Det gjorde han nemlig. Ikke at det nødvendigvis er den endegyldige sandhed. Iøvrigt var jeg overrasket over at se Reus på banen fra start. Det sidste jeg havde læst var midt/slut september at han ville være klar igen.JudgeStudge skrev:Så sent som i går, sagde Klopp at han forventer, at Reus bliver i Dortmund.richs skrev:Ifølge Daily mirror (kender ikke deres pålidelighed) så skulle reus være rejst til London for at forhandle med Arsenal , 258 mill.
Hvis det er rigtigt syntes jeg vi skulle blande os, hvis vi har de 258.
Hvem skal ind?
Forumregler
HUSK: Angiv ALTID kilde/link på alle rygter mm. man måtte poste her på forum.
VED TRANSFER HISTORIER HVOR DER ER LIDT MERE KØD PÅ END NORMALT, SÅ OPRET VENLIGST EN SELVSTÆNDIG TRÅD!
HUSK: Angiv ALTID kilde/link på alle rygter mm. man måtte poste her på forum.
VED TRANSFER HISTORIER HVOR DER ER LIDT MERE KØD PÅ END NORMALT, SÅ OPRET VENLIGST EN SELVSTÆNDIG TRÅD!
Re: Hvem skal ind?
"We're not racist, we only hate the mancs"
Jeg er ikke sikker på at vi er nået så langt. Desværre.Oomph242 skrev:Mon ikke Reus allerede ved, hvad vi og Arsenal kan tilbyde?nikand skrev:Så er vi da helt på månen, hvis vi igen ikke tilbyder og præsenterer vores visioner for de næste par år, til en spiller fra hylde et. (Verdensklasse).Wormie skrev:Reus var også i London for 5 dage siden for at forhandle personlige vilkår med arsenal, i følge metro.
mon ikke den er god nok!!
We need a new Fowler...
I den forbindelse afhænger usandsynligt meget af, om vi kan kvalificere os til CL i næste sæson også. Kan vi det, beviser vi, at det ikke bare var en enlig svale, at vi lå helt i top i sidste sæson. Derfor er den kommende sæson én af de vigtigste længe. Klarer vi den ikke, så risikerer vi, at profiler forlader os, og vi har ingen chance for at hente de allerstørste spillere - herunder Reus.nikand skrev:Jeg er ikke sikker på at vi er nået så langt. Desværre.Oomph242 skrev:Mon ikke Reus allerede ved, hvad vi og Arsenal kan tilbyde?nikand skrev:Så er vi da helt på månen, hvis vi igen ikke tilbyder og præsenterer vores visioner for de næste par år, til en spiller fra hylde et. (Verdensklasse).Wormie skrev:Reus var også i London for 5 dage siden for at forhandle personlige vilkår med arsenal, i følge metro.
mon ikke den er god nok!!
Hvad er der præcist der gør, du mener vinduet har været super?Hr. Drejer skrev:Kommer Eto'o og Romero?
Dette vindue har været super.
Stupidity now - Insanaty later
If people are trying to bring you down it only means that you are above them
-
- Geografisk sted: Nordsjælland
1. Vi har adresseret vores manglende kvalitet i bestemte positioner, bl.a. back.Hekkem skrev:Hvad er der præcist der gør, du mener vinduet har været super?Hr. Drejer skrev:Kommer Eto'o og Romero?
2. Vi har fået fat i en Comanding defender, en spillertype vi har manglet siden Carra. Hverken Agger eller Skrtel besidder de kvaliteter.
3. Vi har fået Moreno. Super dygtig spiller, med enormt potentiale.
4. Markovic er ligeledes en spændende spiller. Han bliv valgt til årets hold i Euro League. Jeg forventer mig meget af ham.
5. Hvis jeg kigger komparativ på det, og sammenligner med sidste sommers vindue, så har vi fået dyrere spiller, men samtidig langt mere kvalitet.
Hvad er en "comandig defender" helt præcis=-O ?Hr. Drejer skrev:1. Vi har adresseret vores manglende kvalitet i bestemte positioner, bl.a. back.Hekkem skrev:Hvad er der præcist der gør, du mener vinduet har været super?Hr. Drejer skrev:Kommer Eto'o og Romero?
2. Vi har fået fat i en Comanding defender, en spillertype vi har manglet siden Carra. Hverken Agger eller Skrtel besidder de kvaliteter.
3. Vi har fået Moreno. Super dygtig spiller, med enormt potentiale.
4. Markovic er ligeledes en spændende spiller. Han bliv valgt til årets hold i Euro League. Jeg forventer mig meget af ham.
