Hvem skal ind?

Rygter om spillere på vej til eller fra klubben diskuteres her.
Forumregler
HUSK: Angiv ALTID kilde/link på alle rygter mm. man måtte poste her på forum.
VED TRANSFER HISTORIER HVOR DER ER LIDT MERE KØD PÅ END NORMALT, SÅ OPRET VENLIGST EN SELVSTÆNDIG TRÅD!
Brugeravatar
Thommo
Geografisk sted: Randers
Alder: 49

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af Thommo » lørdag, 05. apr, 2014 23:02

Hmm læste den anden dag han var lidt utilfreds dernede, troede det var spilletid der kneb, men det er nok "bare" Brasilien der mangler, og det kan Liverpool næppe hjælpe med.
Verden er smask fuld af hyklere....

Brugeravatar
TobyLfc

Indlæg af TobyLfc » søndag, 06. apr, 2014 10:38

Ved ikke om nogle af jer her følger med i Podcasten, The Anfield Index, men i tirsdags-episode havde de en dude ombord som snakkede om sæsonen og alt muligt, det lød som om han havde lidt insider viden, anyways. Han slutter af med at sige at vores første transfer er på plads, en transfer til ca. 20 mio pund, vedkommende spiller i Premier League og kommer højst sandsynligt med til VM.

Læg i det hvad i har lyst til, kender heller ikke til troværdigheden, men for mig er det åbenlyse person her, Adam Lallana.

Kan stærkt anbefale den podcast, men især også The Anfield Wrap!
Billede
"YNWA"

Brugeravatar
Xenne
Geografisk sted: Roskilde (:
Alder: 36

Indlæg af Xenne » søndag, 06. apr, 2014 12:40

TobyLfc skrev:Ved ikke om nogle af jer her følger med i Podcasten, The Anfield Index, men i tirsdags-episode havde de en dude ombord som snakkede om sæsonen og alt muligt, det lød som om han havde lidt insider viden, anyways. Han slutter af med at sige at vores første transfer er på plads, en transfer til ca. 20 mio pund, vedkommende spiller i Premier League og kommer højst sandsynligt med til VM.

Læg i det hvad i har lyst til, kender heller ikke til troværdigheden, men for mig er det åbenlyse person her, Adam Lallana.

Kunne det evt. også være Shaw?
Billede

thefugle

Indlæg af thefugle » søndag, 06. apr, 2014 13:24

Xenne skrev:
TobyLfc skrev:Ved ikke om nogle af jer her følger med i Podcasten, The Anfield Index, men i tirsdags-episode havde de en dude ombord som snakkede om sæsonen og alt muligt, det lød som om han havde lidt insider viden, anyways. Han slutter af med at sige at vores første transfer er på plads, en transfer til ca. 20 mio pund, vedkommende spiller i Premier League og kommer højst sandsynligt med til VM.

Kunne det evt. også være Shaw?
Det kunne os være noget pis han lukker ud.
- Den der siger et billede siger mere end 1000 ord....Ja han er da godt nok ordblind.

Hr. Larsen

Indlæg af Hr. Larsen » søndag, 06. apr, 2014 13:26

Hvis det er sådanne navne, vi kommer til at blive kædet til og kæmpe om, så bliver det en god sommer!

http://indkast.dk/index.php?nyhed=11597 ... al-stjerne

Tom_Jorsal
Alder: 37

Indlæg af Tom_Jorsal » søndag, 06. apr, 2014 13:55

Indkast er sgutte lige den mest pålidelige kilde. Og desuden har vi jo Coutinho på den plads. Vil vi hellere have Isco i stedet for og give en kæmpe pose penge for ham??

Jeg er mere for: Luke Shaw til venstre back.
Micah Richards til back/midterforsvaret.
Konoplyanka til kanten.
Muriel som backup i angrebet.

Behold Borini, Suso og Robinson til bredden.

Lad Moses og Cissokho gå.

Sælg Aspas, Assaidi og Coates. Evt. Toure selvom jeg nu godt kan lide ham.

Brugeravatar
Jesper

Indlæg af Jesper » søndag, 06. apr, 2014 14:13

Barkley måske. Jeg synes mange indlæg bærer præg af dette års præmisser. Til næste år kommer vi til at spille CL og kommer forhåbentlig til at gå langt i de to hjemlige cuppen. Vi har altså brug for en langt bredere og mere kvalitativ trup. Dvs når et klassenavn bliver nævnt, så skal X ikke ind i stedet for Y, men være i konkurrence med vedkommende, hvoraf de begge vil få kampe i naturlige rotationer.
Hvis man da bare én gang kunne stå i spillertunnellen, altså som spiller!

