Hvem skal ind?

Rygter om spillere på vej til eller fra klubben diskuteres her.
Forumregler
HUSK: Angiv ALTID kilde/link på alle rygter mm. man måtte poste her på forum.
VED TRANSFER HISTORIER HVOR DER ER LIDT MERE KØD PÅ END NORMALT, SÅ OPRET VENLIGST EN SELVSTÆNDIG TRÅD!
Andichrist

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af Andichrist » onsdag, 24. jun, 2009 18:40

AJ skrev:Hvis vi har Toure, Alonso og Lucas til de to pladser, skal to af dem være skadede før andre kommer i betragtning.
Je eller en skadet og en til ANC!

Rodriguez

Indlæg af Rodriguez » onsdag, 24. jun, 2009 19:43

Tror faktisk der går et stykke tid nu før vi ser det næste indkøb. Rafa håber nok på at markedet falder lidt til ro efter en hektisk start, og vil nok koncentrere sig lidt om hans egne spillere lige nu. Mascherano og Alonso. Om han skal ud og finde en erstatning for en af dem. Samtidig ku det tænkes at al den opmærksomhed som tidligere var på Silva fra flere forskellige parter stilner lidt af, og Rafa så vender hans blik mod ham igen.

Hr. Drejer
Geografisk sted: Nordsjælland

Indlæg af Hr. Drejer » torsdag, 25. jun, 2009 11:30

RAFA: HOW I'LL LAND LIO AND KOP TITLE
London, 25/06/09
EXCLUSIVE by May Ditup - Football Correspondent

LIVERPOOL are lining up a shock cash + player swoop for Barcelona star Lionel Messi.

Kop boss Benitez will test the resolve of the Catalan giants in a move sure to send shockwaves through football.

Manuel García Quillón, who represents Benitez and Messi, is believed to be in Spain discussing personal terms with the player nicknamed La Pulga (the Flea). The player himself is understood to be keen on a move to Anfield and to reunite with compatriot and Argentina captain Javier Mascherano.

Messi said yesterday: "Of course I would like to join him [at Liverpool], who would not want to play with great players like Javier"

However, sources in Spain indicate Barcelona will reject any offers for their prized asset and any move is unlikely to happen.

På tide at ændre spillereglerne ;) :mrgreen:

http://www.redandwhitekop.com/forum/ind ... 244271.240

Stephenson

Indlæg af Stephenson » torsdag, 25. jun, 2009 12:00

Hr. Drejer skrev:

Haha det sgu klasse!
Faldt også over den her:
Mascherano 'not friends' with Liverpool stars

Published: 11:01PM BST 24 Jun 2009
by Mark Ogden

Rafa Benitez is already in talks with several clubs about high profile replacements for Barcelona-bound Javier Mascherano.
It was thought that a deal had been struck between the low-earning Mascherano and the newly-refinanced Liverpool but even a big money deal would not now be enough to keep him at Anfield according to Sammy Lee.

Mascherano has been on holiday in his native San Lorenzo and has been approached incessantly by the national press on the reported interest from Barcelona and Real Madrid, and a revealing interview with national paper Siel-Lla appears to be the catalyst for the midfielder's family to have already bought a house in the plush Barcelona suburbs.
The story revolves around Mascherano being picked to play right back in a game at Sunderland last season because, he claims, Carragher demanded it. This then lead to a half-time brawl in the Liverpool dressing room that left Carragher with a fractured rib and Benitez with a wounded pride.
He went on to claim that such is Carragher's sway over local players that this lead to several of the top Liverpool players shunning Mascherano, even going as far as not passing to him, a situation that he claims cost the team the league.

Sammy Lee spoke unofficially on the subject yesterday evening, indicating that Mascherano shall be sold in the next 3 weeks to the highest bidder though only Barcelona are thought to be preparing a bid which may see Eric Abidal come to Anfield along with a payment of £7m.
They are then thought to be monitoring Gael Clichy as a replacement for Abidal, along with Cesc Fabregas who has become more and more vocal in the past few days abou the possibility of furthering his career.

For Liverpool though this leaves a massive gap in their midfield and they may be forced to gamble on the unfavoured Lucas in a season where they hoped to push on from last season's 2nd place finish.