5. Hvis jeg kigger komparativ på det, og sammenligner med sidste sommers vindue, så har vi fået dyrere spiller, men samtidig langt mere kvalitet.
Hvis man ikke synes det er vindue har været super, så forstår jeg ikke vedkommende.
- Den der siger et billede siger mere end 1000 ord....Ja han er da godt nok ordblind.
Jeg vil aldrig kunne synes, at et vindue har været "super", hvis vi har mistet vores bedste spiller.thefugle skrev:Hvis man ikke synes det er vindue har været super, så forstår jeg ikke vedkommende.
Efter omstændighederne ser det ud til, at have været et udmærket vindue. Men jeg vil gerne se alle de ukendte spillere i kamp nogle gange, før jeg giver en ordentlig vurdering. Jeg har ikke set nok til Can, Markovic, Manquillo, Lovren og Lallana på topniveau til at jeg helt tør være superoptimist. Og Balotelli har vi vel alle både forventninger og tvivl i forhold til.
Det kan godt være, at det ender med at have været et "super" vindue, men jeg har alt for meget uvished til at turde komme med så bombastisk en konklusion så tidligt.
Kloppite
Jeg kan i udgangspunkt godt følge dig, Texy. Men jeg må indrømme, at jeg - ligesom mange andre efterhånden - er begyndt at blive ret så positivt stemt over for vores handler. Jeg vil dog mene, at hvis du ikke har set Lallana på topniveau endnu, så har du ikke fulgt Southampton tæt nok sidste årtexy skrev:Jeg vil aldrig kunne synes, at et vindue har været "super", hvis vi har mistet vores bedste spiller.thefugle skrev:Hvis man ikke synes det er vindue har været super, så forstår jeg ikke vedkommende.
Efter omstændighederne ser det ud til, at have været et udmærket vindue. Men jeg vil gerne se alle de ukendte spillere i kamp nogle gange, før jeg giver en ordentlig vurdering. Jeg har ikke set nok til Can, Markovic, Manquillo, Lovren og Lallana på topniveau til at jeg helt tør være superoptimist. Og Balotelli har vi vel alle både forventninger og tvivl i forhold til.
Det kan godt være, at det ender med at have været et "super" vindue, men jeg har alt for meget uvished til at turde komme med så bombastisk en konklusion så tidligt.

- Jeg tror aftenens kamp, selvom det er tidligt på sæsonen, kommer til at give et godt indblik i, hvordan vi står i år.
Det samme kan siges om Lovren..ElTorro skrev:Jeg kan i udgangspunkt godt følge dig, Texy. Men jeg må indrømme, at jeg - ligesom mange andre efterhånden - er begyndt at blive ret så positivt stemt over for vores handler. Jeg vil dog mene, at hvis du ikke har set Lallana på topniveau endnu, så har du ikke fulgt Southampton tæt nok sidste årJeg betragter PrL som topniveau, hvorfor jeg egentlig ikke er så meget i tvivl, hvad angår netop Lallana. Han er per definition den spiller, jeg umiddelbart forventer mig mest af her fra start. Spørgsmålet er så om de spillere, vi har hentet præsterer fra begyndelsen? Jeg kan godt forestille mig, at Rodgers vil være tålmodig med spillere som Can og Markovic, ja sågar Balotelli, når han ankommer. Vi skal jo nok passe på med ikke at lave en Spurs og ødelægger den homogene rytme og balance, der er på holdet.
- Jeg tror aftenens kamp, selvom det er tidligt på sæsonen, kommer til at give et godt indblik i, hvordan vi står i år.
For mig er det ikke topniveau at spille for Southampton. Du skal op og spille med om CL-pladser og titler. Det er derfor, jeg har tvivl om Lallana og Lovren på topniveau. Det er før set, at dygtige spillere i en mindre PL-klub har haft svært ved at tage skridtet op til en top-4 klub. Allen er et sådant eksempel for mig. Han er da udmærket, men det er ikke ham der rykker os fremad, selvom han var Swansea's bedste mand, da vi købte ham.Mads T. skrev:Det samme kan siges om Lovren..ElTorro skrev:Jeg kan i udgangspunkt godt følge dig, Texy. Men jeg må indrømme, at jeg - ligesom mange andre efterhånden - er begyndt at blive ret så positivt stemt over for vores handler. Jeg vil dog mene, at hvis du ikke har set Lallana på topniveau endnu, så har du ikke fulgt Southampton tæt nok sidste årJeg betragter PrL som topniveau, hvorfor jeg egentlig ikke er så meget i tvivl, hvad angår netop Lallana. Han er per definition den spiller, jeg umiddelbart forventer mig mest af her fra start. Spørgsmålet er så om de spillere, vi har hentet præsterer fra begyndelsen? Jeg kan godt forestille mig, at Rodgers vil være tålmodig med spillere som Can og Markovic, ja sågar Balotelli, når han ankommer. Vi skal jo nok passe på med ikke at lave en Spurs og ødelægger den homogene rytme og balance, der er på holdet.
