hvem skal ud

Rygter om spillere på vej til eller fra klubben diskuteres her.
Forumregler
HUSK: Angiv ALTID kilde/link på alle rygter mm. man måtte poste her på forum.
VED TRANSFER HISTORIER HVOR DER ER LIDT MERE KØD PÅ END NORMALT, SÅ OPRET VENLIGST EN SELVSTÆNDIG TRÅD!
Brugeravatar
LFC_20

Re: hvem skal ud

Indlæg af LFC_20 » torsdag, 13. jun, 2013 13:24

http://www.liverpool.no/newspg.aspx?id=37310&zone=1

Carroll ventes hjemme idag, og samtalerne med WH skulle fortsætte

STMO

Indlæg af STMO » fredag, 14. jun, 2013 11:29

Generelt er jeg nervøs for, om vi får fuldgode erstatninger ind i stedet for dem, som nok står først i køen til at forlade os: Suarez (grundet hans moral og opførsel), Skrtl, Shelvey, måske Reina. Jeg synes, det efterhånden kun er unge navne, der ikke helt er slået igennem, som nævnes.
Men det handler også meget om at få et team bygget op, hvor mekanismen bliver som et velsmurt schweizer-ur, og hvor de enkelte dele passer sammen. Det bliver meget spændende at følge i sæson starten.
Jeg håber bestemt ikke på Eriksen. Jeg tror, man skal høje nøje øje med de andre storklubber, og så gøre et godt køb, når der bliver en stjerne til overs - typisk Chelsea, Real Madrid eller måske endda Man. City.
Jeg kunne godt tænke mig en Fernando Torres eller en Xabi Alonso, hvis muligheden skulle opstå.
I min optik skal vi holde på Johnson, Agger, Enrique, Gerrard, Henderson, Coutinho, Sturridge og lade dem være stammen. Dem plus en målmand, som kunne være Reina, bringer os op på 8 spillere. Et salg af Suarez + 20 M £ burde kunne skaffe os tre nøglespillere.
Jeg ville gå imod strømmen og beholde Carroll som en Joker, som vi havde held med Crouch engang. Jeg synes, han er undervurderet.

OBI-WAN

Indlæg af OBI-WAN » fredag, 14. jun, 2013 11:59

STMO skrev:Generelt er jeg nervøs for, om vi får fuldgode erstatninger ind i stedet for dem, som nok står først i køen til at forlade os: Suarez (grundet hans moral og opførsel), Skrtl, Shelvey, måske Reina. Jeg synes, det efterhånden kun er unge navne, der ikke helt er slået igennem, som nævnes.
Men det handler også meget om at få et team bygget op, hvor mekanismen bliver som et velsmurt schweizer-ur, og hvor de enkelte dele passer sammen. Det bliver meget spændende at følge i sæson starten.
Jeg håber bestemt ikke på Eriksen. Jeg tror, man skal høje nøje øje med de andre storklubber, og så gøre et godt køb, når der bliver en stjerne til overs - typisk Chelsea, Real Madrid eller måske endda Man. City.
Jeg kunne godt tænke mig en Fernando Torres eller en Xabi Alonso, hvis muligheden skulle opstå.
I min optik skal vi holde på Johnson, Agger, Enrique, Gerrard, Henderson, Coutinho, Sturridge og lade dem være stammen. Dem plus en målmand, som kunne være Reina, bringer os op på 8 spillere. Et salg af Suarez + 20 M £ burde kunne skaffe os tre nøglespillere.
Jeg ville gå imod strømmen og beholde Carroll som en Joker, som vi havde held med Crouch engang. Jeg synes, han er undervurderet.
Jeg tror godt vi kan regne med, at de 7 spillere samt Reina bliver. Men Carroll, Torres og Alonso? Carroll er nøglen til Mkhitaryan, lader det til, så ser du ham vigtigere end ham? Alonso over Eriksen, ville det ikke være penge ud af vinduet... Og Torres har jo ikke spillet godt i 4 år, så det ville da være et unødvendigt stort sats til 150 mio. på, han genfinder et eller andet tabt.
Du må prøve at se fremad. :)

