Hvem skal ind?

Rygter om spillere på vej til eller fra klubben diskuteres her.
Forumregler
HUSK: Angiv ALTID kilde/link på alle rygter mm. man måtte poste her på forum.
VED TRANSFER HISTORIER HVOR DER ER LIDT MERE KØD PÅ END NORMALT, SÅ OPRET VENLIGST EN SELVSTÆNDIG TRÅD!
Brugeravatar
Jesper

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af Jesper » mandag, 21. jul, 2014 11:06

HVIS vi købere Origi, Lovren og Remy, måske en venstre back, så lukker vi for indkøbssiden, tror jeg. Så er der formentlig nogle salg og udlån der står tilbage. Lucas, Borini og evt Agger.
Så går vi også nogenlunde i nul, truppen er bred og konkurrencedygtig og alt i alt har det imø været en ganske fint vindue taget de forskellige udfordringer i betragtning.
Hvis man da bare én gang kunne stå i spillertunnellen, altså som spiller!

Brugeravatar
LFC_20

Indlæg af LFC_20 » mandag, 21. jul, 2014 11:19

Jesper skrev:HVIS vi købere Origi, Lovren og Remy, måske en venstre back, så lukker vi for indkøbssiden, tror jeg. Så er der formentlig nogle salg og udlån der står tilbage. Lucas, Borini og evt Agger.
Så går vi også nogenlunde i nul, truppen er bred og konkurrencedygtig og alt i alt har det imø været en ganske fint vindue taget de forskellige udfordringer i betragtning.
Tror du har ret - med mindre, man skulle få muligheden for at købe en stor profil. - Bedre at have lidt til januar at arbejde med, vi skal ikke have 10 nye spillere at starte op med, så gør vi det endnu sværere for os selv, selvom det måske kun er 2-3 af de nye som vil starte.

Tom_Jorsal
Alder: 37

Indlæg af Tom_Jorsal » mandag, 21. jul, 2014 11:20

Jeg synes altså, vores transfervindue i år lugter lige lovligt meget af Tottenhams sidste år. De hentede Chadli, Chiriches, Paulinho, Soldado, Capoue, Dembele, Lamela og Christian Eriksen.
Vi har i år hentet Lallana, Markovic, Lambert, Emre Can og ser ud til at få Remy, Lovren og Origi og måske Moreno. Som alle er ret dyre. Og i virkeligheden måske er mindre profilerede end Tottenhams indkøb fra sidste år.

Det gør mig dog mere rolig, at flere af de spillere vi henter har konkret erfaring fra PL i modsætning til de spillere Spurs hentede sidste år. (og at vi har en klart bedre manager, end de havde og har).

Det der gør mig urolig er, at man ved at skifte for meget ud på et hold, som fungerer godt allerede, kan ødelægge rytmen og sætte sig tilbage. Jeg havde håbet på to klasse backs og eventuelt en klasse central midt. Det er der, vi har mangler. Men vi har ikke handlet ind til de pladser endnu. Det er ikke så fedt. Heldigvis er der over en måned tilbage af transfervinduet. Jeg forstår bare ikke helt prioriteringerne.

Oomph242

Indlæg af Oomph242 » mandag, 21. jul, 2014 11:21

Jesper skrev:HVIS vi købere Origi, Lovren og Remy, måske en venstre back, så lukker vi for indkøbssiden, tror jeg. Så er der formentlig nogle salg og udlån der står tilbage. Lucas, Borini og evt Agger.

Bredden tror jeg ihvertfald er bedre. Men start 11eren synes jeg stadig ser en del svagere ud, end sidste sæson. Jeg synes ikke helt der er kommet noget ind, der på den ene eller anden måde helt kan kompensere for manglen af Suarez.

Brugeravatar
Jesper

Indlæg af Jesper » mandag, 21. jul, 2014 11:35

Vi har ikke tradition for de her superstjernekøb, men holdet er stjernen og så udvikler vi superstjerner. Det har i mange år været vejen frem.
Vores bredde er ubetinget bedre og vores taktiske muligheder langt flere. Nej, Suarez magi er væk, det er klart. Jeg føler mig dog sikker på, at vi er fuldt konkurrencedygtige. Jeg ved så godt jeg står ret alene med den betragtning, men så håber jeg at jeg kan sige: "Hvad sagde jeg!:-)"
Hvis man da bare én gang kunne stå i spillertunnellen, altså som spiller!

