Hvem skal ind?
Forumregler
HUSK: Angiv ALTID kilde/link på alle rygter mm. man måtte poste her på forum.
VED TRANSFER HISTORIER HVOR DER ER LIDT MERE KØD PÅ END NORMALT, SÅ OPRET VENLIGST EN SELVSTÆNDIG TRÅD!
HUSK: Angiv ALTID kilde/link på alle rygter mm. man måtte poste her på forum.
VED TRANSFER HISTORIER HVOR DER ER LIDT MERE KØD PÅ END NORMALT, SÅ OPRET VENLIGST EN SELVSTÆNDIG TRÅD!
-
- Geografisk sted: Nordsjælland
Re: Hvem skal ind?
Isco mangler hurtighed. Suarez har et væsentligt hurtigere antrit end Isco. Umiddelbart ikke en spiller, der passer til vores spillestil. Dernæst 'varmer' han bolden lidt meget, hvilket tager tempoet ud af kampen, noget vi lever på.
Skal vi have en 1:1 erstatning for Suarez? Da Suarez kom til klubben var han god, men Liverpool gjorde ham stor - det var Liverpool som gjorde ham til en verdensklassespiller. Vi har købt nogle fine talenter, ikke alle slår igennem, men de har stort potentiale til at slå igennem.
Skal vi have en 1:1 erstatning for Suarez? Da Suarez kom til klubben var han god, men Liverpool gjorde ham stor - det var Liverpool som gjorde ham til en verdensklassespiller. Vi har købt nogle fine talenter, ikke alle slår igennem, men de har stort potentiale til at slå igennem.
Problemet er at vi har ikke tid til at lade dem udvikle sig lige nu. Vi kan ikke vente til næste år. Det skal gerne være nu hvis vi skal have forhåbninger om at forblive i CL.Hr. Drejer skrev:Isco mangler hurtighed. Suarez har et væsentligt hurtigere antrit end Isco. Umiddelbart ikke en spiller, der passer til vores spillestil. Dernæst 'varmer' han bolden lidt meget, hvilket tager tempoet ud af kampen, noget vi lever på.
Tror dog samtidig folk har stirret sig blind på en Suarez erstatning. Vi behøver ikke erstattealle assists og mål, vi kan erstatte halvdelen og så forhelvede tage at stramme det forsvar op så vi ikke lukker så mange mål ind. Så behøvede vi ikke vinde 5-3 over stoke og 3-2 og Fulham osv. Jeg ville ha det fint med 2-0 sejre hele vejen igennem hvis det betød mesterskab. Så fuck Suarez' 31 mål.
- Den der siger et billede siger mere end 1000 ord....Ja han er da godt nok ordblind.
thefugle skrev:Problemet er at vi har ikke tid til at lade dem udvikle sig lige nu. Vi kan ikke vente til næste år. Det skal gerne være nu hvis vi skal have forhåbninger om at forblive i CL.Hr. Drejer skrev:Isco mangler hurtighed. Suarez har et væsentligt hurtigere antrit end Isco. Umiddelbart ikke en spiller, der passer til vores spillestil. Dernæst 'varmer' han bolden lidt meget, hvilket tager tempoet ud af kampen, noget vi lever på.
Tror dog samtidig folk har stirret sig blind på en Suarez erstatning. Vi behøver ikke erstattealle assists og mål, vi kan erstatte halvdelen og så forhelvede tage at stramme det forsvar op så vi ikke lukker så mange mål ind. Så behøvede vi ikke vinde 5-3 over stoke og 3-2 og Fulham osv. Jeg ville ha det fint med 2-0 sejre hele vejen igennem hvis det betød mesterskab. Så fuck Suarez' 31 mål.
Spørgsmålet er så bare om BR kan finde sin indre Mourinho frem og kan ændre spillestilen, så der er mere fokus på den defensive del. Med de spillere som han har hentet ind, tror jeg det bliver svært.
Vi skal ikke nødvendigvis ændre spillestil. Vi skal bare ha organiseret vores forsvar. Vores forsvar sidste sæson nogen gange som hovedløse kyllinger der rendte rundt. Se bare Palace kampen til sidste, de gik jo totalt i panik og anede ikke hvad de lavede. Skrtel og Johnson især er bare meget store lottokuponer i et forsvar.Oomph242 skrev:thefugle skrev:Problemet er at vi har ikke tid til at lade dem udvikle sig lige nu. Vi kan ikke vente til næste år. Det skal gerne være nu hvis vi skal have forhåbninger om at forblive i CL.Hr. Drejer skrev:Isco mangler hurtighed. Suarez har et væsentligt hurtigere antrit end Isco. Umiddelbart ikke en spiller, der passer til vores spillestil. Dernæst 'varmer' han bolden lidt meget, hvilket tager tempoet ud af kampen, noget vi lever på.
