Hvem skal ind?

Rygter om spillere på vej til eller fra klubben diskuteres her.
Forumregler
HUSK: Angiv ALTID kilde/link på alle rygter mm. man måtte poste her på forum.
VED TRANSFER HISTORIER HVOR DER ER LIDT MERE KØD PÅ END NORMALT, SÅ OPRET VENLIGST EN SELVSTÆNDIG TRÅD!
Brugeravatar
Fribytter

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af Fribytter » lørdag, 03. aug, 2013 12:16

Lamela og/eller De Bruyne, men er i tvivl om, hvorvidt de to spillere overhovedet er realistiske.
"Put a shit hanging from a stick in the middle of this passionate, crazy stadium and there are people who will tell you it's a work of art. It's not: it's a shit hanging from a stick."

Brugeravatar
TomViolence
Alder: 36

Indlæg af TomViolence » lørdag, 03. aug, 2013 12:20

Benteke. Også selvom han har forlænget sin kontrakt.
Scouser by heart.

Siden 2009.

Brugeravatar
Surf
Geografisk sted: København
Alder: 35

Indlæg af Surf » lørdag, 03. aug, 2013 12:46

Lukaku.
"Anybody who plays for me should be a bad loser."

Brugeravatar
Badooo

Indlæg af Badooo » lørdag, 03. aug, 2013 12:51

Hvordan er det med ejerskabet af Roma. Var det en inden for FSG eller en med relationer til FSG, der overtog klubben for noget tid siden? Såfremt det stadig er tilfældet kunne det da lidt åbne op for Lamela?
Badooo siger, hvad han mener!

Brugeravatar
rnh
Geografisk sted: Fredericia

Indlæg af rnh » lørdag, 03. aug, 2013 12:58

Surf skrev:Lukaku.
Gud ved hvor meget Chelsea ville forlange for ham. ???

Gary

Indlæg af Gary » lørdag, 03. aug, 2013 13:13

rnh skrev:
Surf skrev:Lukaku.
Gud ved hvor meget Chelsea ville forlange for ham. ???
Jeg ville nu nøjes med at spørge 'the special one'...
On this train faith will be rewarded

Brugeravatar
Alonso
Alder: 37

Indlæg af Alonso » lørdag, 03. aug, 2013 13:44

Erik Lamela er vist ejet af andre end Roma, hvilket komplicerer det en anelse. Man kunne godt se ham ende i Atletico Madrid, hvis vi køber Diego Costa, hvor de eksterne ejere kan beholde deres procenter i manden og gennemtvinge et salg på niveau med Falcao.

Men ok, penge er jo ikke et problem i dette tankespil. Tror godt spilleren kunne lokkes til Liverpool, selv uden stor løncheck.

Simonmv

Indlæg af Simonmv » lørdag, 03. aug, 2013 14:53

Jeg syntes helt klar vi skal gå efter ham her!
Tror han vil blive RIGTIG god for os!
http://indkast.dk/index.php?nyhed=107088

Brugeravatar
Cynwal
Geografisk sted: Ringe på Midtfyn
Alder: 61

Indlæg af Cynwal » lørdag, 03. aug, 2013 14:56

Simonmv skrev:Jeg syntes helt klar vi skal gå efter ham her!
Det vil være god stil kort at skrive i din tekst i indlægget, hvilken spiller og hvorfra det handler om.
Så er man behageligt fri for at give et "klik" til et så usmageligt medie som indkast.dk
Vi SMADRER det PIShold !

Simonmv

Indlæg af Simonmv » lørdag, 03. aug, 2013 15:00

Cynwal skrev:
Det vil være god stil kort at skrive i din tekst i indlægget, hvilken spiller og hvorfra det handler om.
Så er man behageligt fri for at give et "klik" til et så usmageligt medie som indkast.dk
Okay hvis det er så hårdt for dig, kan jeg sige spilleren er James Mc Carthy fra Wigan
Og indlægget handler om deres træner er ude at sige at hvor der kommer en stor/Champions league klub, vil de ikke stå i vejen for et skifte

Brugeravatar
JTN
Geografisk sted: Kbh
Alder: 39

Indlæg af JTN » lørdag, 03. aug, 2013 15:06

Med fare for at linke til tvivlsomme medier, så bringer Cadena Ser, den spanske radiostation, en nyhed om at vi skulle have signet Aly Cissoko på et årelangt lån fra Valencia. Jeg så den først på Goal.com i deres transferrygteoversigt, som har historien fra det franske Mercato365, som har den fra radiostationen:

http://www.goal.com/en/rumours/last/72?ICID=HP_HN_3

http://www.mercato365.com/etranger/espa ... 7561.shtml

I skrivende stund har jeg endnu ikke fundet frem til den oprindelige kilde, men det kan være det er nævnt i en radioudsendelse.

Umiddelbart giver det rigtig god mening. Vi mangler alternativer på venstrebacken, nu hvor Robinson er udlejet, og trods en stigende formkurve hos Enrique er jeg ikke meget for at lægge alle min æg i den kurv. Tror Cissoko-ægget giver en bedre omelet ;)
A trip to Anfield is the closest defenders will get to understand how a fox feels when a pack of bloodhounds is on its trail

Brugeravatar
Badooo

Indlæg af Badooo » lørdag, 03. aug, 2013 15:09

Hvem skulle McCarthy skubbe af? Ville ikke give mening at splashe på den helt centrale midt så længe vi er så stærkt besat som jeg personligt mener vi er.
Badooo siger, hvad han mener!

Brugeravatar
Cynwal
Geografisk sted: Ringe på Midtfyn
Alder: 61

Indlæg af Cynwal » lørdag, 03. aug, 2013 15:13

Simonmv skrev:
Cynwal skrev:
Okay hvis det er så hårdt for dig, kan jeg sige spilleren er James Mc Carthy fra Wigan
Og indlægget handler om deres træner er ude at sige at hvor der kommer en stor/Champions league klub, vil de ikke stå i vejen for et skifte
Har skam kigget selv, så det var ikke på grund af dovenskab.
Det var blot for venligt at give et hint om, at indkast.dk ikke er det mest populære medie her på Forum.
For det første grundet ting som utroværdighed og mangel på saglighed (skrives af u-uddannede bloggere, hvis primære kompetencer ligger i at kunne oversætte "artikler" fra utroværdige udenlandske netmedier) men specielt en yderst usmagelig artikel fra da Gerrard var indblandet i et slagsmål på et diskotek i januar 2011, er der nogle, som aldrig glemmer.
Vi SMADRER det PIShold !

Brugeravatar
Alonso
Alder: 37

Indlæg af Alonso » lørdag, 03. aug, 2013 15:14

Badooo skrev:Hvem skulle McCarthy skubbe af? Ville ikke give mening at splashe på den helt centrale midt så længe vi er så stærkt besat som jeg personligt mener vi er.
Meget enig. James McCarthy er en glimrende spiller, men han er ikke bedre end dem vi har - snarere tværtimod.

AJ
Geografisk sted: København SV
Alder: 34

Indlæg af AJ » lørdag, 03. aug, 2013 15:34

@ Cynwal

Det var nu i december 2008/januar 2009. Gerrard var ude at fejre, at vi førte PL ved nytår.

Besvar