Hvem skal ind?

Rygter om spillere på vej til eller fra klubben diskuteres her.
Forumregler
HUSK: Angiv ALTID kilde/link på alle rygter mm. man måtte poste her på forum.
VED TRANSFER HISTORIER HVOR DER ER LIDT MERE KØD PÅ END NORMALT, SÅ OPRET VENLIGST EN SELVSTÆNDIG TRÅD!
Kelly
Geografisk sted: Viborg
Alder: 56

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af Kelly » torsdag, 03. apr, 2014 22:22

Robbie_God_Fowler skrev:Lallana er en fantastisk lille spiller. Han har hurtige fødder, god boldkontrol og er dejlig agressiv, både med og uden bold, hvilket Rodgers anser som værende yderst vigtige kvaliteter hos en spiller. Lallana virker desuden til at have en god spilforståelse og opererer godt i de små rum, hvor han ofte er arkitekten, når der spilles i trekanter og på tredje mand.

Han kan i mine øjne både spille AM og positionen som yderangriber, da han også er ganske habil i mand mod mand situationerne. Til slut er han under Mauricio Pochettino skolet i et højt op- og genpres, hvilket bør gøre overgangen til Liverpool endnu lettere.

Jeg vil juble, hvis det lykkedes os at hente Lallana, da han i de seneste to sæsoner har vist, at han besidder international klasse, og samtidig har alderen til at udvikle og udfolde sig yderligere.
Ok det lyder godt
Liverpool FC for ever. You will never walk alone.

Brugeravatar
JTN
Geografisk sted: Kbh
Alder: 39

Indlæg af JTN » fredag, 04. apr, 2014 10:00

Hekkem skrev:
Jesper skrev:Synes det ville være vanvittigt at skifte ud på en plads hvor kontinuitet er så vigtigt. Han har mangler, men han arbejder tydeligvis også med dem. Hans spidskompetencer er til gengæld uovertrufne.
De bedste målmænd er dem der allround er gode til det hele, men nødvendigvis ikke er bedst i en given kompetence. Men du har ret i kontinuitet er vigtigt. Skal der skiftes ud, skal det være en man er sikker på er blandt de allerbedste og med Mignolet's relative unge alder, skal det også være en keeper på ca. samme alder. Niveau forskellen mellem Ter Stegen og Mignolet er ikke stir nok til at satse på den post.

Samlet set har Mignolet gjort et ok job. Ikke dumpet, men heller ikke verdensklasse. Bliver endda bedre i næste sæson.

Men er det en Asmir Begovic der banker på, er det et kvalitetløft der er stort nok til at kontinuiten må spille en anden rolle.
Enig i det første og meget enig i det fremhævede, og så er han endda på samme alder som Mignolet.
A trip to Anfield is the closest defenders will get to understand how a fox feels when a pack of bloodhounds is on its trail

Brugeravatar
JTN
Geografisk sted: Kbh
Alder: 39

Indlæg af JTN » fredag, 04. apr, 2014 10:19

Er der egentlig nogen der ved, om vi stadig er interesserede i Will Hughes? Der gik mange rygter i forbindelse med januarvinduet. Jeg har siden i sommers hele tiden ment, at vi skulle have en til at konkurrere med Lucas om den holdende midtbaneposition, men det er jo en helt anden snak nu efter Gerrards omskoling. Det kunne godt give mening "kun" at tilføje et midtbanetalent som Will Hughes, da vi er rimelig godt besat med Gerrard, Allen, Henderson, Lucas og til dels Sterling til de 2-3 midtbanepladser vi skal have besat hver kamp, plus muligvis Coady som vel også kommer tilbage næste sæson. Jeg læste på et tidspunkt, at der var spekulationer om, at Wisdom muligvis ville skifte permanent som led i en handel med Hughes. Det ville vel være ok med alle de højrebacks og centerbacks vi har. Jeg prøver lige at støve det op igen. I mine øjne bør vi kun købe en Fernando e.l., hvis enten Lucas eller Allen skibes videre, hvilket jeg ikke håber på.
A trip to Anfield is the closest defenders will get to understand how a fox feels when a pack of bloodhounds is on its trail

thefugle

Indlæg af thefugle » fredag, 04. apr, 2014 10:54

Tror ikke nogen skal regne med at hverken Lucas eller Allen skal nogen steder.
- Den der siger et billede siger mere end 1000 ord....Ja han er da godt nok ordblind.