Kloppite
Jeg er omvendt, begyndt at tro på det. Man kan godt, trods kort spilletid, se Emra Can, Manquillo og Lovren er rigtig gode. Man kan godt fornemme hvad de hver i sær indeholder, samt se hvad de kan bidrage med til holdets samlede værdi. Markovic og Lallana skader er ærgerligt pt. og de skal lige have tid, for at komme ordentligt tilbage. Her stoller jeg på vores dygtige stab, at de kommer tilbage når rette tid er, og ikke bliver forhastet tilbage. Vores trup, kan godt bære, med den bredde vi nu har fået ind, at de ikke bliver forhastet tilbage. Begge spillere taktisk styrkelse af mulighederne fra kamp til kamp, men også i kampen.texy skrev:Jeg vil aldrig kunne synes, at et vindue har været "super", hvis vi har mistet vores bedste spiller.thefugle skrev:Hvis man ikke synes det er vindue har været super, så forstår jeg ikke vedkommende.
Manquillo ser lovende ud, og allerede nu kan man godt fornemme hvad hans står for. Han laver dog nogle placeringsfejl, men det tager jeg som hans unge alder i betragtning, der sagtens kan udvikles på, således det ikke bliver til problemer. Emra Can ser jeg som en sikker spiller om 1-2 sæsoner. Han har imponeret, og alle tyrkere, der har forstand på fodbold, jeg snakke med, mener han er det mest lovende midtbane talent på de europæiske fodboldbaner. De ærgrer sig over han er 'tysker'. Det er også hvad jeg har set indtil nu, både i Leverkusen og de få minutters bold i preseason hos os.
Stupidity now - Insanaty later
Jeg er også så småt begyndt at tro på det. Men vi har stadig kun spillet en kamp, hvor vi måske reelt var heldige ikke at tabe. Så jeg tør som nævnt ikke at juble endnu. Til gengæld tør jeg godt begræde tabet af Suarez. For man kan ikke være i tvivl om, at DET er et tab.Hekkem skrev:Jeg er omvendt, begyndt at tro på det. Man kan godt, trods kort spilletid, se Emra Can, Manquillo og Lovren er rigtig gode. Man kan godt fornemme hvad de hver i sær indeholder, samt se hvad de kan bidrage med til holdets samlede værdi. Markovic og Lallana skader er ærgerligt pt. og de skal lige have tid, for at komme ordentligt tilbage. Her stoller jeg på vores dygtige stab, at de kommer tilbage når rette tid er, og ikke bliver forhastet tilbage. Vores trup, kan godt bære, med den bredde vi nu har fået ind, at de ikke bliver forhastet tilbage. Begge spillere taktisk styrkelse af mulighederne fra kamp til kamp, men også i kampen.texy skrev:Jeg vil aldrig kunne synes, at et vindue har været "super", hvis vi har mistet vores bedste spiller.thefugle skrev:Hvis man ikke synes det er vindue har været super, så forstår jeg ikke vedkommende.
Manquillo ser lovende ud, og allerede nu kan man godt fornemme hvad hans står for. Han laver dog nogle placeringsfejl, men det tager jeg som hans unge alder i betragtning, der sagtens kan udvikles på, således det ikke bliver til problemer. Emra Can ser jeg som en sikker spiller om 1-2 sæsoner. Han har imponeret, og alle tyrkere, der har forstand på fodbold, jeg snakke med, mener han er det mest lovende midtbane talent på de europæiske fodboldbaner. De ærgrer sig over han er 'tysker'. Det er også hvad jeg har set indtil nu, både i Leverkusen og de få minutters bold i preseason hos os.
Kloppite
Du håber simpelthen, at Borini ER ryger?Oomph242 skrev:Håber dine kilder taler usandt.Emmy skrev:Mine kilder siger at han er ikke-rygerKelly skrev:ryger borini syntes jeg der skal en angriber mere ind.