hvem skal ud

Rygter om spillere på vej til eller fra klubben diskuteres her.
Forumregler
HUSK: Angiv ALTID kilde/link på alle rygter mm. man måtte poste her på forum.
VED TRANSFER HISTORIER HVOR DER ER LIDT MERE KØD PÅ END NORMALT, SÅ OPRET VENLIGST EN SELVSTÆNDIG TRÅD!
Hr. Drejer
Geografisk sted: Nordsjælland

Re: hvem skal ud

Indlæg af Hr. Drejer » tirsdag, 08. nov, 2016 00:12

Aggerdoo skrev:Kunne være meget sjovt, hvis Sakho røg til en anden klub i PL. Gad godt se ham klovne rundt mod vores offensiv.
:twisted: :lol:

Brugeravatar
Bellamy_fever

Indlæg af Bellamy_fever » tirsdag, 08. nov, 2016 00:57

Aggerdoo skrev:Kunne være meget sjovt, hvis Sakho røg til en anden klub i PL. Gad godt se ham klovne rundt mod vores offensiv.
Måske du vil, personligt vil jeg ønske han alt held i fremtiden han havde svære perioder men i den grad også gode perioder, som ej bær glemmes.

Der ud over er han en KLASSE person af banen så uanset hvor han ender får han et YNWA her fra, Frankrig eller England
"Often in error, never en doubt!"
"I reject the reality, and substitute it with my own"

Aggerdoo

Indlæg af Aggerdoo » tirsdag, 08. nov, 2016 22:19

Bellamy_fever skrev:
Måske du vil, personligt vil jeg ønske han alt held i fremtiden han havde svære perioder men i den grad også gode perioder, som ej bær glemmes.

Der ud over er han en KLASSE person af banen så uanset hvor han ender får han et YNWA her fra, Frankrig eller England
klasseperson af banen? Kan godt være, at han er en flink fyr, men Klopp vil jo have ham væk, fordi han er uprofessionel. Er han det, så er det bare ud. At han så heller ikke er en ret dygtig spiller og oven i købet hæver en stor løn gør, at alt taler for at afskibe ham. Jeg vil bestemt ikke savne ham.

ilusio
Geografisk sted: Midtjylland
Alder: 46

Indlæg af ilusio » tirsdag, 15. nov, 2016 10:29

Sturridge rygtes ud til januar. Pris omkring £25-30 mio nu han ikke er førstevalg og nok aldrig bliver det hos Klopp.

En skam, synes jeg omend jeg godt kan forstå ham. Han skal peake nu og det gør man ikke fra bænken.
Omvendt kan jeg ikke se ham skifte hvis vi har en reel mulighed for at vinde PL til den tid. Så vil han nok vente til sommer for at få det trofæ med.

Dog så vil vi få brug for ham næste sæson til CL også, så håber ikke han smutter.
I support two teams: Liverpool FC and any team playing scum.

Brugeravatar
Bellamy_fever

Indlæg af Bellamy_fever » tirsdag, 15. nov, 2016 12:44

Aggerdoo skrev:
Bellamy_fever skrev:

klasseperson af banen? Kan godt være, at han er en flink fyr, men Klopp vil jo have ham væk, fordi han er uprofessionel. Er han det, så er det bare ud. At han så heller ikke er en ret dygtig spiller og oven i købet hæver en stor løn gør, at alt taler for at afskibe ham. Jeg vil bestemt ikke savne ham.
Ja, klasse person af banen !

Sakho er en vores spillere der oftest besøger bl.a. Hospitalet over i Liverpool by, jeg husker blandt andet en artikel hvor han brugte en dag sammen med syge børn. Sakho er generelt (uden at have mødt ham) en KLASSE person, om han fagligt er god og om
Han er professionel nok kan stå til diskussion, men hans person er der intet at komme efter. Folk i Liverpool elsker ham, ligesom folk i Paris elskede ham da han spillede for PSG. Han fortjener respekt fra klubbens fans i alt den tid han er Liverpool spiller, samt når han engang forlader os.
"Often in error, never en doubt!"
"I reject the reality, and substitute it with my own"

Brugeravatar
DAGGER!
Geografisk sted: Herning
Alder: 30

Indlæg af DAGGER! » tirsdag, 15. nov, 2016 16:30

Jeg har mine formodninger, om at Sakho bliver udlejet / solgt til januar, og der bliver hentet en ny 3.valg ind.

