Ad blocker detected: Our website is made possible by displaying online advertisements to our visitors. Please consider supporting us by disabling your ad blocker on our website.
Rygter om spillere på vej til eller fra klubben diskuteres her.
Forumregler
HUSK: Angiv ALTID kilde/link på alle rygter mm. man måtte poste her på forum.
VED TRANSFER HISTORIER HVOR DER ER LIDT MERE KØD PÅ END NORMALT, SÅ OPRET VENLIGST EN SELVSTÆNDIG TRÅD!
-
nordjysk redman
af nordjysk redman » onsdag, 31. aug, 2016 16:42
Oomph242 skrev:Jeg synes sku vi har et tyndt centerforsvar. Ingen lederskikkelser og dårlig kommunikation. Sakho synes jeg er den eneste af dem fra sidste sæson der kan blive rigtig god. Lovren spillede fint den sidste del af sæsonen, men af top 4 kaliber bliver han aldrig. Matip og Klavan ser ok ud, men igen ikke top 4 ok.
Jeg tror forsvaret kommer til, at koste den top 4 placering. Vores midtbane kunne så også være en del bedre. Lidt de samme problemer som går igen og igen.
til helvede med det top 4 shit cl er blevet så overfladisk der er kun 3 klubber der har muligheden for at gå hele vejen alligevel nyd nu bare at se de røde spille tvivlsomt forsvarsspil eller ej

