Hvem skal ind?

Rygter om spillere på vej til eller fra klubben diskuteres her.
Forumregler
HUSK: Angiv ALTID kilde/link på alle rygter mm. man måtte poste her på forum.
VED TRANSFER HISTORIER HVOR DER ER LIDT MERE KØD PÅ END NORMALT, SÅ OPRET VENLIGST EN SELVSTÆNDIG TRÅD!
Brugeravatar
Belloni
Geografisk sted: Sønderborg

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af Belloni » onsdag, 25. feb, 2015 07:35

Kan det virkelig passe når de skriver 6 Mill pund i kompensation?
Tror nærmere det var 300.000 og 0 hvis han rykker til Spanien :dontknow:

Hr. Drejer
Geografisk sted: Nordsjælland

Indlæg af Hr. Drejer » onsdag, 25. feb, 2015 09:35

Hvis det går Ings som det er gået med Austin, så er det et suverænt køb.

Larry Dillman

Indlæg af Larry Dillman » onsdag, 25. feb, 2015 11:49

Må indrømme, at jeg er ret vild med Ings......selvom det selvfølgelig er begrænset, hvad jeg har set - men han ligner en ganske komplet pakke (arbejdsomhed, målinstinkt og ganske fin hurtighed, teknik og fysik) med store udviklingstendenser.
Han er faktisk ganske tæt på at være min relative førsteprioritet (til prisen, forstås......Dybala/Vietto/Benzema/Lacazzette og hvad de ellers hedder går jo næppe for disse håndører!).
Tonic wa'er...did you say tonic wa'er? If it's tonic wa'er you want, it's tonic wa'er you get!

Brugeravatar
Mads T.
Geografisk sted: Nørrebro
Alder: 41

Indlæg af Mads T. » onsdag, 25. feb, 2015 12:20

Han vil være en god signing som erstatning for Lambert eller Borini, som jeg tror forlader klubben til sommer. Vi vil være fint dækket ind med Sturridge, Ings, Origi og Balotelli, selvom jeg godt kunne forestille mig, at Balotelli bliver byttet ud med en ny topangriber.

Til prisen er jeg klart for et "køb" af Ings. £6 mil. i compensation lyder dog voldsomt. Mener ikke det plejer at være så højt når spillere smutter efter kontraktudløb.

Kelly
Geografisk sted: Viborg
Alder: 57

Indlæg af Kelly » onsdag, 25. feb, 2015 17:06

Mads T. skrev:Han vil være en god signing som erstatning for Lambert eller Borini, som jeg tror forlader klubben til sommer. Vi vil være fint dækket ind med Sturridge, Ings, Origi og Balotelli, selvom jeg godt kunne forestille mig, at Balotelli bliver byttet ud med en ny topangriber.

Til prisen er jeg klart for et "køb" af Ings. £6 mil. i compensation lyder dog voldsomt. Mener ikke det plejer at være så højt når spillere smutter efter kontraktudløb.
Og Kahdia på en fri.
Det giver penge til top højre back og angriber
Liverpool FC for ever. You will never walk alone.

Brugeravatar
JudgeArdaStudge

Indlæg af JudgeArdaStudge » onsdag, 25. feb, 2015 17:37

Kelly skrev:
Mads T. skrev:Han vil være en god signing som erstatning for Lambert eller Borini, som jeg tror forlader klubben til sommer. Vi vil være fint dækket ind med Sturridge, Ings, Origi og Balotelli, selvom jeg godt kunne forestille mig, at Balotelli bliver byttet ud med en ny topangriber.

Og Kahdia på en fri.
Så tæt på og så alligevel så langt fra, min ven. :P ...Khedira*
"It's not so important what people think when you come in. It's much more important what people think when you leave ."- Jürgen Norbert Klopp

Kelly
Geografisk sted: Viborg
Alder: 57

Indlæg af Kelly » onsdag, 25. feb, 2015 18:26

JudgeArdaStudge skrev:
Kelly skrev:

Og Kahdia på en fri.
No shit :-) det volder mig problemer :-)
Liverpool FC for ever. You will never walk alone.

Brugeravatar
JudgeArdaStudge

Indlæg af JudgeArdaStudge » onsdag, 25. feb, 2015 19:04

No worries - Det var bare for, at der ikke opstod forvirring. :)
"It's not so important what people think when you come in. It's much more important what people think when you leave ."- Jürgen Norbert Klopp

Brugeravatar
Niels K
Geografisk sted: Nordsjælland

Indlæg af Niels K » onsdag, 25. feb, 2015 19:36

Kelly skrev:
JudgeArdaStudge skrev:
Kelly skrev:

Og Kahdia på en fri.
No shit :-) det volder mig problemer :-)
http://www.liverpoolecho.co.uk/sport/fo ... mi-8715226?

texy
Geografisk sted: København
Alder: 50

Indlæg af texy » torsdag, 26. feb, 2015 11:27

Jeg har aldrig lagt mærke til ham før. Men hold da op, hvor var jeg imponeret af Kondogbia på Emirates i går aftes. Han mindede mig lidt om en ung udgave af Yaya Toure.