Rasputin

Indlæg af Rasputin » fredag, 04. apr, 2014 18:45

Hvem skal ind?

Tja, for første gang i mands minde, så er vi(altså pool) ikke på jagt efter the missing link, sidste brik i puslespillet eller hvad det nu hedder. Vi er i den luksussituation at vi kun skal hente spillere til bredden, og videreudvikling. Sådan næsten da. Da sæsonen startede, ønskede jeg mig brændende en defensiv midtbanedynamo eller noget i den stil, for defensivt havde vi kun Lucas. BR omskoler Gerrard a al Pirlo og Lucas må tage til takke med en bænkeplads, uden at destabilisere midtbanen. snarere tværimod. Vildt.

Offensivt, blev vi styrket da Raheem pludseligt kom i tanke om at han er Englands største offensive talent. Tak for det Raheem, og gad viden om vores manager ikke også skal have en tak for at genopfinde Sterling.

Lidt af nød, blev det så Flannos tur til en genoplivning. Død og begravet, og på det 3. år genopstanden. Han fandt sig selv på backpladsen, højre som venstre, og leveret, lige som vi havde allermest brug for stabilitet i forsvaret. Hvor det dog fedt.

Nå ja, hvem skal så ind? Forsvaret har virkelig været ustabilt. Skader, og offensiv spillestil har ikke gjort arbejdsbetingelserne nemmere for det til tider udskældte forsvar. Jeg synes ikke der er grund til at gøre noget centralt da vi har Martin, Agger og Sakho. På backpladserne skal der nok hentes en eller to, afhængig af om BRs syn på Jose, og om han tør satse på Flanno, ydermere har Magic også været svingende/skadet/meldt på vej væk etc.

En til offensiven? joo, men indtil da, har jeg tillid til at BR nok kan få noget ud f.eks Ibe og Alberto.

Brugeravatar
Jesper

Re: Sv: Hvem skal ind?

Indlæg af Jesper » fredag, 04. apr, 2014 18:57

Fremragende indlæg. Enriques skade kan vise sig at være langvarig, er jeg bange for.
Så må man også tage med, at der ikke er nogen garanti for, at de alle også peaker næste år. Tilmed skal vi spille mange flere kampe, hvilket kræver en naturlig rotation samt øget skadesrisiko. Vi har brug for en hel del spillere, tror jeg. Og hvem siger at niveauet ikke kan blive endnu højere..
Hvis man da bare én gang kunne stå i spillertunnellen, altså som spiller!

Redmaniac
Geografisk sted: Waterloo - Canada

Indlæg af Redmaniac » fredag, 04. apr, 2014 19:37

Kan Lallana egentligt spille Allens plads i den diamant formation, vi har spillet med et par gange her i foråret? Er han en udpræget offensiv spiller, eller har han kvaliteterne til at være en slags box-to-box, der har sit udgangspunkt i maskinrummet på den centrale midt?

Brugeravatar
Jesper

Indlæg af Jesper » lørdag, 05. apr, 2014 13:23

Redmaniac skrev:Kan Lallana egentligt spille Allens plads i den diamant formation, vi har spillet med et par gange her i foråret? Er han en udpræget offensiv spiller, eller har han kvaliteterne til at være en slags box-to-box, der har sit udgangspunkt i maskinrummet på den centrale midt?
Lallana er vel at sammenligne med Silva ift position. Han agerer nogle gange med udgangspunkt i en kant, hvor han trækker ind i banen. Han kan spille hængende angriber, ja sågar 8er hvis han har defensiv opbakning. Først og fremmest er han fleksibel, kreativ, har intelligente løb med og uden bold, han er assist-spiller og målscorer.
En komplet moderne offensiv midtbanespiller.
Hvis man da bare én gang kunne stå i spillertunnellen, altså som spiller!

