Hvem skal ind?

Rygter om spillere på vej til eller fra klubben diskuteres her.
Forumregler
HUSK: Angiv ALTID kilde/link på alle rygter mm. man måtte poste her på forum.
VED TRANSFER HISTORIER HVOR DER ER LIDT MERE KØD PÅ END NORMALT, SÅ OPRET VENLIGST EN SELVSTÆNDIG TRÅD!
Kriller8

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af Kriller8 » søndag, 11. aug, 2013 20:59

Aarde skrev:
Kriller8 skrev:
Aarde skrev:
Kriller8 skrev:Det ender vel som vi alle havde forventet - der var penge (jaja) men kvaliteten var der bare ikke..

Hvilket er en gang BS der er mange spillere der ville kunne forstærke os, både offensivt og defensivt.
Du antyder altså, at Rodgers ingen penge har at bruge, men at han er gået med til at påstå, at de manglende indkøb skyldes begrænset kvalitet på markedet. Det lyder ikke umiddelbart som noget, en manager ville gå med til (hvorfor skulle han dog det?).

Du tror ikke, at det måske skyldes, at vi indtil nu er blevet afvist af vores targets eller deres klubber? Det synes jeg da alt peger på.
Altså hvis vi bliver afvist af klubberne, så må det være fordi vi byder for lidt = pengene ikke er der. Hvis spillerne ikke vil til os, så har vi udvalgt de forkerte targets. Der findes mange spillere der kunne styrke os der hvor vi er svagest (vb, hw, måske cb), som jeg godt tror vi kunne tiltrække hvis vi vil betale prisen.
Selvfølgelig ville BR sige at kvaliteten bare ikke var der, han er jo glad for sit job.
Til det markerede: Rafa var glad for sit job, og han var da ikke bleg for at melde ud, hvis han mente, at ejerne ikke gav ham ordentlige arbejdsvilkår på transfermarkedet. Det er jo ikke Rodgers, der tænker i finanser, når han udvælger hvilke spillere, han gerne vil have - det er Ayre, Werner og co. Hvis Rodgers vindue efter vindue oplever, at de er for nærige og dermed hæmmer hans muligheder for at udvikle holdet, så har han da ingen interesse i at holde hånden over dem.

Det understregede er jo helt i skoven - eller i bedste fald ulideligt bagklogt og let købt. Man kan selvsagt ikke konkludere, hvilke targets, der lader sig gøre at få, inden man har sat jagten ind på dem (medmindre vi snakker om superstjerner som Messi eller loyale klubmænd som Carragher). Det er jo ikke fordi spillere som Mkhritaryan, Papadopoulos og Costa er spillere, man fra starten har kunnet afskrive som "urealistiske", så hvis det er dem, Rodgers mener vil kunne styrke hans system mest, så er det naturligvis dem, han skal gå efter.

Og til sidst er det kursiverede da heller ikke nødvendigvis rigtigt. Det kan ligeså vel være, at vi bare ikke har været en tilstrækkeligt attraktiv mulighed for vores mål rent sportsligt. Det kan man så kompensere for ved at smide silly money efter dem for at gøre os tilpas attraktive på et økonomisk plan, men det er ikke en ansvarlig strategi at benytte, hvis du spørger mig.
Først vil jeg gerne starte med at melde ud at jeg håber vi får købt noget kvalitet inden vinduet lukker, januar vinduet var suverænt og viste man sagtens kan finde kvalitet for rimeligt penge.

Forskellen på Rafa og Rodgers er kæmpe, den ene har vundet spanske mesterskaber, FA cuppen og CL - den anden har vel ikke præsteret noget der bare er i nærheden. Med andre ord er Rafa etableret og han kan altid finde et godt job, for Brendan er det her CHANCEN den vil man gerne gribe og derfor er man måske mere villig til at være "blød" overfor ejerne.

Til det understregede så har vores egen ejer jo selv været ude og forklare hvordan det hænger sammen, selvfølgelig ved man om en spiller er interesseret i at skifte inden man byder på dem. Alt andet vil jo være spild af egen og andres tid. Så kan virkeligt ikke se hvordan det er: ulideligt bagklogt og let købt.