Brugeravatar
Alonso

Indlæg af Alonso » søndag, 06. apr, 2014 15:28

Jesper skrev:Barkley måske. Jeg synes mange indlæg bærer præg af dette års præmisser. Til næste år kommer vi til at spille CL og kommer forhåbentlig til at gå langt i de to hjemlige cuppen. Vi har altså brug for en langt bredere og mere kvalitativ trup. Dvs når et klassenavn bliver nævnt, så skal X ikke ind i stedet for Y, men være i konkurrence med vedkommende, hvoraf de begge vil få kampe i naturlige rotationer.

Brugeravatar
Jesper

Indlæg af Jesper » søndag, 06. apr, 2014 15:30

Hvorfor nej?

thefugle

Indlæg af thefugle » søndag, 06. apr, 2014 15:37

Barkley koster heller ikke kun 20. Han er englænder og et af de største talenter i UK. + Vi skulle købe ham fra Everton, det ville være 20 % oven i prisen.

Så håber jeg mere det er Lallana, men igen har jeg svært ved at se ham kun koste 20
- Den der siger et billede siger mere end 1000 ord....Ja han er da godt nok ordblind.

Brugeravatar
Alonso

Indlæg af Alonso » søndag, 06. apr, 2014 15:59

Jesper skrev:Hvorfor nej?
Fordi hans bevægelser er for store og hans boldbehandling er for tilfældig. Han kan drive bolden frem og bruger sin krop godt til at beskytte den, men hans end product er dårligt. Derudover viser statistikken, at han smider for mange bolde væk.

Men værst af alt: Hans evner som pasningsspiller. Han har chokerende få key passes og har ikke lavet en eneste assist. I stedet skyder han for at skyde. Jeg hader den slags spillere. Det er initiativrigt, men det er også tankeløst. En offensiv midt for Liverpool, hvilket Barkley spiller, skal først og fremmest excellere i at kunne spillere chancerne større for holdkammeraterne. Det kan Barkley ikke. Coutinho er et godt stykke over hans niveau og kun et år ældre.

Brugeravatar
Jesper

Re: Sv: Hvem skal ind?

Indlæg af Jesper » søndag, 06. apr, 2014 16:05

Hmm. Tak for forklaringen. Jeg er overhovedet ikke enig i din bedømmelse af ham. Tilmed ser jeg at han måske netop har "noget" vi ikke har i forvejen.

Jesperrosendal

Hvem skal ind?

Indlæg af Jesperrosendal » søndag, 06. apr, 2014 18:24

Vi skal hente en back, samt en midtbane, kig gerne i Sevilla efter Rakitic og Moreno

Brugeravatar
Niels K
Geografisk sted: Nordsjælland

Indlæg af Niels K » søndag, 06. apr, 2014 19:20

Tom_Jorsal skrev:Indkast er sgutte lige den mest pålidelige kilde. Og desuden har vi jo Coutinho på den plads. Vil vi hellere have Isco i stedet for og give en kæmpe pose penge for ham??

Jeg er mere for: Luke Shaw til venstre back.
Micah Richards til back/midterforsvaret.
Konoplyanka til kanten.
Muriel som backup i angrebet.

Behold Borini, Suso og Robinson til bredden.

Lad Moses og Cissokho gå.

Sælg Aspas, Assaidi og Coates. Evt. Toure selvom jeg nu godt kan lide ham.
Meget enig her, hvor man naturligvis godt kunne føje flere spillere til salgslisten men med de indkøb, ville vi stå rigtig stærkt næste sæson hele vejen rundt.

Jeg går og lurer lidt på, om vi skulle bytte Allen med en anden spiller, men den får Rodgers lov at rode med ;)

SimonA
Alder: 27

Indlæg af SimonA » søndag, 06. apr, 2014 20:18

Vi SKAL have en ny VB.
Cissokho skal sendes hjem. Flanagan skal bruges på højre back. Så har vi kun Enrique tilbage, som ingen af os ved, hvor står henne niveaumæssigt, når han er tilbage. Luke Shaw er det absolutte drømmescenarie, men ville også være godt tilfreds med Coentrao.
YNWA

Besvar