Hvem skal ind?
Forumregler
HUSK: Angiv ALTID kilde/link på alle rygter mm. man måtte poste her på forum.
VED TRANSFER HISTORIER HVOR DER ER LIDT MERE KØD PÅ END NORMALT, SÅ OPRET VENLIGST EN SELVSTÆNDIG TRÅD!
HUSK: Angiv ALTID kilde/link på alle rygter mm. man måtte poste her på forum.
VED TRANSFER HISTORIER HVOR DER ER LIDT MERE KØD PÅ END NORMALT, SÅ OPRET VENLIGST EN SELVSTÆNDIG TRÅD!
Re: Hvem skal ind?
Porto vil iflg. Liverpool.no have 40 mio pund for Jackson Martinez! Det er for mig lige i overkanten, selvom vi muligvis mangler en spiller til positionen. Hvilke andre januar muligheder er der på angribermarkedet?
We need a new Fowler...
-
- Geografisk sted: Nordsjælland
Jeg kender ikke særligt meget til Martinez. Men vi kan enten købe en spiller til £40 M. eller to til £20 M. Den sidste strategi har vi prøvet, og den har indtil nu ikke givet det ønskede resultat. Men vi må kigge på hvordan vi styrker start-11, og den bedste måde at gøre det på, er ved at købe ind til start-11, derved styrkes også bredden.
Med £23-25m for Lallana, £20 Lovren, £20m Markovic, £15m Allen og £10 Borini, er en pris på £40m for Martinez vel ikke helt urimeligt i sammenligning.nikand skrev:Porto vil iflg. Liverpool.no have 40 mio pund for Jackson Martinez! Det er for mig lige i overkanten, selvom vi muligvis mangler en spiller til positionen. Hvilke andre januar muligheder er der på angribermarkedet?
Jackson Martinez holder jo unægteligt et fantastisk scoringssnit. Han er ikke en spiller, jeg har holdt øje med, så måske nogen med et bedre kendskab til ham kan komme med en vurdering af, hvordan han passer ind i vores setup?
På de YT-klip, jeg lige har set, ser han ud til at være fantastisk omkring det lille felt. Men hvor god er han i det opbyggende spil, hvor hurtig er han, søger han dybdeløbene, hvor god er han til at sætte en mand, hvor hårdt arbejder han i det defensive? Skal vi op i det beløb, kunne det være rart at få nogle af disse egenskaber med i pakken, da vores hold har overordentligt meget brug for det. Vi har brug for minimum to spillere som kan true den direkte modstander og søger dybden konstant. Med Sturridge ude har vi kun Sterling lige nu. I mine øjne har vi ikke brug for endnu en angriber, hvis eneste force er tap-ins.
På de YT-klip, jeg lige har set, ser han ud til at være fantastisk omkring det lille felt. Men hvor god er han i det opbyggende spil, hvor hurtig er han, søger han dybdeløbene, hvor god er han til at sætte en mand, hvor hårdt arbejder han i det defensive? Skal vi op i det beløb, kunne det være rart at få nogle af disse egenskaber med i pakken, da vores hold har overordentligt meget brug for det. Vi har brug for minimum to spillere som kan true den direkte modstander og søger dybden konstant. Med Sturridge ude har vi kun Sterling lige nu. I mine øjne har vi ikke brug for endnu en angriber, hvis eneste force er tap-ins.
-
- Geografisk sted: Frederikshavn
- Alder: 36
Hvis snakken går på 40millioner pund. siger jeg nej! Han er en boksspiller og ville elske og få ham til klubben, dog er han 28år!
What? Hvis det skulle være et problem, så er vi da totalt ude på et sidespor. Jeg er godt klar over, at FSG foretrækker spillere med mere perspektiv i, men man er også nødt til at hente færdigudviklede spillere. Det er imø. helt væk, hvis man er for gammel til vores klub som 28 årig.steffanp skrev:dog er han 28år!
Liverpool Football Klopp
Hvem skal ind?
Logikken med en pris på 40 mio pund fordi vi har smidt monsterbeløb for ordinære spillere kan jeg se, men godtager den. Blot fordi jeg har købt en sofa for dyrt behøves lampen (rafa terminologi) ikke at være for dyr.
