Hvem skal ind?

Rygter om spillere på vej til eller fra klubben diskuteres her.
Forumregler
HUSK: Angiv ALTID kilde/link på alle rygter mm. man måtte poste her på forum.
VED TRANSFER HISTORIER HVOR DER ER LIDT MERE KØD PÅ END NORMALT, SÅ OPRET VENLIGST EN SELVSTÆNDIG TRÅD!
Brugeravatar
DAGGER!
Geografisk sted: Herning
Alder: 30

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af DAGGER! » fredag, 26. dec, 2014 00:06

@Red snow

Aftale med en defensiv couch lidt ligesom Benitez selvom han nok i sig selv ville være svær og købe sig ud af Napoli. En anden løsning ville være noget tysk mentalitet hvor man holdte fast i Det mandskab man har pt og løser problemerne hen af sæsonen næste par kampe oven på juleprogrammet! En ny angriber og målmand ser jeg som must pt. To store problemer og forsvaret kan løse som sagt med en forbedret defensiv coach til BR ;)
Lazarette og Cech to optimale til klubben, og Sturridge evt Origi tilbage så vi klar til forårets kampe.
You'r Never Walk Alone. ///

Aarde
Geografisk sted: København Ø

Indlæg af Aarde » fredag, 26. dec, 2014 03:23

DAGGER! skrev:en defensiv couch lidt ligesom Benitez
Det er muligt, at Rafa ikke er den slankeste herre længere, men derfor fortjener han stadig at blive omtalt med en vis respekt!

Brugeravatar
JTN
Geografisk sted: Kbh
Alder: 39

Indlæg af JTN » fredag, 26. dec, 2014 15:02

Sidste nyt fra rygtemøllen tegner spændende med navne som Nainggolan, Clyne og Benzema: http://www.liverpoolecho.co.uk/sport/fo ... ds-8346003

Hvad tænker i andre? Er det de rigtige typer til den fodbold, Rodgers gerne vil praktisere?

Umiddelbart kunne jeg se alle forstærke vores startellever, men jeg vil nok foretrække at købe dem til sommer og fokusere potentielle transfermidler på en feltstærk målmand a la Cech, Begovic eller Forster samt en hurtigt offensivspiller a la Shaquiri, Lavezzi eller Pedro om muligt.
A trip to Anfield is the closest defenders will get to understand how a fox feels when a pack of bloodhounds is on its trail

Brugeravatar
Emmy
Geografisk sted: Gjessø
Alder: 47

Indlæg af Emmy » fredag, 26. dec, 2014 15:25

JTN skrev:Sidste nyt fra rygtemøllen tegner spændende med navne som Nainggolan, Clyne og Benzema: http://www.liverpoolecho.co.uk/sport/fo ... ds-8346003

Hvad tænker i andre? Er det de rigtige typer til den fodbold, Rodgers gerne vil praktisere?

Umiddelbart kunne jeg se alle forstærke vores startellever, men jeg vil nok foretrække at købe dem til sommer og fokusere potentielle transfermidler på en feltstærk målmand a la Cech, Begovic eller Forster samt en hurtigt offensivspiller a la Shaquiri, Lavezzi eller Pedro om muligt.
Nainggolan har imponeret mig i samtlige de Roma kampe jeg har set denne sæson. Benzema er jo en no-brainer mens jeg ikke ser grund til at købe Clyne.
"We're not racist, we only hate the mancs"

Brugeravatar
JTN

Indlæg af JTN » fredag, 26. dec, 2014 16:29

Emmy skrev:mens jeg ikke ser grund til at købe Clyne
Hvorfor? Ikke noget behov for en højreback eller bare ikke god nok i dine øjne?

