Hvem skal ind?
Forumregler
HUSK: Angiv ALTID kilde/link på alle rygter mm. man måtte poste her på forum.
VED TRANSFER HISTORIER HVOR DER ER LIDT MERE KØD PÅ END NORMALT, SÅ OPRET VENLIGST EN SELVSTÆNDIG TRÅD!
HUSK: Angiv ALTID kilde/link på alle rygter mm. man måtte poste her på forum.
VED TRANSFER HISTORIER HVOR DER ER LIDT MERE KØD PÅ END NORMALT, SÅ OPRET VENLIGST EN SELVSTÆNDIG TRÅD!
Re: Hvem skal ind?
http://en.m.wikipedia.org/wiki/K%C3%A9vin_Gameiro
Kevin Gamerio vil han kunne forstærke angrebet.
http://metro.co.uk/2015/03/01/liverpool ... y-5084007/
Stevan Jovetic. Hmmm har han ikke været mere eller mindre konstant skadet.
Kevin Gamerio vil han kunne forstærke angrebet.
http://metro.co.uk/2015/03/01/liverpool ... y-5084007/
Stevan Jovetic. Hmmm har han ikke været mere eller mindre konstant skadet.
Liverpool FC for ever. You will never walk alone.
Er godt nok blevet stor fan af Kondogbia, ham ser jeg hellere end gerne på vores midtbane! Han minder mig om en light udgave af Pogba, men stadig en spiller der kun lige er fyldt 22 år og som har et enormt potentiale.
-
Rodgers må gerne kigge i retning af Villarreal og Dario Vietto.
Der har tidligere været rygter om Luciano Vietto. Begyndt at holde lidt øje med ham også og er meget enig. Ser ham mere og mere som en drømmespiller (af dem, som burde være realistiske, he, medmindre han bliver ved med at brillere, så kan det være han ryger til en af de tre største i Spanien) til spillestil. Virkelig dygtig, kreativ, hurtig, godt blik for medspillere, teknisk stærk, kan dække flere pladser, laver mål.Robbie_God_Fowler skrev:Rodgers må gerne kigge i retning af Villarreal og Dario Vietto.
"My idea was to build Liverpool into a bastion of invincibility. My idea was to build Liverpool up and up."
- Ma Captain
Har haft mand crush på ham (og lacazette) de sidste 6 måneder. Så ja tak herfra.Hendo skrev:Der har tidligere været rygter om Luciano Vietto. Begyndt at holde lidt øje med ham også og er meget enig. Ser ham mere og mere som en drømmespiller (af dem, som burde være realistiske, he, medmindre han bliver ved med at brillere, så kan det være han ryger til en af de tre største i Spanien) til spillestil. Virkelig dygtig, kreativ, hurtig, godt blik for medspillere, teknisk stærk, kan dække flere pladser, laver mål.Robbie_God_Fowler skrev:Rodgers må gerne kigge i retning af Villarreal og Dario Vietto.
There is only one Captain...... Ma Captain!!
http://footy.dk/2015/03/02/rygte-liverp ... almaskine/Ma Captain skrev:Har haft mand crush på ham (og lacazette) de sidste 6 måneder. Så ja tak herfra.Hendo skrev:Der har tidligere været rygter om Luciano Vietto. Begyndt at holde lidt øje med ham også og er meget enig. Ser ham mere og mere som en drømmespiller (af dem, som burde være realistiske, he, medmindre han bliver ved med at brillere, så kan det være han ryger til en af de tre største i Spanien) til spillestil. Virkelig dygtig, kreativ, hurtig, godt blik for medspillere, teknisk stærk, kan dække flere pladser, laver mål.Robbie_God_Fowler skrev:Rodgers må gerne kigge i retning af Villarreal og Dario Vietto.
Jo tak.
-
Som mange sikkert ved er vi blot i marts, så derfor er det svært at sige, hvem der skal ind på nuværende tidspunkt. Det afhænger jo i høj grad også af, hvem der ryger til sommer. Vi ved Gerrard er væk. Der skal handles. Som jeg ser det er det ikke det offensive, der er galt (dog mener jeg Konoplyanka er på fri, hvorfor vi skal tage ham - da vi tidligere var tæt på jo). Det er de bagerste. Derfor ville jeg blive glad, hvis man hentede Khedira på fri transfer fra Real Madrid. Realistisk tror jeg det er, hvis vi når top 4. Meget afhænger jo også af, om vi kan tilbyde Champions League fodbold. Emre Can har jeg virkelig været imponeret af. Et køb af Højbjerg på nogenlunde samme tidspunkt som vi købte Can i fremtiden kunne være lækkert. Can var et blomstrende talent, der skulle til at udfolde sig - når Højbjerg er på samme stadie og med flere kampe i benene, så siger jeg køb, køb, køb. Det bliver nok ikke til sommer. Derudover skal vi have en ny målmand. Brad Jones duer ikke, og desuden gør det ikke noget, hvis der kan komme noget konkurrence til Mignolet. Sidst men ikke mindst, så mener jeg, at vi skal have 2 nye midterforsvarsspillere (en kunne være Varane). Det er et must. Er ked af at jeg ikke er mere specifik med navne, men det afhænger jo også meget af omstændigheder.
Derudover skriver jeg et projekt om overvågning. Ved ikke om man må linke til en spørgeskemaundersøgelse, men gør det alligevel. Håber I vil svare, da det vil betyde meget.
http://web.trictrac.com/servlet/trictra ... dpmiFF8Ldm
Ps: Coutinho spiller for lækkert, men få nu forlænget med Sterling! Hvis vi så også kan holde på unge spillere som Can, Henderson, Markovic, Sturridge, Orige, Balotelli, Moreno og Ibe m.fl. Så tror jeg, vi bliver en kæmpe magtfaktor i England og at vi vinder CL inden for 5 år! Man har jo lov at håbe i gode tider.
Derudover skriver jeg et projekt om overvågning. Ved ikke om man må linke til en spørgeskemaundersøgelse, men gør det alligevel. Håber I vil svare, da det vil betyde meget.

