Ad blocker detected: Our website is made possible by displaying online advertisements to our visitors. Please consider supporting us by disabling your ad blocker on our website.
Rygter om spillere på vej til eller fra klubben diskuteres her.
Forumregler
HUSK: Angiv ALTID kilde/link på alle rygter mm. man måtte poste her på forum.
VED TRANSFER HISTORIER HVOR DER ER LIDT MERE KØD PÅ END NORMALT, SÅ OPRET VENLIGST EN SELVSTÆNDIG TRÅD!
-
AndreasN
- Geografisk sted: Valby
- Alder: 31
af AndreasN » mandag, 14. jul, 2014 12:04
Det betyder nul og niks. Oddsene bliver udelukkende sat ud fra, hvor mange der spiller på det.
Jeg tror, vi skal slp meget kold vand i blodet med denne transfer. Jeg tror ikke, at det er urealistisk, at vi bliver enige med Dortmund om en pris, men om vi kan få overbevist Reus om, at vi er klubben for ham er en anden historie.
Liverpool Football Klopp
-
Alonso
- Alder: 37
Transferspecials er i øvrigt et sted, bookmakerne kun tager lave indskud, så der skal nærmest intet til at flytte procenterne markant. Det betyder intet.
-
AndreasN
af AndreasN » mandag, 14. jul, 2014 12:56
Nå, det var sjovt så længe, det varede....
Liverpool Football Klopp
-
Emmy
- Geografisk sted: Gjessø
- Alder: 47
AndreasN skrev:Nå, det var sjovt så længe, det varede....
Det tolker jeg som en bekræftigelse på at en handel er nært forestående
"We're not racist, we only hate the mancs"
-
pommelfeen
- Geografisk sted: nordborg
- Alder: 39
af pommelfeen » mandag, 14. jul, 2014 13:00
Lyder som er mærkelig udmelding.
Selvfølgelig vil Liverpool da have en spiller som Reus hvis det var/er muligt at hente ham.
Han er jo lige 1 niveau højere end de spillere vi pt har på hans position.
Hvis vi vil være seriøse i år og spille med om titlen igen, så SKAL der hentes en spiller fra øverste hylde.
-
Alonso
Jeg tolker det som om, Liverpool ikke offentligt vil afvises af endnu en spiller.
-
Kara
Alonso skrev:AndreasN skrev:Nå, det var sjovt så længe, det varede....
Jeg tolker det som om, Liverpool ikke offentligt vil afvises af endnu en spiller.
ja det syntes jeg er en fin måde at tolke. Det betyder vel nok også at skal afskrive denne handel.
-
Aarde
- Geografisk sted: København Ø
Kara skrev:Alonso skrev:AndreasN skrev:Nå, det var sjovt så længe, det varede....
ja det syntes jeg er en fin måde at tolke. Det betyder vel nok også at skal afskrive denne handel.
Vi bør nok som udgangspunkt afskrive muligheden for, at Reus er til at få fat i, ja. Men jeg synes ikke, at Barret's tweet kan bruges som indikator for, at vi ikke skulle være interesserede i ham. Som Alonso også antyder, så pletter det klubbens image at blive afvist af store spillere, så vi har selvsagt al mulig interesse i at holde en eventuel kontakt mellem os og Reus/Dortmund så privat som muligt, i fald Reus ikke ønsker at spille for os. Indtil klubben ved, om det er tilfældet (hvilket jeg ærligt talt ikke kan se, at det skulle være), så vil vi sandsynligvis arbejde hårdt for, at vores interesse ikke bliver offentligt kendt.
-
LFC-Aaby
- Geografisk sted: Herning
- Alder: 32
af LFC-Aaby » mandag, 14. jul, 2014 13:36
Arsenal har efter mange år fattet hvordan man forstærker et hold. De købte Özil, var ude efter Suarez. Nu har de købt Sanchez, og var eftersigende i forhandlinger om Reus inden han blev skadet.
Vi fatter intet og er pt ude efter BONY og REMY til at erstatte verdens bedste angriber. Fint at vi efterhånden har en del muligheder offensivt med køb af Lallana, Lambert og snart Markovic. Men seriøst, NU skal der snart hentes en stjerne. Ved godt der er et langt vindue endnu, men køber vi ikke en star snart, så sker det ikke.