STMO

Indlæg af STMO » fredag, 14. jun, 2013 12:58

OBI-WAN skrev:
STMO skrev:Generelt er jeg nervøs for, om vi får fuldgode erstatninger ind i stedet for dem, som nok står først i køen til at forlade os: Suarez (grundet hans moral og opførsel), Skrtl, Shelvey, måske Reina. Jeg synes, det efterhånden kun er unge navne, der ikke helt er slået igennem, som nævnes.
Jeg tror godt vi kan regne med, at de 7 spillere samt Reina bliver. Men Carroll, Torres og Alonso? Carroll er nøglen til Mkhitaryan, lader det til, så ser du ham vigtigere end ham? Alonso over Eriksen, ville det ikke være penge ud af vinduet... Og Torres har jo ikke spillet godt i 4 år, så det ville da være et unødvendigt stort sats til 150 mio. på, han genfinder et eller andet tabt.
Det lyder godt, hvis de 8 bliver. Ja, jeg ser faktisk Carroll som vigtigere end Mkhitaryan. Eriksen ser jeg som meget overvurderet og faktisk er Alonso en af Madrids bedste og det var et mega problem, da han forlod os. Alonso og Eriksen er klasser fra hinanden. Torres er 29, jeg kan ikke se, hvorfor han ikke skulle kunne (gen)finde 4-5 gode år (Gerrard er 33 og ikke pensionsmoden endnu).
Jeg vil gerne se fremad, og synes det er fedt med alle de unge talenter. Men jeg vil vende det om og sige, at en Sterling skulle have været drevet mere varsomt frem end tilfældet var, og at holdet bør være en blanding af unge og erfarne. Akkurat ligesom i det øvrige samfund. Diversitet er en styrke, men det skal foregå med omtanke.

OBI-WAN

Indlæg af OBI-WAN » fredag, 14. jun, 2013 17:06

STMO skrev:
OBI-WAN skrev:
Det lyder godt, hvis de 8 bliver. Ja, jeg ser faktisk Carroll som vigtigere end Mkhitaryan. Eriksen ser jeg som meget overvurderet og faktisk er Alonso en af Madrids bedste og det var et mega problem, da han forlod os. Alonso og Eriksen er klasser fra hinanden. Torres er 29, jeg kan ikke se, hvorfor han ikke skulle kunne (gen)finde 4-5 gode år (Gerrard er 33 og ikke pensionsmoden endnu).
Jeg vil gerne se fremad, og synes det er fedt med alle de unge talenter. Men jeg vil vende det om og sige, at en Sterling skulle have været drevet mere varsomt frem end tilfældet var, og at holdet bør være en blanding af unge og erfarne. Akkurat ligesom i det øvrige samfund. Diversitet er en styrke, men det skal foregå med omtanke.
Sterling blev spillet for meget, det kan vi sagtens blive enige om. Det var vel egentlig også af mangel på bedre at han blev spillet så meget. Vi så med det samme januarvinduet åbnede, at der blev købt en erstatning til ham.
Mht. til Carroll vs. Mkhitaryan må jeg nok bare se i øjnene, at vi er grundlæggende uenige. Jeg ser 100x hellere Mkh pga. han hurtighed, mobilitet og målfarlighed. Det samme gælder lidt ham Aspas, hvis man skal tro på div. scouting reports. Egenskaber som jeg ikke ser som værende Carrolls spidskompetencer, overhovedet.
Alonso har været rigtig god! Men han er, som du selv siger, nu godt over 30. Eriksen er 21 og vil kunne bidrage med lige så meget, som jeg det. Med Alonso ved man nogenlunde, hvad man får, men det går kun en vej når du er over 30. For de fleste ihvertfald. Jeg tror nu ikke længere, at Eriksen er på blokken hos Rodgers længere.
Så vi burde egentlig i virkeligheden sætte Alonso op over for Mkhitaryan. Den er nem. :)

STMO

Indlæg af STMO » fredag, 14. jun, 2013 23:15

Jeg er usikker på ham Mkhitaryan. Til gengæld er jeg ret sikker på at Eriksen ikke er manden.
Vi har længe haft problemer med at have en slagkraftig midtbane. Jeg vil ikke have noget imod noget fornyelse her - blot ser jeg gerne en rolle til Henderson, som har format over sig.
I øvrigt husker jeg debatten, tror der var sidste år, hvor Robben blev dømt for gammel. Nu har han haft en super sæson for Bayern. Og så var der før i tiden spillere som Franco Baresi, Platini, KH Rummenigge, Fernando Hierro og flere målmænd som bare blev endnu bedre da de var omkring 30.