Brugeravatar
Sledgehammer
Geografisk sted: The Klopp

Indlæg af Sledgehammer » lørdag, 05. apr, 2014 15:23

Jesper skrev:
Redmaniac skrev:Kan Lallana egentligt spille Allens plads i den diamant formation, vi har spillet med et par gange her i foråret? Er han en udpræget offensiv spiller, eller har han kvaliteterne til at være en slags box-to-box, der har sit udgangspunkt i maskinrummet på den centrale midt?
Lallana er vel at sammenligne med Silva ift position. Han agerer nogle gange med udgangspunkt i en kant, hvor han trækker ind i banen. Han kan spille hængende angriber, ja sågar 8er hvis han har defensiv opbakning. Først og fremmest er han fleksibel, kreativ, har intelligente løb med og uden bold, han er assist-spiller og målscorer.
De engelske kommentatorer siger lige at Lallana faktisk er Liverpool-dreng og var i klubben indtil han blev 15.

Det vidste jeg ikke :oops: men måske kan det gøre det nemmere at lokke ham "hjem" :P
Anfield Iron

Liverpool Football Klopp

Brugeravatar
RedRedRed
Alder: 36

Indlæg af RedRedRed » lørdag, 05. apr, 2014 15:53

ScouserTommy skrev:
Jesper skrev:
De engelske kommentatorer siger lige at Lallana faktisk er Liverpool-dreng og var i klubben indtil han blev 15.

Det vidste jeg ikke :oops: men måske kan det gøre det nemmere at lokke ham "hjem" :P
Hmm, taget fra wiki;
Lallana was born in St Albans but moved to the Iford area of Bournemouth when he was five years old.[3] As a child, Lallana supported Everton, like his father.[4]
http://en.wikipedia.org/wiki/Adam_Lallana

Aarde
Geografisk sted: København Ø

Indlæg af Aarde » lørdag, 05. apr, 2014 15:55

ScouserTommy skrev:
Jesper skrev:

Han har spillet i Bournemouth frem til han var 12 og blev så samlet op af Southampton og indlemmet i deres akademi. Så han var bestemt ikke i Liverpool, til han blev 15.

Brugeravatar
Sledgehammer
Geografisk sted: The Klopp

Indlæg af Sledgehammer » lørdag, 05. apr, 2014 16:00

Aarde skrev:
ScouserTommy skrev:
Jesper skrev:

Han har spillet i Bournemouth frem til han var 12 og blev så samlet op af Southampton og indlemmet i deres akademi. Så han var bestemt ikke i Liverpool, til han blev 15.
Oops, så har mit skole-engelske svigtet mig :oops:

Men så må vi jo bruge noget andet for at lokke ham, så ham virkelig gerne på Anfield :love3:
Anfield Iron

Liverpool Football Klopp

Christian

Indlæg af Christian » lørdag, 05. apr, 2014 16:50

ScouserTommy skrev:
Aarde skrev:
ScouserTommy skrev:
Jesper skrev:

Oops, så har mit skole-engelske svigtet mig :oops:

Men så må vi jo bruge noget andet for at lokke ham, så ham virkelig gerne på Anfield :love3:

Det var vist Rickie Lambert, der blev snakket om :)

Brugeravatar
Thommo
Geografisk sted: Randers
Alder: 49

Indlæg af Thommo » lørdag, 05. apr, 2014 22:45

Gad vide om Lucas Moura, som var rygtet på leje i vinter, kunne være en mulighed. Gerne leje med købsklausul, selv om det ikke just har været glimrende for os i den sidste tid(Sahin, Aly) men stimer er til for at brydes. Og vel er han for ung, som jeg ser det, men må jo se det ud fra Henry perspektivet, og Henry og co. vil købe ungt. Og rent faktisk taber vi , i så fald heller ikke mesterskabet på alder,denne sæson, men offensiv manglende brede. Så måske jeg bare skal flette næbet, når LFC køber ungt.....Nej jeg brokker mig nok stadigt ;)
Verden er smask fuld af hyklere....

Brugeravatar
Alonso
Alder: 37

Indlæg af Alonso » lørdag, 05. apr, 2014 22:52

Omkring Lucas Moura: Han har været med i 42 kampe for Paris SG i denne sæson, så jeg vil skyde på et stort rungende nej.

Besvar