hvem skal ud
Forumregler
HUSK: Angiv ALTID kilde/link på alle rygter mm. man måtte poste her på forum.
VED TRANSFER HISTORIER HVOR DER ER LIDT MERE KØD PÅ END NORMALT, SÅ OPRET VENLIGST EN SELVSTÆNDIG TRÅD!
HUSK: Angiv ALTID kilde/link på alle rygter mm. man måtte poste her på forum.
VED TRANSFER HISTORIER HVOR DER ER LIDT MERE KØD PÅ END NORMALT, SÅ OPRET VENLIGST EN SELVSTÆNDIG TRÅD!
Re: hvem skal ud
Jeg sidder med en klar fornemmelse af at den fuldstændigt fejlagtige og skandaløse dopingsag nu koster Sakho jobbet. Han er psykisk og fysisk hårdt ramt af det lange og komplet uretfærdige fravær og Klopp samt staben kan åbenbart ikke få ham på rette køl igen. Det er simpelthen så møghamrende ærgeligt.
"We're not racist, we only hate the mancs"
-
- Geografisk sted: Odder
- Alder: 53
Enig. Han var på vej til at blive en kult spiller for mange med sin ortodokse stil. Tænk hvor han havde været i dag hvis han havde haft de sidste kampe og et EM under huden.Emmy skrev:Jeg sidder med en klar fornemmelse af at den fuldstændigt fejlagtige og skandaløse dopingsag nu koster Sakho jobbet. Han er psykisk og fysisk hårdt ramt af det lange og komplet uretfærdige fravær og Klopp samt staben kan åbenbart ikke få ham på rette køl igen. Det er simpelthen så møghamrende ærgeligt.
Sakho havde jo også visse disciplinære problemer under Rodgers. Jeg husker da engang, hvor han (angiveligt) forlod Anfield i vrede fordi han ikke var en del af truppen.
"Anybody who plays for me should be a bad loser."
Hvis vi ender med at få solgt eller udlejet Balotelli, Alberto, Wisdom, Markovic, Ilori og eventuelt Sakho, så må der da sidde en eller anden regnskabsansvarlig i klubben og gnide sig i hænderne. For økonomisk bør vi (uanset at der er brugt penge på stadion-udvidelse) stå tilbage med et ekstremt flot resultat. Både på lønsiden og transfersiden.
Heldigvis føler jeg, at det resultat opnås samtidig med, at truppen er blevet forstærket. Ganske imponerende.
Har dog ikke de store forventninger om et Balotelli-salg.
Heldigvis føler jeg, at det resultat opnås samtidig med, at truppen er blevet forstærket. Ganske imponerende.
Kloppite
-
- Geografisk sted: Nordsjælland
Så vi ender sikkert med Lovren, Matip, Klavan og Lucas som mf. Det dufter ikke af top 4. Hvor er vores defensiv svag og meget skrøbelig. Vi har Moreno på den ene back, og han er bestemt ikke klasse. På den anden har vi Clyne, som er langt bedre, men vi mangler en kvalificeret back-up til Clyne. Milner er ej heller løsningen på backen.
Senest rettet af Hr. Drejer onsdag, 31. aug, 2016 12:49, rettet i alt 1 gang.
One Down...
Synes, at det er et klasse forsvar. Helt på niveau med de andre formodede top-klubber i PL, hvor jeg kun ser Tottenham's stærkt sammenspillede kvartet skille sig positivt ud.Hr. Drejer skrev:Så vi ender sikkert med Lovren, Matip, Klavan og Lucas som mf. Det dufter ikke af top 4. Hvor er vores defensiv svag og meget skrøbelig. Vi har Moreno på den ene back, og han er bestemt ikke klasse. På den anden har vi Clyne, som er langt bedre, men vi mangler en kvalificeret back-up til Clyne. Milner er ej heller løsningen på backen.
Kloppite
Synes også at det er fire stærke kort, og så er der Gomez...texy skrev:Synes, at det er et klasse forsvar. Helt på niveau med de andre formodede top-klubber i PL, hvor jeg kun ser Tottenham's stærkt sammenspillede kvartet skille sig positivt ud.Hr. Drejer skrev:Så vi ender sikkert med Lovren, Matip, Klavan og Lucas som mf. Det dufter ikke af top 4. Hvor er vores defensiv svag og meget skrøbelig. Vi har Moreno på den ene back, og han er bestemt ikke klasse. På den anden har vi Clyne, som er langt bedre, men vi mangler en kvalificeret back-up til Clyne. Milner er ej heller løsningen på backen.
Klopp ønsker en mindre trup med en stærk holdånd, og så dur det altså ikke at have for mange der ikke spiller fast rendende rundt på Melwood - med Iphone i den ene hånd og et bordtennisbat i den anden...
texy skrev:Hvis vi ender med at få solgt eller udlejet Balotelli, Alberto, Wisdom, Markovic, Ilori og eventuelt Sakho, så må der da sidde en eller anden regnskabsansvarlig i klubben og gnide sig i hænderne. For økonomisk bør vi (uanset at der er brugt penge på stadion-udvidelse) stå tilbage med et ekstremt flot resultat. Både på lønsiden og transfersiden.
Ifølge Sky skulle Balo være nede i Frankrig for at færdiggøre skiftet til Nice. Han skulle eftersigende også allerede have gennemgået lægetjek på forhånd i tilfælde af at parterne bliver enige.
Så vi krydser fingre!