SeanJohn

Indlæg af SeanJohn » torsdag, 25. jun, 2009 13:13

Stephenson skrev:
Hr. Drejer skrev:

Haha det sgu klasse!
Faldt også over den her:
Mascherano 'not friends' with Liverpool stars

Published: 11:01PM BST 24 Jun 2009
by Mark Ogden

Rafa Benitez is already in talks with several clubs about high profile replacements for Barcelona-bound Javier Mascherano.
It was thought that a deal had been struck between the low-earning Mascherano and the newly-refinanced Liverpool but even a big money deal would not now be enough to keep him at Anfield according to Sammy Lee.

Mascherano has been on holiday in his native San Lorenzo and has been approached incessantly by the national press on the reported interest from Barcelona and Real Madrid, and a revealing interview with national paper Siel-Lla appears to be the catalyst for the midfielder's family to have already bought a house in the plush Barcelona suburbs.
The story revolves around Mascherano being picked to play right back in a game at Sunderland last season because, he claims, Carragher demanded it. This then lead to a half-time brawl in the Liverpool dressing room that left Carragher with a fractured rib and Benitez with a wounded pride.
He went on to claim that such is Carragher's sway over local players that this lead to several of the top Liverpool players shunning Mascherano, even going as far as not passing to him, a situation that he claims cost the team the league.

Sammy Lee spoke unofficially on the subject yesterday evening, indicating that Mascherano shall be sold in the next 3 weeks to the highest bidder though only Barcelona are thought to be preparing a bid which may see Eric Abidal come to Anfield along with a payment of £7m.
They are then thought to be monitoring Gael Clichy as a replacement for Abidal, along with Cesc Fabregas who has become more and more vocal in the past few days abou the possibility of furthering his career.

For Liverpool though this leaves a massive gap in their midfield and they may be forced to gamble on the unfavoured Lucas in a season where they hoped to push on from last season's 2nd place finish.
Lyder ikke godt, håber ikke der er meget hold i den historie. Hvor stammer historien fra?

Brugeravatar
Balthazar
Geografisk sted: København
Alder: 43

Indlæg af Balthazar » torsdag, 25. jun, 2009 17:37

Vi er vel en del der mener at vi bør have en spiller ind som kan agere back up for Torres, og jeg tror sgu jeg har fundet løsningen; Dean Ashton. Han har i hvert fald fysikken og bevægeligheden til at spille alene i front. Samtidigt vil han være god at have på bænken til at smide ind i de sidste 5-10 minutter i kampe mod de ringere hold, hvor vi nogen gange kan mangle en spiller der "fylder noget i feltet". Eneste minus ved Ashton er at han ikke er vildt hurtig (synes dog heller ikke han er decideret langsom), og at han døjer noget med skader.

Hvad siger i til Dean som back up? Stor stærk 25 årig engelsk angriber med næse for mål, som er teknisk velfunderet og sparker godt med begge ben?

(Jeg kom faktisk til at tænke på ham fordi han linkes til Stoke, hvilket jeg mener han er alt for god til: http://www.skysports.com/story/0,19528, ... 22,00.html)
“The first lesson of economics is scarcity: There is never enough of anything to satisfy all those who want it. The first lesson of politics is to disregard the first lesson of economics.” - T. Sowell

Aarde
Geografisk sted: København Ø

Indlæg af Aarde » torsdag, 25. jun, 2009 18:43

Nando skrev:Vi er vel en del der mener at vi bør have en spiller ind som kan agere back up for Torres, og jeg tror sgu jeg har fundet løsningen; Dean Ashton. Han har i hvert fald fysikken og bevægeligheden til at spille alene i front. Samtidigt vil han være god at have på bænken til at smide ind i de sidste 5-10 minutter i kampe mod de ringere hold, hvor vi nogen gange kan mangle en spiller der "fylder noget i feltet". Eneste minus ved Ashton er at han ikke er vildt hurtig (synes dog heller ikke han er decideret langsom), og at han døjer noget med skader.

Hvad siger i til Dean som back up? Stor stærk 25 årig engelsk angriber med næse for mål, som er teknisk velfunderet og sparker godt med begge ben?

