LFC_20 skrev:Rise Of The Kop @RiseOfTheKop 30s
Konoplyanka has already expressed to Dnipro’s board his will to join #LFC, but both parties have refused to make any comments. (FTBpro)
Nu bliver det spændende! - Henter vi Konoplyanka, Papa & ham venstrebacken, så er jeg meget glad! - Har efterhånden kæmpet for Konoplyanka i en periode også
I hope!
Sikkert på grund af mit manglende kendskab til spillerne, men hvis vi laver de tre handler, så ville jeg opfatte transfervinduet, som en dundrende fiasko.
Papa er spilleren med potentialet. Men om han er bedre end Skrtel lige nu (efter næsten et års skade), det tvivler jeg meget på. Kono? Hvem skulle han være i nærheden af at slå af holdet? Og ham venstrebacken? Bare det faktum, at vi ikke engang gider at finde hans navn, gør at forventningerne til ham er yderst begrænsede.
Hvis man så yderligere holder de tre handler op imod de eksisterende, hvor:
1) Shelvey er blevet erstattet af Alberto (et bytte, der i gevaldig grad piner mig)
2) Reina er blevet erstattet af Mignolet (et tvivlsomt bytte der kan gå begge veje, men som her og nu har skabt noget uro og dårlig stemning)
3) Carra er blevet erstattet af Toure (et kløgtigt bytte, da Carra's stop var uundgåligt)
4) Carroll er blevet erstattet af Aspas (et bytte jeg er ked af, da jeg længe har følt truppen mangler Carrolls fysik og hovedstødsstyrke i begge ender)
Med andre ord, vil der i tilfælde af at de tre nævnte indkøb, ikke have været noget i vores transferaktivitet, der foranlediger mig til at tro, at vi skulle komme tættere på toppen. Faktisk tværtimod.
Når det så er sagt, så knytter jeg alligevel (da sund fornuft siger mig, at vi ikke har råd eller er attraktive nok til at hente de rigtige spillere) mine største forhåbninger om sportslig fremgang til, at spillere som Coutinho, Sturridge, Henderson, Downing, Lucas, Sterling og Ibe kan fortsætte med at bygge på deres spil, mens Suarez, Agger, Johnson, Gerrard og måske endda Enrique alle formår at holde et stabilt højt bundniveau.