Tom_Jorsal

Indlæg af Tom_Jorsal » mandag, 21. jul, 2014 11:47

True dat, Suarez var heller ikke en kæmpe stjerne, da han kom til Liverpool. Det samme kan man sige om Torres, men alligevel var "wow"-faktoren højere ved købet af de to.

Mit problem er, at vi ikke har forstærket os på de positioner, vi havde problemer på sidste år. Backpositionerne især.

Danie15turridge

Indlæg af Danie15turridge » mandag, 21. jul, 2014 11:51

Tom_Jorsal skrev:True dat, Suarez var heller ikke en kæmpe stjerne, da han kom til Liverpool. Det samme kan man sige om Torres, men alligevel var "wow"-faktoren højere ved købet af de to.

Mit problem er, at vi ikke har forstærket os på de positioner, vi havde problemer på sidste år. Backpositionerne især.
Hvis der er bare lidt hold i rygterne om Vidal/Pogba, så er jeg fint tilfreds med en tilbagevendt Enrique og Glen Johnson/Flanagan.

Brugeravatar
Harvey

Indlæg af Harvey » mandag, 21. jul, 2014 11:52

Jesper skrev:Vi har ikke tradition for de her superstjernekøb, men holdet er stjernen og så udvikler vi superstjerner. Det har i mange år været vejen frem.
Vores bredde er ubetinget bedre og vores taktiske muligheder langt flere. Nej, Suarez magi er væk, det er klart. Jeg føler mig dog sikker på, at vi er fuldt konkurrencedygtige. Jeg ved så godt jeg står ret alene med den betragtning, men så håber jeg at jeg kan sige: "Hvad sagde jeg!:-)"
Jeg synes også at vores trup ser mere bred og spændende ud, men det er også klart at Remy ikke er nogen Suarez og det er Lambert heller ikke. Men jeg vælger at sige at vi har så mange strenge at spille på, at vi nok skal finde vej til målet. Men det er også klart at det vil gå ud over vores sammenspillede hold, at der kommer så mange nye ind. Og jeg kender ikke meget til dem vi har købt, som ikke er fra PL, så jeg aner ikke hvad de kan. Men Lovren, Lallana og Lambert er brød på PL-bordet, tror jeg på.
Og så sætter jeg simpelthen bare min lid til at Rogers har en plan :)
"Sometimes its not all about winning or losing, its about how you play the game".

Brugeravatar
AndreasN
Geografisk sted: Valby
Alder: 31

Indlæg af AndreasN » mandag, 21. jul, 2014 12:02

Jesper skrev:Vi har ikke tradition for de her superstjernekøb, men holdet er stjernen og så udvikler vi superstjerner. Det har i mange år været vejen frem.
Helt enig. Man kan argumenterer for, at vi for første gang i nogle år kan tillade os at købe superstjerner, men selv i vores gode periode under Rafa købte vi ikke etablerede superstjerner, hvorfor jeg ikke forstår folks vrede over, at vi ikke har hentet nogle endnu. Vi endda forsøgt os med Sanchez. Jeg må indrømme, at jeg voldsomt tilfreds, når nu vi tilknytter Lovren og Remy. Kan vi lykkes med at hente Moreno, så synes jeg, at vi står med en utrolig stærk trup.
Liverpool Football Klopp

ElTorro

Indlæg af ElTorro » mandag, 21. jul, 2014 12:42

Jeg er stadig ikke overbevist, hvad angår Remy, men han skal da have lov til at vise sit værd.
Jeg håber stadig, vi henter Moreno. Han er umiddelbart en af mine drømmesignings i år, da jeg efterhånden er ved at vænne mig til, at vi i udgangspunktet ikke henter ,,stjernespillere''. Jeg er fortsat optimist, da jeg ligeledes synes, vi har fået forstærket truppen i forhold til den forrige sæson. En profil eller to vil selvfølgelig ikke skade, men lad os vente og se. Vi har trods alt stadig plus på bankbogen.