Brugeravatar
Thommo
Geografisk sted: Randers
Alder: 49

Indlæg af Thommo » fredag, 14. jun, 2013 23:31

STMO skrev: hvor Robben blev dømt for gammel..
For 3 år siden var du over the hill som 24-26 årig, på dette forum, så er holdt med at tage det så seriøst, men ser da også hellere en 30 årig center forsvar end en 30 årig fløj eller angriber, hvis ikke det altså feks er David Villa vi snakker om, JEG synes han er top klasse,

P.S Man var talent til man var 22-23 år for 3 år siden, så man var på toppen i noget kort tid.
Verden er smask fuld af hyklere....

STMO

Indlæg af STMO » lørdag, 15. jun, 2013 08:24

Thommo skrev:
STMO skrev: hvor Robben blev dømt for gammel..
For 3 år siden var du over the hill som 24-26 årig, på dette forum, så er holdt med at tage det så seriøst, men ser da også hellere en 30 årig center forsvar end en 30 årig fløj eller angriber, hvis ikke det altså feks er David Villa vi snakker om, JEG synes han er top klasse,

P.S Man var talent til man var 22-23 år for 3 år siden, så man var på toppen i noget kort tid.
Enig! Du har ret, faktisk er det endnu mere udtalt når vi snakker forsvarsspillere (Arbeloa, Ashley Cole, Sagna...). Og ja, David Villa er topklasse.

Brugeravatar
LFC_20

Indlæg af LFC_20 » lørdag, 15. jun, 2013 16:49

http://liverpool.no/newspg.aspx?id=37324&zone=1

Jonjo & Downing, vil Telegraph ikke afvise kan forlade klubben.

Brugeravatar
TomViolence
Alder: 36

Indlæg af TomViolence » lørdag, 15. jun, 2013 17:18

Jeg krydser fingrer for, at Downing ryger afsted i dette transfervindue.. Vi må simpelthen kunne finde en mere eksplosiv kant end ham. På trods af at han har forbedre sig under BR, så skaber han simpelthen for lidt.
Scouser by heart.

Siden 2009.

OBI-WAN

Indlæg af OBI-WAN » lørdag, 15. jun, 2013 18:39

TomViolence skrev:Jeg krydser fingrer for, at Downing ryger afsted i dette transfervindue.. Vi må simpelthen kunne finde en mere eksplosiv kant end ham. På trods af at han har forbedre sig under BR, så skaber han simpelthen for lidt.
Jeg tror faktisk, at de fleste deler den opfattelse. Jeg gør ihvertfald.
Når Brendan snakker om han vil tilføre holdet 20+ mål, så er jeg overbevist om, at Downing er en af dem der står for skud.
Selvfølgelig skal en kant hos Liverpool skabe og score mere, end han har gjort for os.
Downing har spillet rigtig fornuftigt i foråret, men man kan simpelthen ikke undgå at sidde med fornemmelsen af, at det virkelig er et af de stedet på banen, hvor en udskiftning kan gøre en forskel.

Brugeravatar
LFC_20

Indlæg af LFC_20 » søndag, 16. jun, 2013 12:32

http://www1.skysports.com/football/news ... l-decision

WH skulle være tæt på et svar fra Andy!

Brugeravatar
TomViolence
Alder: 36

Indlæg af TomViolence » søndag, 16. jun, 2013 12:54

LFC_20 skrev:http://www1.skysports.com/football/news ... l-decision

WH skulle være tæt på et svar fra Andy!
Jeg fatter ikke, at alle mulige vil bruge så mange penge på ham. :dontknow:
Scouser by heart.

Siden 2009.

Brugeravatar
Aarhus
Geografisk sted: Århus C
Alder: 109

Indlæg af Aarhus » mandag, 17. jun, 2013 18:33

Carroll skal vist til medical i morgen!

http://www.independent.co.uk/sport/foot ... 62323.html

Brugeravatar
Jensen
Geografisk sted: Frankrig
Alder: 38

Indlæg af Jensen » mandag, 17. jun, 2013 20:52

Aarhus skrev:Carroll skal vist til medical i morgen!

http://www.independent.co.uk/sport/foot ... 62323.html

Thats what im talking aboouuut :music:

Besvar