Enig. Jeg tror alle havde håbet på en offensiv forstærkning, men jeg er glad for at liverpool ikke handlede i sidste minut og fik en spiller til overpris. Liverpool kan desværre ikke tage hvem som helst i øjeblikket :/khede skrev:Er jeg den eneste som manglede lidt mere til offensiven. Synes vi er kommet godt ud og kommet af med spillere som bare ikke var gode nok til vores system.
Men når det er sagt manglede jeg en stor handel eller f.eks Bruma som Gala har købt for kun 75 mill.
Ham har de da sammenlignet med C.Ronaldo i Sporting, han passede også ind i vores profil om unge hurtige og tekniske spillere.
Ellers synes jeg vi er kommet godt ud. Glæder mig især til Sahko, men synes også Skrtl har fortjent en chance, da han i mine øjne spillede fremragende imod Scum.
Hvem skal ind?
Forumregler
HUSK: Angiv ALTID kilde/link på alle rygter mm. man måtte poste her på forum.
VED TRANSFER HISTORIER HVOR DER ER LIDT MERE KØD PÅ END NORMALT, SÅ OPRET VENLIGST EN SELVSTÆNDIG TRÅD!
HUSK: Angiv ALTID kilde/link på alle rygter mm. man måtte poste her på forum.
VED TRANSFER HISTORIER HVOR DER ER LIDT MERE KØD PÅ END NORMALT, SÅ OPRET VENLIGST EN SELVSTÆNDIG TRÅD!
-
Re: Hvem skal ind?
Don't worry be happy. YNWA!
Afhængig af modstander kan Gerrard, Henderson og Allen sagtens spille pladsen hvis Lucas er ude. Og måske Sakho, det kender jeg ham ikke godt nok til at vide med sikkerhed.
"We're not racist, we only hate the mancs"
Er der sikkerhed for at Moses er lejet uden købsoption ?.
Liverpool FC for ever. You will never walk alone.
JaKelly skrev:Er der sikkerhed for at Moses er lejet uden købsoption ?.
Til nogle få udvalgte kampe, specielt på udebane, hvis Lucas skulle være væk, ville Sisoko (staveplade??), vores tidligere spiller, ikke være en god, gratis backup?
Han er en knokler og med sit løbepensum kunne jeg goidt se hans anvendelighed i som sagt få kampe. Stoke på udebane eksempelvis.
Han er en knokler og med sit løbepensum kunne jeg goidt se hans anvendelighed i som sagt få kampe. Stoke på udebane eksempelvis.
Hvis man da bare én gang kunne stå i spillertunnellen, altså som spiller!
Så hellere den ægte Diarra som også er fri på markedet. Momo er simpelthen for dårligJesper skrev:Til nogle få udvalgte kampe, specielt på udebane, hvis Lucas skulle være væk, ville Sisoko (staveplade??), vores tidligere spiller, ikke være en god, gratis backup?
-
- Bestyrelsesmedlem
- Geografisk sted: København
- Alder: 38
Re: Sv: Hvem skal ind?
Husker stadig Momo der i en kamp sparker bolden direkte op i luften, for bagefter at vinde den hovedstødsduel der kom efterfølgende. Fremragende tekniker...
Jeg håber han bliver glad for Liverpool FC og klubbens fans, og ønsker at blive.Emmy skrev:JaKelly skrev:Er der sikkerhed for at Moses er lejet uden købsoption ?.
Liverpool FC for ever. You will never walk alone.
Link?Emmy skrev:JaKelly skrev:Er der sikkerhed for at Moses er lejet uden købsoption ?.

OBI-WAN skrev:Link?Emmy skrev:JaKelly skrev:Er der sikkerhed for at Moses er lejet uden købsoption ?.
Ohh no he didn't!

Tro på detOBI-WAN skrev:Link?Emmy skrev:JaKelly skrev:Er der sikkerhed for at Moses er lejet uden købsoption ?.
Så sikkerheden er dit ord? Tro på det. Jeg mener nu heller ikke at have hørt, at der skulle være en købsoption. Dit kortfattede svar fik mig bare til at tænke, at du måske havde noget info, der kunne overbevise os andre.Emmy skrev:Tro på detOBI-WAN skrev:Link?Emmy skrev:JaKelly skrev:Er der sikkerhed for at Moses er lejet uden købsoption ?.
Alonsos kontrakt med Real Madrid udløber næste sommer. Der må vi sgu hoppe med i løbet og få ham tilbage. Han er sgu verdensklasse!
Næste år!
- Haha, ja. Helt enig. Det ville virkelig være en drøm for mit vedkommende.Henrik skrev:Alonsos kontrakt med Real Madrid udløber næste sommer. Der må vi sgu hoppe med i løbet og få ham tilbage. Han er sgu verdensklasse!

Jeg mener, at jeg læste, at Juventus var interesserede i at hente ham ind ved kontraktudløb. Det håber jeg vitterligt ikke sker. Han skal tilbage til os og slutte.
Forresten... Ved I om Skrtl har kontraktudløb om et år??