DAGGER! skrev:Danny Ward som er på vej til Leicester City - som erstatning til Schmeichel der drager til Chelsea efter sigende de løse rygter.
Mignolet som nr 2 valg, selvom han har sukket efter fast spilletid til Klopp og træner teamet vil nødig have utilfredse spillere. Ligesom man så Balotelli-sagaen(!) Eller F. Borini som også var utilfreds som reserve i klubben.
Jeg vil gerne se Karius i Cup kampene og så Alisson i CHL +PL - en klasse målmand, siden Benitez tiden... I Like That
Hvad med N. Clyne? Reserve for AA.
Hvad med Moreno? Fast reserve for en sikker VB i Robertson.
Midtbanen er det nye emne: Gini og min elsket spiller i Hende som får stor konkurrence. Keita, Lallana(hes is back) og Fabinho.
Med OX ude, så kan det give meget spilletid til en Milner også. ?
Vil håbe på Sturridge bliver, mens Origi og Markovic ryger videre. Da det vil blive overflødigt.
Forstår godt at Ward vil videre og han er vel også vores dyreste keeper når nu Leicester er ude med riven, så giver fin mening.
Migs vil gerne videre, men jeg har ikke hørt så mange rygter om hvor han skulle hen, så måske det er småt med de gode tilbud og han derfor hellere vil blive

?
Jeg så også gerne Karius/Migs tilbage som 2. keeper. De kender forsvaret og holdet.
Under antagelse af at Gomez satser på midterforsvaret, så er Clyne 1. udfordrer til Trent. Jeg tror gerne at Klopp vil fortsætte med at beskytte Trent fra alt for mange kampe og derfor er det en fin tjans at være hans supleant. Clyne har jo mulighed for at overhale Trent igen.
Moreno spillede et fint efterår 2017 og derfor er jeg helt tryg ved at have ham og Robbo på VB. backs er nogle af de spillere som bliver mest trætte, derfor er rotation på backpladserne vigtig. Så der er også lidt spilletid til Moreno derude, men ikke lige så meget som til Clyne.
Hendo og CAn fik begge meget spilletid og jeg forventer et lignende billede med Hendo og Fabinho.
Gini er nok nervøs i forhold til Keita, men samtiddig så er han både et emne på Lallana-pladsen og den dybe midtbanespiller.
Milner var næsten sikker i CL kampene sidste sæson og en af vores bedste spillere til at komme ind fra bænken. Han vil som minumum få en hel del kampe i CL og cups og så komme ind og stabilisere midtbanen i mange 2. halvlege. Jeg tror Gini vil blive indtil Oxlade er tilbage.
Milner ser jeg lidt som et sæt støttehjul; vi har brugt hans erfaring og han har gjort en forskel for os, men for at blive rigtig gode må vi også videre på et tidspunkt(her tænker jeg også på hans alder). Og det lyder måske hårdt for han var virkelig en vigtig spiller for os i 17/18 sæsonen.
Man ved aldrig med Klopp, han kunne godt hive Markovic frem som en helt ny transfer

.