Hvem skal ind?
Forumregler
HUSK: Angiv ALTID kilde/link på alle rygter mm. man måtte poste her på forum.
VED TRANSFER HISTORIER HVOR DER ER LIDT MERE KØD PÅ END NORMALT, SÅ OPRET VENLIGST EN SELVSTÆNDIG TRÅD!
HUSK: Angiv ALTID kilde/link på alle rygter mm. man måtte poste her på forum.
VED TRANSFER HISTORIER HVOR DER ER LIDT MERE KØD PÅ END NORMALT, SÅ OPRET VENLIGST EN SELVSTÆNDIG TRÅD!
Re: Hvem skal ind?
Jeg tror at vi henter Tevez. Samtidig henter United Robben som en del af Christina-aftalen.
Tevez kan (teoretisk set) dække alle de offensive pladser, og vil give Rafa flere muligheder. Desuden er jeg næsten sikker på at vi får en forstærkning til forsvaret. Det er for tyndt med én kvalificeret højreback og samtidg kun tre center-forsvarer. Det skal lige siges at jeg ikke kender nok til vores unge spilleres niveau til at sige om de kunne gardere, men den eneste som har været inde omkring førsteholdet er Insua, og hvis f.eks. Darby havde haft niveauet, så tror jeg at Rafa havde givet ham chancen i stedet for at spille med Masch på højreback.
Tevez kan (teoretisk set) dække alle de offensive pladser, og vil give Rafa flere muligheder. Desuden er jeg næsten sikker på at vi får en forstærkning til forsvaret. Det er for tyndt med én kvalificeret højreback og samtidg kun tre center-forsvarer. Det skal lige siges at jeg ikke kender nok til vores unge spilleres niveau til at sige om de kunne gardere, men den eneste som har været inde omkring førsteholdet er Insua, og hvis f.eks. Darby havde haft niveauet, så tror jeg at Rafa havde givet ham chancen i stedet for at spille med Masch på højreback.
Da Masch spillede højreback var Darby skadet, han har vist ham lidt tro.Ægget skrev:Jeg tror at vi henter Tevez. Samtidig henter United Robben som en del af Christina-aftalen.
Ham, Spearing og Kelly spillede imod Psv i Chl. gruppespillet.
Jeg tror han er ved at være klar, hvis ikke så skal han ud og spille et år på højt niveau.

@ AJ
Jeg kunne forestille mig, at et salg af Yossi ville finde sted på samme måde, som salget af Crouch gjorde. Altså man er relativt tæt på at nå til enighed med en given klub (Tottenham) om en anden spiller (Keane), men man har samtidig brug for kapital, hvorfor der må sælges, før der købes...
Iøvrigt så var Yossi måske ikke skrækkelig, men så ikke ret god før jul. Han blev heller ikke brugt vildt meget og var jo meget tæt på at skifte til russisk fodbold i januar, fordi han utilfreds med spilletiden... Et salg vil dog nok indbringe en del mere nu (hvem sagde Barca).
Jeg kunne forestille mig, at et salg af Yossi ville finde sted på samme måde, som salget af Crouch gjorde. Altså man er relativt tæt på at nå til enighed med en given klub (Tottenham) om en anden spiller (Keane), men man har samtidig brug for kapital, hvorfor der må sælges, før der købes...
Iøvrigt så var Yossi måske ikke skrækkelig, men så ikke ret god før jul. Han blev heller ikke brugt vildt meget og var jo meget tæt på at skifte til russisk fodbold i januar, fordi han utilfreds med spilletiden... Et salg vil dog nok indbringe en del mere nu (hvem sagde Barca).
"Put a shit hanging from a stick in the middle of this passionate, crazy stadium and there are people who will tell you it's a work of art. It's not: it's a shit hanging from a stick."
-
Ja for pokker. Det var dog en bommert af rang. Hvor det irriterer mig, men det kan åbenbart "ske for selv den bedste"Andichrist skrev:Men det er fra en virkelig dårlig kilde - og her taler jeg ikke om tribalfootball...kjærsgaard skrev:Så ser det ud som om Robben kan forlade RM for 7 mill pund!
http://www.tribalfootball.com/man-utd-l ... ers-250049

Op på hesten igen.
"Der findes to store hold i Liverpool ................ Liverpools første hold og Liverpools andet hold".
Min fejl mht. Darby... Jeg var ikke klar over at han var skadet. Som sagt ved jeg heller ikke ret meget om hans niveau. Jeg ved at jeg så nogle af pre-season kampene, hvor han vist spillede, og je så selvfølgelig PSV-kampen, men jeg husker intet om Darby's niveau.Xenne skrev:Da Masch spillede højreback var Darby skadet, han har vist ham lidt tro.Ægget skrev:Jeg tror at vi henter Tevez. Samtidig henter United Robben som en del af Christina-aftalen.
Ham, Spearing og Kelly spillede imod Psv i Chl. gruppespillet.
