Ad blocker detected: Our website is made possible by displaying online advertisements to our visitors. Please consider supporting us by disabling your ad blocker on our website.
Rygter om spillere på vej til eller fra klubben diskuteres her.
Forumregler
HUSK: Angiv ALTID kilde/link på alle rygter mm. man måtte poste her på forum.
VED TRANSFER HISTORIER HVOR DER ER LIDT MERE KØD PÅ END NORMALT, SÅ OPRET VENLIGST EN SELVSTÆNDIG TRÅD!
-
Surf
- Geografisk sted: København
- Alder: 35
Jesper skrev:
Jeg er helt enig, texy, men jeg synes at diskussionen er malplaceret, hvis det er et spørgsmål om enten eller i forhold til Sturridge. To af verdens to bedste angribere kan nok med en af verdens bedste trænere få det til at fungere i fællesskab!
Jeg tror simpelthen ikke på, at vi ser et køb af en decideret angriber, der skal være på banen samtidig med Sturridge. Jeg opfattede det som om, at BR ændrede på systemet, fordi vi tilfældigvis havde Sturridge og Suarez som begge viste sig at være verdensklasse. Ideen med Sturridge var, da han blev købt, imø. at skulle være back-up til Suarez.
Nu hvor BR ikke står med to så gode angribere mere, tror jeg ikke han ønsker, at stå i situationen hvor han er nødsaget til at spille med to angribere i "idealopstillingen". Vi kommer helt sikkert til at se 4-4-2 med diamant, men det tror jeg primært bliver som taktisk ændring i løbet af en kamp.
"Anybody who plays for me should be a bad loser."
-
Jesper
Surf skrev:Jesper skrev:
Jeg er helt enig, texy, men jeg synes at diskussionen er malplaceret, hvis det er et spørgsmål om enten eller i forhold til Sturridge. To af verdens to bedste angribere kan nok med en af verdens bedste trænere få det til at fungere i fællesskab!
Jeg tror simpelthen ikke på, at vi ser et køb af en decideret angriber, der skal være på banen samtidig med Sturridge. Jeg opfattede det som om, at BR ændrede på systemet, fordi vi tilfældigvis havde Sturridge og Suarez som begge viste sig at være verdensklasse. Ideen med Sturridge var, da han blev købt, imø. at skulle være back-up til Suarez.
Nu hvor BR ikke står med to så gode angribere mere, tror jeg ikke han ønsker, at stå i situationen hvor han er nødsaget til at spille med to angribere i "idealopstillingen". Vi kommer helt sikkert til at se 4-4-2 med diamant, men det tror jeg primært bliver som taktisk ændring i løbet af en kamp.
Hvorfor tror du det? Ikke at du ikke kan have ret, vi ved det jo ikke, men jeg har bare svært ved at se grunden. Jeg ville mene at det var det mindste problem at få plads til så store profiler.
Hvis man da bare én gang kunne stå i spillertunnellen, altså som spiller!
-
Surf
Jeg tror bare, at BRs idealtaktik er med én angriber, fordi det giver bedre balance og dækker et større og bedre område i presspillet. Synes også, det var det vi så helt i starten, og det var har set i preseason. Og så er der selvfølgelig det faktum, at vi ikke har hentet en stor angriber til at erstatte Suarez, hvilket da kan komme, om end jeg tvivler meget. Tror Remy var ønskespilleren, netop fordi han ikke ville kræve en startplads, men stadig har et pænt niveau.
Men du har ret i, at jeg bare spekulerer.
-
Jesper
Surf skrev:Jeg tror bare, at BRs idealtaktik er med én angriber, fordi det giver bedre balance og dækker et større og bedre område i presspillet. Synes også, det var det vi så helt i starten, og det var har set i preseason. Og så er der selvfølgelig det faktum, at vi ikke har hentet en stor angriber til at erstatte Suarez, hvilket da kan komme, om end jeg tvivler meget. Tror Remy var ønskespilleren, netop fordi han ikke ville kræve en startplads, men stadig har et pænt niveau.
Jeg kan sagtens følge din tankegang og købet af Markovic tyder vel på det samme. Men jeg tror vi har brug for alsidighed og et miks af spillerne med forskellige kompetencer. Og så er det vel et spørgsmål om kvalitet og hvem der er tilgængelige-tror udvalget er begrænset.
Skulle vi få Falcao, så er jeg helt sikker på, at Rodgers både kan sørge for balancen på holdet og at få det bedste frem i den enkelte spiller. Og derfor tror jeg vi reelt diskuterer et luksusproblem, skulle han blive rød.
Hvis man da bare én gang kunne stå i spillertunnellen, altså som spiller!
-
Surf
Jesper skrev:Surf skrev:Jeg tror bare, at BRs idealtaktik er med én angriber, fordi det giver bedre balance og dækker et større og bedre område i presspillet. Synes også, det var det vi så helt i starten, og det var har set i preseason. Og så er der selvfølgelig det faktum, at vi ikke har hentet en stor angriber til at erstatte Suarez, hvilket da kan komme, om end jeg tvivler meget. Tror Remy var ønskespilleren, netop fordi han ikke ville kræve en startplads, men stadig har et pænt niveau.