Til det sidste, hvad er silly money? - jeg ønsker da på ingen måde vi bare skal smide boksen efter en masse spillere, men man kommer bare ikke udenom at vi ikke ender i top4 medmindre vi er villige til at spendere. Jeg håber da at spillere som Aspas, Alberto og Toure er gode nok til at gøre forskellen, jeg tror bare ikke rigtigt på det. Vi har hentet Toure hvor vi var sårbare, men vi har vel stadig ikke forstærket os på nogen områder?

Kriller8

Indlæg af Kriller8 » søndag, 11. aug, 2013 21:03

OBI-WAN skrev:
Kriller8 skrev:
Weissmuller skrev:
Kriller8 skrev:
Aarde skrev:
Kriller8 skrev:Det ender vel som vi alle havde forventet - der var penge (jaja) men kvaliteten var der bare ikke..

Hvilket er en gang BS der er mange spillere der ville kunne forstærke os, både offensivt og defensivt.
Du antyder altså, at Rodgers ingen penge har at bruge, men at han er gået med til at påstå, at de manglende indkøb skyldes begrænset kvalitet på markedet. Det lyder ikke umiddelbart som noget, en manager ville gå med til (hvorfor skulle han dog det?).

Du tror ikke, at det måske skyldes, at vi indtil nu er blevet afvist af vores targets eller deres klubber? Det synes jeg da alt peger på.
Altså hvis vi bliver afvist af klubberne, så må det være fordi vi byder for lidt = pengene ikke er der. Hvis spillerne ikke vil til os, så har vi udvalgt de forkerte targets. Der findes mange spillere der kunne styrke os der hvor vi er svagest (vb, hw, måske cb), som jeg godt tror vi kunne tiltrække hvis vi vil betale prisen.
Selvfølgelig ville BR sige at kvaliteten bare ikke var der, han er jo glad for sit job.
Nå, så vi skal bare betale overpriser for samtlige spillere vi skal have til LFC. Det lyder sku som en yderst fornuftig taktik.
Det er der da ingen der siger - men overfortolk gerne videre, meget gerne i oneliners.
Man kan vel påstå, at du startede med at overfortolke grunden til, vi "ikke" har købt spillere. :) Mignolet, Aspas og Touré har set godt ud, og med lidt god vilje, kan man sagtens kalde alle tre forstærkninger i forhold til sidste sæsons trup. Vinduet er heller ikke lukket endnu, så når de siger der stadig arbejds på at hente forstærkninger, så er muligheden da ihvertfald tilstede. Og din teori om at vi jo bare kunne smide flere penge for at hente vores transfermål er smule naiv. Og så lader det ikke til, at vi er blevet overbudt indtil videre. Men du skal jo ikke tænke på at få økonomien til at løbe rundt i Liverpool, så det går nok.
Det kan da godt være de 4 har set godt ud i preseason, jeg tror ikke på de flytter os nok i forhold til top4. Det kan godt være det er naivt, det er endnu mere naivt at tro vi kommer tættere på top4 og CL uden at investere. Nej jeg skal ikke tænke på finanserne, det er jo ikke mine penge, og jeg er da også glad for at vi kører økonomisk fornuftigt rundt - men er vi så ikke tilbage ved udgangspunktet om pengene der alligevel ikke var der??

OBI-WAN

Indlæg af OBI-WAN » søndag, 11. aug, 2013 21:28

Kriller8 skrev:
Det kan da godt være de 4 har set godt ud i preseason, jeg tror ikke på de flytter os nok i forhold til top4. Det kan godt være det er naivt, det er endnu mere naivt at tro vi kommer tættere på top4 og CL uden at investere. Nej jeg skal ikke tænke på finanserne, det er jo ikke mine penge, og jeg er da også glad for at vi kører økonomisk fornuftigt rundt - men er vi så ikke tilbage ved udgangspunktet om pengene der alligevel ikke var der??
Vi bød over 20m£ på Mkitaryan før vi fik solgt Carroll og Shelvey, så mon ikke pengene er der. Det hander om, at de penge vi har, ikke bare skal bruges desperat. Det har vi set så mange gange før. Resultatet heraf er kendt.
Jeg snakker ikke om at ende i top4, det vil jeg overlade til en anden diskussion. Men hvor lang tid går der før vi havner i en situation ala den inden FSG overtager, hvis vi bare bruger flere penge.
Min pointe er egentligt, at jeg synes, at Brendan agere fornuftigt nok. Vi skal ikke bare betale massiv overpris på alt hvad vi vil have. Så går der hurtigt inflation i alle spillere vi henvender os omkring.
Vi vil alle gerne have en stjernespiller til klubben, det kan der ikke være tvivl om. Men jeg tror ikke det er så nemt, som nogen får gjort det til. Konkurrencen om de bedste er blevet hårdere med Monaco, PSG, City m.fl. som lader til at støvsuge markedet uden tanke på pris.
Men skal vi nu ikke lige vente og se, før vi dømmer Brendan til en løgnagtig katastrofe. Sidste vindue taler da for, at et eller andet virker i vores scoutingsystem.

