jacob-vig skrev:Som Wormie skrev i en anden tråd:
Det er tydeligt vi har brug for en spiller som skræmmer modstanderen til døde på banen, bare han er på banen gør en forskel.
Det tror jeg bliver yderst vigtigt i næste season, han behøver ikke engang at spille godt, de skal bare vide han "kan"
Men hvem er et helvedes svært spørgsmål. Mit drømme bud er Reus. Mit bedste bud er..... Balotelli

Selvfølgelig er jeg tilbøjelig til at give jer begge ret........men jeg synes også, at jeres efterlysning er alt for 1:1 specialdesignet efter tomrummet, som Suarez efterlader - og der er jo så mange grunde til, at han skræmmer modstandere til døde (

den sidste smiley for at erkende, at vittigheden ikke var særlig god!) - men eksempelvis kommer jeg til at savne den panik, som forsvarsspillere tydeligt følte, når høje, hoppende bolde skulle håndteres med Suarez halsende omkring dem!
Når det så er sagt, er der utrolig få spillere med den udstråling og karisma, som I efterlyser (Suarez, Ibra og delvist Ronaldo...og på en lidt anden måde Messi og måske Robben). Jeg har svært ved at se vores konkurrenter have sådanne spillere i deres trupper, så jeg er slet ikke utilfreds med, hvad vi har. Spidskompetencer som Sterling og Sturridges fart (evt + Markovic/Ibe), Coutinhos gennembrudsstikninger og Gerrards lange quarterback-bolde burde skræmme livet ud af de fleste forsvar, og når vi kombinerer det med højt teknisk kombinationsniveau og videreudviklet, sammenhængende presspil kan jeg kun klappe forventningsfuldt mod næste sæson. Skulle det være ville jeg gerne se Vidals arbejdsraseri, når 'marquee-signingen' åbenbart er forskellen på succes eller fiasko, men jeg forstår overhovedet ikke den misantropi og skepsis, der mestendels lyder herinde?
(Såvidt jeg husker, havde Leeds også en langsigtet strategi med fokus på talentudvikling, der absolut skulle forceres i utide, da CL-millionerne fordrejede grundideen...........ønsker ikke at gå planken ud på denne analogi, men der er ikke grund til for alvor at drive rovdrift på visionerne for at pisse kortvarigt i CL-bukserne!)
Tonic wa'er...did you say tonic wa'er? If it's tonic wa'er you want, it's tonic wa'er you get!