Hvem skal ind?
Forumregler
HUSK: Angiv ALTID kilde/link på alle rygter mm. man måtte poste her på forum.
VED TRANSFER HISTORIER HVOR DER ER LIDT MERE KØD PÅ END NORMALT, SÅ OPRET VENLIGST EN SELVSTÆNDIG TRÅD!
HUSK: Angiv ALTID kilde/link på alle rygter mm. man måtte poste her på forum.
VED TRANSFER HISTORIER HVOR DER ER LIDT MERE KØD PÅ END NORMALT, SÅ OPRET VENLIGST EN SELVSTÆNDIG TRÅD!
Re: Hvem skal ind?
Shaqiri: "Liverpool? When you hear these names, of course you have to listen to the offer, but there is nothing concrete."
https://www.facebook.com/This.Is.Anfiel ... ream_ref=1
You cannot have an impartial Football Association when members of that board are also executives at Manchester United football club! - Rafael Benitez.
-
http://plbold.dk/liverpool-er-efter-rea ... d-stjerne/
- Det er nok en and, men det er positivt at vi kan blive linket til sådan en spiller!
- Det er nok en and, men det er positivt at vi kan blive linket til sådan en spiller!
Don't worry be happy. YNWA!
-
Re: Forstærkninger til sommervinduet 2014
http://plbold.dk/liverpool-er-efter-rea ... d-stjerne/
Hvis det er den hylde, vi skal til at hente fra med CL, så bliver det en gooooo' sommer!
Hvis det er den hylde, vi skal til at hente fra med CL, så bliver det en gooooo' sommer!

Forhåbentlig går LFCs flotte spil og angrebslystne attitude og tilgang ikke mange forbi, og det kan betyde at man muligvis kan hente en lille bitte smule mere profilerede og bedre spillere end tidl. Måske er det største problem hverken interesse, eller scouting men at få lukket handlerne.
We need a new Fowler...
Kan på ingen måde se hvad vi skal bruge Benzema til, han er i mine øjne ikke god nok.

Jeg begynder mere og mere at overveje seriøst på at mene vi bør byde på Reus til sommer. Nu skal man som bekendt ikke sælge skindet for tidligt, men mon ikke hellere han vil spille med om titlen PL og CHL i Liverpool fremfor at være ud at spille i den tyske liga, hvor man kæmper en så ulige kamp, at man er er ude af mesterskabkampen i februar to år i streg. Tvivler på, at nogle hold i Tyskland kan true Bayern de næste par sæsoner.
Han bliver ganske vist dyr, men han ville dælme passe godt ind i en 4-3-3 med Suarez og Sturrige, hvor han ligger til venstre.
Han bliver ganske vist dyr, men han ville dælme passe godt ind i en 4-3-3 med Suarez og Sturrige, hvor han ligger til venstre.
Klart den spiller jeg helst vil have til den plads, han har vidst en frikøbsklausul på 35m€Redmaniac skrev:Jeg begynder mere og mere at overveje seriøst på at mene vi bør byde på Reus til sommer. Nu skal man som bekendt ikke sælge skindet for tidligt, men mon ikke hellere han vil spille med om titlen PL og CHL i Liverpool fremfor at være ud at spille i den tyske liga, hvor man kæmper en så ulige kamp, at man er er ude af mesterskabkampen i februar to år i streg. Tvivler på, at nogle hold i Tyskland kan true Bayern de næste par sæsoner.
Men han er fra Dortmund, født og opvokset der, hans familie bor der. Men som du selv siger, man ved aldrig?
Bestemt en god spiller jeg rigtig gerne ville have.

Jeg vil nu også langt hellere have en offensiv midt, fremfor en angriber, vi har to af verdens(top 10) bedste angribere, vurderet ud fra statistik og mine øjn, og systemskifte til 1 angriber foregår uden problemer som jeg ser det, så vil laaangt hellere have den nævnte midt.Xenne skrev:Kan på ingen måde se hvad vi skal bruge Benzema til, han er i mine øjne ikke god nok.
Jeg er fan af en form for 4-2-3-1 systemet, så ser ikke Benzema som et ønske køb, idet Suarez og Sturr er perfekte i den formation. Men synes nu nok franskmanden er okay, men ikke med den bemanding vi har pt.
Hvis Suarez vil videre er sagen selvsagt en anden.
Verden er smask fuld af hyklere....
“Aim for the sky and you'll reach the ceiling. Aim for the ceiling and you'll stay on the floor.” - Bill Shankly
Måske skulle vi byde på De gea bare for at vise United hvor small club de er nu.
Klopp “Defend like a soldier, attack like a scouser.”
Kæmpe Ja tak!
Og hvis en Bayern spiller omtaler Liverpool som en Topklub (Hvilket vi selvfølgeligt osse er, men altså...Bayern

