Ad blocker detected: Our website is made possible by displaying online advertisements to our visitors. Please consider supporting us by disabling your ad blocker on our website.
Rygter om spillere på vej til eller fra klubben diskuteres her.
Forumregler
HUSK: Angiv ALTID kilde/link på alle rygter mm. man måtte poste her på forum.
VED TRANSFER HISTORIER HVOR DER ER LIDT MERE KØD PÅ END NORMALT, SÅ OPRET VENLIGST EN SELVSTÆNDIG TRÅD!
-
Aggerdoo
af Aggerdoo » søndag, 11. jan, 2015 18:03
LFC-Aaby skrev:Aggerdoo skrev:YNWA! skrev:Er vi stadig rygtet til Lacazette? Han har lavet 2 mål mod Toulouse i første halvleg.
Vel ikke sådan for alvor. De meste seriøse rygter lige nu går vel på, at vi henter Origi og 6 mio. euro nu, og at vi pønser på at tilbagekalde Ibe.
Derudover ser det ud til, at planen er at erstatte Gerrard med Delph og/eller Milner til sommer.......
Det ville være den største falliterklæring i en international fodboldklubs historie. Og jeg frygter det virkelig.
Hvis ikke der kommer en SOLID erstatning for ham til sommer, så frygter jeg en udvandring af spillere som Sturridge, Sterling og Coutinho.
Milner og Delph burde ikke engang være rygtet til os.
Vi ender nok med at hente Jedinak.
Det ville bare ikke undre nogen, hvis vi ender med at få Delph. Det er så middelmådigt.
Vi SKAL i det mindste forsøge at få noget ordentligt klasse ind til den midtbane. Vidal, Pjanic, Cabaye, Khedira, Barkley, Rakitic... Bare ikke Delph eller Milner
-
Surf
- Geografisk sted: København
- Alder: 35
Jeg kan nu meget godt lide tanken om Milner til vores trup. En alsidig, engelsk midtbanespillere med et højt bundniveau.
Dem der håber på "kaniner" eller en direkte, verdensklasse erstatning for Gerrard, går en kedelig tid i møde. Her i januar kommer der åbenlyst ikke til at ske det store, så hvorfor er det, at man bygger sine forventninger så meget op? Jeg kommer aldrig til at forstå det. Desuden er vi jo også godt på vej uden... Og vi har både Lallana og Sturridge på vej tilbage, stærke og offensive kræfter.
Jeg håber mest bare på en målmand her i januar, og det forventer jeg ikke engang, for jeg kan ikke se hvem der skulle komme ind midt i sæsonen og løfte os betragteligt, som samtidig er til overs andet steds - udover Cech.
"Anybody who plays for me should be a bad loser."
-
Aggerdoo
af Aggerdoo » søndag, 11. jan, 2015 18:10
Surf skrev:Jeg kan nu meget godt lide tanken om Milner til vores trup. En alsidig, engelsk midtbanespillere med et højt bundniveau.
Dem der håber på "kaniner" eller en direkte, verdensklasse erstatning for Gerrard, går en kedelig tid i møde. Her i januar kommer der åbenlyst ikke til at ske det store, så hvorfor er det, at man bygger sine forventninger så meget op? Jeg kommer aldrig til at forstå det. Desuden er vi jo også godt på vej uden... Og vi har både Lallana og Sturridge på vej tilbage, stærke og offensive kræfter.
Jeg håber mest bare på en målmand her i januar, og det forventer jeg ikke engang, for jeg kan ikke se hvem der skulle komme ind midt i sæsonen og løfte os betragteligt, som samtidig er til overs andet steds - udover Cech.
Tror nu ikke, at nogen forventer, at vi henter en erstatning for Gerrard i januar. Jeg tror ikke, at der sker noget - ud over Origi og måske Ibe.
Jeg tror heller ikke, at vi henter en klassespiller som erstatning for Gerrard til sommer - men jeg forventer, at klubben i det mindste prøver til den tid.
-
Overgaard
- Alder: 37
af Overgaard » søndag, 11. jan, 2015 18:34
Surf skrev:Jeg kan nu meget godt lide tanken om Milner til vores trup. En alsidig, engelsk midtbanespillere med et højt bundniveau.
Helt enig. Milner er en af de mest undervurderede spillere i PL, og vil kunne gøre en stor forskel i Liverpool, som han også gør når han får chancen for City. Er gratis spiller med hans kvaliteter og erfaring vil være guld værd.
Er enig med mange af jer, som mener Delph ikke har kvaliteten til en top klub og da slet ikke til at erstatte kaptajnen!
Hvis nogen skal tage os seriøs til næste sæson, så SKAL vi ud og spænde med musklerne til sommer og købe en klasse midtbanespiller!
-
Alonso
Milner ville være en glimrende spiller at få ind. Det kan der ikke være nogen diskussion omkring. Jeg har dog en alvorlig frygt for, at Milner bliver hentet ind som Gerrards afløser. Og der vil han være et uambitiøst valg. Især i forhold til afleveringsspillet, hvor Milner nok er svagest.