Brugeravatar
Xenne
Geografisk sted: Roskilde (:
Alder: 36

Indlæg af Xenne » mandag, 21. jul, 2014 13:03

Uroen påvirker de brasilienske spillere, jeg så gerne vi hentede Douglas Costa, en offensiv spiller til højre kanten, han er hurtig, drible stærkt og formentlig den næste spiller de sælger, minder lidt om Willian i spillestil.
Billede

Oomph242

Indlæg af Oomph242 » mandag, 21. jul, 2014 14:22

AndreasN skrev:
Helt enig. Man kan argumenterer for, at vi for første gang i nogle år kan tillade os at købe superstjerner, men selv i vores gode periode under Rafa købte vi ikke etablerede superstjerner, hvorfor jeg ikke forstår folks vrede over, at vi ikke har hentet nogle endnu. Vi endda forsøgt os med Sanchez. Jeg må indrømme, at jeg voldsomt tilfreds, når nu vi tilknytter Lovren og Remy. Kan vi lykkes med at hente Moreno, så synes jeg, at vi står med en utrolig stærk trup.
Ja, men er den stærk nok!
Arsenal, Chelsea og City bliver helt sikkert stærkere end sidste sæson, United har fået en dygtig og erfaren manager samt køber de nok stærkt ind, Tottenham har fået en dygtig manager samt har deres "nyindkøb" nok vænnet sig til England nu, Everton med Martinez tror jeg også bliver bedre i år.

Jeg frygter lidt der er et par mellem sæsoner i vente, hvis der ikke kommer lidt stærkere spillere ind desværre.

thefugle

Indlæg af thefugle » mandag, 21. jul, 2014 14:26

Oomph242 skrev:
AndreasN skrev:
Ja, men er den stærk nok!
Arsenal, Chelsea og City bliver helt sikkert stærkere end sidste sæson, United har fået en dygtig og erfaren manager samt køber de nok stærkt ind, Tottenham har fået en dygtig manager samt har deres "nyindkøb" nok vænnet sig til England nu, Everton med Martinez tror jeg også bliver bedre i år.

Jeg frygter lidt der er et par mellem sæsoner i vente, hvis der ikke kommer lidt stærkere spillere ind desværre.
Hvis vi står med et super kollektiv, hvor dere er stærke spillere over hele linjen. Hvorfor er vores trup så ikke lige så stærk som dem du nævner?

Er det kun fordi vi har mistet Suarez og de mente vores hold så meget bud ud med ham på holdkortet. Vores forsvar var stadig elendigt selvom Suarez var der, men kan vi lave om på det så står vi pludseligt meget stærkere.

Der er heller ikke nogen af de andre klubber der har en "Suarez", og de har heller ikke Brendan Rodgers. Og lad os nu se hvad Van Gaal han kan, meritter er ikke alt, se bare Pellegrini.
Senest rettet af thefugle mandag, 21. jul, 2014 14:28, rettet i alt 1 gang.
- Den der siger et billede siger mere end 1000 ord....Ja han er da godt nok ordblind.

Brugeravatar
Alonso

Indlæg af Alonso » mandag, 21. jul, 2014 14:27

Den famøse elefant i rummet: Evertons på papiret bedste angriber er Arouna Kone. Lukaku scorede næsten dobbelt så mange mål i Premier League som deres anden mest scorende spiller (Kevin Mirallas). De skal have opgraderet den position, hvis de skal blive bedre end sidste sæson. Lukaku efterlader et stort tomrum.

Brugeravatar
Mads T.
Geografisk sted: Nørrebro
Alder: 41

Indlæg af Mads T. » mandag, 21. jul, 2014 14:36

Alonso skrev:Den famøse elefant i rummet: Evertons på papiret bedste angriber er Arouna Kone. Lukaku scorede næsten dobbelt så mange mål i Premier League som deres anden mest scorende spiller (Kevin Mirallas). De skal have opgraderet den position, hvis de skal blive bedre end sidste sæson. Lukaku efterlader et stort tomrum.
Så er det jo meget heldigt, at rygterne går på, at Lukaku bliver lejet ud til Everton igen i næste sæson.

Besvar