Synger han godt.AndreasN skrev:Jeg har nu heller ikke set anden, end at Song gør det godt defensivt. Vores taktiske oplæg gør, at den bagerste midtbane ér meget på bolden, og jeg synes, Song er fantastisk dygtig til at skille sig af med - ligefrem sætte medspillere op. Jeg har sagt det før, og nu siger jeg det igen; jeg synes, Song ville være en klassesigning. Imø. en klar opgradering fra Lucas (uden på nogen måde at underminere det arbejde, Lucas har udført de sidste 3-4 måneder).
Hvem skal ind?
Forumregler
HUSK: Angiv ALTID kilde/link på alle rygter mm. man måtte poste her på forum.
VED TRANSFER HISTORIER HVOR DER ER LIDT MERE KØD PÅ END NORMALT, SÅ OPRET VENLIGST EN SELVSTÆNDIG TRÅD!
HUSK: Angiv ALTID kilde/link på alle rygter mm. man måtte poste her på forum.
VED TRANSFER HISTORIER HVOR DER ER LIDT MERE KØD PÅ END NORMALT, SÅ OPRET VENLIGST EN SELVSTÆNDIG TRÅD!
Re: Hvem skal ind?
Liverpool FC for ever. You will never walk alone.
Jeg kan godt følge ræsonnementet om, at Song ikke er helt defensiv nok til at spille pladsen som eksempelvis Lucas, Matic eller manden der nærmest lagde navn til positionen Makelele.
Men Song har i mine øjne også gjort det godt i West Ham. Og meget afhænger også af, hvordan Rodgers optimalt set ønsker, at vi skal spille.
I en slags 4-4-2 som vi spillede i sidste sæson, tror jeg, at Song kunne være ganske brugbar sammen med Henderson. Det ville i hvert fald være en mere mobil og løbestærk kombination, end Gerrard og Henderson var i sidste sæson.
Jeg tror også godt, at Song kan fungere i en 4-2-3-1 - igen sammen med Henderson på den defensive.
Faktisk vil min eneste bekymring være, hvis Song forventes at ligge i en disciplineret og meget defensiv rolle, hvor hans primære opgave er at skærme af foran forsvaret. En slags 4-1-4-1 eller 4-1-3-2. Her har han måske ikke samme disciplin som eksempelvis Lucas. Og det er måske en af årsagerne til, at han ikke var i stand til at konkurrere med Busquets i Barca.
Jeg hælder alligevel mest til, at de to førstnævnte spillestile (en slags all-out action med fokus fremad) passer bedst til os under Rodgers, hvorfor Song ville være en glimrende signing i mine øjne - indenfor vores økonomiske rammer.
Verratti og Khedira ville i mine øjne være bedre alternativer, men det er måske at stile for højt.
Men Song har i mine øjne også gjort det godt i West Ham. Og meget afhænger også af, hvordan Rodgers optimalt set ønsker, at vi skal spille.
I en slags 4-4-2 som vi spillede i sidste sæson, tror jeg, at Song kunne være ganske brugbar sammen med Henderson. Det ville i hvert fald være en mere mobil og løbestærk kombination, end Gerrard og Henderson var i sidste sæson.
Jeg tror også godt, at Song kan fungere i en 4-2-3-1 - igen sammen med Henderson på den defensive.
Faktisk vil min eneste bekymring være, hvis Song forventes at ligge i en disciplineret og meget defensiv rolle, hvor hans primære opgave er at skærme af foran forsvaret. En slags 4-1-4-1 eller 4-1-3-2. Her har han måske ikke samme disciplin som eksempelvis Lucas. Og det er måske en af årsagerne til, at han ikke var i stand til at konkurrere med Busquets i Barca.
Jeg hælder alligevel mest til, at de to førstnævnte spillestile (en slags all-out action med fokus fremad) passer bedst til os under Rodgers, hvorfor Song ville være en glimrende signing i mine øjne - indenfor vores økonomiske rammer.
Verratti og Khedira ville i mine øjne være bedre alternativer, men det er måske at stile for højt.
Kloppite
Det var præcis hvad jeg prøvede at komme frem til. Tak for at skrive præcis som jeg ville have sagt dettexy skrev:Jeg kan godt følge ræsonnementet om, at Song ikke er helt defensiv nok til at spille pladsen som eksempelvis Lucas, Matic eller manden der nærmest lagde navn til positionen Makelele.

Hellere en god trekant end en ond cirkel
Sådan Ibe er kaldt hjem. Han er klasse syntes jeg.
Link? Kan ikke se noget på den officielle.Kelly skrev:Sådan Ibe er kaldt hjem. Han er klasse syntes jeg.
Det eneste jeg kan finde er fra en lokalavis i Derby. Der står ikke det store.RedRedRed skrev:Link? Kan ikke se noget på den officielle.Kelly skrev:Sådan Ibe er kaldt hjem. Han er klasse syntes jeg.
http://www.derbytelegraph.co.uk/Derby-C ... story.html
"Anybody who plays for me should be a bad loser."