Manquillo ser jeg ikke det store lys i, og han er trods alt kun en lejesvend om end i to år. Flanagan, som jeg er stor tilhænger af, er lige nu en ubekendt med det lange skadesforløb og er trods Cryuifffinten og first-timer-målet en mere defensivt end offensivt anlagt fullback. Johnson kunne til nøds beholdes som backup, da han kan spille begge backs, og trods et stadigt dalende niveau har han alligevel en del erfaring at trække på. Derfor mener jeg, højrebacken bør være en prioritet til sommer, og Clyne har altså leveret på et stabilt niveau både defensivt og offensivt i en del sæsoner. Den meget store hype omkring spillere som Ward-Prowse, Rodriguez og Shaw har måske gjort, at hans meritter er gået lidt ubemærket hen, men ikke desto mindre er det et stort backtalent på 23 år, der kunne styrke vores højreside nu og i fremtiden.
A trip to Anfield is the closest defenders will get to understand how a fox feels when a pack of bloodhounds is on its trail

Brugeravatar
Emmy
Geografisk sted: Gjessø
Alder: 47

Indlæg af Emmy » fredag, 26. dec, 2014 16:50

Jeg synes ikke behovet er der.
"We're not racist, we only hate the mancs"

Brugeravatar
JTN

Indlæg af JTN » fredag, 26. dec, 2014 16:53

Fair nok. Jeg er som skrevet uenig.

sjampen
Alder: 34

Indlæg af sjampen » fredag, 26. dec, 2014 22:54

Hvis vi absolut skal hente en midtbanespiller fra Roma, hvilket bestemt er et godt sted at kigge hen, så ville jeg ønske vi kiggede på Pjanic i stedet for Nainggolan. Forhelvede hvor ville det dog være rart hvis vi dog hentede spillere der rykkede os og ikke de her temmeligt middelmådige spillere der kan konkurrere med Lucas, Hendo, Allen, Gerrard etc. og så måske styrke holdet. Lad os nu forhelvede hente en spiller der styrker vores absolut stærkeste opstilling. At Nainggolan efter min mening er et lille skridt op i forhold til hvad vi ellers har hentet er da i det mindste en lille trøst.

I lignende tråd ville Benzema godt nok være et drømmekøb for mig, for helvede hvor er en en fremragende angriber, men 50 millioner pund er godt nok også en pris at betale. Det forbliver nok bare på rygtebasis, for jeg kan ikke se hvorfor Real skulle sælge ham medmindre de planlægger et stort indkøb. De mangler ikke penge så hvorfor skulle de sige ja.

Mignolet virker til at være ødelagt mentalt, men det er godt nok nogle miserable målmænd der rygtes til klubben. Romero blev nævnt i dagens kamp, Ochoa i artiklen, også er jeg sq bekymret for Valdes der efter sin skade stadigvæk ikke har fundet nogen klub.

Vi går nu snart ind i endnu et transfervindue, og jeg er på ingen måde i stand til at overbevise mig selv om at vi rykker os. Efter min mening det område hvor Rodgers og klubbens opsæt er klart svagest, også endda i et transfervindue hvor der sjældent sker store ændringer. Det ville være rart at blive modbevist og lave en signing der giver os chancen for CL næste sæson, men jeg er sq ligeved bare at ønske vi opbevarer status quo, for hver gang der handles virker det ærligt talt til at vi svækkes. Så hellere lade holdet arbejde sig igennem sæsonen og se hvor det bærer hen, og håbe på at Studge leverer mirakler når han kommer tilbage.
Imod moderne fodbold.

texy
Geografisk sted: København
Alder: 50

Indlæg af texy » lørdag, 27. dec, 2014 00:45

Jeg begynder at blive lun på Lacazette til vores angreb. Men jeg har ikke rigtigt set ham spille. Så det er kun ud fra hans stats, at jeg er blevet glad for idéen. I denne sæson scorer han nærmest for sjov (17 i 19 kampe) samtidig med, at han også leverer assists. I sidste sæson nåede han også op på et flot antal scoringer (15) og blev nummer 7 på den franske topscorer-liste. Han har derudover spillet yderligere næsten to fulde sæsoner, hvor han er blevet brugt mest på højrekanten. Det er i mine øjne rigtigt gode stats og rigtigt meget erfaring for en 23-årig.