Jeg kan sagtens følge din tankegang og købet af Markovic tyder vel på det samme. Men jeg tror vi har brug for alsidighed og et miks af spillerne med forskellige kompetencer. Og så er det vel et spørgsmål om kvalitet og hvem der er tilgængelige-tror udvalget er begrænset.
Skulle vi få Falcao, så er jeg helt sikker på, at Rodgers både kan sørge for balancen på holdet og at få det bedste frem i den enkelte spiller. Og derfor tror jeg vi reelt diskuterer et luksusproblem, skulle han blive rød.
Ja det kan han vel forhåbentlig. Men jeg tror bare ikke rigtigt på, at vi går efter Falcao. Eller så skal det nok være, fordi han pludselig er ledig, og fordi vi virkelig mangler en angriber. Tror med andre ord, at man så forlader strategien (det vil sige spillertypemæssigt), fordi man ikke har kunnet få den type man ideelt ønskede (Reus, Remy), men samtidig mere eller mindre desperat mangler en angriber. Og det er sådan set fair nok - det mener jeg også vi skal reagere på.
Men igen: Jeg er ikke sikker på, at det er det man ønsker.
-
khede
Forstår ikke at Reus skulle være umulig. Han burde da være ligeså tilgængelig som Falcao. A.Madrid er favoritter til Reus og de er da på ingen måde større end os som f.eks Real Madrid er. Så kan ikke forstå hvorfor folk tror så meget på Falcao og ikke Reus

-
Oomph242
af Oomph242 » tirsdag, 19. aug, 2014 22:04
khede skrev:Forstår ikke at Reus skulle være umulig. Han burde da være ligeså tilgængelig som Falcao. A.Madrid er favoritter til Reus og de er da på ingen måde større end os som f.eks Real Madrid er. Så kan ikke forstå hvorfor folk tror så meget på Falcao og ikke Reus

Jeg tror ikke Reus, ryger til hverken A. Madrid eller LFC. Bayern i næste sæson tror jeg mere på.
-
OBI-WAN
af OBI-WAN » tirsdag, 19. aug, 2014 22:07
khede skrev:Forstår ikke at Reus skulle være umulig. Han burde da være ligeså tilgængelig som Falcao. A.Madrid er favoritter til Reus og de er da på ingen måde større end os som f.eks Real Madrid er.
Så kan ikke forstå hvorfor folk tror så meget på Falcao og ikke Reus 
Mit bud er, at vi har brug for en decideret angriber, og ikke en endnu kant. Vi har allerede brugt over 40m£ på Lallana og Markovic. Der er slet ikke brug for Reus på samme måde som der er brug for Falcao. Og så har Rodgers jo flere gange de seneste dage udtalt, at det er netop en angriber, vi er på jagt efter. Så der er i virkeligheden ingen grund til at tro på Reus. Men masser grund til at håbe på Falcao.
Men jeg så da meget gerne Reus blive tilføjet vores trup!
-
texy
- Alder: 50
Surf skrev:Jeg tror bare, at BRs idealtaktik er med én angriber, fordi det giver bedre balance og dækker et større og bedre område i presspillet. Synes også, det var det vi så helt i starten, og det var har set i preseason. Og så er der selvfølgelig det faktum, at vi ikke har hentet en stor angriber til at erstatte Suarez, hvilket da kan komme, om end jeg tvivler meget. Tror Remy var ønskespilleren, netop fordi han ikke ville kræve en startplads, men stadig har et pænt niveau.
Jeg er ikke uenig i, at det måske er Rodgers' idealtaktik. Eller også var det måske.
Men til at starte med brugte han Suarez alene på top. Det gav ikke gode nok resultater, og så hentede man Sturridge, hvorefter vi dårligt har set os tilbage. Og siden da har vi også næsten konstant spillet med 2 angribere, når Suarez ikke var i karantæne. Så oprindelig idealopstilling eller ej, så tror jeg, at Rodgers vil have svært ved at lukke øjnene for, at det vel er gået bedst med to angribere på banen. Og hvis han kan få en angriber af høj nok kvalitet, så tror jeg, at han i mange kampe vil fortsætte med den spillestil. Det tror jeg i øvrigt også kommer til at ske i lidt mindre grad, hvis vi ikke henter en klasseangriber. I så fald forestiller jeg mig, som jeg også har nævnt tidligere, at Sterling bliver Sturridge's meget bevægelige makker, og Coutinho får 10eren bag de to.
Kloppite
-
OBI-WAN
af OBI-WAN » tirsdag, 19. aug, 2014 23:32
Jeg er med Texy her. Vi scorede 101 mål sidste sæson, og havde enorm succes med de to oppe foran. Jeg tror ikke at Rodgers er så idealistisk, at han ikke tager ved lære og pr. definition kun vil bruge en enkelt angriber. Vi så allerede sidste sæson, hvordan tiki-taka langt fra var det eneste vi havde, og det var jo ellers mantraet da han kom til.