Kom du bare Shaqiri, vi kan sagtens finde plads til dig på holdet

http://www.sportsvibe.co.uk/news/footba ... ker-32587/
Liverpool are preparing to make a move for impressive Benfica striker Rodrigo as Brendan Rodgers looks to add to his already impressive front line at Anfield.
Det ville vel give meget god mening at gå efter en signing til en af forreste pladser.
Borini tror jeg ikke på at vi beholder.
Han har gjort det udemærket i Sunderland, men vi har altså brug for spillere der er et par niveauer over Borini, som kan gå ind på holdet og slå til fra første sæson.
Sælg Borini og hent Rodrigo (eller bedre). Hvis Suarez eller Sturridge bliver skadet har vi ingen der kan gå ind på deres pladser.
Liverpool are preparing to make a move for impressive Benfica striker Rodrigo as Brendan Rodgers looks to add to his already impressive front line at Anfield.
Rodrigo has scored eight goals in 20 league games for the current leaders of the Portuguese Primeira Liga but particularly impressed in Benfica’s Europa League last 16 first leg match with Tottenham at White Hart Lane, in which he scored.
The Mirror reports that Liverpool are to test Benfica’s resolve in the summer by offering them a £25million transfer fee to bring the 23-year-old to the Premier League.
Despite having born in Brazil, Rodrigo holds Spanish nationality and has played for various Spanish youth international sides.
According to the article, Liverpool will have to fight off Russian side Zenit St Petersburg for his signature, although they have good connections in Portugal and will fancy their chances of winning the battle having signed Tiago Ilori from Sporting Lisbon in the summer.
Det ville vel give meget god mening at gå efter en signing til en af forreste pladser.
Borini tror jeg ikke på at vi beholder.
Han har gjort det udemærket i Sunderland, men vi har altså brug for spillere der er et par niveauer over Borini, som kan gå ind på holdet og slå til fra første sæson.
Sælg Borini og hent Rodrigo (eller bedre). Hvis Suarez eller Sturridge bliver skadet har vi ingen der kan gå ind på deres pladser.
Det er sjovt som piben får en anden lyd, når resultaterne flasker sig.YNWA! skrev:Shaqiri: "Liverpool? When you hear these names, of course you have to listen to the offer, but there is nothing concrete."

Jeg synes Borini har gjort det så godt i Sunderland, at han sagtens kan agere 3. angriber hos os. Aspas derimod...
Enig.. Desuden er Rodrigo vist mere en slags indvendig angriber, så vidt jeg husker. Det ville i mine øjne give meget god mening, selvom £25 millioner måske lyder en kende i overkantenOBI-WAN skrev:Det er sjovt som piben får en anden lyd, når resultaterne flasker sig.YNWA! skrev:Shaqiri: "Liverpool? When you hear these names, of course you have to listen to the offer, but there is nothing concrete."
Jeg synes Borini har gjort det så godt i Sunderland, at han sagtens kan agere 3. angriber hos os. Aspas derimod...

Men som kongrasmus pointerede tidligere i tråden; så er det positivt, at vi bliver kædet sammen med den type spillere igen. Hvad med Quintero fra Porto? Kunne han eventuelt være end mulighed?
Det er en fornøjelse at se vi bliver kædet sammen med de store spillere igen.
Glæder mig vitterligt meget til sommer vinduet. Det bliver sjovt igen. Man er os mere fortrøstningsfuld hvis vi ikke får 3-5 stjerner når man ser hvad BR har gjort med det hold her i år.
Vi kan nok os få A-liste stjerner igen hvis vi skulle ende højere end 4.
Glæder mig vitterligt meget til sommer vinduet. Det bliver sjovt igen. Man er os mere fortrøstningsfuld hvis vi ikke får 3-5 stjerner når man ser hvad BR har gjort med det hold her i år.
Vi kan nok os få A-liste stjerner igen hvis vi skulle ende højere end 4.
- Den der siger et billede siger mere end 1000 ord....Ja han er da godt nok ordblind.