Ad blocker detected: Our website is made possible by displaying online advertisements to our visitors. Please consider supporting us by disabling your ad blocker on our website.
Rygter om spillere på vej til eller fra klubben diskuteres her.
Forumregler
HUSK: Angiv ALTID kilde/link på alle rygter mm. man måtte poste her på forum.
VED TRANSFER HISTORIER HVOR DER ER LIDT MERE KØD PÅ END NORMALT, SÅ OPRET VENLIGST EN SELVSTÆNDIG TRÅD!
-
Oomph242
af Oomph242 » onsdag, 20. maj, 2015 22:56
AndreasN skrev:Messi og Ronaldo ville også være fint... Vi er simpelthen nødt til at slå navne som Lacazette, Vidal, Pogba osv. ud af hovedet. Det kommer ikke til at ske. Man får en ualmindelig lang sommer, hvis man går og håber på de navne. Personligt har de seneste vinduer lært mig, at man bare må forvente, at alt over middelmådighed er en bonus.
Milner, Ings, Benteke osv. er nok nærmere realistiske navne. Men det er vel også ok, når det ikke en top 4 placering vi sigter efter..
-
Kelly
- Geografisk sted: Viborg
- Alder: 56
AndreasN skrev:Messi og Ronaldo ville også være fint... Vi er simpelthen nødt til at slå navne som Lacazette, Vidal, Pogba osv. ud af hovedet. Det kommer ikke til at ske. Man får en ualmindelig lang sommer, hvis man går og håber på de navne. Personligt har de seneste vinduer lært mig, at man bare må forvente, at alt over middelmådighed er en bonus.
Helt uenig Mht Vidal. Det er du nød til at slå ud af hovedet. Han er tilgængelig.
Liverpool FC for ever. You will never walk alone.
-
Bøgvad
Der er sgu da ingen af jer der ved om han er tilgænglig eller ej.
-
tue69
- Geografisk sted: Århus
- Alder: 40
Bøgvad skrev:Der er sgu da ingen af jer der ved om han er tilgænglig eller ej.
Næh. Og skulle Vidal være tilgængelig, så bliver det ikke Liverpool der løber af med ham. Han er et af de hotteste navne i fodbold og lufter han muligheden for et skifte, så står der en kødrand af mere spændende klubber end Liverpool parat med de helt store penge.
Meeen, han virker jo ikke just til at være på vej væk:
http://www.bold.dk/nyt/glad-vidal-kunne ... hele-livet
Situationen er den samme med Pogba, og i min optik også med Lacazette. Jeg tør i al fald godt tage et væddemål om, at ingen af de tre der nævnes i dette indlæg kommer til Liverpool i løbet af sommerferien. Dertil har vi hverken de fornødne midler eller den fornødne tiltrækningskraft.
Liverpool er ikke i førerfeltet, når spillere fra den øverste hylde skal vælge deres kommende arbejdsgiver.
And when liverpool score, you will hear the kop roar: "oh it's Fowler - Robbie Fowler"
-
Kelly
Bøgvad skrev:Der er sgu da ingen af jer der ved om han er tilgænglig eller ej.
Præcis

håber du kan se ironien
-
Redmaniac
- Geografisk sted: Waterloo - Canada
af Redmaniac » torsdag, 21. maj, 2015 10:24
Jamen selvfølgelig - Vidal slutter da sæsonen 14/15 med en CL finale og starter derefter 15/16 med at spille EL kval for os.
Er der nogle i denne tråd, der kunne have lyst til at købe lidt realitetssans?
-
AndreasN
- Geografisk sted: Valby
- Alder: 31
af AndreasN » torsdag, 21. maj, 2015 11:46
@Kelly
Hvorfor skulle Vidal være tilgængelig? Han er i Champions League med en klub, der med en sejr over Barcelona vil vinde The Treble, mens vi ikke er i nærheden af at vinde noget som helst og end ikke skal i Champions League. Hvad vil vores tiltrækningskraft være? Som jeg ser det, så bestemmer han selv, hvor han vil spille, hvis han endelig skulle skifte.
Liverpool Football Klopp
-
Kelly
AndreasN skrev:@Kelly
Hvorfor skulle Vidal være tilgængelig? Han er i Champions League med en klub, der med en sejr over Barcelona vil vinde The Treble, mens vi ikke er i nærheden af at vinde noget som helst og end ikke skal i Champions League. Hvad vil vores tiltrækningskraft være? Som jeg ser det, så bestemmer han selv, hvor han vil spille, hvis han endelig skulle skifte.
Kan du se ironien. Det er din måde at komnenderer på jeg provokerer med det

-
AndreasN
- Geografisk sted: Valby
- Alder: 31
af AndreasN » torsdag, 21. maj, 2015 12:11
Det forstår jeg simpelthen ikke det der.
Liverpool Football Klopp
-
Aarde
- Geografisk sted: København Ø
Kelly skrev:AndreasN skrev:@Kelly
Kan du se ironien. Det er din måde at komnenderer på jeg provokerer med det

Det der er muligvis det underligste og mest uforståelige, jeg nogensinde har læst på det her forum.
Og nå ja, Vidal er naturligvis ikke inden for vores rækkevidde, medmindre vi vil smide ham en 2-3 millioner kroner i ugeløn.
-
Kelly
-
Oomph242
af Oomph242 » torsdag, 21. maj, 2015 17:09
Et bud på £14.4m for Vidal. Det må da være en joke.
-
RedRedRed
- Alder: 36
af RedRedRed » torsdag, 21. maj, 2015 18:14
Oomph242 skrev:
Haha! Det er jo bare så meget os i en nøddeskal, det der.
Vi skulle også angiveligt have budt 8 mio. for Kovacic, hvor Inters vurdering var i nærheden af 20 mio.
Det er klart vi ikke skal byde fuld valuta til at begynde med i en forhandling. Men disse fornærmende ringe bud, er jo lige nøjagtig grunden til vi aldrig når med i de endelige forhandlinger, og spilleren derfor ender hos konkurrenterne.
Vi er til grin på transfermarkedet. Vil vi være en stor klub igen, må vi sgu handle som en sådan i stedet for det her fis.
-
Oomph242
af Oomph242 » torsdag, 21. maj, 2015 18:26
RedRedRed skrev:Oomph242 skrev:
Vi skulle også angiveligt have budt 8 mio. for Kovacic, hvor Inters vurdering var i nærheden af 20 mio.
Det er klart vi ikke skal byde fuld valuta til at begynde med i en forhandling. Men disse fornærmende ringe bud, er jo lige nøjagtig grunden til vi aldrig når med i de endelige forhandlinger, og spilleren derfor ender hos konkurrenterne.
Vi er til grin på transfermarkedet. Vil vi være en stor klub igen, må vi sgu handle som en sådan i stedet for det her fis.
Lad os håbe det bare er onde tunger, som håner os...
-
RedRedRed
- Alder: 36
af RedRedRed » torsdag, 21. maj, 2015 18:38
Oomph242 skrev:RedRedRed skrev:Oomph242 skrev:
Lad os håbe det bare er onde tunger, som håner os...
Det kan man håbe. Men det er rigtig meget røg, uden der skulle være bare en lille ild.