Er der nogen, der har set ham spille? Er han hurtig? Arbejder han får holdet? Ville han passe ind i den måde, som vi gerne vil spille?
Kloppite

sjampen

Indlæg af sjampen » lørdag, 27. dec, 2014 02:49

texy skrev:Jeg begynder at blive lun på Lacazette til vores angreb. Men jeg har ikke rigtigt set ham spille. Så det er kun ud fra hans stats, at jeg er blevet glad for idéen. I denne sæson scorer han nærmest for sjov (17 i 19 kampe) samtidig med, at han også leverer assists. I sidste sæson nåede han også op på et flot antal scoringer (15) og blev nummer 7 på den franske topscorer-liste. Han har derudover spillet yderligere næsten to fulde sæsoner, hvor han er blevet brugt mest på højrekanten. Det er i mine øjne rigtigt gode stats og rigtigt meget erfaring for en 23-årig.

Er der nogen, der har set ham spille? Er han hurtig? Arbejder han får holdet? Ville han passe ind i den måde, som vi gerne vil spille?
Efter min mening er den bedste sammenligning faktisk Daniel Sturridge. En spiller der altid har været lidt misbrugt på højrekanten, men virkelig skinner når han er blevet rykket ind centralt. Lacazette er ligesom Studge hurtig og bevægelig, hvilket gør at han kommer til afslutninger fra en helveds masse vinkler. Tidligere har han været god for nogle utrolige afbrændere, men de sidste 2 sæsoner har han i takt med at spille central angriber fast, udviklet sig til at være en fremragende afslutter. Umiddelbart er han en lidt bedre dribler end Sturridge, men til gengæld ikke ligeså fysisk stærk som Sturridge. Han har heller ikke samme evne til at placere sig væk fra sin oppasser som Sturridge, der prøver han mere at modtage bolden og sætte sin mand. Efter min mening også en spiller der arbejder hårdt i genpresset og stresser bagkæden.

Jeg mener han er en fremragende spiller som vi bestemt skal kigge på. Jeg er lidt bekymret for at det er endnu en spiller der måske ikke er på helt det niveau som vi behøver, men jeg ville ikke være overrasket hvis han alligevel er langt mere klar til større udfordringer. Som du selv siger har han spillet rigtig mange minutter for Lyon, både i Frankrig og lidt i Europa League, og uagtet at den franske liga ikke er på niveau med Premier League, så er det altså noget andet end en spiller som Markovic der nåede en enkelt sæson i Benfica(hvor han ikke spillede specielt meget) og ellers kun havde erfaring fra sin tid i Partizan Beograd.

Jeg mener dog at han har rimeligt langt tid tilbage af sin kontrakt med Lyon, der så vidt jeg har læst mig til har meldt ud at han absolut ikke skal nogle steder til vinter. Forhandlingsteknik, muligvis, men det tyder nu mest på at Lacazette bliver et sommeremne. Desværre, da vi til den tid nok ikke vil være alene om buddet, hvilket jo ikke er specielt fedt.

Den udtalelse fra Lyon, jeg lige kunne google mig til kan ses her: http://www.mirror.co.uk/sport/football/ ... ut-4868682
Imod moderne fodbold.

Brugeravatar
JTN

Indlæg af JTN » lørdag, 27. dec, 2014 09:29

sjampen skrev: Hvis vi absolut skal hente en midtbanespiller fra Roma, hvilket bestemt er et godt sted at kigge hen, så ville jeg ønske vi kiggede på Pjanic i stedet for Nainggolan. Forhelvede hvor ville det dog være rart hvis vi dog hentede spillere der rykkede os og ikke de her temmeligt middelmådige spillere der kan konkurrere med Lucas, Hendo, Allen, Gerrard etc. og så måske styrke holdet. Lad os nu forhelvede hente en spiller der styrker vores absolut stærkeste opstilling. At Nainggolan efter min mening er et lille skridt op i forhold til hvad vi ellers har hentet er da i det mindste en lille trøst.
Jeg er for så vidt enig i, at vi skal købe til startelleveren, hvor jeg bestemt ser Nainggolan som en bedre mulighed i stedet for enten Allen, Lucas eller sågar Henderson. Pjanic er jo en helt anden spillertype, som bedre kan sammenlignes med Coutinho og Lallana og er derfor ikke aktuel, medmindre vi skiller os af med en af disse. At hente en klassespiller ind til alle svagt besatte positioner, ser jeg som fuldstændig urealistisk. Derfor vil jeg helt klart foretrække at bruge de mange penge på en angriber og nøjes med spillere, der trods alt er bedre end det, vi har på andre positioner, fx Nainggolan og Clyne. Skulle Vidal være kommet sig over sine knæproblemer og er han ledig, ville det da helt klart være at foretrække til midtbanen frem for Nainggolan, men så tror jeg bare ikke, vi henter en Benzema, Cavani eller deslige.

