Håber det passer selvom tanken om at handle med MoN ikke just opmuntrer...DaBonks skrev:Jeg er næsten for et salg, så.Aarhusdk skrev:Jeg skal nok hjælpe dig med at tro på det. Klassespiller!Belloni skrev:http://www.metro.co.uk/sport/football/a ... page_id=43
Det ville være klasse! Selvom det højst sandsynligt bare er noget han sidder og digter. Men jeg er naiv og vælger at tro på detLiverpool will be installed as the favourites to sign Aston Villa winger Ashley Young if Xabi Alonso is sold to Real Madrid.
That move is looking increasingly likely as the Spain international is keen on a switch to the Bernabeu and a £27million deal could be concluded by the end of the week.
Any cash being deposited in the Anfield coffers will not stay there long, however, as Rafa Benitez will make a move for England international Young before seeking a direct replacement for Alonso.
Ville godt hele sårene gevaldigt.
Hvem skal ind?
Forumregler
HUSK: Angiv ALTID kilde/link på alle rygter mm. man måtte poste her på forum.
VED TRANSFER HISTORIER HVOR DER ER LIDT MERE KØD PÅ END NORMALT, SÅ OPRET VENLIGST EN SELVSTÆNDIG TRÅD!
HUSK: Angiv ALTID kilde/link på alle rygter mm. man måtte poste her på forum.
VED TRANSFER HISTORIER HVOR DER ER LIDT MERE KØD PÅ END NORMALT, SÅ OPRET VENLIGST EN SELVSTÆNDIG TRÅD!
Re: Hvem skal ind?
A trip to Anfield is the closest defenders will get to understand how a fox feels when a pack of bloodhounds is on its trail
-
Liverdrengen
- Geografisk sted: danemark
Kan huske young var oppe at vende herinde for noget tid siden, og han ville i mine øjne være fuldstændig genial som konkurrent til riera.. og så er han endda englænder..
"Tour de france er den bedste novelle der nogensinde er skrevet" - Jørgen Leth
-
Corfitzen
Aston Villa har lige fået et bud accepteret på Downing hos Middlesborough...
http://www.skysports.com/story/0,19528, ... 95,00.html
Et godt tegn.Corfitzen skrev:Aston Villa har lige fået et bud accepteret på Downing hos Middlesborough...
Så må vi bare håbe at O'Neill er holdt op med at te sig som en stor baby i forhandlings-øjemed.

-
Corfitzen
Forhåbentlig...DaBonks skrev:Et godt tegn.Corfitzen skrev:Aston Villa har lige fået et bud accepteret på Downing hos Middlesborough...
Så må vi bare håbe at O'Neill er holdt op med at te sig som en stor baby i forhandlings-øjemed.
Men tvivler på at Downing eller Young vil spille andenviolin for den anden, så mon ikke der sker noget med hensyn til Young idet hele taget i dette vindue?
Altså ikke lade sig køre rundt i manegen? Han gjorde det bedste for Villa sidste sæson, det kan jeg nu ikke se noget galt i, da de jo betaler hans lønDaBonks skrev: Så må vi bare håbe at O'Neill er holdt op med at te sig som en stor baby i forhandlings-øjemed.
Verden er smask fuld af hyklere....
Hvad blev der af http://www.celticfc.net/home/players/pl ... Geady.aspx rygtet...?
Var det kun gossip eller var der noget om at han var i store diskutioner med hans manager og gerne ville sælges.
Han ville efter hvad jeg har set, være et ok backup emne til Torres.
Var det kun gossip eller var der noget om at han var i store diskutioner med hans manager og gerne ville sælges.
“Now I feel Liverpool is my English club, the way Atletico is my Spanish club. I would not like to play for another English or Spanish club. This feeling is very important to me.”
