Hvem skal ind?
Forumregler
HUSK: Angiv ALTID kilde/link på alle rygter mm. man måtte poste her på forum.
VED TRANSFER HISTORIER HVOR DER ER LIDT MERE KØD PÅ END NORMALT, SÅ OPRET VENLIGST EN SELVSTÆNDIG TRÅD!
HUSK: Angiv ALTID kilde/link på alle rygter mm. man måtte poste her på forum.
VED TRANSFER HISTORIER HVOR DER ER LIDT MERE KØD PÅ END NORMALT, SÅ OPRET VENLIGST EN SELVSTÆNDIG TRÅD!
Re: Hvem skal ind?
Det kan der selvfølgelig være noget om 

Re: Hvem skal ind?
Evergreenthefugle skrev:Utroligt at den stadig holder vandRedRedRed skrev:Emmy skrev:Plask!!pow9199 skrev:Han er 1.81 og vejer 80kg. Var han 1.05 og vejede 19 kg, var han iø stadig fin størrelse til PLRedRedRed skrev:Og så er han ALT for klejn til PrL.nikand skrev:Kovacic mangler fart og acceleration.
Det tog lige et par dage, men det lykkedes da.

- Cynwal
- Geografisk sted: Ringe på Midtfyn
- Alder: 61
Re: Forstærkninger til sommervinduet 2014
.... og netop argumentet omkring BR og udviklingen/man-handlingen af spillere, så de når deres toppotentiale kan vel vise sig, at blive LFC's største aktiv i tiltrækningen af de rigtige spillere - sårn' der i starten af 20'erne.Aarhus skrev:Jeg kan ikke se, hvorfor Suarez eller Sturridge skulle forlade og til sommer. Slet ikke Sturridge, som både har været i Chelsea og City. Han ved godt, hvor godt han har det i en klub som Liverpool, og med sådan en manager som BR, så kan jeg simpelthen ikke komme på et godt argument for at han skal skifte klub igen.
Vi SMADRER det PIShold !
-
Der er lidt rygter om Schürle, hvad siger i til ham? Jeg ville blive meget begejstret hvis han kom til!! Spændende spiller, som spiller for lidt!
Er på mobil så kan ikke linke.
Agger almost invited to shoot here.. Which he does, and puts it in the back of the net! Daniel Agger with his first ever goal for Liverpool. And what a goal!
http://www.youtube.com/watch?v=b3zTVpYprCI
http://www.youtube.com/watch?v=b3zTVpYprCI
http://footy.dk/2014/04/02/liverpool-oj ... ea-profil/SamiHyppiä skrev:Der er lidt rygter om Schürle, hvad siger i til ham? Jeg ville blive meget begejstret hvis han kom til!! Spændende spiller, som spiller for lidt!
Tænker at hvis vi kan få ham til en god pris, vil det være en god handel.
Senest rettet af shv12 onsdag, 02. apr, 2014 16:25, rettet i alt 1 gang.
Henderson bliver næste kaptajn for Liverpool FC
1. aprilSamiHyppiä skrev:Der er lidt rygter om Schürle, hvad siger i til ham? Jeg ville blive meget begejstret hvis han kom til!! Spændende spiller, som spiller for lidt!
"We're not racist, we only hate the mancs"
Re: Sv: Forstærkninger til sommervinduet 2014
Det er nu den anden.Emmy skrev:1. aprilSamiHyppiä skrev:Der er lidt rygter om Schürle, hvad siger i til ham? Jeg ville blive meget begejstret hvis han kom til!! Spændende spiller, som spiller for lidt!
Det stod på den norske igår og jeg regner med det er en aprilsnarAarde skrev:Det er nu den anden.Emmy skrev:1. aprilSamiHyppiä skrev:Der er lidt rygter om Schürle, hvad siger i til ham? Jeg ville blive meget begejstret hvis han kom til!! Spændende spiller, som spiller for lidt!
"We're not racist, we only hate the mancs"
Kunne være en fin tilføjelse. Ikke en absolut topspiller, men han har nogle spændende færdigheder og et stort potentiale. Kan han erhverves for en rimelig pris, så er det da værd at overveje.shv12 skrev:http://footy.dk/2014/04/02/liverpool-oj ... ea-profil/SamiHyppiä skrev:Der er lidt rygter om Schürle, hvad siger i til ham? Jeg ville blive meget begejstret hvis han kom til!! Spændende spiller, som spiller for lidt!
Tænker at hvis vi kan få ham til en god pris, vil det være en god handel.
Men ser nu hellere, at vi lige sigter en my højere.
Hvad siger folket til Ter Stegen, hvis han ikke skal til Barca, nu hvor de har fået transferforbud?
En spændende spiller. Og vel også en spiller i en alder der kan acceptere første år med bænkplads (og cup-kampe)
Hellere en god trekant end en ond cirkel
Nægter at tro på det forbud kommer til at holde.jonasc21 skrev:Hvad siger folket til Ter Stegen, hvis han ikke skal til Barca, nu hvor de har fået transferforbud?
Tvivler stærkt på når ens skifte til en af verdens største klubber, hvor man er købt som 1 målmand, går i vasken at man tænker,LFC-Aaby skrev:En spændende spiller. Og vel også en spiller i en alder der kan acceptere første år med bænkplads (og cup-kampe)
"nå ja så kan jeg da tage til Liverpool og spille anden trompet. Næppe. Sorry kan simpelthen ikke se det ske.
- Den der siger et billede siger mere end 1000 ord....Ja han er da godt nok ordblind.
Nu er sagen som bekendt også anket.
Hvis man da bare én gang kunne stå i spillertunnellen, altså som spiller!
-
- Geografisk sted: nordborg
- Alder: 39
Sidder lige og ser CL optakt hvor de snakker om marko reus.
han ville sku være en spændende spiller at få til, og det ville også sende et signal.
Han har godt nok været linket til man utd, men hvorfor skulle han vælge den taberklub frem for os?
hvis vi vinder pl, så vil jeg mene at vi er i en position hvor vi kan tiltrække spillere fra øverste hylde.
hva siger folket?
han ville sku være en spændende spiller at få til, og det ville også sende et signal.
Han har godt nok været linket til man utd, men hvorfor skulle han vælge den taberklub frem for os?
hvis vi vinder pl, så vil jeg mene at vi er i en position hvor vi kan tiltrække spillere fra øverste hylde.
hva siger folket?
Selvfølgelig er det et super signal at sende, hvis vi vinder PrL. Jeg tror dog, at det har mere at sige om vi kommer CL, end om vi vinder PL, mht. indkøb af verdensklassespillere.pommelfeen skrev:Sidder lige og ser CL optakt hvor de snakker om marko reus.
hva siger folket?
YNWA