Hvem skal ind?
Forumregler
HUSK: Angiv ALTID kilde/link på alle rygter mm. man måtte poste her på forum.
VED TRANSFER HISTORIER HVOR DER ER LIDT MERE KØD PÅ END NORMALT, SÅ OPRET VENLIGST EN SELVSTÆNDIG TRÅD!
HUSK: Angiv ALTID kilde/link på alle rygter mm. man måtte poste her på forum.
VED TRANSFER HISTORIER HVOR DER ER LIDT MERE KØD PÅ END NORMALT, SÅ OPRET VENLIGST EN SELVSTÆNDIG TRÅD!
Re: Sv: Forstærkninger til sommervinduet 2014
Jeg håber lidt på at vores mål numero uno er Alexis Sanchez og jeg finder det ikke urealistisk.
Barcelona forbereder en større omskiftning og Enrique vil formentlig indtage trænersædet, hvilket indebærer at barca skal være tro mod det gamle. Og her ser jeg ikke Sanchez have en anden fremtid end at være marginal spiller, idet de to store stjerner er Neymar og Messi, hvortil han altid vil spille 3. violin. Det tror jeg ikke han vil og hans spil berettiger også til mere.
Barcelona er desperate ift at forstærke deres trup i netop dette vindue pga den evt karantæne. Sanchez kan med andre ord give penge i kassen.
Jeg vurderer Sanchez til at være blandt de bedste 6-7 spillere i verden ift potentiale og det potentiale kan Rodgers forløse.
Barcelona forbereder en større omskiftning og Enrique vil formentlig indtage trænersædet, hvilket indebærer at barca skal være tro mod det gamle. Og her ser jeg ikke Sanchez have en anden fremtid end at være marginal spiller, idet de to store stjerner er Neymar og Messi, hvortil han altid vil spille 3. violin. Det tror jeg ikke han vil og hans spil berettiger også til mere.
Barcelona er desperate ift at forstærke deres trup i netop dette vindue pga den evt karantæne. Sanchez kan med andre ord give penge i kassen.
Jeg vurderer Sanchez til at være blandt de bedste 6-7 spillere i verden ift potentiale og det potentiale kan Rodgers forløse.
Hvis man da bare én gang kunne stå i spillertunnellen, altså som spiller!
Re: Forstærkninger til sommervinduet 2014
http://bleacherreport.com/articles/1984 ... ani-parejoNiels K skrev:Er der nogle, der kan beskrive Dani Parejo som spiller ?
Jeg har set nogle Valencia kampe i år, men jeg har ikke været fokuseret på enkelte spillere som sådan, og at vi linkes til ham fra flere forskellige steder er efter de kampe, jeg har set.
Jeg har tjekket en del youtube videoer ud bl.a. mod Barca og Real Madrid, og umiddelbart ligner han en spiller, der kan vikariere for både Stevie og Henderson og naturligvis også spille sammen med dem begge på midten.
Han fører bolden frem fra forsvaret, fordeler spillet, bryder modstanderne ofte, og han går med helt frem mange gange. En 2-vejs spiller med god fysik, teknik og overblik, eller ?
Umiddelbart ser han rigtig spændende ud, men youtube videoer er jo taknemmelige, så jeg hører gerne fra "eksperter" herinde, der har haft ham under luppen igennem noget tid
Der er lidt info + stats.
- Den der siger et billede siger mere end 1000 ord....Ja han er da godt nok ordblind.
- JudgeArdaStudge
Hop på Google og find den seneste kamp mellem Real Madrid og Valencia, så får du et glimrende indtryk af Parejo og hvad han kan. Han var absolut banens bedste i det opgør og alle Parejos kompetencer kom ud i fuld flor i netop den kamp.Niels K skrev:Er der nogle, der kan beskrive Dani Parejo som spiller ?
Jeg har set nogle Valencia kampe i år, men jeg har ikke været fokuseret på enkelte spillere som sådan, og at vi linkes til ham fra flere forskellige steder er efter de kampe, jeg har set.
Jeg har tjekket en del youtube videoer ud bl.a. mod Barca og Real Madrid, og umiddelbart ligner han en spiller, der kan vikariere for både Stevie og Henderson og naturligvis også spille sammen med dem begge på midten.
Han fører bolden frem fra forsvaret, fordeler spillet, bryder modstanderne ofte, og han går med helt frem mange gange. En 2-vejs spiller med god fysik, teknik og overblik, eller ?
Umiddelbart ser han rigtig spændende ud, men youtube videoer er jo taknemmelige, så jeg hører gerne fra "eksperter" herinde, der har haft ham under luppen igennem noget tid
"It's not so important what people think when you come in. It's much more important what people think when you leave ."- Jürgen Norbert Klopp
Interessante navne. Shaqiri, Lovren, Bertrand og Alberto Moreno. Ser rigtig gerne Shaqiri i klubben. Desuden synes jeg, at Lovren er et fornuftigt bud på en forstærktning i bagkæden. Til venstrebacken foretrækker jeg klart Alberto Moreno over evighedstalentet Ryan Bertrand.
Hvad siger I?
Kilde:http://www.theguardian.com/football/201 ... jan-lovren
Hvad siger I?
Jf. Mirror (har intet link) kan Shaqiri erhverves til omkring 10 mio. pund. Hvis det er rigtigt, så skal han bare hentes ASAP. Ville være et scoop!Pakken skrev:Interessante navne. Shaqiri, Lovren, Bertrand og Alberto Moreno. Ser rigtig gerne Shaqiri i klubben. Desuden synes jeg, at Lovren er et fornuftigt bud på en forstærktning i bagkæden. Til venstrebacken foretrækker jeg klart Alberto Moreno over evighedstalentet Ryan Bertrand.
