hvem skal ud

Rygter om spillere på vej til eller fra klubben diskuteres her.
Forumregler
HUSK: Angiv ALTID kilde/link på alle rygter mm. man måtte poste her på forum.
VED TRANSFER HISTORIER HVOR DER ER LIDT MERE KØD PÅ END NORMALT, SÅ OPRET VENLIGST EN SELVSTÆNDIG TRÅD!
Brugeravatar
nikand
Alder: 45

Re: hvem skal ud

Indlæg af nikand » torsdag, 04. aug, 2016 14:40

texy skrev:Umiddelbart tænker jeg, at det vil være en vanvittigt god forretning for Everton, hvis de sælger Lukaku til Chelsea for £70m og så henter Benteke hos os for £30m. I mine øjne har de to spillere samme niveau.

Kunne det ikke også tænkes, at Chelsea måske når til den konklusion, at Benteke til £40m (for de kommer til at betale mere, hvis de vil handle hos os) repræsenterer en bedre investering end Lukaku til £70m?

Uanset hvad, så tror jeg nok, at vi skal få solgt Benteke.
De to priser på 70 og 30 mio pund virker ikke helt som om de er på samme marked. Den største forskel er på de to er vel bevægelighed og tilgængelighed.

Sent from my iPhone using Tapatalk
We need a new Fowler...

Brugeravatar
Cynwal
Geografisk sted: Ringe på Midtfyn
Alder: 61

Indlæg af Cynwal » torsdag, 04. aug, 2016 15:52

Bellamy_fever skrev:
MP skrev:
Bojangles skrev:
Jensen skrev:
Jesper skrev:
Især da der lader til at være andre interesserede som ikke er direkte konkurrenter til os.
Kan vi ikke lave en omvendt Torres/Carroll og så sige til Everton, at vi værdisætter Benteke til at være £15 mill mindre værd end Lukaku, og så ......... :mrgreen:
Vi SMADRER det PIShold !

Hr. Drejer
Geografisk sted: Nordsjælland

Indlæg af Hr. Drejer » torsdag, 04. aug, 2016 16:00

Super ide Cynwal. Ring straks til Klopp ;)

Der er en transfer strateg gemt i dig.

texy
Geografisk sted: København
Alder: 50

Indlæg af texy » torsdag, 04. aug, 2016 16:56

nikand skrev: De to priser på 70 og 30 mio pund virker ikke helt som om de er på samme marked. Den største forskel er på de to er vel bevægelighed og tilgængelighed.

Sent from my iPhone using Tapatalk
Ved ikke, hvor meget mindre bevægelig Benteke er end Lukaku. Benteke er jo ikke Balotelli.

Priserne? Efter sigende afviser Everton £65m fra Chelsea, fordi de vil have £75m. Og efter sigende vil vi ikke sælge for under £30m. Så jeg har fanget dem lidt ud af det.

Chelsea skal nok ende med at betale for Lukaku, hvis det virkelig ER ham de vil have. For selvom Conte påstår at Costa er glad i Chelsea og vigtig for klubben, så siger han samtidig, at han kan være væk i morgen.

http://www.mirror.co.uk/sport/football/ ... ts-8549505
Kloppite

Tom_Jorsal
Alder: 37

Indlæg af Tom_Jorsal » lørdag, 06. aug, 2016 11:39

Så røg Flanagan til Burnley på lån. Isoleret set en fornuftig handel for alle parter, men: Jeg håber virkelig, Klopp og resten af staben kan finde ud af at tælle. For vi har godt nok ikke mange spillere fra egen række nu, og man skal registrere fire. Brannagan ser også ud til at tage til Wigan på lån, hvilket efterlader os med Ojo, Stewart, Wisdom og Randall(kan ikke helt gennemskue, om Gomez også tæller med i den ligning, eller han har været hos os i for kort tid til det). Men altså, af de fire førnævnte har hverken Randall eller Wisdom niveauet til PL, Stewart kan til nød bruges og Ojo er i mine øjne den eneste, vi reelt kan få gavn af i PL. Lidt dumt at låse to pladser med to-tre spilere, der tydeligvis ikke har niveauet til at spille på et hold, der gerne vil kæmpe med om top4 i PL, synes jeg.

Hr. Drejer
Geografisk sted: Nordsjælland

Indlæg af Hr. Drejer » lørdag, 06. aug, 2016 12:54

Ja. Vi er tyndt besat på de to back pladser. Ikke just en tillidserklæring til Flanno.