-
Ok, så 2 mål pr. liga kamp er klasse. Hmmm.pingel skrev:Synes også at det er fire stærke kort, og så er der Gomez...texy skrev:Synes, at det er et klasse forsvar. Helt på niveau med de andre formodede top-klubber i PL, hvor jeg kun ser Tottenham's stærkt sammenspillede kvartet skille sig positivt ud.Hr. Drejer skrev:Så vi ender sikkert med Lovren, Matip, Klavan og Lucas som mf. Det dufter ikke af top 4. Hvor er vores defensiv svag og meget skrøbelig. Vi har Moreno på den ene back, og han er bestemt ikke klasse. På den anden har vi Clyne, som er langt bedre, men vi mangler en kvalificeret back-up til Clyne. Milner er ej heller løsningen på backen.
Klopp ønsker en mindre trup med en stærk holdånd, og så dur det altså ikke at have for mange der ikke spiller fast rendende rundt på Melwood - med Iphone i den ene hånd og et bordtennisbat i den anden...
Og Sakho har tænkt sig at blive, Markovic skal heller ingen steder - og kineserne har aldrig været interesseret i at lægge penge i Liverpool. Der er sgu så mange løse rygter - og det skulle heller ikke undre mig hvis Balo stadig hæver sin løn på Merseyside i morgen ( Gud forbyde det ...).
Spillernes skyld, eller trænerens?Hr. Drejer skrev:Ok, så 2 mål pr. liga kamp er klasse. Hmmm.pingel skrev:Synes også at det er fire stærke kort, og så er der Gomez...texy skrev:Synes, at det er et klasse forsvar. Helt på niveau med de andre formodede top-klubber i PL, hvor jeg kun ser Tottenham's stærkt sammenspillede kvartet skille sig positivt ud.Hr. Drejer skrev:Så vi ender sikkert med Lovren, Matip, Klavan og Lucas som mf. Det dufter ikke af top 4. Hvor er vores defensiv svag og meget skrøbelig. Vi har Moreno på den ene back, og han er bestemt ikke klasse. På den anden har vi Clyne, som er langt bedre, men vi mangler en kvalificeret back-up til Clyne. Milner er ej heller løsningen på backen.
Helt ærligt. Vi har KUN har spillet 3 kampe??? Og alle på udebane??? Og 2 af dem imod nummer 2 og 3 fra sidste sæson, som samtidig scorede næst flest og fjerde flest mål??? Og Matip har kun været klar i den ene kamp??? Og de to andre var Klavan's allerførste gældende kampe for klubben.Hr. Drejer skrev:Ok, så 2 mål pr. liga kamp er klasse. Hmmm.pingel skrev:Synes også at det er fire stærke kort, og så er der Gomez...texy skrev:Synes, at det er et klasse forsvar. Helt på niveau med de andre formodede top-klubber i PL, hvor jeg kun ser Tottenham's stærkt sammenspillede kvartet skille sig positivt ud.Hr. Drejer skrev:Så vi ender sikkert med Lovren, Matip, Klavan og Lucas som mf. Det dufter ikke af top 4. Hvor er vores defensiv svag og meget skrøbelig. Vi har Moreno på den ene back, og han er bestemt ikke klasse. På den anden har vi Clyne, som er langt bedre, men vi mangler en kvalificeret back-up til Clyne. Milner er ej heller løsningen på backen.
Det er dælme et meget tyndt grundlag, du konkluderer på.
Kloppite
-
Exactely! Hvordan kan du konkludere at vores forsvar er på niveau med de andre top holds forsvar? Moreno kender vi. Han har ikke niveauet. Og vi har ikke kvalificeret back-up til Clyne. Det jeg har set af Klavan, er der intet der tyder på han har top 4 niveau. Lovren og Matip er ok, men heller ikke mere. Igen, den kvalitative back-up i vores midterforsvar er mangelfuld.texy skrev:Helt ærligt. Vi har KUN har spillet 3 kampe??? Og alle på udebane??? Og 2 af dem imod nummer 2 og 3 fra sidste sæson, som samtidig scorede næst flest og fjerde flest mål??? Og Matip har kun været klar i den ene kamp??? Og de to andre var Klavan's allerførste gældende kampe for klubben.Hr. Drejer skrev:Ok, så 2 mål pr. liga kamp er klasse. Hmmm.pingel skrev:Synes også at det er fire stærke kort, og så er der Gomez...texy skrev:Synes, at det er et klasse forsvar. Helt på niveau med de andre formodede top-klubber i PL, hvor jeg kun ser Tottenham's stærkt sammenspillede kvartet skille sig positivt ud.Hr. Drejer skrev:Så vi ender sikkert med Lovren, Matip, Klavan og Lucas som mf. Det dufter ikke af top 4. Hvor er vores defensiv svag og meget skrøbelig. Vi har Moreno på den ene back, og han er bestemt ikke klasse. På den anden har vi Clyne, som er langt bedre, men vi mangler en kvalificeret back-up til Clyne. Milner er ej heller løsningen på backen.
Det er dælme et meget tyndt grundlag, du konkluderer på.
Senest rettet af Hr. Drejer onsdag, 31. aug, 2016 16:53, rettet i alt 1 gang.
Jeg synes sku vi har et tyndt centerforsvar. Ingen lederskikkelser og dårlig kommunikation. Sakho synes jeg er den eneste af dem fra sidste sæson der kan blive rigtig god. Lovren spillede fint den sidste del af sæsonen, men af top 4 kaliber bliver han aldrig. Matip og Klavan ser ok ud, men igen ikke top 4 ok.
Jeg tror forsvaret kommer til, at koste den top 4 placering. Vores midtbane kunne så også være en del bedre. Lidt de samme problemer som går igen og igen.
Jeg tror forsvaret kommer til, at koste den top 4 placering. Vores midtbane kunne så også være en del bedre. Lidt de samme problemer som går igen og igen.