Rygterne om Falcao omkring Cavani er så vedholdende at man næsten kan snakke om, at der ikke er så meget rød ud i hvert fald en smule ild(læs: sandhed). Den type spillere bliver ikke hentet til bænken, og Sturrigde bliver med garanti ikke degraderet til super-sub, skulle en af dem komme til klubben.
-
Hekkem
- Alder: 51
Surf skrev:
Tror absolut ikke ideen med Sturridge var at være backup. Han blev købt til start 11, og fik besked på hans attitude skal ændres, og han skal sige de ting fansene vil hører. Det var tydeligt da han kom til Liverpool, at han talte efter en spindokters anmodninger.
Brendan Rodgers vidste udmærket godt, hvor god Sturridge var og hvor god han kunne blive, såfremt han fik den rette tillid og blev spillet rigtigt.
Stupidity now - Insanaty later
If people are trying to bring you down it only means that you are above them
-
Hekkem
- Alder: 51
Så var der jo ingen grund til at 'vræle' dengang han lejede Andy Carroll ud og IKKE fik en angriber ind

Stupidity now - Insanaty later
If people are trying to bring you down it only means that you are above them
-
khede
OBI-WAN skrev:khede skrev:Forstår ikke at Reus skulle være umulig. Han burde da være ligeså tilgængelig som Falcao. A.Madrid er favoritter til Reus og de er da på ingen måde større end os som f.eks Real Madrid er.
Så kan ikke forstå hvorfor folk tror så meget på Falcao og ikke Reus 
Mit bud er, at vi har brug for en decideret angriber, og ikke en endnu kant. Vi har allerede brugt over 40m£ på Lallana og Markovic. Der er slet ikke brug for Reus på samme måde som der er brug for Falcao. Og så har Rodgers jo flere gange de seneste dage udtalt, at det er netop en angriber, vi er på jagt efter. Så der er i virkeligheden ingen grund til at tro på Reus. Men masser grund til at håbe på Falcao.
Men jeg så da meget gerne Reus blive tilføjet vores trup!
Altså nu kan Reus jo spille alle pladser fremme og som enlig angriber og deri ligger det at han passer så godt til os. Falcao kan kun spille center og intet andet. Så må han enten spille med to fremme eller med Sturridge på kant. Det er bare ikke optimalt, derfor synes jeg Reus ville være det bedste køb da han virkelig kan gå ind på alle pladser fremme. Han er som sagt også hurtig, hvilket jeg aldrig har hørt om Falcao.
-
Surf
Hekkem skrev:Surf skrev:
Tror absolut ikke ideen med Sturridge var at være backup. Han blev købt til start 11, og fik besked på hans attitude skal ændres, og han skal sige de ting fansene vil hører. Det var tydeligt da han kom til Liverpool, at han talte efter en spindokters anmodninger.
Brendan Rodgers vidste udmærket godt, hvor god Sturridge var og hvor god han kunne blive, såfremt han fik den rette tillid og blev spillet rigtigt.
Jeg tror Sturridge blev købt, fordi han kunne agere back-up til angriberpladsen samtidig med, at han også kunne spille kant. Jeg mener først, at det var i sidste sæson, og særligt sidste halvår, at vi rigtigt så Suarez og Sturridge sammen på toppen. Men nu var Suarez jo også ude med karantæne og Sturridge efterfølgende med skade i efteråret. Men efter Sturridge blev købt, spillede vi ofte med, at Suarez og Sturridge byttede mellem frontangriber og kantspiller i noget der lignede 4-3-3 eller 4-2-3-1 eller hvad man nu vil kalde det.
Jeg kan ikke se, hvorfor hans udtalelser har noget at gøre med, hvad han blev købt til.
Selvfølgelig kendte BR til Sturridges potentiale, men det var stadig lidt et gamble. På sigt tror jeg da også, at det var meningen at Sturridge skulle indløse potentiale - men jeg tror ærligt talt, at BR blev overrasket over, hvor hurtigt han slog igennem.
-
Surf
Hekkem skrev:Surf skrev:Jeg tror bare, at BRs idealtaktik er med én angriber, fordi det giver bedre balance og dækker et større og bedre område i presspillet. Synes også, det var det vi så helt i starten, og det var har set i preseason. Og så er der selvfølgelig det faktum, at vi ikke har hentet en stor angriber til at erstatte Suarez, hvilket da kan komme, om end jeg tvivler meget. Tror Remy var ønskespilleren, netop fordi han ikke ville kræve en startplads, men stadig har et pænt niveau.
Så var der jo ingen grund til at 'vræle' dengang han lejede Andy Carroll ud og IKKE fik en angriber ind

Det gjorde jeg personligt bestemt heller ikke dengang. Men det betyder ikke, at vi ikke stadig manglede at få en ny angriber ind dengang (som nu). Det behøver jo bare ikke være en, der skal været garanteret en startplads.