Hvad siger I?
Moreno er vel én af de mest attraktive venstrebacks i europa. Jeg synes, at han har mangler defensivt, men det han er jo stadig ung. Så det bliver et 'ja tak' fra mig, hvis prisen kan holde sig under 15 mio. pund.
Lovren ser jeg også rigtig gerne, at vi henter. Han har haft en virkelig god sæson med Saints, og jeg tror, han kan blive rigtig god hos os. Et klart bedre alternativ end Caulker.
Bertrand er forhåbentlig en and. Så vil jeg lige så gerne spille med Enrique.
Re: Sv: Forstærkninger til sommervinduet 2014
Undrer mig over de her rygter. Historierne kommer så vidt jeg kan se fra The Mirror, hvis troværdighed er minimal. Men The Guardian, som er et langt mere seriøst medie, bringer samme historie.Aggerdoo skrev:Jf. Mirror (har intet link) kan Shaqiri erhverves til omkring 10 mio. pund. Hvis det er rigtigt, så skal han bare hentes ASAP. Ville være et scoop!Pakken skrev:Interessante navne. Shaqiri, Lovren, Bertrand og Alberto Moreno. Ser rigtig gerne Shaqiri i klubben. Desuden synes jeg, at Lovren er et fornuftigt bud på en forstærktning i bagkæden. Til venstrebacken foretrækker jeg klart Alberto Moreno over evighedstalentet Ryan Bertrand.
Hvad siger I?
Moreno er vel én af de mest attraktive venstrebacks i europa. Jeg synes, at han har mangler defensivt, men det han er jo stadig ung. Så det bliver et 'ja tak' fra mig, hvis prisen kan holde sig under 15 mio. pund.
Lovren ser jeg også rigtig gerne, at vi henter. Han har haft en virkelig god sæson med Saints, og jeg tror, han kan blive rigtig god hos os. Et klart bedre alternativ end Caulker.
Bertrand er forhåbentlig en and. Så vil jeg lige så gerne spille med Enrique.
Enten har de uden videre kritisk sans viderebragt historien, eller så er det bare uhyre let at finde åbenmundede kilder i og omkring Liverpool.
Den tredje mulighed er, at Liverpool selv planter historien. Det er i følge agent Søren Kerry og søn (kan simpelthen ikke finde kilden, men så det engang på tv) en ret anvendt klub strategi.
Hvorfor? Jo, man kan via at spillerne selv ønsker at komme afsted, lægge et enormt pres på de givne klubber og dermed muliggøre et klubskifte samt måske presse prisen ned.
Den fjerde mulighed er, at det er ren og skær spekulation.
Hvis man da bare én gang kunne stå i spillertunnellen, altså som spiller!
Hvis det er rigtigt, at Shaqiri kan erhverves for £10m, så har vi et eksempel på noget, jeg synes, er bedre value for money end Lallana for £20m.
En billig Bertrand til venstreback er vel ikke så skidt markedet taget i betragtning. Det kan også give en sund konkurrence mellem ham, Robinson, Enrique (hvis han kommer tilbage/ikke bliver solgt) og til dels Flannagan. Nuvel han har været mindre imponerende i Villa, men til gengæld viste han fint niveau i både England og Europa for blot en sæson siden.
A trip to Anfield is the closest defenders will get to understand how a fox feels when a pack of bloodhounds is on its trail
Meget enig. Hvis han virkelig kan erhverves til den spotpris så er det en no brainer.AJ skrev:Hvis det er rigtigt, at Shaqiri kan erhverves for £10m, så har vi et eksempel på noget, jeg synes, er bedre value for money end Lallana for £20m.
"We're not racist, we only hate the mancs"
Vi kunne godt komme til at spille sådan her næste år.
--------------Mignolet-------------
Flanagan - Skrtel - Sakho - Moreno
--------Gerrard--------------------
------------Henderson-------------
Konoplyanka---Sterling------Shaqiri
--------------Suarez--------------
Bænk: Borini, Sturrigde Coutinho, Enrique Agger Jones Lucas/Rakitic
men mener at vi har brug for 1 mega forstærkning i forsvaret og ikke en vi selv skal udvikle.
men mener at vi har brug for 1 mega forstærkning i forsvaret og ikke en vi selv skal udvikle.
Klopp “Defend like a soldier, attack like a scouser.”
Sturridge er flere lysår bedre end Shaqiri som jeg har set flere gange live. Han gør det samne hver gang.Wormie skrev:Vi kunne godt komme til at spille sådan her næste år.
Liverpool FC for ever. You will never walk alone.
Er Shaqiri > Moses? Jeg tænker mere om vi rent faktisk styrker bænken ift. denne sæson ved at have Shaqiri siddende derude istedet for Moses.
Badooo siger, hvad han mener!
Du vil simpelthen skille det bedste angrebs par, som PL har set i mange år? Det er jo en vanvittig tanke!Wormie skrev:Vi kunne godt komme til at spille sådan her næste år.
Shaqiri er langt bedre end Moses.Badooo skrev:Er Shaqiri > Moses? Jeg tænker mere om vi rent faktisk styrker bænken ift. denne sæson ved at have Shaqiri siddende derude istedet for Moses.
Tåler næsten ikke sammenligning synes jeg. Han er langt bedre og vil kunne gå i startopstillingen.Badooo skrev:Er Shaqiri > Moses? Jeg tænker mere om vi rent faktisk styrker bænken ift. denne sæson ved at have Shaqiri siddende derude istedet for Moses.
"We're not racist, we only hate the mancs"