Hvem skal ind?

Rygter om spillere på vej til eller fra klubben diskuteres her.
Forumregler
HUSK: Angiv ALTID kilde/link på alle rygter mm. man måtte poste her på forum.
VED TRANSFER HISTORIER HVOR DER ER LIDT MERE KØD PÅ END NORMALT, SÅ OPRET VENLIGST EN SELVSTÆNDIG TRÅD!
Brugeravatar
Emmy
Geografisk sted: Gjessø
Alder: 47

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af Emmy » torsdag, 08. jan, 2015 17:34

Hr. Larsen skrev:
Emmy skrev:
Hr. Larsen skrev:http://www.plbold.dk/2015/01/07/kilder- ... kifter-til

Hvorfor er det, at vi ikke gør noget for at få knægten?! :wall:
Og du ved med sikkerhed at der intet er blevet gjort?

Jeg kan godt svare for dig: " Nej, det ved jeg helt sikkert intet om"
Jeg tænker bare, at vi burde kunne slå Inter i denne battle? Det eneste der taler for at vælge Inter fremfor os, er vel udelukkende, at det er tættere på München, hvor han har sin familie. :dontknow:
Tær på familien, bo i skønne Italien og meget tættere på hjemlandet. Og hvis han ikke er kæmpe Liverpool supporter så kan jeg da sagtens forstå han vælger Inter og Italien.
"We're not racist, we only hate the mancs"

Brugeravatar
Emmy

Indlæg af Emmy » torsdag, 08. jan, 2015 17:44

Aarhus skrev:Barca har jo transferkarantæne, og de må derfor ikke hente eller afskippe spillere i de næste to transfervinduer.
Er du helt sikker på det også gælder salg? Lige nu kører der rygter om at cska london vil betale de 200 mio £ som er Messi's udkøbsklausul. Selvom det måske, måske ikke, er tåbelige rygter så er der jo ingen grund til at brygge sådan noget sammen hvis de under alle omstændigheder ikke må sælge ham.

Oomph242

Indlæg af Oomph242 » torsdag, 08. jan, 2015 17:49

Emmy skrev:
Hr. Larsen skrev:
Emmy skrev:
Hr. Larsen skrev:http://www.plbold.dk/2015/01/07/kilder- ... kifter-til

Hvorfor er det, at vi ikke gør noget for at få knægten?! :wall:
Og du ved med sikkerhed at der intet er blevet gjort?

Jeg kan godt svare for dig: " Nej, det ved jeg helt sikkert intet om"
Jeg tænker bare, at vi burde kunne slå Inter i denne battle? Det eneste der taler for at vælge Inter fremfor os, er vel udelukkende, at det er tættere på München, hvor han har sin familie. :dontknow:
Tær på familien, bo i skønne Italien og meget tættere på hjemlandet. Og hvis han ikke er kæmpe Liverpool supporter så kan jeg da sagtens forstå han vælger Inter og Italien.
Mon ikke han bosætter sig i Schweiz, det ville jeg gøre.
Lidt trist vi ikke fik ham. Synes sku han kunne have pyntet på holdet, med sin fart, gennembrudsstyrke og aggressivt. Ved godt vi nærmest har 8-10+ offensive midtbanespillere, men alligevel...

Brugeravatar
Alonso
Alder: 37

Indlæg af Alonso » torsdag, 08. jan, 2015 18:51

Xherdan Shaqiri kan vel mest af alt beskrives som en schweizisk Adam Johnson. Det, de har tilfælles, er, at de begge er sminket utroligt flot. Det kan også afspejles i den fremtidige transfersum og at Inter kan få lov at hente ham i en så lukrativ aftale (at de har mulighed for at kassere ham efter endt lejeophold). Shaqiri kan muligvis arbejde svaghederne væk, men han er stadig ikke dygtig nok i de defensive positioneringer og i evnen til at træffe den rigtige beslutning. For mig overstråler det klart hans mod og individuelle færdigheder. Men jeg var også stor fan af en spiller som Dirk Kuyt.

