Hvem skal ind?
Forumregler
HUSK: Angiv ALTID kilde/link på alle rygter mm. man måtte poste her på forum.
VED TRANSFER HISTORIER HVOR DER ER LIDT MERE KØD PÅ END NORMALT, SÅ OPRET VENLIGST EN SELVSTÆNDIG TRÅD!
HUSK: Angiv ALTID kilde/link på alle rygter mm. man måtte poste her på forum.
VED TRANSFER HISTORIER HVOR DER ER LIDT MERE KØD PÅ END NORMALT, SÅ OPRET VENLIGST EN SELVSTÆNDIG TRÅD!
Re: Hvem skal ind?
Twitter-news?
Hvis man da bare én gang kunne stå i spillertunnellen, altså som spiller!
-
- Geografisk sted: Nordsjælland
Der er ikke mange interessante navne tilbage, som vi vel at mærke har en mulighed for at købe. Jeg tror ikke at nogen topklub i England ville sælge til os. Måske vi gør klogt i at vente til januar, hvor storklubberne skal spille CL i foråret, måske der er mulighed for at hente en god spiller fra en klub, der røg ud af CL i efteråret.Badooo skrev:Der er godt nok ikke mange tilbage på markedet. Ljajic er vel den eneste vi reelt har været rygtet til, som stadig har en rimelig chance for at skifte.. Jeg tror det er for sent med Turan og Eriksen. Så er der Yarmolenko og Konyoplanka, men dem har vi ikke sådan for alvor været rygtet til. De har bare været nævnt her. Hvem der derudover kommer i overskud hos Chelsea og RM vil vel blive headhuntet af Scum - om det er Özil eller Mata. Moses er en mulighed, men jeg vil have en købsoption.
Intet på min overhovedet. Helt dødt.Jesper skrev:Twitter-news?
Så kom der lidt alligevel, sidst på aftenen;Jesper skrev:Twitter-news?
LiverpoolNews @NewsTweetsLFC 20m
LFC want Victor Moses on loan. (Times)
https://twitter.com/NewsTweetsLFC
Anfield Road @Anfield_Road96 21m
The Times say we're interested in bringing Chelsea's Victor Moses on loan..
https://twitter.com/Anfield_Road96
Vel et forventeligt rygte. Med Willians ankomst i Chelsea, er Moses vel i overskud i vildskab + det er alment kendt at vi jagter en wide-forward.
Times siger Victor Moses kunne være på vej.
Nej tak. Ikke lige den store hjælp til start 11 som jeg ser det, så hellere Aspas i start 11.
Smid nu bare pengene der skal til for at få sakho og ljajic og så kan vi kalde det her vindue et fint et.
Nej tak. Ikke lige den store hjælp til start 11 som jeg ser det, så hellere Aspas i start 11.
Smid nu bare pengene der skal til for at få sakho og ljajic og så kan vi kalde det her vindue et fint et.
- Den der siger et billede siger mere end 1000 ord....Ja han er da godt nok ordblind.
Moses er ikke noget jeg vil juble over, han vil kun blive bredde/backupspiller for os.
-
- Geografisk sted: nordborg
- Alder: 39
Seriøst??Nicoen skrev:Moses er ikke noget jeg vil juble over, han vil kun blive bredde/backupspiller for os.
Du vil hellere bruge Henderson ude på venstrekanten end en decideret kantspiller som kan drible??
Ja, jeg ville hellere bruge Henderson. Men hvis vi nu antager, at jeg ikke ville, kan du så stadig se Moses blive andet end backup, når Suarez har overstået sin karantæne om to PL-kampe og en Cup-kamp?pommelfeen skrev:Seriøst??Nicoen skrev:Moses er ikke noget jeg vil juble over, han vil kun blive bredde/backupspiller for os.
Du vil hellere bruge Henderson ude på venstrekanten end en decideret kantspiller som kan drible??
Kloppite
Vil næsten os hellere beholde og bruge Assaidi frem fortexy skrev:Ja, jeg ville hellere bruge Henderson. Men hvis vi nu antager, at jeg ikke ville, kan du så stadig se Moses blive andet end backup, når Suarez har overstået sin karantæne om to PL-kampe og en Cup-kamp?pommelfeen skrev:Seriøst??Nicoen skrev:Moses er ikke noget jeg vil juble over, han vil kun blive bredde/backupspiller for os.
- Den der siger et billede siger mere end 1000 ord....Ja han er da godt nok ordblind.
Pludselig lader det til, at der er masser af interessante navne, der muligvis er tilgængelige her sidst i transfervinduet.
Özil, Benzema, Di Maria, Rooney, Mata, Hulk og Lamela.
Vi kan sikkert ikke lokke eller byde med på disse spillere, men hvis der var den mindste mulighed, burde den så ikke forfølges? Tænker især på Özil og Mata.
Når Özil, Benzema og Di Maria nævnes som tilgængelige, så hænger det naturligvis sammen med, at Real efter sigende vil smide et bud på £42m for Suarez. Det kan jeg kun ryste på hovedet af.
Ser sgu frem til disse sidste hektiske dage, hvor jeg i den grad håber, at Arsenal ender med sorteper. Og det kan vi være medvirkende til ved ikke at sælge Suarez.
Özil, Benzema, Di Maria, Rooney, Mata, Hulk og Lamela.
Vi kan sikkert ikke lokke eller byde med på disse spillere, men hvis der var den mindste mulighed, burde den så ikke forfølges? Tænker især på Özil og Mata.
Når Özil, Benzema og Di Maria nævnes som tilgængelige, så hænger det naturligvis sammen med, at Real efter sigende vil smide et bud på £42m for Suarez. Det kan jeg kun ryste på hovedet af.