Ligesom Sturridge ud, er der ikke nogen seriøse medier - der sætter sine sejl efter, skulle være hold i. Han skal bare sælges, hvis Jürgen Klopp ikke mener "Sturridge ikke passer ind i LFC' nuværende system". :army9:
You'r Never Walk Alone. ///

Brugeravatar
Niels K

Indlæg af Niels K » lørdag, 03. dec, 2016 10:07

Liverpool vil forsøke å selge Mamadou Sakho i januar

Jürgen Klopp bekrefter at franskmannen ikke inngår i hans planer lenger.

Einar Kvande EinarKvande

Mamadou Sakhos Liverpool-karriere er over, konstaterer James Pearce i Liverpool Echo.

Franskmannen vil bli forsøkt solgt når transfervinduet åpner om en måneds tid. Sakho har ikke spilt en eneste kamp for Liverpools førstelag siden april, etter at han havnet på kant med manager Klopp i sommer.

26-åringen har ikke vært en del av førstelagstroppen etter at han kom tilbake i spill i september. Han har de tre siste månedene trent med U23-laget ved akademiet i Kirkby.

– Ingenting er forandret, sier Klopp til Echo.

– Han inngår ikke i planene for førstelaget. Førstelagstroppen trener her på Melwood. Det vet dere.

Sakho har kontrakt med Liverpool til 2020, og Anfield-klubben håper de kan få igjen så mye som mulig av overgangssummen på 18 millioner pund de betalte til Paris Saint-Germain for tre år siden.

West Bromwich og Stoke har tidligere vist interesse for Sakho, og det forventes at begge klubbene fortsatt er interesserte i midtstopperen.

Ifølge Echo har Sakho selv akseptert at han må flytte på seg for å berge karrieren.

Mon ikke vi kan forvente at få min. 15 mio £ for ham ? Det vil da være udmærket at sætte på bogen til sommerhandlerne.
Gomez, Klavan og Lucas bør være rigeligt som cover for 1. valgene.

Brugeravatar
Niels K

Indlæg af Niels K » torsdag, 29. dec, 2016 10:55

Lucas ser ud til at være på vej til Milano nu her, og Joe Gomez skal overtage rollen som back up:

http://www.dailystar.co.uk/sport/footba ... Milan-deal

Brugeravatar
Thommo
Geografisk sted: Randers
Alder: 49

Indlæg af Thommo » torsdag, 29. dec, 2016 12:31

Naturlig udvikling, og bare alle fodboldspillere var som Lucas, altså mænd der bare klør på, og ikke piber over en bænkplads.

Personligt synes jeg han gør mere gavn end Gini gør, på trods af forskellige pladser, men når nu Gini skal have ubegrænset line, må det jo ende i exit, ligesom jeg gætter på Grujic også ender med at foretrække, ret snart. Eneste positive ved Wijnaldum i 11´eren er at det er relativt let at forstærke startopstillingen, og lægge 4-5 % på, nemlig ved at skifte hollænderen ud med en med PL kvalitet.

Eller evt. smide Milner på Gini pladsen, og hente den famøse v.back
Verden er smask fuld af hyklere....

Brugeravatar
Niels K

Indlæg af Niels K » torsdag, 29. dec, 2016 12:43

Thommo skrev:Naturlig udvikling, og bare alle fodboldspillere var som Lucas, altså mænd der bare klør på, og ikke piber over en bænkplads.

Personligt synes jeg han gør mere gavn end Gini gør, på trods af forskellige pladser, men når nu Gini skal have ubegrænset line, må det jo ende i exit, ligesom jeg gætter på Grujic også ender med at foretrække, ret snart. Eneste positive ved Wijnaldum i 11´eren er at det er relativt let at forstærke startopstillingen, og lægge 4-5 % på, nemlig ved at skifte hollænderen ud med en med PL kvalitet.

