Hvem skal ind?

Rygter om spillere på vej til eller fra klubben diskuteres her.
Forumregler
HUSK: Angiv ALTID kilde/link på alle rygter mm. man måtte poste her på forum.
VED TRANSFER HISTORIER HVOR DER ER LIDT MERE KØD PÅ END NORMALT, SÅ OPRET VENLIGST EN SELVSTÆNDIG TRÅD!
Brugeravatar
Jesper
Indlæg: 7429
Tilmeldt: onsdag, 14. mar, 2012 07:39

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af Jesper » onsdag, 14. aug, 2013 08:45

Jeg vil liiiige se dem i vores trøje før jeg for alvor tror på det. Mht Willian, så vil vi med garanti få andre konkurrenter ift at købe ham.

Jeg vil i øvrigt give texy ret i at der er en tendens til at der går lidt for meget økonomi i den. Mon ikke der er styr på det. Og vil vi nå toppen kræver det topspillere. De har en pris og det ved FSG nok også godt.
Hvis man da bare én gang kunne stå i spillertunnellen, altså som spiller!

Brugeravatar
Xenne
Indlæg: 1993
Tilmeldt: torsdag, 31. maj, 2007 14:36
Geografisk sted: Roskilde (:
Alder: 35

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af Xenne » onsdag, 14. aug, 2013 08:46

Hvorfor Alonso?
Gerrard varetager så fint hans rolle, efter han er rykket længere tilbage på banen.
Han er også mere målfarlig end Alonso.
Alonso køb vil for mig ikke give nogen mening, selvom jeg elsker spilleren overalt.
Billede

Bojangles
Indlæg: 2205
Tilmeldt: mandag, 23. apr, 2012 14:14
Alder: 45

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af Bojangles » onsdag, 14. aug, 2013 09:00

Er Alonso ikke blevet mere defensiv i Real Madrid og dermed vil kunne være alternativ til Lucas

Kelly
Indlæg: 4627
Tilmeldt: søndag, 12. dec, 2010 15:53
Geografisk sted: Viborg
Alder: 55

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af Kelly » onsdag, 14. aug, 2013 09:04

Bojangles skrev:Er Alonso ikke blevet mere defensiv i Real Madrid og dermed vil kunne være alternativ til Lucas
Jo men så tror jeg det bliver sådan at Lucas er alternativet til Alonso :D . Han er klasse bedre end Lucas.
Liverpool FC for ever. You will never walk alone.

Hr. Drejer
Indlæg: 13795
Tilmeldt: søndag, 07. okt, 2007 21:52
Geografisk sted: Skee

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af Hr. Drejer » onsdag, 14. aug, 2013 09:19

Jeg kender ikke meget til Willan. Men vi var villige til at betale £21 M for Mkhitaryan, og i følge forskellige medier, skulle vi være villige til at betale hele £30 M for Willan. Er forskellen på de to virkelig så stor?
"Giving absolutely everything doesn't mean you get anything... but it’s the only chance to get something!”
Jurgen Klopp

Brugeravatar
LFC-Aaby
Indlæg: 2587
Tilmeldt: torsdag, 20. jan, 2011 21:46
Geografisk sted: Herning
Alder: 31

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af LFC-Aaby » onsdag, 14. aug, 2013 09:23

Hr. Drejer skrev:Jeg kender ikke meget til Willan. Men vi var villige til at betale £21 M for Mkhitaryan, og i følge forskellige medier, skulle vi være villige til at betale hele £30 M for Willan. Er forskellen på de to virkelig så stor?
Umiddelbart ikke, men det virker vel egentlig til at Willian ville passe bedre end Henrik. Coutinho er udset som 10'eren(samme position som Henrik). Efter salget af downing er kanten fri(Willians plads).
Hellere en god trekant end en ond cirkel

Brugeravatar
Kristoffer
Indlæg: 860
Tilmeldt: torsdag, 31. maj, 2007 14:54

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af Kristoffer » onsdag, 14. aug, 2013 09:29

Hr. Drejer skrev:Jeg kender ikke meget til Willan. Men vi var villige til at betale £21 M for Mkhitaryan, og i følge forskellige medier, skulle vi være villige til at betale hele £30 M for Willan. Er forskellen på de to virkelig så stor?
Ikke som jeg ser det. Problemet ligger i at Anzhi angiveligt betalte 35 mill € og formentlig gerne vil have størstedelen af dem tilbage.

Jeg fulgte Shaktar rimelig tæt i CL for et par sæsoner siden og der er ingen tvivl om at Willian er en klassespiller. Han er mere end oplægger end en afslutter, men med den rette taktik tror jeg sagtens han kan blive mere målfarlig. For Shaktar spillede han både på højre og venstresiden og begge sider med stor succes. Han løber meget og er generelt en teknisk stærk spiller som sjældent smider bolden væk (i forhold til mange andre offensive spillere i hvertfald). I Shaktar var taktikken meget bygget op omkring Mkhitarian og hans mange dybeløb, men med en Willian skubbet lidt frem på venstrekanten/wide forward tror jeg hurtigt han kunne få lavet nogle kasser.

Et køb af Willian vil efter min mening sende det rigtige signal til omverdenen og hvis det skal koste os 30 mill €, så må det være sådan. Vi har ikke chancen for at tiltrække spillere som ham hver dag og derfor skal vi gøre alt i vores magt nu!
Alfred Hitchcock - I have a perfect cure for a sore throat: cut it.