@ drejer: jeg er enig i to til tyve eller en til fyrre, vil det sidste være bedst. Prøv at overbyde på Reus. Men ellers er jeg meget i tvivl om hvem der kan revitalisere os.
@ drejer: jeg er enig i to til tyve eller en til fyrre, vil det sidste være bedst. Prøv at overbyde på Reus. Men ellers er jeg meget i tvivl om hvem der kan revitalisere os.
We need a new Fowler...
Jackson Martinez laver da mål på stribe for Porto. I kan læse lidt om ham her - http://www.tipsbladet.dk/nyhed/champion ... -i-raekken
Lidt info om ham fra artiklen.
Martinez er bomstærk og gjort til en profil på rekordtid. Hans store spidskompetence er ren og skær målscorer.
"Deres fælles nationalitet og indlysende evner foran mål har også fået mange til at sammenligne Falcao og Martinez, og de to har da også visse lighedpunkter. Som Colombias tidligere træner Leonel Álvarez sagde til avisen O Jogo:
”Jackson og Falcao er to spillere med fuldstændig forskellige egenskaber, men i et aspekt er de helt ens – de scorer begge to mange mål,” lød det fra den tidligere landstræner, som også havde Martinez under sine vinger i Independiente Medellin."
Sammenligningen kan jeg godt se, med Falcao vs Jackson.
Han lavede 26 mål i den portugiske liga, dog niveauet er noget andet end PL, men alligevel stabilt ->4 med højreben, 8 med venstre, 7 med hovedet , 4 på str, og 3 på andre måder - Og det bare fra sidste sæson i Portugal.
Allround angriber, der har fysikken med sig - Om han er 40 mio pund værd, det synes jeg på en måde. Sturridge, Origi kommer også når skader/lejeaftalen er overstået -> J. Martinez vil bringe Liverpool FC til at spille med 2 fremme og et forhåbentlig giftig angreb.
- Bring him in BR, og gerne en ny keeper( + ) en defensiv couch!
Lidt info om ham fra artiklen.
Martinez er bomstærk og gjort til en profil på rekordtid. Hans store spidskompetence er ren og skær målscorer.
"Deres fælles nationalitet og indlysende evner foran mål har også fået mange til at sammenligne Falcao og Martinez, og de to har da også visse lighedpunkter. Som Colombias tidligere træner Leonel Álvarez sagde til avisen O Jogo:
”Jackson og Falcao er to spillere med fuldstændig forskellige egenskaber, men i et aspekt er de helt ens – de scorer begge to mange mål,” lød det fra den tidligere landstræner, som også havde Martinez under sine vinger i Independiente Medellin."
Sammenligningen kan jeg godt se, med Falcao vs Jackson.
Han lavede 26 mål i den portugiske liga, dog niveauet er noget andet end PL, men alligevel stabilt ->4 med højreben, 8 med venstre, 7 med hovedet , 4 på str, og 3 på andre måder - Og det bare fra sidste sæson i Portugal.
Allround angriber, der har fysikken med sig - Om han er 40 mio pund værd, det synes jeg på en måde. Sturridge, Origi kommer også når skader/lejeaftalen er overstået -> J. Martinez vil bringe Liverpool FC til at spille med 2 fremme og et forhåbentlig giftig angreb.

- Bring him in BR, og gerne en ny keeper( + ) en defensiv couch!
You'r Never Walk Alone. ///
-
- Geografisk sted: Frederikshavn
- Alder: 36
40millioner pund er meget når han om 2år allerede rammer de 30år. Ville hellere smide 35millioner pund efter reus og sælge borini til 5millioner pund, derefter købe en ordenlig højre back! vi har Atletico Madrids gamle tredje valg som vores første valg på højre backen. Rodgers køber ikke flere cb med alle de penge han har brugt på sakho og lovrenAndreasN skrev:What? Hvis det skulle være et problem, så er vi da totalt ude på et sidespor. Jeg er godt klar over, at FSG foretrækker spillere med mere perspektiv i, men man er også nødt til at hente færdigudviklede spillere. Det er imø. helt væk, hvis man er for gammel til vores klub som 28 årig.steffanp skrev:dog er han 28år!
Så har vi:
Balo
Sturridge
Reus
Sterling
Lambert
Coutinho
til det offensive spil + en ny højne back, Efter vinter selvfølgelig.