Spørgsmålet er så bare om BR kan finde sin indre Mourinho frem og kan ændre spillestilen, så der er mere fokus på den defensive del. Med de spillere som han har hentet ind, tror jeg det bliver svært.
Vi bliver nød til at komme af med Johnson, han er bare ikke en god forsvarsspiller. Og det er nu alligevel en forsvarsspiller vigtigste kunnen, ikke angreb. Jeg ser gerne vi får en CB ind og 2 nye backs. Vores forsvar er bare alt for dårligt. Hvis vi dog bare kunne lukke 10 mål mindre ind næste sæson ville det jo hjælpe HELT vildt.
- Den der siger et billede siger mere end 1000 ord....Ja han er da godt nok ordblind.
Lyder jo yderst godt.
Ben Davies og Wilfried Bony gennemgår begge det obligatoriske lægetjek i Tottenham i dag - David Amoyal, samarbejder med Sky Sports Italia-jounalisten, Gianluca Di Marzio
- Mugge
- Forum administrator
- Geografisk sted: Skive
- Alder: 50
- Kontakt:
HUSK NU AT LINKE TIL DE RYGTER/NYHEDER I OMTALER HERINDE!!
Jeg krydser, hvad der krydses kan.jacob-vig skrev:Ben Davies og Wilfried Bony gennemgår begge det obligatoriske lægetjek i Tottenham i dag - David Amoyal, samarbejder med Sky Sports Italia-jounalisten, Gianluca Di Marzio
- TomViolence
- Alder: 36
Det var også min første tanke.Alonso skrev:Jeg krydser, hvad der krydses kan.jacob-vig skrev:Ben Davies og Wilfried Bony gennemgår begge det obligatoriske lægetjek i Tottenham i dag - David Amoyal, samarbejder med Sky Sports Italia-jounalisten, Gianluca Di Marzio
Scouser by heart.
Siden 2009.
Siden 2009.
- JudgeArdaStudge
Oven i hatten, begynder de første årlige rygter om Arda til LFC så småt at florere:
http://www.turkish-football.com/news_read.php?id=6137
Now we're talking
Now we're talking
"It's not so important what people think when you come in. It's much more important what people think when you leave ."- Jürgen Norbert Klopp
Jeg siger sådan set bare ja tak!
Hvis man da bare én gang kunne stå i spillertunnellen, altså som spiller!
Jeg håber, Bony kommer til os. Men det ser det desværre ikke ud til med den post, selvom den ikke synes at være specielt troværdig. Jeg kender ikke Gianluca Di Marzio, men jeg håber mere og mere, at vi signer Bony. Luis kan ikke erstattes, men jeg har svært ved at se et bedre alternativ end Bony. Og slet ikke, hvis vi bruger £50+ mio.+ på Benzema, der slet ikke er afprøvet på PL-niveau. Det er Bony, og han har kvitteret med 17 mål, hvilket jeg synes, er meget imponerende.TomViolence skrev:Det var også min første tanke.Alonso skrev:Jeg krydser, hvad der krydses kan.jacob-vig skrev:Ben Davies og Wilfried Bony gennemgår begge det obligatoriske lægetjek i Tottenham i dag - David Amoyal, samarbejder med Sky Sports Italia-jounalisten, Gianluca Di Marzio
-
- Geografisk sted: Nordsjælland
Senest rettet af Hr. Drejer lørdag, 12. jul, 2014 19:24, rettet i alt 1 gang.
Helt sikkert. 40 mio. EUR skulle være 32 mio. £ og en ok pris for en sådan dynamo.JudgeStudge skrev:Oven i hatten, begynder de første årlige rygter om Arda til LFC så småt at florere:
Now we're talking
Lallana --- Stur --- Sterling
------ Arda ---- Hendo -----
------------ Stevie ----------
Ingen tvivl om, at vi bliver holdet med flest km i benene

jeg elsker Arda, især da han og jeg er fra samme land, men han er altså ikke så meget af en dynamo. kunne huske der altid blevet lavet lidt sjov med hans store bagdel, da han spillede i Galatasaray. men mon ikke Simeone har givet ham nogle ekstra Km i beneneNiels K skrev:Helt sikkert. 40 mio. EUR skulle være 32 mio. £ og en ok pris for en sådan dynamo.JudgeStudge skrev:Oven i hatten, begynder de første årlige rygter om Arda til LFC så småt at florere:
Now we're talking
Lallana --- Stur --- Sterling
------ Arda ---- Hendo -----
------------ Stevie ----------
Ingen tvivl om, at vi bliver holdet med flest km i benene