Hellere en god trekant end en ond cirkel
-
LFC_20
Jay Rodriquez, vil være et "drømmekøb", han passer perfekt ind i vores system - Han er en glimrende presspiller, han er pasningssikker, en udemærket afslutter og vigtigst en holdspiller .
Can, Lallana, Moreno, Rodriquez, Lambert, Lovren & en marqueen signing og jeg vil være yderst tilfreds.
Ud: Aspas, Assaidi, Coates, Reina, Agger/Skrtel, Lucas, Kelly + udlejning af spillere som - Ilori, Ibe, Wisdom etc.
-
thefugle
af thefugle » mandag, 14. jul, 2014 13:51
Jay rodriguez er efter sigende først klar i oktober, og så ved man ikke hvordan skadet har påvirket ham. Så vil godt nol sige det ville være noget af et fejlkøb hvis vi gjorde det.
Reus linket er der ikke i følge Barrett, men tror nu alligevel vi vil prøve at få en top spiller. Hvis vi ikke gør det, så er jeg sikker på vi laver en Spurs.
Det er lidt belastende at man fornemmer at FSG stadig har mareridt fra Carroll handlen og nu ikke tør lægge boksen for en topspiller. Men lad os nu se, jeg tror stadig på de har et es i ærmet.
- Den der siger et billede siger mere end 1000 ord....Ja han er da godt nok ordblind.
-
AndreasN
af AndreasN » mandag, 14. jul, 2014 14:40
Barrett er total afvisende over for, at vi er ude efter Reus, og jeg må indrømme, at jeg betragter ham som den mest troværdige journalist udover Echo.
Jeg ved dog ikke, hvilken verdensstjerne folk herinde forventer, at vi henter. Vi har i nyere tid på intet tidspunkt hentet etablerede verdensstjerner, og selvom jeg også selv håber på, at vi kan tiltrække et stort navn, så tvivler jeg på det. Vi bliver klogere på, hvilke indikationer vi får fra klubben, når nu vi - forhåbentligt - skal igang med at bruge Suarez-pengene.
Liverpool Football Klopp
-
Alonso
Hvad skal vi med Jay Rodriguez? Han er jo kantangriber. Så kan vi lige så godt beholde Fabio Borini, der har mange af de samme spidskompetencer som Rodriguez. Bevares, Rodriguez var en bedre spiller end Borini sidste sæson, men vi kender ikke følgerne af hans skade, ligesom han først vil være kampklar et pænt stykke inde i sæsonen. Så medmindre Rodriguez kan købes for det, vi kan få ind for Borini, så er jeg ikke fan.
-
nikand
- Alder: 45
Tror desværre LFC er bange for at få nej, fra både de større klubber og største stjerner hvorfor man ikke forsøger sig. Det er lidt som en tur i byen, de som ikke
tør spørge om en dans eller det der er værre/bedre får sgu ikke noget. De som får et par nej, får sgu en sild på krogen. Håber analogien forstås.
Det er aldrig sjovt at få et nej, men det viser sgu også nosser at spørge de bedste/flotteste om en dans. Og at sige man slet ikke er interesseret i dette, er mærkværdigt.
We need a new Fowler...
-
JudgeArdaStudge
af JudgeArdaStudge » mandag, 14. jul, 2014 16:23
Uden at tænde et for stort håb (Det må man åbenbart ikke herinde, før folk igen beordrer en til at komme tilbage til virkeligheden og bøje ryggen i respekt for alle de langt større og attraktive klubber, der findes), så har Barrett og diverse journalister, fra især Echo, rigtig nok fingeren begravet dybere nede i kagedåsen end os, men så heller ikke mere end det. Store dele af deres rygter, er også blot spekulationer og vi har set før, hvordan Echos journalister, har taget fejl - De meldte fx i sin tid, at vi ikke var interesseret i Sakho og hvordan endte det lige.
Min pointe er sådan set bare, at man ikke skal lægge den skinbarlige sandhed i Barretts, Echos m.f's ord, selvom det ville være rart at have et medie, der altid rammer rigtigt og som vi kan stole blindt på. Sådan er virkeligheden bare ikke.
"It's not so important what people think when you come in. It's much more important what people think when you leave ."- Jürgen Norbert Klopp