Weissmuller
Geografisk sted: Ringsted
Alder: 45

Indlæg af Weissmuller » søndag, 11. aug, 2013 21:30

Kriller8 skrev:
OBI-WAN skrev:
Kriller8 skrev:
Weissmuller skrev:
Kriller8 skrev:
Aarde skrev:

Nå, så vi skal bare betale overpriser for samtlige spillere vi skal have til LFC. Det lyder sku som en yderst fornuftig taktik.
Det er der da ingen der siger - men overfortolk gerne videre, meget gerne i oneliners.
Man kan vel påstå, at du startede med at overfortolke grunden til, vi "ikke" har købt spillere. :) Mignolet, Aspas og Touré har set godt ud, og med lidt god vilje, kan man sagtens kalde alle tre forstærkninger i forhold til sidste sæsons trup. Vinduet er heller ikke lukket endnu, så når de siger der stadig arbejds på at hente forstærkninger, så er muligheden da ihvertfald tilstede. Og din teori om at vi jo bare kunne smide flere penge for at hente vores transfermål er smule naiv. Og så lader det ikke til, at vi er blevet overbudt indtil videre. Men du skal jo ikke tænke på at få økonomien til at løbe rundt i Liverpool, så det går nok.
Vi er helt enige om at der skal investeres, men vi er heller ikke interesseret i at gå fallit i morgen, og når vi ikke har en rig olie bandit i ryggen, der sørger for at vi får alt hvad Brandan peger på, så kan det godt være lidt op ad bakke. Så syntes det er fornuftigt at kigge lidt ned mod Dortmund, og jeg er indstillet på at det kan tage lang tid før vi er tilbage i toppen. Men hellere det, end at være del af et ræs, hvor chancen for at knække nakken er temmelig stor.

Weissmuller

Indlæg af Weissmuller » søndag, 11. aug, 2013 21:32

OBI-WAN skrev:
Kriller8 skrev:
Vi bød over 20m£ på Mkitaryan før vi fik solgt Carroll og Shelvey, så mon ikke pengene er der. Det hander om, at de penge vi har, ikke bare skal bruges desperat. Det har vi set så mange gange før. Resultatet heraf er kendt.
Jeg snakker ikke om at ende i top4, det vil jeg overlade til en anden diskussion. Men hvor lang tid går der før vi havner i en situation ala den inden FSG overtager, hvis vi bare bruger flere penge.
Min pointe er egentligt, at jeg synes, at Brendan agere fornuftigt nok. Vi skal ikke bare betale massiv overpris på alt hvad vi vil have. Så går der hurtigt inflation i alle spillere vi henvender os omkring.
Vi vil alle gerne have en stjernespiller til klubben, det kan der ikke være tvivl om. Men jeg tror ikke det er så nemt, som nogen får gjort det til. Konkurrencen om de bedste er blevet hårdere med Monaco, PSG, City m.fl. som lader til at støvsuge markedet uden tanke på pris.
Men skal vi nu ikke lige vente og se, før vi dømmer Brendan til en løgnagtig katastrofe. Sidste vindue taler da for, at et eller andet virker i vores scoutingsystem.
+1

Kriller8

Indlæg af Kriller8 » søndag, 11. aug, 2013 21:35

OBI-WAN skrev:
Kriller8 skrev:
Jeg er helt enig i at sidste vindue var godt, rigtigt godt. Det er også ok med mig hvis pengene blev brugt der og der vitterligt ikke er penge, jeg gider bare ikke høre noget om at pengene var der men at man ikke kunne finde kvalitet. Jeg mener godt man kan finde spillere der forstærker os for "rimelige" penge, jeg mener ikke at nogen af de nye forstærker os væsentligt (med Aspas som spilleren der måske gør det alligevel).