Så er det vidst heller ikke bedre. Han kommer næppe banen denne sæson, men det er da fint at få ham hjem og udvikle videre selv på talentet.Kelly skrev:Sådan Ibe er kaldt hjem. Han er klasse syntes jeg.
"We're not racist, we only hate the mancs"
Ja det link mangler. Det er fordi jeg ikke har lært fra den nye Sony at kopierer dem ind. Det står på den norske.RedRedRed skrev:Link? Kan ikke se noget på den officielle.Kelly skrev:Sådan Ibe er kaldt hjem. Han er klasse syntes jeg.
Jo jeg syntes Ibe er en forstærkning. Så ham i Derby mod Chelsea. Han imponerende stort. Kropstærk hurtig dribler godt mangler lidt defensivt.
Næppe en forstærkning, men fin spiller at ha i truppen.Kelly skrev:Ja det link mangler. Det er fordi jeg ikke har lært fra den nye Sony at kopierer dem ind. Det står på den norske.RedRedRed skrev:Link? Kan ikke se noget på den officielle.Kelly skrev:Sådan Ibe er kaldt hjem. Han er klasse syntes jeg.
Jo jeg syntes Ibe er en forstærkning. Så ham i Derby mod Chelsea. Han imponerende stort. Kropstærk hurtig dribler godt mangler lidt defensivt.
- Den der siger et billede siger mere end 1000 ord....Ja han er da godt nok ordblind.
Her er link.Emmy skrev:Så er det vidst heller ikke bedre. Han kommer næppe banen denne sæson, men det er da fint at få ham hjem og udvikle videre selv på talentet.Kelly skrev:Sådan Ibe er kaldt hjem. Han er klasse syntes jeg.
http://www.derbytelegraph.co.uk/Derby-C ... story.html
Ifølge folk på Twitter skulle Rodgers have sagt på Radio BBC Derby, at Ibe ikke hentes hjem for kun at sidde på bænken, men vil blive involveret. Jeg tænker også, at der må være spilletid at finde til ham, da vi stadig er involveret i 4 turneringer.
Endelig har vi snart masser af speed i truppen. Sturridge, Sterling, Ibe, Markovic og i nogen grad også Lallana og Coutinho. Jeg synes, at det er spændende at have ekstremt hurtige spillere på banen, bænken og i truppen.
Hvem ved, måske Ibe kan præstere godt nok i en Cup-kamp til, at Sterling føler sig en lille bitte smule presset og skriver under på en ny kontrakt.
Kloppite
Synd Ibe hentes hjem i stedet for at lade ham udvikle sig med fast spilletid på et fint niveau. Men mon ikke det bliver ham og så Origi - til alt for mange penge - vi kommer til at se som nye ansigter i LFC i forbindelse med dette vindue.
Tror faktisk ikke, at vi henter Origi. Ikke nu, hvo Ibe er tilbagekaldt.Aggerdoo skrev:Synd Ibe hentes hjem i stedet for at lade ham udvikle sig med fast spilletid på et fint niveau. Men mon ikke det bliver ham og så Origi - til alt for mange penge - vi kommer til at se som nye ansigter i LFC i forbindelse med dette vindue.
Kloppite
Jeg synes også, det virker pudsigt. Han fik godt med spilletid på det, i øjeblikket, bedste hold i Championsship. Han kan ikke deltage i hverken FA Cuppen eller Carling Cuppen, fordi han har spillet for Derby, så der bliver kun to turneringer for ham at få spilletid i. Jeg havde sgu håbet, at han fik sæsonen ud i Derby - jeg tror ikke, han er klar til at konkurrere på højeste niveau.
Liverpool Football Klopp
Rodgers bekræftede på dagens pressemøde, at man fortsat er i dialog med Lille om at hente Origi allerede nu. Det lyder til, at Lille vil have en erstatning klar, før de er villige til at lade ham gå.texy skrev:Tror faktisk ikke, at vi henter Origi. Ikke nu, hvo Ibe er tilbagekaldt.Aggerdoo skrev:Synd Ibe hentes hjem i stedet for at lade ham udvikle sig med fast spilletid på et fint niveau. Men mon ikke det bliver ham og så Origi - til alt for mange penge - vi kommer til at se som nye ansigter i LFC i forbindelse med dette vindue.
Liverpool Football Klopp
Jeg tror ikke, at der er regler om, at han ikke kan deltage i Cup-turneringerne, men det er da muligt, at jeg tager fejl.AndreasN skrev:Jeg synes også, det virker pudsigt. Han fik godt med spilletid på det, i øjeblikket, bedste hold i Championsship. Han kan ikke deltage i hverken FA Cuppen eller Carling Cuppen, fordi han har spillet for Derby, så der bliver kun to turneringer for ham at få spilletid i. Jeg havde sgu håbet, at han fik sæsonen ud i Derby - jeg tror ikke, han er klar til at konkurrere på højeste niveau.
Kloppite