Jeg tror han er ved at være klar, hvis ikke så skal han ud og spille et år på højt niveau.
-
- Geografisk sted: Nordsjælland
Rygterne svirrer konstant som små bier om en syltetøjsmad. Nu sættes vi i forbindelse med et £4.5-5 mio. bud på Saviola.
http://www.dailymail.co.uk/sport/footba ... l?ITO=1490
http://www.anfield-online.co.uk/lfc-new ... rres-foil/
Det er jo ikke ligefrem nogen satsning til de penge. Men på den anden side ligner han ikke en Rafa type.
Det er jo ikke ligefrem nogen satsning til de penge. Men på den anden side ligner han ikke en Rafa type.
Robben for £5 mio ville sandelig heller ikke være et sats...Hr. Drejer skrev:Rygterne svirrer konstant som små bier om en syltetøjsmad. Nu sættes vi i forbindelse med et £4.5-5 mio. bud på Saviola.
http://www.telegraph.co.uk/sport/footba ... mours.html
Hvem helvede er det, der opdigter de der Saviola-historier. Er det de sidste 3 transfervinduer vi er blevet linket med ham?
Der er ikke sket det fjerneste og det tror jeg heller ikke, der gør denne gang. Og alene tanken om at betale 5 mio. pund for ham er absurd. Jeg gad ikke engang overveje ham, hvis han var gratis. Og da det var tilfældet, hvor vi i øvrigt nok lettere kunne overtales til at tage et gamble med ham, der slog vi sjovt nok heller ikke til.
Det sker ikke.
Der er ikke sket det fjerneste og det tror jeg heller ikke, der gør denne gang. Og alene tanken om at betale 5 mio. pund for ham er absurd. Jeg gad ikke engang overveje ham, hvis han var gratis. Og da det var tilfældet, hvor vi i øvrigt nok lettere kunne overtales til at tage et gamble med ham, der slog vi sjovt nok heller ikke til.
Det sker ikke.
Robben
Det ville jeg godt nok have det svært med - meget svært endda. Ingen tvivl om hans fodboldmæssige kvaliteter men en større og mere usympatisk krukke, skal man godt nok lede længe efter!

Det ville jeg godt nok have det svært med - meget svært endda. Ingen tvivl om hans fodboldmæssige kvaliteter men en større og mere usympatisk krukke, skal man godt nok lede længe efter!
Ja, den har jeg hørt fra flere, og jeg forstår også godt baggrunden for den holdning. Personligt er jeg selv gået over i den grøft, hvor jeg er hamrende ligeglad med deres tidligere opførsel eller klubmæssige tilhørsforhold, hvis bare jeg tror at de kan bidrage til noget positivt i kampen om mesterskabet. Derfor ville jeg kun glæde mig over at se spillere som Tevez og Robben skifte til Liverpool.balvenie skrev:Robben![]()
Så hvis Gary Neville kunne bringe os nærmere mesterskabet, så var han altså velkommen i Liverpool ?texnymann skrev:Ja, den har jeg hørt fra flere, og jeg forstår også godt baggrunden for den holdning. Personligt er jeg selv gået over i den grøft, hvor jeg er hamrende ligeglad med deres tidligere opførsel eller klubmæssige tilhørsforhold, hvis bare jeg tror at de kan bidrage til noget positivt i kampen om mesterskabet. Derfor ville jeg kun glæde mig over at se spillere som Tevez og Robben skifte til Liverpool.balvenie skrev:Robben![]()
On this train faith will be rewarded
Spilleren skal også lige have evnerne til det. Det har Neville i hvert fald ikke. Ham gad jeg aldrig se i en Liverpool trøje.Gary skrev:Så hvis Gary Neville kunne bringe os nærmere mesterskabet, så var han altså velkommen i Liverpool ?texnymann skrev:Ja, den har jeg hørt fra flere, og jeg forstår også godt baggrunden for den holdning. Personligt er jeg selv gået over i den grøft, hvor jeg er hamrende ligeglad med deres tidligere opførsel eller klubmæssige tilhørsforhold, hvis bare jeg tror at de kan bidrage til noget positivt i kampen om mesterskabet. Derfor ville jeg kun glæde mig over at se spillere som Tevez og Robben skifte til Liverpool.balvenie skrev:Robben![]()
Jeg tror også, at det er noget andet, når det er engelske spilleres tilhørsforhold til den enkelte klub. Der går vel lidt patriotisme i det hele for de mest dedikerede.