Weissmuller

Indlæg af Weissmuller » søndag, 11. aug, 2013 21:42

Kriller8 skrev:
OBI-WAN skrev:
Kriller8 skrev:
Jeg er helt enig i at sidste vindue var godt, rigtigt godt. Det er også ok med mig hvis pengene blev brugt der og der vitterligt ikke er penge, jeg gider bare ikke høre noget om at pengene var der men at man ikke kunne finde kvalitet. Jeg mener godt man kan finde spillere der forstærker os for "rimelige" penge, jeg mener ikke at nogen af de nye forstærker os væsentligt (med Aspas som spilleren der måske gør det alligevel).
Men det er vel fornuftigt nok ikke at bruge 10-20 af de helt lange, hvis de spillere man har i sigte, af den ene eller anden årsag, ikke kan blive trukket i land.

OBI-WAN

Indlæg af OBI-WAN » søndag, 11. aug, 2013 21:52

Kriller8 skrev:
Det handler vel egentligt på nuværende tidspunkt om øjnene der ser. Pre-season er gået rigtig godt omend en smutter i går, hvor vi ellers spillede rigtig flot fodbold, hvor man klart fornemmede at Brendans filosofi nu er en naturlig del af spillet. Aspas har haft sidste eller næstsidste fod på 7 af 17 scoringer. Mignolet har lukket 2 mål ind i 5 kampe med et forsvar bestående af en anden ny spiller, Touré, som ikke har sat mange fødder forkert. Det ene af de to mål må endda tilskrives en ung spillers mangel på rutine. (Hvilket da også understreger nødvendigheden af et indkøb på den position). Udfra det, og vores modstandere, kan man jo konkludere hvad man vil. Men jeg erindre ikke en pre season, der er gået bedre. Jeg føler mig generelt optimistisk stemt inden sæsonen starter. Men hvem kan spå... Nu skal vi bare slagte Stoke til at starte med. ;)

StevenCarragher

Indlæg af StevenCarragher » søndag, 11. aug, 2013 22:02

OBI-WAN skrev:
Kriller8 skrev:
Det handler vel egentligt på nuværende tidspunkt om øjnene der ser. Pre-season er gået rigtig godt omend en smutter i går, hvor vi ellers spillede rigtig flot fodbold og man klart fornemmede at Brendans filosofi nu er en naturlig del af spillet. Aspas har haft sidste eller næstsidste fod på 7 af 17 scoringer. Mignolet har lukket 2 mål ind i 5 kampe med et forsvar bestående af en anden ny spiller, Touré, som ikke har sat mange fødder forkert. Det ene af de to mål må endda tilskrives en ung spillers mangel på rutine. (Hvilket da også understreger nødvendigheden af et indkøb på den position). Udfra det, og vores modstandere, kan man jo konkludere hvad man vil. Men jeg erindre ikke en pre season, der er gået bedre. Jeg føler mig generelt optimistisk stemt inden sæsonen starter. Men hvem kan spå... Nu skal vi bare slagte Stoke til at starte med. ;)
Før vi lovpriser Mignolet og Toure for meget i preseason, så skal vi vel også kigge på de modstandere vi har mødt - det har ikke ligefrem været de mest udfordrende modstandere? Det er for mig at se, den eneste grund til at vores preseason har været god.

Imod Celtic i går, der faktisk stillede op med noget der minder om deres reservehold, så vi de selvsamme problematikker som man har sidste år. Jeg tror, at vi kan få RIGTIG svært ved at lirke flere af englands hold op, når de kan stille sig defensivt og spille hårdt imod os - lige på det punkt mangler vi Suarez.

Det er VIRKELIG vigtigt at vi starter godt hjemme imod Stoke. Bliver det uafgjort eller et nederlag, så øv. Det er i øvrigt latterlige odds på os imod Stoke: 1,40 4,50 8,50. I min optik er der kæmpe value i et X2 - synes altid vi har det svært imod Stoke, og jeg synes da slet ikke vores sejr er lige så sikker, som at Arsenal slår Aston Villa - men jeg læste et sted, at man næsten med garanti vil få overskud hvis man oddser imod os igennem en hel sæson, da der er så mange fans, som spiller på os, der trækker oddsne helt vildt ned.

Aarde
Geografisk sted: København Ø

Indlæg af Aarde » søndag, 11. aug, 2013 22:18

Kriller8 skrev:Først vil jeg gerne starte med at melde ud at jeg håber vi får købt noget kvalitet inden vinduet lukker, januar vinduet var suverænt og viste man sagtens kan finde kvalitet for rimeligt penge.
Så fordi det lykkes at finde kvalitet for pengene i ét vindue, betyder det, at man pr. definition også sagtens kan finde det i de kommende?