jensemand
Geografisk sted: København S

Indlæg af jensemand » lørdag, 27. dec, 2014 16:15

sjampen skrev:
texy skrev:
Jeg mener han er en fremragende spiller som vi bestemt skal kigge på. Jeg er lidt bekymret for at det er endnu en spiller der måske ikke er på helt det niveau som vi behøver, men jeg ville ikke være overrasket hvis han alligevel er langt mere klar til større udfordringer. Som du selv siger har han spillet rigtig mange minutter for Lyon, både i Frankrig og lidt i Europa League, og uagtet at den franske liga ikke er på niveau med Premier League, så er det altså noget andet end en spiller som Markovic der nåede en enkelt sæson i Benfica(hvor han ikke spillede specielt meget) og ellers kun havde erfaring fra sin tid i Partizan Beograd.
Nu var Markovic nu altså med i 49 kampe for benfica alt i alt når man tæller liga, cups og europa league med så det er ikke helt sandt at han ikke spillede specielt meget synes jeg. Men er derudover enig i at Lacazette virker yderst spændende og det ville være mega fedt at få ham ind i januar selvom det ikke tyder på at kunne lade sig gøre desværre.
Det er ingen kunst at holde med en fodboldklub, men en lykke at finde en fodboldklub der er værd at holde med.

Hr. Drejer
Geografisk sted: Nordsjælland

Indlæg af Hr. Drejer » lørdag, 27. dec, 2014 21:08

Der går rygter om at vi i januar vil bytte Borini med Onazi fra Lazio. Jeg har læst det på liverpool. no som citere La Repubblica. Er der nogen som kender noget til Onazi?

AJ
Geografisk sted: København SV

Indlæg af AJ » lørdag, 27. dec, 2014 22:55

Onazi er en fysisk stærk defensiv midtbanespiller, som lavede et fuldstændig vanvittigt langskudsmål i en af sine første kampe i Serie A. Ved VM gjorde han sig - mod Argentina - bemærket ved med et skud mod mål at brække armen på en af sine nigerianske holdkammerater. Alt for sjældent fører hans tordenspark til mål.

Han kan på papiret måske passe lidt bedre til PL, som er lidt mere tjubang end den mere taktiske Serie A, men jeg vurderer ham ikke dygtig nok til en topklub. Han er godt nok kun lige fyldt 22 år, men jeg vurderer ham pt end ikke god nok til Lazio.

Han er ikke specielt teknisk stærk, og placerer sig heller ikke specielt godt. Hans timing i tacklingerne er heller ikke noget at skrive hjem om. En i skrivende stund noget middelmådig spiller, men med den rette skoling, er der et potentiale - specielt grundet de fysiske egenskaber - man kan arbejde mod at få udløst.

Brugeravatar
nikand
Alder: 45

Hvem skal ind?

Indlæg af nikand » søndag, 28. dec, 2014 09:19

Vlaar og Delph fra villa. Samlet pris 15 mio pund.

Derudover læser at Strinic fra dnipro nok er på vej på en fri til Napoli. Han er højreback på kroatiens landshold. Derudover undrer det mig at vi ikke reagerer på Konoplyanka som også snart har kontraktudløb, men sikkert ser mod de dyrere Lavezzi eller shaqiri.

Ovenstående er ud fra køb til billige penge, dvs spillere med kontraktudløb snart. Cech kan medtages i kategorien.
We need a new Fowler...

Besvar