Brugeravatar
Xenne
Indlæg: 1993
Tilmeldt: torsdag, 31. maj, 2007 14:36
Geografisk sted: Roskilde (:
Alder: 35

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af Xenne » onsdag, 14. aug, 2013 09:29

LFC-Aaby skrev:
Hr. Drejer skrev:Jeg kender ikke meget til Willan. Men vi var villige til at betale £21 M for Mkhitaryan, og i følge forskellige medier, skulle vi være villige til at betale hele £30 M for Willan. Er forskellen på de to virkelig så stor?
Umiddelbart ikke, men det virker vel egentlig til at Willian ville passe bedre end Henrik. Coutinho er udset som 10'eren(samme position som Henrik). Efter salget af downing er kanten fri(Willians plads).
Men det var jo en Venstre kant vi manglede efter Rodgers udtalelser, så det er formodentligt den plads Willian skal have, så Coutinho kan spille Offensivt central. med Aspas på venstre kanten.

#Kelly
Alonso er jo ikke klasser bedre end Lucas på den defensive, offensivt så jo der er han klart bedre.
Billede

Scherwin
Indlæg: 6635
Tilmeldt: tirsdag, 29. nov, 2011 22:22

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af Scherwin » onsdag, 14. aug, 2013 09:31

Defensivt er Lucas bedre ind alonso.
Offensivt er alonso bedre
Klopp “Defend like a soldier, attack like a scouser.”

Brugeravatar
LFC-Aaby
Indlæg: 2587
Tilmeldt: torsdag, 20. jan, 2011 21:46
Geografisk sted: Herning
Alder: 31

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af LFC-Aaby » onsdag, 14. aug, 2013 09:47

Xenne skrev:
LFC-Aaby skrev:
Hr. Drejer skrev:Jeg kender ikke meget til Willan. Men vi var villige til at betale £21 M for Mkhitaryan, og i følge forskellige medier, skulle vi være villige til at betale hele £30 M for Willan. Er forskellen på de to virkelig så stor?
Umiddelbart ikke, men det virker vel egentlig til at Willian ville passe bedre end Henrik. Coutinho er udset som 10'eren(samme position som Henrik). Efter salget af downing er kanten fri(Willians plads).
Men det var jo en Venstre kant vi manglede efter Rodgers udtalelser, så det er formodentligt den plads Willian skal have, så Coutinho kan spille Offensivt central. med Aspas på venstre kanten.

#Kelly
Alonso er jo ikke klasser bedre end Lucas på den defensive, offensivt så jo der er han klart bedre.
Taler du om sæsonens første kamp eller generelt? For hvis Suarez bliver så tænker jeg da at han bliver den ene kant, Cou på 10'er, Stur på top og så måske Willian på den anden kant.
Jeg tror Aspas mest af alt bliver backup til angrebet, og så ellers på kanten når der skal ændres i start11.
Hellere en god trekant end en ond cirkel

Brugeravatar
Redtothebone
Indlæg: 2165
Tilmeldt: onsdag, 11. maj, 2011 10:32

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af Redtothebone » onsdag, 14. aug, 2013 09:56

................Mignolet..................
Johnson...Toure...Agger...Enrique
..................Lucas...................
.................Gerrard...................
Suarez.......Couthinho.......Willian
................Sturridge.................

Den opstilling burde da kunne lave et par mål :D
YNWA

Kelly
Indlæg: 4627
Tilmeldt: søndag, 12. dec, 2010 15:53
Geografisk sted: Viborg
Alder: 55

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af Kelly » onsdag, 14. aug, 2013 09:59

Wormie skrev:Defensivt er Lucas bedre ind alonso.
Offensivt er alonso bedre
Jeg mener Alonso er klasser bedre end Lucas generelt som fodboldspiller, herunder både defensivt og offensivt. Lucas har ikke vist noget længe. Jeg mener han er et svagt punkt på holdet. Han spiller alt for langsomt og alt for mange bolde på tværs og bagud i det fremadrettet spil.
Liverpool FC for ever. You will never walk alone.

Brugeravatar
DaBonks
Indlæg: 4241
Tilmeldt: torsdag, 31. maj, 2007 14:34
Geografisk sted: Århus
Alder: 33

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af DaBonks » onsdag, 14. aug, 2013 09:59

Som en Twitterbruger kaldet Kopology satte vores opstilling op:

Kop·ol·o·gy ‏@Kopology 9h
-----------------Sturridge---------------

Willian-------Coutinho-------Suarez

--------Yes---Fucking---Please-------
Billede

Kelly
Indlæg: 4627
Tilmeldt: søndag, 12. dec, 2010 15:53
Geografisk sted: Viborg
Alder: 55

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af Kelly » onsdag, 14. aug, 2013 10:01

DaBonks skrev:Som en Twitterbruger kaldet Kopology satte vores opstilling op:

Kop·ol·o·gy ‏@Kopology 9h
-----------------Sturridge---------------

Willian-------Coutinho-------Suarez

--------Yes---Fucking---Please-------

ha ha.

Mere realistisk efter dette rygte ?.
http://onside.dk/premier-league/medie-t ... nen-lamela
Liverpool FC for ever. You will never walk alone.

Brugeravatar
Xenne
Indlæg: 1993
Tilmeldt: torsdag, 31. maj, 2007 14:36
Geografisk sted: Roskilde (:
Alder: 35

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af Xenne » onsdag, 14. aug, 2013 10:15

Kelly skrev:
DaBonks skrev:Som en Twitterbruger kaldet Kopology satte vores opstilling op:

Kop·ol·o·gy ‏@Kopology 9h
-----------------Sturridge---------------

Willian-------Coutinho-------Suarez

--------Yes---Fucking---Please-------

ha ha.

Mere realistisk efter dette rygte ?.
http://onside.dk/premier-league/medie-t ... nen-lamela
Jeg vil have Lamela og Willian tak.
Lucas er ikke vores svageste punkt, det er klart Enrique by miles.
Alonso spiller jo ikke den defensive så kan ikke forstå du siger han er bedre end Lucas der.
Billede

Besvar