Desuden var Coutinho og Sturridge da ikke meget større signings end Aspas og Alberto. Hverken i forhold til pris eller sandsynlighed for succes. Alle fire spillere er signings, der er blevet gennemført med en betragtelig risiko for ikke at blive succesfulde, så jeg synes snarere, at du skal sammenligne Coutinho/Sturridge med Aspas/Alberto, end du skal sammenligne dem med eventuelle storsignings, du synes vi bør lave inden vinduet smækker i.
Kriller8 skrev:Forskellen på Rafa og Rodgers er kæmpe, den ene har vundet spanske mesterskaber, FA cuppen og CL - den anden har vel ikke præsteret noget der bare er i nærheden. Med andre ord er Rafa etableret og han kan altid finde et godt job, for Brendan er det her CHANCEN den vil man gerne gribe og derfor er man måske mere villig til at være "blød" overfor ejerne.
At lade sin klubs ejere hæmme ens muligheder for at blive en succes som træner er da en ligeså skadende situation for ens karriere, som det ville være at risikere en fyring ved at stille sig kritisk over for ejernes politik.
Kriller8 skrev:Til det understregede så har vores egen ejer jo selv været ude og forklare hvordan det hænger sammen, selvfølgelig ved man om en spiller er interesseret i at skifte inden man byder på dem. Alt andet vil jo være spild af egen og andres tid. Så kan virkeligt ikke se hvordan det er: ulideligt bagklogt og let købt.
Så simpelt er det jo ikke. Klubber er aldrig garanteret, at en spiller vil signe for dem, før de har budt på ham, fået buddet accepteret og diskuteret kontrakt med ham - og i mellemtiden er der masser af ting, der kan gå galt (interesse fra større klubber, uenigheder omkring lønforhold osv.). En klub kan selvfølgelig pejle sig frem til et overblik over, hvorvidt der er interesse eller udsigt til en blank afvisning, men mere kan man sjældent vide på forhånd. Mkhritaryan og Papadopoulos (de store targets, vi ser ud til at have haft mest vedholdende interesse i) lader da heller ikke til at have været helt afvisende over for os. I førstnævntes tilfælde blev vi bare udkonkurreret af en af Europas pt mest hypede og veldrevne klubber.
Kriller8 skrev:Til det sidste, hvad er silly money? - jeg ønsker da på ingen måde vi bare skal smide boksen efter en masse spillere, men man kommer bare ikke udenom at vi ikke ender i top4 medmindre vi er villige til at spendere. Jeg håber da at spillere som Aspas, Alberto og Toure er gode nok til at gøre forskellen, jeg tror bare ikke rigtigt på det. Vi har hentet Toure hvor vi var sårbare, men vi har vel stadig ikke forstærket os på nogen områder?
Vi er enige om, at al empiri taler for, at vi ikke kommer til at opnå succes med den Arsenal-lignende økonomiske model, vi praktisere i disse år. Det indrømmer jeg gerne, og det ved vores ejere selvfølgelig også. Henry udtalte igår, at han havde forventet, at FFP ville have en hurtigere og større effekt på topfodbolden, end det har været tilfældet, og FSG har i det hele taget aldrig lagt skjul på, at vores succes med dem som ejere i høj grad er afhængig af FIFA's implementering af de nye økonomiske regler.

Derfor forstår jeg heller ikke, hvorfor folk bliver ved med at opstille det som det simpleste i verden at hente store spillere til og fuldstændigt uacceptabelt, hvis det ikke lykkes. Jeg finder det forbilledligt, at Rodgers i det hele taget prøver, da chancerne for, at det lykkes at hente spillere som Mkhitaryan foran en klub som Dortmund og Diego Costa fra en blomstrende og Champions League aktuel klub som Atletico Madrid, må betragtes som overordentligt små, når vi ikke har mere sportslig tiltrækning og økonomisk muskelkraft.

Så længe vi ikke er villige til at smide silly money (her snakker jeg beløb i den størrelsesorden, som Manchester City var ude i, da de skulle signe deres første store stjerner) efter vores spillere, så er jeg ikke i tvivl om, at vi må sætte vores lid til Rodgers' evne/held til at hente de rette "under-the-radar" spillere i de lavere prislejer. For pt har vi altså ikke tilstrækkelig sportslig tiltrækning til at kunne lokke ret mange store spillere til uden overdrevent store kontrakter.

