - uanset/på trods af managerposition. Begge dele er ikke ligefrem betryggende. Og denne struktur gør det oven i købet nemt at frasige sig det reelle ansvar, og hvor ender det så? Hos vores ejere, der jo heller ikke ligefrem er fodboldeksperter (selvom jeg nu personligt har en rimelig respekt for dem) - ejere, der alligevel stort set ikke viser sig i klubben og dermed lader til at være fraværende i den daglige drift (spekulationer, I know).

Imø. er det vigtigt at kunne placere ansvar, både så den enkelte person tager sit job og ansvar på sig og præsterer bedst muligt, men også så man har remedier til at reagere på fejldispositioner på en klinisk og direkte måde. En uigennemsigtig organisations- og ansvarsstruktur, som det lader til at vi har i klubben, bidrager i bedste fald til forvirring og langsommere processer, og i værste fald til, at de dygtige bliver fyret og de dårlige forfremmet.
"Anybody who plays for me should be a bad loser."

Mazter81
Geografisk sted: Paphos
Alder: 43
Kontakt:

Indlæg af Mazter81 » tirsdag, 09. jun, 2015 16:51

Nu kan det jo kun være folk udefra, som ser strukturen som uigennemsigtigt. Internt kan den jo være helt afklaret.
Ellers er jeg ret enig i dine kommentarer

Brugeravatar
Surf
Alder: 35

Indlæg af Surf » tirsdag, 09. jun, 2015 17:00

Mazter81 skrev:Nu kan det jo kun være folk udefra, som ser strukturen som uigennemsigtigt. Internt kan den jo være helt afklaret.
Ellers er jeg ret enig i dine kommentarer
Det er klart. Men mit indlæg var også lidt ment som at opridse de ting, der gør at det ser uigennemsigtigt ud - og derfor antyde, at det måske også godt kunne være det internt.
"Anybody who plays for me should be a bad loser."

Besvar