Er han ikke mere venstrekant end angriber??FørKendtSom skrev:Hvad blev der af http://www.celticfc.net/home/players/pl ... Geady.aspx rygtet...?
jo han er en højrebenet venstrekant, men ville nu begynde at klappe i mine små hænder hvis han blev købt. jeg tror virkelig han kan udvikle sig til en klassespillerBelloni skrev:Er han ikke mere venstrekant end angriber??FørKendtSom skrev:Hvad blev der af http://www.celticfc.net/home/players/pl ... Geady.aspx rygtet...?
McGeady har ikke kvaliteter til at spille spids, han er en naturlig kant. Har dog præsteret ganske sløjt det sidste år, siger min Celtickammerat.Scouzer skrev:jo han er en højrebenet venstrekant, men ville nu begynde at klappe i mine små hænder hvis han blev købt. jeg tror virkelig han kan udvikle sig til en klassespillerBelloni skrev:Er han ikke mere venstrekant end angriber??FørKendtSom skrev:Hvad blev der af http://www.celticfc.net/home/players/pl ... Geady.aspx rygtet...?
Det er i mine øjne fantastisk at vi bliver kædet sammen med Ashley Young som virkelig har præsteret i PL, med masser af assist og superb dribleevner. Ashley Young over Silva i mine øjne. Lee Cattermole springer også positivt frem i PL synes jeg. Både De Rossi og Aqulliani er også spændende spillere, og jeg tror at et salg af Xabi vil betyde at Rafa ønsker en lidt anden type en Xabi, da hans lige er meget svært at finde.
We need a new Fowler...
-
Hr. Drejer
- Geografisk sted: Nordsjælland
- Guffi182
- Geografisk sted: 9000 Aalborg
- Alder: 37
-
NAH
Vi har ikke en kinamands chance for at få fingre i Young (Martin
O`Neill) hvis han bliver solgt kommer han på græs hos muerne
Så gerne Aiden McGeady i Liverpool trøjen han skulle nok trække nogle fri- og straffespark mod de hold der graver sig ned på Anfield
Så gerne Aiden McGeady i Liverpool trøjen han skulle nok trække nogle fri- og straffespark mod de hold der graver sig ned på Anfield
- Jæger
- Geografisk sted: Bor 1.253,34 km væk fra Anfield
- Alder: 39
Lad os nu se hvordan lægetjekket kommer til at foregå?Corfitzen skrev:Aston Villa har lige fået et bud accepteret på Downing hos Middlesborough...
http://www.dailymail.co.uk/sport/footba ... l?ITO=1490
Jeg svarer lige på Niels K's opfordring i Alonso-tråden, hvor han skriver;
"Jeg foretrækker, at folk kommer med gode bud på kommende spillere udfra tilgængelighed, anvendelighed, udviklingspotentiale, hvor mange penge vi rimeligvis må forvente, at Rafa har til rådighed og i den retning."
Som erstatnig for Alonso ser jeg følgende som alternativer, der realistisk bør kunne hentes.
Schneijder (virkelig dygtig spiller, som jeg ikke nødvendigvis ser som en nedgradering i forhold til Alonso. Gør os lidt mere offensive.)
Aquilani (dygtig spiller, som jeg dog vurderer et niveau under Alonso)
Silva (en fuldstændig anderledes spiller end Alonso. Bruger vi ham på central midtbane ændrer vi radikalt på vores spillestil. Det bør koste defensivt, men kan også vinde meget offensivt.)
Hernanes (har jeg kun hørt om her på forum, men ud fra den smule lyder han utrolig interessant. Jeg har ikke en jordisk chance for at vurdere om det ville være en ned-eller opgradering i forhold til Alonso. Måske lidt af et sats.)
Flamini (var jeg utrolig imponeret af i Arsenal, hvor han i mine øjne var deres vigtigste spiller i sin sidste sæson. Har dog skuffet efter sit skifte til Italien. Lige nu en nedgradering, men kan man få ham tilbage til sit PL-niveau ville det være en opgradering i forhold til Alonso - efter min mening)
Hleb (fin spiller, som dog har andre kvaliteter end Alonso. Ligesom Silva er han mere offensivt orienteret. En nedgradering i mine øjne, men han er nok ikke alt for dyr.)