Ser sgu frem til disse sidste hektiske dage, hvor jeg i den grad håber, at Arsenal ender med sorteper. Og det kan vi være medvirkende til ved ikke at sælge Suarez.
Kloppite
Jeg begynder at frygte, at Moses ikke er et købt til kanten - men en erstatning for et sidste øjebliks salg af Suarez til real Madrid (men de skal højre op end 42 mill pund).
Jeg har dog svært ved at forstå, hvorfor vi ikke forlanger min. en af de tre Real spillere der skulle være på vej væk. Di maria til kanten og benzema i front. Özil er også god men vi er ok på den plads.
Men det kan selvfølgelig være at ingen af de tre ønsker at komme til en klub der ikke spiller i Europa (hvilket vel er meget sandsynligt).
Det bliver spændende hvor meget BR ord omkring Suarez ikke er til salg vægter.
Jeg har dog svært ved at forstå, hvorfor vi ikke forlanger min. en af de tre Real spillere der skulle være på vej væk. Di maria til kanten og benzema i front. Özil er også god men vi er ok på den plads.
Men det kan selvfølgelig være at ingen af de tre ønsker at komme til en klub der ikke spiller i Europa (hvilket vel er meget sandsynligt).
Det bliver spændende hvor meget BR ord omkring Suarez ikke er til salg vægter.
-
- Geografisk sted: Nordsjælland
Jeg frygter vi kan ende med sorteper. RM byder på Suarez, hvis Bale handlen går i vasken. Der har været stille om den handel de sidste to dage. Özil ville sikkert til en CL klub, det samme med Mata og Di Maria (som jeg ikke synes er særlig effektiv i sin spillestil). Vi kan måske lokke Lamela, men vil det styrke os? Jeg tvivler.texy skrev:Ser sgu frem til disse sidste hektiske dage, hvor jeg i den grad håber, at Arsenal ender med sorteper. Og det kan vi være medvirkende til ved ikke at sælge Suarez.
Jeg synes vi skal gå efter en MF og en offensiv spiller. Hvis Suarez smutter, skal vi gå efter to offensive spillere, hvor den ene skal være en Marquee signing, måske Jackson Martinez. Der er også blevet stille omkring Toby Alderweireld og Tiago Ilori.
http://onside.dk/premier-league/avis-re ... -og-suarez
RM går efter både Bale og Luis og får dem tror jeg.
VI kan håber på at få en god spiller retur og ikke mere tror jeg.
RM går efter både Bale og Luis og får dem tror jeg.
VI kan håber på at få en god spiller retur og ikke mere tror jeg.
Liverpool FC for ever. You will never walk alone.
Jeg vælger at tro på Henry og Rodgers' udtalelser om, at Suarez ikke bliver solgt så sent i vinduet, indtil det modsatte er bevist.Hr. Drejer skrev:Jeg frygter vi kan ende med sorteper. RM byder på Suarez, hvis Bale handlen går i vasken. Der har været stille om den handel de sidste to dage. Özil ville sikkert til en CL klub, det samme med Mata og Di Maria (som jeg ikke synes er særlig effektiv i sin spillestil). Vi kan måske lokke Lamela, men vil det styrke os? Jeg tvivler.texy skrev:Ser sgu frem til disse sidste hektiske dage, hvor jeg i den grad håber, at Arsenal ender med sorteper. Og det kan vi være medvirkende til ved ikke at sælge Suarez.
Jeg synes vi skal gå efter en MF og en offensiv spiller. Hvis Suarez smutter, skal vi gå efter to offensive spillere, hvor den ene skal være en Marquee signing, måske Jackson Martinez. Der er også blevet stille omkring Toby Alderweireld og Tiago Ilori.
At sælge ham ville være en eklatant fejl. Nu har vi endelig fået den PL-start vi længe har håbet på. Og vi har stadig vores bedste spiller ventende på at få lov til at lege med. Sælges Suarez og missionen om top 4 samtidig mislykkes, så forestiller jeg mig en slags sammenbrud i tillidsforholdet mellem fans og FSG. Kan heller ikke forestille mig Rodgers sanktionere et salg, når han sad så åbenlyst og gav udtryk for sin ærgelse over, at man ikke strakte sig det sidste stykke for at hente en (i Rodgers' øjne) klassespiller i form af Willian.
Det er for sent i vinduet. Suarez ryger ingen steder.
Kloppite
I tilfældet Torres udtalte Dalglish jo ligeledes, at Liverpool ikke ville sælge, blot et par dage før han røg. Er enig i det vil være en fatal fejl, da vi selvfølgelig vil stå godt, hvis vi beholder vores bedste spiller, og en tæt konkurrent mister deres, men jeg pointerer blot, at vi aldrig kan vide os sikker på noget, før vinduet er lukket. Det fortæller historien os desværre, og i tilfældet Suarez har der været ret så meget røg sommeren over, at man vel mest af alt forventer et flammehav et sted.texy skrev: Jeg vælger at tro på Henry og Rodgers' udtalelser om, at Suarez ikke bliver solgt så sent i vinduet, indtil det modsatte er bevist.
At sælge ham ville være en eklatant fejl. Nu har vi endelig fået den PL-start vi længe har håbet på. Og vi har stadig vores bedste spiller ventende på at få lov til at lege med. Sælges Suarez og missionen om top 4 samtidig mislykkes, så forestiller jeg mig en slags sammenbrud i tillidsforholdet mellem fans og FSG. Kan heller ikke forestille mig Rodgers sanktionere et salg, når han sad så åbenlyst og gav udtryk for sin ærgelse over, at man ikke strakte sig det sidste stykke for at hente en (i Rodgers' øjne) klassespiller i form af Willian.
Det er for sent i vinduet. Suarez ryger ingen steder.