Eller evt. smide Milner på Gini pladsen, og hente den famøse v.back
:lol: Du har vist set dig sur på Gini, hva' Thommo ?

Lucas er en rollemodel, og har været en god mand for for os på og udenfor banen, men han mangler først og fremmest fart, og med den udvikling holdet har gennemgået under Klopp, og de stærke køb, vi har gjort, så er det altså en svækkelse af holdet at sætte Lucas på banen.
Jeg er ganske godt tilfreds med Gini, og jeg tror, at han gør det job, han har fået besked på til stor tilfredsstilelse for Klopp.
Alternativt har vi Can, som jeg måske hellere ser starte, vi har mulighed for at rykke Milner ind på midten, og når Grujic kommer sig over sine skader, så har jeg også stor fidus til ham.
Nu vi har Gomez tilbage, så ser det også solidt ud med Matip, Lovren, Gomez og Klavan til de centrale forsvarspladser.

nordjysk redman

Indlæg af nordjysk redman » torsdag, 29. dec, 2016 13:03

forstår sgu heller ikk hetzen der har været mod wijnaldum syntes han har gjort det godt, men man skal åbenbart score en helvedes masse mål for at det er godt nok

Brugeravatar
nikand
Alder: 45

Indlæg af nikand » torsdag, 29. dec, 2016 14:06

nordjysk redman skrev:forstår sgu heller ikk hetzen der har været mod wijnaldum syntes han har gjort det godt, men man skal åbenbart score en helvedes masse mål for at det er godt nok
Jeg har nu ikke set en hetz. Men jeg undrer mig over hvor langsomt spillet er omkring Gini. Jeg synes dog omvendt at Gini ofte vælger sikre løsninger, hvilket er positivt at enkelte spillere ikke hele tiden spiller vovet. Derudover synes jeg at han er placeringsstærk i defensiven og bedre der end forventet.

Afslutningerne på mål er altså ikke af høj nok kvalitet.
We need a new Fowler...

Brugeravatar
Thommo
Geografisk sted: Randers
Alder: 49

Indlæg af Thommo » torsdag, 29. dec, 2016 17:48

Niels K skrev: :lol: Du har vist set dig sur på Gini, hva' Thommo ?
Ja, og med god grund synes jeg. Måske jeg ændrer mening i det nye år, men så skal han sgu oppe sig, det er der også plads til(altså at oppe sig). Måske jeg har det med samme måde som andre havde det med Moreno, for DET var en hetz....Altså i mine øjn( :shock: ), og vi ser heldigvis forskelligt på det, ellers var forum sgu kedeligt :) .
Verden er smask fuld af hyklere....

Brugeravatar
Xenne
Geografisk sted: Roskilde (:
Alder: 36

Indlæg af Xenne » torsdag, 29. dec, 2016 18:52

Thommo skrev:
Niels K skrev: :lol: Du har vist set dig sur på Gini, hva' Thommo ?
Ja, og med god grund synes jeg. Måske jeg ændrer mening i det nye år, men så skal han sgu oppe sig, det er der også plads til(altså at oppe sig). Måske jeg har det med samme måde som andre havde det med Moreno, for DET var en hetz....Altså i mine øjn( :shock: ), og vi ser heldigvis forskelligt på det, ellers var forum sgu kedeligt :) .
Gini har ikke decideret været dårlig, men nærmere anonym.
Jeg havde meget høje forventninger til dem og dem har han ikke indfriet, dog syntes jeg der er potentiale i manden.
Tanken om ham og Can der kæmper om pladsen er ideal for begges udvikling.
Dog tror jeg Milner vil kunne løfte opgaven bedre, hvis bare vi havde en venstre back.

Og med Moreno var alt kritik berettiget, fordi han er bare ikke god nok.
Billede

Brugeravatar
Emmy
Geografisk sted: Gjessø
Alder: 47

Indlæg af Emmy » torsdag, 29. dec, 2016 20:38

Det plejer at være et kvalitets stempel for spilleren når Thommo har set sig sur på en. Det gælder også i dette tilfælde.
"We're not racist, we only hate the mancs"

Besvar