http://web.trictrac.com/servlet/trictra ... dpmiFF8Ldm
Ps: Coutinho spiller for lækkert, men få nu forlænget med Sterling! Hvis vi så også kan holde på unge spillere som Can, Henderson, Markovic, Sturridge, Orige, Balotelli, Moreno og Ibe m.fl. Så tror jeg, vi bliver en kæmpe magtfaktor i England og at vi vinder CL inden for 5 år! Man har jo lov at håbe i gode tider.

http://www.liverpoolecho.co.uk/sport/fo ... na-8756738
Hvis det er sandt, at vi har scouts ude for at se på William Carvalho i den kommende kamp mod Porto, så bliver jeg glad.
Jeg tror vitterligt, han kan forstærke os markant, såfrem vi både skal fortsætte det nye system eller skifte tilbage til en diamantmidtbane
Hvis det er sandt, at vi har scouts ude for at se på William Carvalho i den kommende kamp mod Porto, så bliver jeg glad.
Jeg tror vitterligt, han kan forstærke os markant, såfrem vi både skal fortsætte det nye system eller skifte tilbage til en diamantmidtbane

Hvad kan han?ElTorro skrev:http://www.liverpoolecho.co.uk/sport/fo ... na-8756738
We need a new Fowler...
I de kampe jeg har set med ham, har han været utrolig løbestærkt og god på bolden. Han minder mig lidt om en mere tilbagetrukkken Pogbatype. Jeg tror, han vil være et godt supplement til Can eller Lucas, hvis vi beholder ham.nikand skrev:Hvad kan han?ElTorro skrev:http://www.liverpoolecho.co.uk/sport/fo ... na-8756738
Carvalho er efter min mening langt mere defensiv end Paul Pogba, og besidder SLET ikke samme evner på bolden, i afleveringer eller på sidste 3. del af banen. Jeg ser ham dog værende en smule mere disciplineret defensivt og stærkere i duellerne. Jeg anser ham som en type der er udpræget CDM, og ikke CM, hvilket kan blive et problem i vores 3-4-3 hvor vi i forvejen har en ekstra CB, og allerede nu ser kritikken af Allen/Lucas der ikke altid bidrager med ligemeget offensivt. Det er selvfølgelig ikke et problem hvis man skal bruge ham til at beskytte 2 CBs og har 2 CMs/CAMs foran ham. Jeg tror ikke Carvalho vil kunne løfte de kreative opgaver som der alligevel vil ligge på ham skulle vi fortsætte med vores nuværende system. Jeg er dog enig i at han er en fremragende ung spiller, der kan forstærke truppen.ElTorro skrev:
I de kampe jeg har set med ham, har han været utrolig løbestærkt og god på bolden. Han minder mig lidt om en mere tilbagetrukkken Pogbatype. Jeg tror, han vil være et godt supplement til Can eller Lucas, hvis vi beholder ham.
Imod moderne fodbold.
-
- Geografisk sted: Frederikshavn
- Alder: 36
Nævnte ham for fire måneder siden, der var der ingen som overhovedet gav et respons omkring ham. Jeg synes vi skal hente ham hurtigst muligt. En af de største talenter i spansk fodbold, dog har Real Madrid os set sig lun på ham, så det kan godt blive et stort problem.Kelly skrev:http://footy.dk/2015/03/02/rygte-liverp ... almaskine/Ma Captain skrev:Har haft mand crush på ham (og lacazette) de sidste 6 måneder. Så ja tak herfra.Hendo skrev:Der har tidligere været rygter om Luciano Vietto. Begyndt at holde lidt øje med ham også og er meget enig. Ser ham mere og mere som en drømmespiller (af dem, som burde være realistiske, he, medmindre han bliver ved med at brillere, så kan det være han ryger til en af de tre største i Spanien) til spillestil. Virkelig dygtig, kreativ, hurtig, godt blik for medspillere, teknisk stærk, kan dække flere pladser, laver mål.Robbie_God_Fowler skrev:Rodgers må gerne kigge i retning af Villarreal og Dario Vietto.
Jo tak.
En af hans største kompetencer er mand mod mand situationer!
Det ikke ulovligt at linke til foolish.dk Kelly, til trods for de sammenlignede Steven G med lundin, men derfor kan man nok modere det lidt, eller evt helt stoppe. Eller i det mindste, som i dit sidste indlæg skrive hvem det omhandler, hvad du ikke gør ret tit. Ikke at jeg derved trykker på linket, for foolish er trailor trash af værste skuffe, og så vidt jeg husker skrevet af scum.
Og fatter dernæst ikke foolish.dk er tilladt link på dette forum! men nok om det.
Og fatter dernæst ikke foolish.dk er tilladt link på dette forum! men nok om det.
Verden er smask fuld af hyklere....
Du husker forkert.Thommo skrev:Ikke at jeg derved trykker på linket, for foolish er trailor trash af værste skuffe, og så vidt jeg husker skrevet af scum.
Forveksler du med indkast.dk?