- ThunderZtorm
- Geografisk sted: Haderslev
- Alder: 46
- Kontakt:
En virkelig rutineret klassekeeper der både kan være førstevalg og samtidig også lære Mignolet nogle ting så han er mere klar - tror Mignolet sagtens kan være en virkelig god keeper, men det er tydeligt at han mangler noget mentalt i forhold til at være i en decideret storklub. Drømmen må være Cech eller Casillas.
Derudover en angriber af høj klasse - Jackson Martinez, Benzema, Higuain etc - folk på det niveau som minimum.
Derudover en angriber af høj klasse - Jackson Martinez, Benzema, Higuain etc - folk på det niveau som minimum.
Ikke overraskende enig med AndresN, jeg ville have have skrevet steffanp indlægget "og så er han 28 årAndreasN skrev:What? Hvis det skulle være et problem, så er vi da totalt ude på et sidespor. Jeg er godt klar over, at FSG foretrækker spillere med mere perspektiv i, men man er også nødt til at hente færdigudviklede spillere. Det er imø. helt væk, hvis man er for gammel til vores klub som 28 årig.steffanp skrev:dog er han 28år!

Verden er smask fuld af hyklere....
Ja, nu tænkte jeg heller ikke så meget på prisen og spilleren, men mere at 28 skulle være for gammel. Jeg synes efterhånden, vi har en solid, ung grundstamme på holdet (Coutinho, Henderson, Sterling, Moreno, Lallana, Sturridge, Origi, Can, Markovic, Manquillo blandt andet), der godt kunne suppleres med et par færdigudviklede spillere.
Liverpool Football Klopp
Det er jeg med på. Den unge grundstamme vi har, som har kvalitet er imo FOR ung, men der gentager jeg mig fra 140 lignende indlæg før dette fra mig. Læste Berahino skulle være på LFC radaren, jeg må sige jeg er rystet, og frygter et køb. Så hellere manden der er god for et mål pr 3,5 kamp for landsholdet, og scorer noget oftere i den svage liga nede sydsydvest på. Ene og alene pga. alderen, men Skoubo og Junker er vist frie til nytår, dem foretrækker jeg også fremfor Berahino, primært pga alderen, sekundært pga de ikke koster noget i løn, idet det er skrald(som Berahino vil være 3-4 år frem i tiden), groft skrevet, men ærligt skrevet som jeg ser det.AndreasN skrev:Ja, nu tænkte jeg heller ikke så meget på prisen og spilleren, men mere at 28 skulle være for gammel. .
Jeg forudsætter Berahino ikke koster pebernødder, da han er engelsk, men til 1 mill pund og billig løn 8 år frem i tiden hvor han udlejes indtil 2018 kunne det være en overvejelse værd. Men det er nok ikke realistisk.
Verden er smask fuld af hyklere....
Jeg er enig. Men Liverpool smider ikke så meget efter en angriber. Tror de køber en ung i stedet.ThunderZtorm skrev:En virkelig rutineret klassekeeper der både kan være førstevalg og samtidig også lære Mignolet nogle ting så han er mere klar - tror Mignolet sagtens kan være en virkelig god keeper, men det er tydeligt at han mangler noget mentalt i forhold til at være i en decideret storklub. Drømmen må være Cech eller Casillas.
Er
Liverpool FC for ever. You will never walk alone.
Kelly skrev:Jeg er enig. Men Liverpool smider ikke så meget efter en angriber. Tror de køber en ung i stedet.ThunderZtorm skrev:En virkelig rutineret klassekeeper der både kan være førstevalg og samtidig også lære Mignolet nogle ting så han er mere klar - tror Mignolet sagtens kan være en virkelig god keeper, men det er tydeligt at han mangler noget mentalt i forhold til at være i en decideret storklub. Drømmen må være Cech eller Casillas.
Er
Jeg tror desværre også, der købes en ung angriber i stedet. Irriterede, men sådan er dagens Liverpool.
Martinez kunne ellers have været rart, men tror kassen er lukket for den slags indkøb. Lallana 26, Lambert 32 og Lovren 25, tror jeg ikke har gjort nok indtryk til FSG vil spendere endnu mere på en 28 årig.