Kelly
Geografisk sted: Viborg
Alder: 56

Indlæg af Kelly » torsdag, 08. jan, 2015 19:28

Spiller Thiago meget i Bayern
Liverpool FC for ever. You will never walk alone.

thefugle

Indlæg af thefugle » torsdag, 08. jan, 2015 19:54

Nå, men vi signer da ikke Valdes, han er lige blevet offentliggjort i Man Utd.

Forstår ikke vi ikke tog chancen med ham. Han er gratis, og væsentligt bedre end Mignolet.
- Den der siger et billede siger mere end 1000 ord....Ja han er da godt nok ordblind.

Brugeravatar
Surf
Geografisk sted: København
Alder: 35

Indlæg af Surf » torsdag, 08. jan, 2015 19:58

Redtothebone skrev:Jeg synes nu det er ved at være lidt bekymrende at klubben har meget store problemer med ikke at kunne overtale spillere som ikke er fra øverste hylde her tænker jeg på folk som Mkhitaryan, Salah, Sanchez, Willian, Shaqiri + alle dem som var foran Balotelli i køen i sommers.
Den eneste af de spillere du nævner, jeg vil betegne som øverste hylde, er Sanchez. Men er enig i budskabet.
"Anybody who plays for me should be a bad loser."

steffanp
Geografisk sted: Frederikshavn
Alder: 36

Indlæg af steffanp » torsdag, 08. jan, 2015 20:07

Kelly skrev:Spiller Thiago meget i Bayern
Nej, ikke en eneste kamp i år. Uden at være skadet i 2013-2014. Hans sæson i 2012 var meget skades præget. Jeg syntes også vi skal kigge på ham, medmindre han er umulig og få efter han komme tættere på start opstillingen nu når Emil & Shaqiri er væk. Emil lejet ud til Augsburg

Brugeravatar
Emmy

Indlæg af Emmy » torsdag, 08. jan, 2015 20:20

steffanp skrev:
Nej, ikke en eneste kamp i år. Uden at være skadet i 2013-2014. Hans sæson i 2012 var meget skades præget. Jeg syntes også vi skal kigge på ham, medmindre han er umulig og få efter han komme tættere på start opstillingen nu når Emil & Shaqiri er væk. Emil lejet ud til Augsburg
Ingen fra Bundesligaen har spillet i årBillede

Men jeg mener da bestemt han er skadet nu også for ellers ville han spille fast. Han er Guardiolas yndling så han plejer at spille når han er skadesfri.

Repsej
Geografisk sted: Aabybro
Alder: 53

Indlæg af Repsej » torsdag, 08. jan, 2015 20:22

steffanp skrev:
Han er langtidsskadet.

http://www.theguardian.com/football/201 ... nee-injury
http://www.bold.dk/nyt/spansk-bayern-pr ... igt-skadet

Så ingen grund til at kigge den vej.
Bill Shankly :
"Some people believe football is a matter of life and death, I am very disappointed with that attitude.
I can assure you it is much, much more important than that."

Brugeravatar
Redtothebone

Indlæg af Redtothebone » torsdag, 08. jan, 2015 20:50

Surf skrev:
Redtothebone skrev:Jeg synes nu det er ved at være lidt bekymrende at klubben har meget store problemer med ikke at kunne overtale spillere som ikke er fra øverste hylde her tænker jeg på folk som Mkhitaryan, Salah, Sanchez, Willian, Shaqiri + alle dem som var foran Balotelli i køen i sommers.
Den eneste af de spillere du nævner, jeg vil betegne som øverste hylde, er Sanchez. Men er enig i budskabet.
Det var også det jeg forsøgte at formulere at det er bekymrende at vi ikke engang kan overtale spillere fra hylde 2 og 3
YNWA

Brugeravatar
Surf
Alder: 35

Indlæg af Surf » torsdag, 08. jan, 2015 21:31

Redtothebone skrev:
Surf skrev:
Det var også det jeg forsøgte at formulere at det er bekymrende at vi ikke engang kan overtale spillere fra hylde 2 og 3
Aah, jeg havde overset et 'ikke' - beklager!
"Anybody who plays for me should be a bad loser."