Brugeravatar
Niels K
Geografisk sted: Nordsjælland

Indlæg af Niels K » søndag, 11. aug, 2013 22:24

@ StevenCarragher

Du nævnte selv tidligere, at du har brændt anllerne for mange gang før ift at være for optimistisk før sæsonstart, og jeg synes at alle dine indlæg bærer præg af, at du nu indtager den diamentral modsatte holdning. Fair nok - jeg satser på, at du kun kan blive positivt overrasket.

Jeg er aldrig gået ind til en sæson uden positive forventninger, og jeg kan ikke se, hvorfor denne skulle være den første.

Det er nok den med det halvfyldte/tomme glas ift os 2.

Jeg mener stadig, at vi burde kunne hente langt flere point mod holdene under os, end vi gjorde sidste sæson, og det har ikke så meget med holdene over os at gøre.

Jeg tillægger Lucas' tilbagevenden en enorm meget større værdi, end du gør, og det styrker os også, at have Allen, Kelly OG Borini 100% klar til kamp.

Jeg håber på 3 indkøb yderligere, der alle kan styrke start 11, men får vi dem ikke, mener jeg godt, at vi bør kunne hænge på til januar, hvor vi så må se, om vi mangler noget.

StevenCarragher

Indlæg af StevenCarragher » søndag, 11. aug, 2013 22:26

Niels K skrev:@ StevenCarragher

Du nævnte selv tidligere, at du har brændt anllerne for mange gang før ift at være for optimistisk før sæsonstart, og jeg synes at alle dine indlæg bærer præg af, at du nu indtager den diamentral modsatte holdning. Fair nok - jeg satser på, at du kun kan blive positivt overrasket.

Jeg er aldrig gået ind til en sæson uden positive forventninger, og jeg kan ikke se, hvorfor denne skulle være den første.

Det er nok den med det halvfyldte/tomme glas ift os 2.

Jeg mener stadig, at vi burde kunne hente langt flere point mod holdene under os, end vi gjorde sidste sæson, og det har ikke så meget med holdene over os at gøre.

Jeg tillægger Lucas' tilbagevenden en enorm meget større værdi, end du gør, og det styrker os også, at have Allen, Kelly OG Borini 100% klar til kamp.

Jeg håber på 3 indkøb yderligere, der alle kan styrke start 11, men får vi dem ikke, mener jeg godt, at vi bør kunne hænge på til januar, hvor vi så må se, om vi mangler noget.
Du har selvfølgelig helt rart - det bunder jo i en enorm skuffelse de sidste mange sæsoner, hvor jeg synes mit håb hurtigt er blevet slukket. Så hellere prøve at se det som om af bakke, og blive positivt overrasket - det er den indgangsvinkel jeg har valgt i år.

Men hvor om alting er, så synes jeg odds 1.40 er meget lavt på os - jeg ville ønske at sejren var så sikker ;)

OBI-WAN

Indlæg af OBI-WAN » søndag, 11. aug, 2013 22:29

StevenCarragher skrev:
OBI-WAN skrev:
Kriller8 skrev:
Det handler vel egentligt på nuværende tidspunkt om øjnene der ser. Pre-season er gået rigtig godt omend en smutter i går, hvor vi ellers spillede rigtig flot fodbold og man klart fornemmede at Brendans filosofi nu er en naturlig del af spillet. Aspas har haft sidste eller næstsidste fod på 7 af 17 scoringer. Mignolet har lukket 2 mål ind i 5 kampe med et forsvar bestående af en anden ny spiller, Touré, som ikke har sat mange fødder forkert. Det ene af de to mål må endda tilskrives en ung spillers mangel på rutine. (Hvilket da også understreger nødvendigheden af et indkøb på den position). Udfra det, og vores modstandere, kan man jo konkludere hvad man vil. Men jeg erindre ikke en pre season, der er gået bedre. Jeg føler mig generelt optimistisk stemt inden sæsonen starter. Men hvem kan spå... Nu skal vi bare slagte Stoke til at starte med. ;)
Før vi lovpriser Mignolet og Toure for meget i preseason, så skal vi vel også kigge på de modstandere vi har mødt - det har ikke ligefrem været de mest udfordrende modstandere? Det er for mig at se, den eneste grund til at vores preseason har været god.