-
Jesper
For et par uger siden, så var der ikke plads til Gerrard på holdet. Nu leder man med lys og lygte efter hans afløser, hvor afløseren ikke kan blive god nok...? ???
Der findes jo ikke én afløser, for Gerrard er unik, men dels kan nogle løfte lederskabet, nogle kan løfte den lokale forbindelse og nogle (fordelt på flere) kan løfte de spillemæssige kvaliteter. Og vi har allerede en del i truppen, der kan steppe up. Så derudover skal vi ikke kigge efter én kompetence, men vurdere truppens samlede behov. Præcis som vi dygtigt gjorde efter Suarez' afgang...
Sarkasme kan forekomme...
Hvis man da bare én gang kunne stå i spillertunnellen, altså som spiller!
-
rnh
- Geografisk sted: Fredericia
Efter min overbevisning har vi Gerrards afløser allerede og han hedder Henderson.
Vi mangler mest af alt en verdensklasse keeper.
-
Niels K
- Geografisk sted: Nordsjælland
Oomph242 skrev:Niels K skrev:Oomph242 skrev:Niels K skrev:thefugle skrev:Man skal jo os spørge sig selv hvilken Gerrard man vil ha erstattet?
1. Den nye(gamle) Gerrard. En leder, som spiller holding midt, som ligger og diktere spillet og smider afleveringerne dernede fra.
2. Den gamle Gerrard som spillede med oppe omkring 10'er positionen, og som skal kunne levere assists OG mål.
Umiddelbart ville jeg jo nok mene vi skulle hente nr 1, da vi har nok spillere til vores forreste positioner, altså på den offensive midtbane.
Gerrard er bare så komplet en spiller at jeg slet ikke ville vide hvor vi skulle kigge hen. Umiddelbart ville drømmen være Vidal eller Pogba, men det er jo nærmest utopi. Det bliver umuligt at erstatte ham.
Men hvis vi kender LFC ret, så erstatter vi ham jo nok med 8 middelspillere.
Jeg ville gerne have den komplette midtbanespiller, som Stevie var, eller en Henderson type, der bare er bedre teknisk, bedre til at slå de lange bolde og som er mere målfarlig.
De bedst betalte spille i Prl:
http://www.plbold.dk/2014/08/27/top-20- ... e-spillere
Den fortæller måske, hvorfor Costa ikke røg til os (hvis der ellers var forhandling), og hvorfor det nok ikke bliver Cech.
Ellers efterlader Stevie en løn, som burde kunne tiltrække nogle af de nævnte spillere, som sikkert ikke har en sådan løn i deres respektive klubber ?
Lønnen er jeg måske bange for ikke er nok. Mange af den slags spillere ønsker også, at spille sammen med andre topspillere, garanti for CL, spille med om mesterskab osv. Det kan vi desværre langt fra tilbyde...
Der er mange spillere med mange forskellige ønsker. man city kunne ikke tilbyde noget som helst andet end en fed løn. Når alt kommer til alt, så tror jeg, at lønnen vejer tungest for de fleste spillere.
City kunne dog udover lønnen, også tilbyde andre topspillere og ambitioner om et storhold hvor prisen ikke var en hindring.
Småusmageligt i min verden. Der er mere stil over at blive en bærende spiller i en af historiens absolut største klubber. Vi har masser af gode landsholdsspillere i vores trup.
Lønnen er meget afgørende, og vi giver også fornuftige lønninger i Liverpool, og der er rigtig gode spillere, vi kan tiltrække og andre, vi ikke kan.
-
RedRedRed
- Alder: 36
af RedRedRed » søndag, 11. jan, 2015 20:31
Hvis for pokker da bare, at Spearing rent faktisk havde været en god fodboldspiller, så havde vi haft den perfekte afløser.
Dejlig fighter og dirigent på midtbanen. Men ak og øv.

-
Alonso
Jesper skrev:For et par uger siden, så var der ikke plads til Gerrard på holdet. Nu leder man med lys og lygte efter hans afløser, hvor afløseren ikke kan blive god nok...? ???
Der findes jo ikke én afløser, for Gerrard er unik, men dels kan nogle løfte lederskabet, nogle kan løfte den lokale forbindelse og nogle (fordelt på flere) kan løfte de spillemæssige kvaliteter. Og vi har allerede en del i truppen, der kan steppe up. Så derudover skal vi ikke kigge efter én kompetence, men vurdere truppens samlede behov. Præcis som vi dygtigt gjorde efter Suarez' afgang...
Sarkasme kan forekomme...
Ja, Gerrard skal erstattes med en modig spiller, der er vant til at gå forrest. Vi skal bruge en spiller, der insisterer på at få bolden hele tiden og tage styring. Nu har jeg ikke fulgt med i hvordan hans rolle har været på det seneste, men Yohan Cabaye er for mig en oplagt afløser, fordi han har den personlighed og ikke er komplet urealistisk.
Fedt, hvis Pogba er en mulighed, men jeg tvivler.
-
Aggerdoo
af Aggerdoo » søndag, 11. jan, 2015 20:56
rnh skrev:Efter min overbevisning har vi Gerrards afløser allerede og han hedder Henderson.