Brugeravatar
rnh
Geografisk sted: Fredericia

Indlæg af rnh » fredag, 09. jan, 2015 07:26

Muligvis bare endnu et rygte.
Mener at have læst tidligere at der var rigtig mange på her på forum og div. Medier der roste ham til skyerne inden han tog til Barcalona. Link : http://www.caughtoffside.com/2015/01/08 ... goalkeeper.

Liverpool are considering a surprise move for Barcelona goalkeeper Marc-Andre ter Stegen in a bid to solve their crisis between the sticks, report the Daily Star, with the German international having been forced to play second fiddle to Claudio Bravo since joining from Borussia Monchengladbach for £9.7 million in the summer.

Known for his fine ability on the ball and impressive reflexes, ter Stegen is also somewhat eccentric and prone to catastrophics errors, which may have led to Barcelona using the more experienced and consistent Bravo as first choice, for now at least, since he arrived from La Liga rivals Real Sociedad.

The Reds are believed to be investigating the possibility of bringing the 22 year-old to the Premier League, although it is not clear whether their interest is in a loan or permanent deal, with ter Stegen today having indicated that he is unhappy with the lack of playing opportunities afforded to him by Barcelona manager Luis Enrique:

“It’s good to be at Barca but the situation is difficult. I’d be lying if I said I didn’t care and it isn’t easy being a spectator.”

Liverpool have been strongly linked with a move for a goalkeeper in January on account of the struggles of first choice duo Simon Mignolet and Brad Jones, with the former having returned to the team recently on account of an injury suffered by his Australian deputy.

Liverpool transfer news

Comments3

Kelly
Geografisk sted: Viborg
Alder: 56

Indlæg af Kelly » fredag, 09. jan, 2015 07:32

steffanp skrev:
Ja han ville være klasse hvis man kan få ham igang og sikkert billig nu.
Liverpool FC for ever. You will never walk alone.

texy
Alder: 50

Indlæg af texy » fredag, 09. jan, 2015 08:47

rnh skrev:Muligvis bare endnu et rygte.
Mener at have læst tidligere at der var rigtig mange på her på forum og div. Medier der roste ham til skyerne inden han tog til Barcalona. Link : http://www.caughtoffside.com/2015/01/08 ... goalkeeper.

Liverpool are considering a surprise move for Barcelona goalkeeper Marc-Andre ter Stegen in a bid to solve their crisis between the sticks, report the Daily Star, with the German international having been forced to play second fiddle to Claudio Bravo since joining from Borussia Monchengladbach for £9.7 million in the summer.

Known for his fine ability on the ball and impressive reflexes, ter Stegen is also somewhat eccentric and prone to catastrophics errors, which may have led to Barcelona using the more experienced and consistent Bravo as first choice, for now at least, since he arrived from La Liga rivals Real Sociedad.

The Reds are believed to be investigating the possibility of bringing the 22 year-old to the Premier League, although it is not clear whether their interest is in a loan or permanent deal, with ter Stegen today having indicated that he is unhappy with the lack of playing opportunities afforded to him by Barcelona manager Luis Enrique:

“It’s good to be at Barca but the situation is difficult. I’d be lying if I said I didn’t care and it isn’t easy being a spectator.”

Liverpool have been strongly linked with a move for a goalkeeper in January on account of the struggles of first choice duo Simon Mignolet and Brad Jones, with the former having returned to the team recently on account of an injury suffered by his Australian deputy.

Liverpool transfer news

Comments3
Jeg tvivler meget på, at man kan hente spillere (heller ikke reserver) i Barca det næste års tid, da de ikke har mulighed for at hente erstatninger.
Kloppite

Besvar