Lidt vovet at konkludere noget som helst ud fra en enkelt kamp, men med Monaco's destruktion af Arsenal frisk i hukommelsen, så frister det mig at sige, at vi bør sælge Allen og hente Khedira som den rutinerede klassespiller og Kondogbia som den unge udviklings-og reservespiller.

At kunne vælge imellem Hendo, Khedira, Lucas, Can, Kondogbia og Rositter på midten byder i mine øjne på stærke muligheder for at blande klasse og erfaring med talent, potentiale, energi og sult.

Som nævnt dog liiiidt vovet at anbefale en spiller på baggrund af en enkelt kamp. Nogen der har set mere til Kondogbia?
Kloppite

AJ
Geografisk sted: København SV
Alder: 34

Indlæg af AJ » torsdag, 26. feb, 2015 12:12

Kondogbia har spillet La Liga for Sevilla for ikke så længe siden. Hans præstationer fik Monaco til at betale kassen for ham. Han har desuden vundet U20-VM med Frankrig, hvor han sammen med Pogba var et monster på den (defensive) centrale midt.

Han skal nok få en stor karriere, hvis han kan undgå skader osv. Det tæller i øvrigt ikke til hans ulempe, at han sparker med venstre. Jeg har ikke set ham så meget for Monaco, men i Sevilla var han en ganske dominerende spiller - i en ung alder endda. Hér lå han faktisk lidt som 8'er ved siden af Gary Medel og så med Ivan Rakitic foran sig.

texy

Indlæg af texy » torsdag, 26. feb, 2015 13:03

AJ skrev:Kondogbia har spillet La Liga for Sevilla for ikke så længe siden. Hans præstationer fik Monaco til at betale kassen for ham. Han har desuden vundet U20-VM med Frankrig, hvor han sammen med Pogba var et monster på den (defensive) centrale midt.

Han skal nok få en stor karriere, hvis han kan undgå skader osv. Det tæller i øvrigt ikke til hans ulempe, at han sparker med venstre. Jeg har ikke set ham så meget for Monaco, men i Sevilla var han en ganske dominerende spiller - i en ung alder endda. Hér lå han faktisk lidt som 8'er ved siden af Gary Medel og så med Ivan Rakitic foran sig.
Ok. Vidste ikke, at han havde så meget erfaring.

Jamen, lad os da så samle en lille klike af fransktalende spillere i klubben i form af Sakho, Toure, Origi og de nye Kondogbia og Lacazette :D

Og så kan Can få en tysk legekammerat i form af Khedira...

Så er det vindue vist klaret. :D
Kloppite

AJ
Geografisk sted: København SV
Alder: 34

Indlæg af AJ » torsdag, 26. feb, 2015 14:30

texy skrev:Jamen, lad os da så samle en lille klike af fransktalende spillere i klubben i form af Sakho, Toure, Origi og de nye Kondogbia og Lacazette :D
Det bliver næsten ligeså godt, som da vi havde Diao, Cheyrou, Diouf, Le Tallec og Sinama-Pongolle.

texy

Indlæg af texy » torsdag, 26. feb, 2015 15:29

AJ skrev:
texy skrev:Jamen, lad os da så samle en lille klike af fransktalende spillere i klubben i form af Sakho, Toure, Origi og de nye Kondogbia og Lacazette :D
Det bliver næsten ligeså godt, som da vi havde Diao, Cheyrou, Diouf, Le Tallec og Sinama-Pongolle.
Humør-dræber... :D
Kloppite

Niche
Geografisk sted: Frederikssund
Alder: 53

Indlæg af Niche » fredag, 27. feb, 2015 07:34

texy skrev:
AJ skrev:Kondogbia har spillet La Liga for Sevilla for ikke så længe siden. Hans præstationer fik Monaco til at betale kassen for ham. Han har desuden vundet U20-VM med Frankrig, hvor han sammen med Pogba var et monster på den (defensive) centrale midt.

Ok. Vidste ikke, at han havde så meget erfaring.

Jamen, lad os da så samle en lille klike af fransktalende spillere i klubben i form af Sakho, Toure, Origi og de nye Kondogbia og Lacazette :D

Og så kan Can få en tysk legekammerat i form af Khedira...

Så er det vindue vist klaret. :D
Jeg er fuldstændig enig i forhold til hans præstationer på Emirates forleden. Han kontrollerede midten fuldstændig. Han har dog ikke i samme grad været en faktor i den franske liga, hvor Monaco generelt har været ordinære. Det er dog meget tænkeligt, at det er holdets generelle middelmådighed, der trækker en ung spiller som ham lidt ned. Umiddelbart er han et super talent, med potentiale til at blive en af de helt store, så jeg vil være meget positivt stemt for at få ham til Liverpool. Jeg vil dog hellere have Nainggolan end Khedira. Ellers ligner det et godt vindue Texy ;)

Besvar