-
Mambo
- Geografisk sted: København N
- Alder: 35
Hr. Drejer skrev:texy skrev:Hr. Drejer skrev:pingel skrev:texy skrev:Hr. Drejer skrev:Så vi ender sikkert med Lovren, Matip, Klavan og Lucas som mf. Det dufter ikke af top 4. Hvor er vores defensiv svag og meget skrøbelig. Vi har Moreno på den ene back, og han er bestemt ikke klasse. På den anden har vi Clyne, som er langt bedre, men vi mangler en kvalificeret back-up til Clyne. Milner er ej heller løsningen på backen.
Synes, at det er et klasse forsvar. Helt på niveau med de andre formodede top-klubber i PL, hvor jeg kun ser Tottenham's stærkt sammenspillede kvartet skille sig positivt ud.
Synes også at det er fire stærke kort, og så er der Gomez...
Klopp ønsker en mindre trup med en stærk holdånd, og så dur det altså ikke at have for mange der ikke spiller fast rendende rundt på Melwood - med Iphone i den ene hånd og et bordtennisbat i den anden...
Ok, så 2 mål pr. liga kamp er klasse. Hmmm.
Helt ærligt. Vi har KUN har spillet 3 kampe??? Og alle på udebane??? Og 2 af dem imod nummer 2 og 3 fra sidste sæson, som samtidig scorede næst flest og fjerde flest mål??? Og Matip har kun været klar i den ene kamp??? Og de to andre var Klavan's allerførste gældende kampe for klubben.
Det er dælme et meget tyndt grundlag, du konkluderer på.
Exactely! Hvordan kan du konkludere at vores forsvar er på niveau med de andre top holds forsvar? Moreno kender vi. Han har ikke niveauet. Og vi har ikke kvalificeret back-up til Clyne. Det jeg har set af Klavan, er der intet der tyder på han har top 4 niveau. Lovren og Matip er ok, men heller ikke mere. Igen, den kvalitative back-up i vores midterforsvar er mangelfuld.
Du har glemt vores fjerdevalg, Lucas. Vores fjerdevalg er en midtbanespiller. Man kunne næsten foranlediges til at tro at Milner også er aktuel som backup til det centrale forsvar. Jeg har godt nok svært ved at se, at det på nogen måde er et "klasse forsvar".
Det er dybt kritisabelt, hvis det hele tiden har været planen, at vi skulle stå i denne situation ved transfervinduets lukning. Reelt set med én midterforsvar vi kender niveauet på, og som kender niveauet i Premier League. Hvis det hele tiden har været planen, at Sakho ikke ville komme til at spille en rolle, virker det uigennemtænkt, ikke at have givet Kolo et år mere. Ja, vil næsten gå så langt som at sige, at man burde have beholdt Skrtel.
-
Bojangles
- Alder: 46
af Bojangles » onsdag, 31. aug, 2016 18:32
Nu skal vi huske, at vi ikke helt skal måle os mod de andre top4 konkurrenter, da de skal spille europæisk. Derfor bør de have en bredere trup end vores.
Når det så er sagt, så hader jeg, at vi sender Sakho væk. Imø er han først mand i start 11'eren (når man ser bort fra de fire forreste)
-
Mads T.
- Geografisk sted: Nørrebro
- Alder: 41
Balotelli til Nice på en permanent (fri) transfer skulle være lige på trapperne. Fedt hvis vi kan slippe af med hans løn og attitude.
-
Emmy
- Geografisk sted: Gjessø
- Alder: 47
Mads T. skrev:Balotelli til Nice på en permanent (fri) transfer skulle være lige på trapperne. Fedt hvis vi kan slippe af med hans løn og attitude.
Den er bekræftet. Permanent fri transfer. Moin Balo, jeg synes stadig du er sej.
"We're not racist, we only hate the mancs"
-
Emmy
- Geografisk sted: Gjessø
- Alder: 47
Og Markovic er tæt på endnu en lejeaftale, denne gang med Sporting
"We're not racist, we only hate the mancs"
-
Jesper
Emmy skrev:Mads T. skrev:Balotelli til Nice på en permanent (fri) transfer skulle være lige på trapperne. Fedt hvis vi kan slippe af med hans løn og attitude.
Den er bekræftet. Permanent fri transfer. Moin Balo, jeg synes stadig du er sej.
Det var da en fuldstændigt komplet idiotisk handel. Ikke at vi lader ham gå og bare sparer lønkronerne, men set i lyset af hvad vi fik ud af købet overordnet set.
Hvis man da bare én gang kunne stå i spillertunnellen, altså som spiller!
-
Mads T.
Tjaa nogen gange er det værd at gamble. Balotelli havde talentet til at blive en af verdens bedste angribere, men desværre ikke mentaliteten. Hvis man kunne have fundet den frem hos ham, havde han været mere end pengene værd.
-
Thommo
- Geografisk sted: Randers
- Alder: 49
pingel skrev:texy skrev:Hr. Drejer skrev:Så vi ender sikkert med Lovren, Matip, Klavan og Lucas som mf. Det dufter ikke af top 4. Hvor er vores defensiv svag og meget skrøbelig. Vi har Moreno på den ene back, og han er bestemt ikke klasse. På den anden har vi Clyne, som er langt bedre, men vi mangler en kvalificeret back-up til Clyne. Milner er ej heller løsningen på backen.
Synes, at det er et klasse forsvar. Helt på niveau med de andre formodede top-klubber i PL, hvor jeg kun ser Tottenham's stærkt sammenspillede kvartet skille sig positivt ud.
Klopp ønsker en mindre trup med en stærk holdånd, og så dur det altså ikke at have for mange der ikke spiller fast rendende rundt på Melwood - med Iphone i den ene hånd og et bordtennisbat i den anden...
Hmm tror det er hjertet der taler, Klavan ser okay ud som 4. valg men som 3. valg FÅÅÅÅRK mand tillader jeg mig at skrive, håber personligt Sakho siger nej til enhver leje aftale, så må han evt sælges til nytår. Klavan som 3. valg ser godt nok sløjt ud, og vel skal han da have chancen. Dernæst synes jeg personligt vi har for mange offensive, det virker bare som om at der bare ikke er balance på holdet for 5 øre. Klopp udtalte jo at NU har han holdet, håber han ser noget jeg ikke kan se.
Verden er smask fuld af hyklere....
-
Bøgvad
Thommo skrev:pingel skrev:texy skrev:Hr. Drejer skrev:Så vi ender sikkert med Lovren, Matip, Klavan og Lucas som mf. Det dufter ikke af top 4. Hvor er vores defensiv svag og meget skrøbelig. Vi har Moreno på den ene back, og han er bestemt ikke klasse. På den anden har vi Clyne, som er langt bedre, men vi mangler en kvalificeret back-up til Clyne. Milner er ej heller løsningen på backen.
Hmm tror det er hjertet der taler, Klavan ser okay ud som 4. valg men som 3. valg FÅÅÅÅRK mand tillader jeg mig at skrive, håber personligt Sakho siger nej til enhver leje aftale, så må han evt sælges til nytår. Klavan som 3. valg ser godt nok sløjt ud, og vel skal han da have chancen. Dernæst synes jeg personligt vi har for mange offensive, det virker bare som om at der bare ikke er balance på holdet for 5 øre. Klopp udtalte jo at NU har han holdet, håber han ser noget jeg ikke kan se.
Ikke for noget, men det kan han højst sandsynligt..
-
Thommo
Haha Carra synes det er overpris LFC har fået(Free)

, ingen link da jeg ser deadline day på 3sport
Edit: for ballotelli
Senest rettet af
Thommo onsdag, 31. aug, 2016 22:32, rettet i alt 2 gange.
-
Bøgvad
Thommo skrev:Haha Carra synes det er overpris LFC har fået(Free)

, ingen link da jeg ser deadline day på 3sport

-
Thommo
Bøgvad skrev:
Ikke for noget, men det kan han højst sandsynligt..
Det satser jeg også på.
-
Mads T.
-
Oomph242
af Oomph242 » onsdag, 31. aug, 2016 23:34
Mads T. skrev:
Så mangler der bare Sturridge til Arsenal og Sakho til ???...