Mener du så, at vores midtbane i næste sæson skal hedde Henderson-Lucas? Bro....
-
Repsej
- Geografisk sted: Aabybro
- Alder: 53
Aggerdoo skrev:rnh skrev:Efter min overbevisning har vi Gerrards afløser allerede og han hedder Henderson.
Mener du så, at vores midtbane i næste sæson skal hedde Henderson-Lucas? Bro....
Lucas er nok ikke i klubben, vil jeg tro.
Så den kunne vel hedde Hendo - Can?
Det ville jeg ikke være utilfreds med.
Bill Shankly :
"Some people believe football is a matter of life and death, I am very disappointed with that attitude.
I can assure you it is much, much more important than that."
-
Oomph242
af Oomph242 » søndag, 11. jan, 2015 21:21
Niels K skrev:Oomph242 skrev:Niels K skrev:Oomph242 skrev:Niels K skrev:thefugle skrev:Man skal jo os spørge sig selv hvilken Gerrard man vil ha erstattet?
1. Den nye(gamle) Gerrard. En leder, som spiller holding midt, som ligger og diktere spillet og smider afleveringerne dernede fra.
2. Den gamle Gerrard som spillede med oppe omkring 10'er positionen, og som skal kunne levere assists OG mål.
Umiddelbart ville jeg jo nok mene vi skulle hente nr 1, da vi har nok spillere til vores forreste positioner, altså på den offensive midtbane.
Gerrard er bare så komplet en spiller at jeg slet ikke ville vide hvor vi skulle kigge hen. Umiddelbart ville drømmen være Vidal eller Pogba, men det er jo nærmest utopi. Det bliver umuligt at erstatte ham.
Men hvis vi kender LFC ret, så erstatter vi ham jo nok med 8 middelspillere.
Jeg ville gerne have den komplette midtbanespiller, som Stevie var, eller en Henderson type, der bare er bedre teknisk, bedre til at slå de lange bolde og som er mere målfarlig.
De bedst betalte spille i Prl:
http://www.plbold.dk/2014/08/27/top-20- ... e-spillere
Den fortæller måske, hvorfor Costa ikke røg til os (hvis der ellers var forhandling), og hvorfor det nok ikke bliver Cech.
Ellers efterlader Stevie en løn, som burde kunne tiltrække nogle af de nævnte spillere, som sikkert ikke har en sådan løn i deres respektive klubber ?
Lønnen er jeg måske bange for ikke er nok. Mange af den slags spillere ønsker også, at spille sammen med andre topspillere, garanti for CL, spille med om mesterskab osv. Det kan vi desværre langt fra tilbyde...
Der er mange spillere med mange forskellige ønsker. man city kunne ikke tilbyde noget som helst andet end en fed løn. Når alt kommer til alt, så tror jeg, at lønnen vejer tungest for de fleste spillere.
City kunne dog udover lønnen, også tilbyde andre topspillere og ambitioner om et storhold hvor prisen ikke var en hindring.
Småusmageligt i min verden. Der er mere stil over at blive en bærende spiller i en af historiens absolut største klubber. Vi har masser af gode landsholdsspillere i vores trup.
Lønnen er meget afgørende, og vi giver også fornuftige lønninger i Liverpool, og der er rigtig gode spillere, vi kan tiltrække og andre, vi ikke kan.
Ja men mange af nutidens fodboldspillere, var end ikke født da vi var en rigtig storklub. Så jeg ved ikke hvor meget prestige der er i, at komme til en tidligere storklub som nu er midterklub. Indtil videre ser det ikke ud til, vi på nogen måde er særligt attraktive for de rigtig gode spillere.
-
thefugle
af thefugle » søndag, 11. jan, 2015 21:25
Repsej skrev:Aggerdoo skrev:rnh skrev:Efter min overbevisning har vi Gerrards afløser allerede og han hedder Henderson.
Lucas er nok ikke i klubben, vil jeg tro.
Så den kunne vel hedde Hendo - Can?
Det ville jeg ikke være utilfreds med.
Altså nok er Can god, men skal vi nu ikke lige tage den med ro? Han er 20 år gammel, og han er altså ikke en stjernespiller, det er Hendo heller ikke.
Så gerne den hed Hendo-Stjernespiller....Can er en fin backup...
- Den der siger et billede siger mere end 1000 ord....Ja han er da godt nok ordblind.
-
rnh
- Geografisk sted: Fredericia
Ja jeg ser bestemt også gerne Can spille på den defensive midt når/hvis Lucas smutter.
Jeg siger ikke at vores midtbane er bred nok hvis både Gerrard og Lucas smutter henholdvis nu og til sommer. Jeg siger bare at som direkte erstatning for Gerrard mener jeg at Henderson er helt perfekt og at der helt klart er andre positioner der er vigtigere at vi forstærker os på.
Eksempelvis mangler vi en ny højre back efter som Jonson jo også smutter og som jeg efterhånden har skrevet et par gange, som så mange andre, må en ny keeper simpelthen være første prioritet.
Derudover håber jeg rigtigt meget på at når der handles ind til midtbanen at vi vælger at betale prisen og handle på øvereste hylde.