(Jeg kom faktisk til at tænke på ham fordi han linkes til Stoke, hvilket jeg mener han er alt for god til: http://www.skysports.com/story/0,19528, ... 22,00.html)
Eller Voro?
http://www.dailymail.co.uk/sport/footba ... l?ITO=1490

Konsulen
Geografisk sted: Amagerbro
Alder: 42

Indlæg af Konsulen » torsdag, 25. jun, 2009 19:08

Decideret katastrofe hvis vi sælger Masch for £7 mio. + Eric "over the hill" Abidal! Det nægter jeg simpelthen at tro at vi vil gå med til! Og den med at Carra får brækket et ribben plus at Masch ikke får bolden er jo det rene vrøvl. Ville da være rart hvis den lille mand snart gik ud og i det mindste spillede med åbne kort.
Billede

Stephenson

Indlæg af Stephenson » torsdag, 25. jun, 2009 19:17

Hmmm, tror næsten at jeg manglede et par smileys i mit sidste indlæg...
Men fatter stadig ikke at folk kan tage det, bare nogenlunde seriøst.
Er så tydeligt at det er BS, at man skal være halvblind for ikke at se det :)

Konsulen
Geografisk sted: Amagerbro
Alder: 42

Indlæg af Konsulen » torsdag, 25. jun, 2009 20:42

Stephenson skrev:Hmmm, tror næsten at jeg manglede et par smileys i mit sidste indlæg...
Det med Messi er selvfølgelig vanvid(og sjovt :mrgreen: ) men synes nu det andet du postede lyder som noget der godt kunne komme på tale i en syg verden!
Billede

Stephenson

Indlæg af Stephenson » torsdag, 25. jun, 2009 20:58

Kons skrev:
Stephenson skrev:Hmmm, tror næsten at jeg manglede et par smileys i mit sidste indlæg...
Det med Messi er selvfølgelig vanvid(og sjovt :mrgreen: ) men synes nu det andet du postede lyder som noget der godt kunne komme på tale i en syg verden!
Om det er skrevet i en "avis", eller en forum user der har været sjov, er vel ligemeget.
Det er så fandens langt ude at man ved det er bullshit ;-)

Brugeravatar
mig_der
Geografisk sted: 8340

Indlæg af mig_der » fredag, 26. jun, 2009 08:28

Nando skrev:Vi er vel en del der mener at vi bør have en spiller ind som kan agere back up for Torres, og jeg tror sgu jeg har fundet løsningen; Dean Ashton. Han har i hvert fald fysikken og bevægeligheden til at spille alene i front. Samtidigt vil han være god at have på bænken til at smide ind i de sidste 5-10 minutter i kampe mod de ringere hold, hvor vi nogen gange kan mangle en spiller der "fylder noget i feltet". Eneste minus ved Ashton er at han ikke er vildt hurtig (synes dog heller ikke han er decideret langsom), og at han døjer noget med skader.

Hvad hulen er der gået galt der, Dean Aston er da super god. Ham så jeg meget gerne som backup til Torres, omend fyren dog er lidt meget skadet. Og han var nu ikke helt så langsom sidst i 08 eller hvornår det nu var han fik sin slemme skade sidst, så jeg kunne forestille mig at han først nu er ved at finde sit gear igen.
Jeg vil have Rafa tilbage og spiceboys!

Hr. Drejer
Geografisk sted: Nordsjælland

Indlæg af Hr. Drejer » mandag, 29. jun, 2009 17:20

1440 BST: Udinese have received an offer from an English club for their Italian playmaker Gaetano D'Agostino. (Press Association)

http://www.redandwhitekop.com/forum/ind ... 244183.960

Måske - måske ikke er det os.

Men er han god?

Brugeravatar
Belloni
Geografisk sted: Sønderborg

Indlæg af Belloni » mandag, 29. jun, 2009 19:13

http://www.youtube.com/watch?v=874myP0q8oc

Kender personligt ikke det store til ham

Johlle

Indlæg af Johlle » mandag, 29. jun, 2009 21:53

Han er en dygtig spiller, især med bolden. Han har en god teknik også når han sparker til bolden, og fordeler boldene flot. Dog synes jeg at han til tider er for langsom med bolden. Han kan spille den venstre kant også, selvom det ikke er hans favoritplads, og jeg betragter ham lidt som en spillere i Riera klassen.
Ganske udmærket, men ikke overvældende. Men dog skal det nævnes at han igennem de sidste år har været en ombejlet herre, og har tiltrukket opmærksomhed fra mange klubber. Og så er han fra Romas ungdomsafdeling, det plejer at være ganske glimrende.

Besvar