Imod Celtic i går, der faktisk stillede op med noget der minder om deres reservehold, så vi de selvsamme problematikker som man har sidste år. Jeg tror, at vi kan få RIGTIG svært ved at lirke flere af englands hold op, når de kan stille sig defensivt og spille hårdt imod os - lige på det punkt mangler vi Suarez.

Det er VIRKELIG vigtigt at vi starter godt hjemme imod Stoke. Bliver det uafgjort eller et nederlag, så øv. Det er i øvrigt latterlige odds på os imod Stoke: 1,40 4,50 8,50. I min optik er der kæmpe value i et X2 - synes altid vi har det svært imod Stoke, og jeg synes da slet ikke vores sejr er lige så sikker, som at Arsenal slår Aston Villa - men jeg læste et sted, at man næsten med garanti vil få overskud hvis man oddser imod os igennem en hel sæson, da der er så mange fans, som spiller på os, der trækker oddsne helt vildt ned.
Jeg synes ellers jeg havde garderet mig lidt, med det jeg fremhæver her. Men du har ret i, at man skal tage modstandernes evner i betragtning. Men hvis nu man kigger lidt dybbere, så synes jeg det har set godt ud. Det er nu engang, det vi har at gå efter.

Ikke desto mindre, så tilspillede vi også et utal af chancer i går, så det er ikke fordi vi ikke kan skabe dem. Så vi kan da ihvertfald godt "lirke" dem op. Er ikke klar over, om du så kampen i går, men til tider(det meste af kampen) spillede vi sindssygt flot fodbold. At det så ikke lykkedes at score kan man lægge i hvad man vil, men jeg ser ikke en katastrofe. Vi må se hvordan det går på lørdag.
Stoke har været latterligt irriterende i flere sæsoner. Jeg synes, heller ikke de odds afspejler de sidste par sæsoners resultatter mod Stoke, men who cares. 1000 kr på 3-målssejr ;)
Senest rettet af OBI-WAN søndag, 11. aug, 2013 22:32, rettet i alt 1 gang.

StevenCarragher

Indlæg af StevenCarragher » søndag, 11. aug, 2013 22:31

OBI-WAN skrev:
StevenCarragher skrev:
OBI-WAN skrev:
Kriller8 skrev:

Jeg synes ellers jeg havde garderet mig lidt, med det jeg fremhæver her. Men du har ret i, at man skal tage modstandernes evner i betragtning. Men hvis nu man kigger lidt dybbere, så synes jeg det har set godt ud. Det er nu engang, det vi har at gå efter.

Ikke desto mindre, så tilspillede vi også et utal af chancer i går, så det er ikke fordi vi ikke kan skabe dem. Så vi kan da ihvertfald godt "lirke" dem op. At det så ikke lykkedes at score kan man lægge i hvad man vil, men jeg ser ikke en katastrofe. Vi må se hvordan det går på lørdag.
Stoke har været latterligt irriterende i flere sæsoner. Jeg synes, heller ikke de odds afspejler de sidste par sæsoners resultatter mod Stoke, men who cares. 1000 kr på 3-målssejr ;)
Haha, sådan skal det lyde!

Oprigtigt, så synes jeg kampen er meget svær at forudsige. For mig, så handler det hele om, at vi skal komme hurtigt foran - er vi bagud eller 0-0 ved pausen, så bliver det svært.

jacob-vig

Indlæg af jacob-vig » søndag, 11. aug, 2013 22:45

Suarez har spillet sin sidste kamp for liverpool. ham og brendan bliver aldrig gode venner igen.
Sturridge er god men er ikke fra øverste hylde ENDNU.
Køb Pato ung 23 år har niveauet til at være en angriber fra øverste hylde. Spiller i brasilien hvilket overhovedet ikke er optimalt for ham. Og så tror jeg ikke han er specielt dyr. Ellers ser jeg kun Huntelaar og Higuan som alternativer istedet. Hvem ser i ?

Udover det syntes jeg vi skal købe papadoulos, Ben afra og leje luke shaw med købs option. Hvad tænker i om det?

Lidt godt fra pato http://www.youtube.com/watch?v=gta_DH991w4 Hurtig, Stærk, Teknisk, God Afslutter, God Pasningsspiller og lækre driblinger.

Besvar