Brugeravatar
DAGGER!
Geografisk sted: Herning
Alder: 30

Indlæg af DAGGER! » lørdag, 06. aug, 2016 13:02

Liverpool want £30m for Christian Benteke. Everton, Sunderland and West Ham have all expressed an interest in him. [Paul Joyce]

Med en uge til PL start, ja så ligner det vel et salg af Liverpools nummer 9.
Samtidig Balotelli til Ajax hvis de går til ChL gruppespillet 8-) (Kun et rygte, men virker mere sandsynligt de vil punge ud efter en tidl topspiller :mrgreen: )

Klopp har da givet manden et ultimatum må man da sige, at blive sat sammen med de unge spillere og sat helt ned af hiarkiet (Mon han er kommet på andre tanker, og vil tage sin fodbold karriere seriøst (og tage arbejdshandskerne på?) :

Balotelli returned from Italy this summer following a year-long loan spell at AC Milan but was immediately told by Klopp that he was free to find another club.

He remained on Merseyside to train with the Under 21s while the first team headed to the United States in July.

Read more: http://www.dailymail.co.uk/sport/footba ... z4GY4woaFK
Follow us: @MailOnline on Twitter | DailyMail on Facebook
You'r Never Walk Alone. ///

Brugeravatar
Jesper

Indlæg af Jesper » tirsdag, 09. aug, 2016 22:06

http://www.skysports.com/football/news/ ... ky-sources
Så har Palace da penge til at købe Benteke!
Også spændende at se hvad der sker med Lucas
Hvis man da bare én gang kunne stå i spillertunnellen, altså som spiller!

Oomph242

Indlæg af Oomph242 » tirsdag, 09. aug, 2016 22:19

Jesper skrev:http://www.skysports.com/football/news/ ... ky-sources
Så har Palace da penge til at købe Benteke!
Også spændende at se hvad der sker med Lucas

Men har de mon penge til hans årsløn på £6m oveni også?

ilusio
Geografisk sted: Midtjylland
Alder: 46

Indlæg af ilusio » onsdag, 10. aug, 2016 11:11

Lucas skal ingen steder!

Men fedt med Benteke. Kan vi få €30 mio for ham og få losset Barlotelli ud også, så er det slet ikke så skidt et vindue set på salgssiden.
I support two teams: Liverpool FC and any team playing scum.

Brugeravatar
Emmy
Geografisk sted: Gjessø
Alder: 47

Indlæg af Emmy » onsdag, 10. aug, 2016 12:14

ilusio skrev:Lucas skal ingen steder!

Men fedt med Benteke. Kan vi få €30 mio for ham og få losset Barlotelli ud også, så er det slet ikke så skidt et vindue set på salgssiden.
30 mio pund og ikke euro
"We're not racist, we only hate the mancs"

texy
Geografisk sted: København
Alder: 50

Indlæg af texy » onsdag, 10. aug, 2016 21:47

Jeg er ret glad for, at Klopp har valgt ikke at lade Lucas tage afsted. Jeg tror, at vi kan få brug for ham lige pludselig i løbet af sæsonen.

http://www.mirror.co.uk/sport/football/ ... ch-8600534

Håber bare, at Lucas også er med på den. For han fortjener, at have lidt indflydelse på sin egen situation efter så mange år.
Kloppite

ilusio
Geografisk sted: Midtjylland
Alder: 46

Indlæg af ilusio » torsdag, 11. aug, 2016 08:46

Emmy skrev:
ilusio skrev:Lucas skal ingen steder!

30 mio pund og ikke euro
Så sandt så sandt. Min fejl :mrgreen:
I support two teams: Liverpool FC and any team playing scum.

Niche
Geografisk sted: Frederikssund
Alder: 52

Indlæg af Niche » torsdag, 11. aug, 2016 08:54

texy skrev:Jeg er ret glad for, at Klopp har valgt ikke at lade Lucas tage afsted. Jeg tror, at vi kan få brug for ham lige pludselig i løbet af sæsonen.

http://www.mirror.co.uk/sport/football/ ... ch-8600534

Håber bare, at Lucas også er med på den. For han fortjener, at have lidt indflydelse på sin egen situation efter så mange år.
Jeg er ganske enig i, at Lucas bør have indflydelse på hans situation, men mon ikke han er ganske godt tilfreds? Han har utallige gange givet udtryk for, at han elsker livet i Liverpool. I øvrigt fint at beholde ham som backup imø.

Tom_Jorsal
Alder: 37

Indlæg af Tom_Jorsal » torsdag, 11. aug, 2016 14:41

Ja, det giver god mening at beholde ham. Han kan jo også bruges i midterforsvaret, hvis vi igen bliver ramt af skader der. Det er alligevel utroligt, at han gang på gang er rygtet væk, men alligevel ender med at blive. Jeg synes, det siger meget om ham. Ydmyghed og god arbejdsmoral bliver heldigvis fortsat værdsat højt i Liverpool FC

Besvar