Ja tak til Tevez. Men sørme også en helt anden personlighed end Robben (i hvert fald på en fodboldbane).texnymann skrev:Ja, den har jeg hørt fra flere, og jeg forstår også godt baggrunden for den holdning. Personligt er jeg selv gået over i den grøft, hvor jeg er hamrende ligeglad med deres tidligere opførsel eller klubmæssige tilhørsforhold, hvis bare jeg tror at de kan bidrage til noget positivt i kampen om mesterskabet. Derfor ville jeg kun glæde mig over at se spillere som Tevez og Robben skifte til Liverpool.balvenie skrev:Robben![]()
Robben... well - når hans spil kører for ham, ville han kunne løfte holdet. Men hans væremåde, attitude og opførsel (hader at han konstant smider sig og hader at han altid ligner en, der lige har mistet livets største sukkermad) vil sørme også kunne ødelægge meget. Bryder mig meget, meget lidt om ham.
Det er meget spændende hvem vi kommer til at signe for de tre spillere jeg egentlig troede Rafa gik efter nemlig Silva, Lavezzi og Tevez virker alle urealistiske på nuværende tidspunkt men vi skal altså have fat i en og helst to spillere af virkelig høj klasse.
Rafa har dog ofte lagt dette røgslør ud for så at købe en spiller vi slet ikke havde regnet og Rafa sørgede jo for at der var meget snak om Villa sidste sommer for så at gå ud og købe Keane. Rafa har næsten altid en kanin i hatten og det har både været succeser og fiaskoer men må sige jeg er meget spændt for hverken Silva, Lavezzi eller Tevez virker realistiske lige nu men hvem skulle den kanin så være?
Jeg kan ikke lige komme i tanke om den spiller vi har brug for så som burde være realistisk. Rafa har jo sagt at det langt fra er usandsynligt at vi bryder vores transferrekord og det sætter jo forventningerne men hvem kan det være? Håber selv på kaninen er Villa men det virker heller ikke realistisk og han ender nok i Real Madrid men han er dog trods alt mere realistisk end navne som Aguero og Pato men vi må bare vente og se for mine forventninger er enormt høje men jeg er simpelthen på bar bund med hensyn til hvem vi køber.
Rafas afventende stil ved jeg heller ikke om vi skal tolke positivt eller negativt. Det kan være negativt fordi vi ved at Rafa helst vil have sine signings på plads hurtigst muligt og dermed tyder noget på vi ikke kan hamle op med de andre klubber men omvendt kan det være positivt tegn at han overvejer tingene ekstra nøje så vi undgår et katastrofalt transfermarked ligesom sidste sommer. Håber virkelig realiteterne kommer til at leve op til mine forventninger for i mine øjne er vi kun et perfekt transfervindue væk fra mesterskabet.
Rafa har dog ofte lagt dette røgslør ud for så at købe en spiller vi slet ikke havde regnet og Rafa sørgede jo for at der var meget snak om Villa sidste sommer for så at gå ud og købe Keane. Rafa har næsten altid en kanin i hatten og det har både været succeser og fiaskoer men må sige jeg er meget spændt for hverken Silva, Lavezzi eller Tevez virker realistiske lige nu men hvem skulle den kanin så være?
Jeg kan ikke lige komme i tanke om den spiller vi har brug for så som burde være realistisk. Rafa har jo sagt at det langt fra er usandsynligt at vi bryder vores transferrekord og det sætter jo forventningerne men hvem kan det være? Håber selv på kaninen er Villa men det virker heller ikke realistisk og han ender nok i Real Madrid men han er dog trods alt mere realistisk end navne som Aguero og Pato men vi må bare vente og se for mine forventninger er enormt høje men jeg er simpelthen på bar bund med hensyn til hvem vi køber.
Rafas afventende stil ved jeg heller ikke om vi skal tolke positivt eller negativt. Det kan være negativt fordi vi ved at Rafa helst vil have sine signings på plads hurtigst muligt og dermed tyder noget på vi ikke kan hamle op med de andre klubber men omvendt kan det være positivt tegn at han overvejer tingene ekstra nøje så vi undgår et katastrofalt transfermarked ligesom sidste sommer. Håber virkelig realiteterne kommer til at leve op til mine forventninger for i mine øjne er vi kun et perfekt transfervindue væk fra mesterskabet.
BOUNCEBACKABILITY - You can't buy atmosphere
Hvis jeg ikke husker helt forkert, blev der i vendingen IKKE nævnt om det var vedr. køb eller SALG.Styf skrev:
Rafa har jo sagt at det langt fra er usandsynligt at vi bryder vores transferrekord og det sætter jo forventningerne men hvem kan det være?
-Og hvis jeg husker korrekt, så kan det jo blive et salg af f.eks Alonso til f.eks. 45 Mill. £ (hvilket så vil være det dyreste salg nogensinde i klubbens historie(og vel ikke urealistisk, når nu Real betaler så meget for princess dive alot))
-Og som du selv nævner andet steds i dit indlæg, plejer der at være en kanin (hvem det så er kan vi jo så begynde at gætte på (Mit urrealistiske bud er : MAICON)
“Now I feel Liverpool is my English club, the way Atletico is my Spanish club. I would not like to play for another English or Spanish club. This feeling is very important to me.”