Han er sejHendo skrev:Sej nok til at bruge min. 40 mil. om året, på en en stadig fremragende spiller, men en spiller der har toppet? En der ikke passer ret godt til den kultur, holdånd og særligt spillestil Roders bygger så godt, når han får lov?Emmy skrev:Zlatan er fucking sej. Fact!
Hvem skal ind?
Forumregler
HUSK: Angiv ALTID kilde/link på alle rygter mm. man måtte poste her på forum.
VED TRANSFER HISTORIER HVOR DER ER LIDT MERE KØD PÅ END NORMALT, SÅ OPRET VENLIGST EN SELVSTÆNDIG TRÅD!
HUSK: Angiv ALTID kilde/link på alle rygter mm. man måtte poste her på forum.
VED TRANSFER HISTORIER HVOR DER ER LIDT MERE KØD PÅ END NORMALT, SÅ OPRET VENLIGST EN SELVSTÆNDIG TRÅD!
Re: Hvem skal ind?
"We're not racist, we only hate the mancs"
- JudgeArdaStudge
Zlatan sucks.
"It's not so important what people think when you come in. It's much more important what people think when you leave ."- Jürgen Norbert Klopp
Apropos;

Klask! CoolnessRedRedRed skrev:Apropos;
![]()
Okay. Så han er så sej at det overtrumfer de nævnte ting? Eller er du uenig i de ovennævnte ting, som mange påpeger?Emmy skrev:Han er sejHendo skrev:Sej nok til at bruge min. 40 mil. om året, på en en stadig fremragende spiller, men en spiller der har toppet? En der ikke passer ret godt til den kultur, holdånd og særligt spillestil Roders bygger så godt, når han får lov?Emmy skrev:Zlatan er fucking sej. Fact!
"My idea was to build Liverpool into a bastion of invincibility. My idea was to build Liverpool up and up."
Altid dejligt med en sviner til de "fans" og den forsamling af usselhed. Men selvfølgelig ville han skifte til dem, hvis der kom et tilbud der kunne matche den løn han får i PSG.RedRedRed skrev:Apropos;
![]()
"My idea was to build Liverpool into a bastion of invincibility. My idea was to build Liverpool up and up."
Seriøst, så nej jeg er ikke specielt uenig. Men jeg synes Zlatan er fænomenal og den bedste fodboldspiller fra vores breddegrader nogensinde. Han vil ikke passe ind på holdet, men jeg tror såmænd fint han kunne være i klubben.Hendo skrev:Okay. Så han er så sej at det overtrumfer de nævnte ting? Eller er du uenig i de ovennævnte ting, som mange påpeger?Emmy skrev:Han er sejHendo skrev:Sej nok til at bruge min. 40 mil. om året, på en en stadig fremragende spiller, men en spiller der har toppet? En der ikke passer ret godt til den kultur, holdånd og særligt spillestil Roders bygger så godt, når han får lov?Emmy skrev:Zlatan er fucking sej. Fact!
Han er en fremragende fodboldspiller så enig, selvfølgelig kunne han være i klubben. Bare svært at se logikken i at bruge så mange penge på en spiller, der langt fra passer optimalt på flere punkter og som næppe ville være tilfreds med "bare" at være i klubben.Emmy skrev:Seriøst, så nej jeg er ikke specielt uenig. Men jeg synes Zlatan er fænomenal og den bedste fodboldspiller fra vores breddegrader nogensinde. Han vil ikke passe ind på holdet, men jeg tror såmænd fint han kunne være i klubben.Hendo skrev:Okay. Så han er så sej at det overtrumfer de nævnte ting? Eller er du uenig i de ovennævnte ting, som mange påpeger?Emmy skrev:Han er sejHendo skrev:Sej nok til at bruge min. 40 mil. om året, på en en stadig fremragende spiller, men en spiller der har toppet? En der ikke passer ret godt til den kultur, holdånd og særligt spillestil Roders bygger så godt, når han får lov?Emmy skrev:Zlatan er fucking sej. Fact!
-
Hr. Drejer
- Geografisk sted: Nordsjælland
Jeg kan læse at vi kædes sammen Vietto (den norske rygtebørs). Hvordan er han som type?
Jeg tror vi skiller os af med Balo, Lambert og Borini til sommer. Det virker som om at de alle tre er milevidt fra start-11'eren.
Jeg tror vi kommer til at slå vores transferrekord til sommer, fordi at tv indtægterne vist nok er steget med svimlende 71%. Vi kommer til at betale store penge, da sælger gerne vil have del i disse indtægter.
Jeg tror vi skiller os af med Balo, Lambert og Borini til sommer. Det virker som om at de alle tre er milevidt fra start-11'eren.
Jeg tror vi kommer til at slå vores transferrekord til sommer, fordi at tv indtægterne vist nok er steget med svimlende 71%. Vi kommer til at betale store penge, da sælger gerne vil have del i disse indtægter.
Tror du vi kommer til, at bruge over £120m denne sommer?Hr. Drejer skrev:Jeg kan læse at vi kædes sammen Vietto (den norske rygtebørs). Hvordan er han som type?
Jeg er spændt på hvor meget der bliver brugt, uden CL og Suarez penge....
-
Hr. Drejer
- Geografisk sted: Nordsjælland
Nej. Jeg tænkte på at vi sagtens kan risikere at spendere mere end 35£ M. på en enkelt spiller.Oomph242 skrev:Tror du vi kommer til, at bruge over £120m denne sommer?Hr. Drejer skrev:Jeg kan læse at vi kædes sammen Vietto (den norske rygtebørs). Hvordan er han som type?
Ahhh ok. Lad os håbe klubben også er villig til, at give den pågældende spiller en løn der følger købssummen..Hr. Drejer skrev:Nej. Jeg tænkte på at vi sagtens kan risikere at spendere mere end 35£ M. på en enkelt spiller.Oomph242 skrev:Tror du vi kommer til, at bruge over £120m denne sommer?Hr. Drejer skrev:Jeg kan læse at vi kædes sammen Vietto (den norske rygtebørs). Hvordan er han som type?
http://www.espnfc.us/story/2365847/live ... ea-sources
I følge ESPN er vi interesseret i Neil Taylor fra Swansea
I følge ESPN er vi interesseret i Neil Taylor fra Swansea

"YNWA"
Ind:
Ryan
Papadopoulos
Martin Montoya
Ricardo Rodriguez
Nainggolan eller måske Kovacic
Milner
Ings
Walcott
(Origi)
Ud:
Jones
Touré
Coates
Enrique
Manquillo
Johnson
Stevie
Alberto
Aspas
Borini
Lambert
Balotelli (desværre)
Ryan
Papadopoulos
Martin Montoya
Ricardo Rodriguez
Nainggolan eller måske Kovacic
Milner
Ings
Walcott
(Origi)
Ud:
Jones
Touré
Coates
Enrique
Manquillo
Johnson
Stevie
Alberto
Aspas
Borini
Lambert
Balotelli (desværre)
Senest rettet af Niels K lørdag, 28. mar, 2015 13:22, rettet i alt 1 gang.
Niels K skrev:Ind:
Ryan
Papadopoulos
Ricardo Rodriguez
Nainggolan
Milner
Ings
Walcott
(Origi)
Ud:
Jones
Touré
Coates
Enrique
Manquillo
Johnson
Stevie
Alberto
Aspas
Borini
Lambert
Balotelli (desværre)
Walcott og Milner ??
Sterling, Markovich, Coutinho, Lallana, Ibe og Origi ?