Cattermole (nævnt flere steder som det nye engelske stjerneskud på den centerale midtbane. Spillede en god U21-turnering, men jeg vil lige nu vurdere at han er en væsentlig svækkelse i forhold til Alonso.)
Pirlo (en aldrende herre, som stadig er virkelig dygtig. Ser ham som en lille nedgradering i forhold til Alonso, men vil ikke udelukke, at han via sine dødbolde måske alligevel kunne løfte opgaven op på et endnu højere niveau.)
Valbuena (var jeg virkelig imponeret af i de kampe, som han har spillet mod os i CL. Har til gengæld ikke set så meget mere til ham)
I kender sikkert til mange flere end jeg gør. Især nogle af de unge talenter gad jeg godt at høre lidt om. Hvis vi antager, at Alonso SKAL sælges, så håber jeg på at vi måske kunne finde en løsning, hvor der bliver råd til to nye spillere. Ud fra ovenstående kunne det være næsten dem alle kombineret med Silva (eller Mata, Capel, Navas).
"Jeg foretrækker, at folk kommer med gode bud på kommende spillere udfra tilgængelighed, anvendelighed, udviklingspotentiale, hvor mange penge vi rimeligvis må forvente, at Rafa har til rådighed og i den retning."
Som erstatnig for Alonso ser jeg følgende som alternativer, der realistisk bør kunne hentes.
Schneijder (virkelig dygtig spiller, som jeg ikke nødvendigvis ser som en nedgradering i forhold til Alonso. Gør os lidt mere offensive.)
Aquilani (dygtig spiller, som jeg dog vurderer et niveau under Alonso)
Silva (en fuldstændig anderledes spiller end Alonso. Bruger vi ham på central midtbane ændrer vi radikalt på vores spillestil. Det bør koste defensivt, men kan også vinde meget offensivt.)
Hernanes (har jeg kun hørt om her på forum, men ud fra den smule lyder han utrolig interessant. Jeg har ikke en jordisk chance for at vurdere om det ville være en ned-eller opgradering i forhold til Alonso. Måske lidt af et sats.)
Flamini (var jeg utrolig imponeret af i Arsenal, hvor han i mine øjne var deres vigtigste spiller i sin sidste sæson. Har dog skuffet efter sit skifte til Italien. Lige nu en nedgradering, men kan man få ham tilbage til sit PL-niveau ville det være en opgradering i forhold til Alonso - efter min mening)
Hleb (fin spiller, som dog har andre kvaliteter end Alonso. Ligesom Silva er han mere offensivt orienteret. En nedgradering i mine øjne, men han er nok ikke alt for dyr.)
Cattermole (nævnt flere steder som det nye engelske stjerneskud på den centerale midtbane. Spillede en god U21-turnering, men jeg vil lige nu vurdere at han er en væsentlig svækkelse i forhold til Alonso.)
Pirlo (en aldrende herre, som stadig er virkelig dygtig. Ser ham som en lille nedgradering i forhold til Alonso, men vil ikke udelukke, at han via sine dødbolde måske alligevel kunne løfte opgaven op på et endnu højere niveau.)
Valbuena (var jeg virkelig imponeret af i de kampe, som han har spillet mod os i CL. Har til gengæld ikke set så meget mere til ham)
I kender sikkert til mange flere end jeg gør. Især nogle af de unge talenter gad jeg godt at høre lidt om. Hvis vi antager, at Alonso SKAL sælges, så håber jeg på at vi måske kunne finde en løsning, hvor der bliver råd til to nye spillere. Ud fra ovenstående kunne det være næsten dem alle kombineret med Silva (eller Mata, Capel, Navas).