Hvem skal ind?
Forumregler
HUSK: Angiv ALTID kilde/link på alle rygter mm. man måtte poste her på forum.
VED TRANSFER HISTORIER HVOR DER ER LIDT MERE KØD PÅ END NORMALT, SÅ OPRET VENLIGST EN SELVSTÆNDIG TRÅD!
HUSK: Angiv ALTID kilde/link på alle rygter mm. man måtte poste her på forum.
VED TRANSFER HISTORIER HVOR DER ER LIDT MERE KØD PÅ END NORMALT, SÅ OPRET VENLIGST EN SELVSTÆNDIG TRÅD!
Re: Hvem skal ind?
http://ekstrabladet.dk/sport/fodbold/ud ... 043695.ece
Kevin Prince Boateng??
IMO alt for svingende, men fantastisk spiller når han rammer dagen.
Kevin Prince Boateng??
Ham ville jeg godt kunne få optur over hvis vi hentede ham. Han er så sej. Og god 
Hellere en god trekant end en ond cirkel
Den artikel minder mig om South Park afsnittet med Family Guy og søkøerne. En masse tilfældige bolde med spillernavne og klubber, der kastes ned i en stor bowle, og efterfølgende bare sættes sammen med uforsigtig hånd.Kriller8 skrev:http://ekstrabladet.dk/sport/fodbold/ud ... 043695.ece
Kevin Prince Boateng??
Det er da Silly Season når det er bedst.
And when liverpool score, you will hear the kop roar: "oh it's Fowler - Robbie Fowler"
South Park - Family Guy - Ligegyldigt.tue69 skrev:Den artikel minder mig om South Park afsnittet med Family Guy og søkøerne. En masse tilfældige bolde med spillernavne og klubber, der kastes ned i en stor bowle, og efterfølgende bare sættes sammen med uforsigtig hånd.Kriller8 skrev:http://ekstrabladet.dk/sport/fodbold/ud ... 043695.ece
Kevin Prince Boateng??
Det er total Silly Season, Love it.
Præcis - det var også min pointe med SP-referencen. Noget med en masse tilfældige ting som sættes sammen og det giver så en artikel. Men Boateng til Pool, hvorfor ikke. Det må da alt andet lige være mere attraktivt end WBAKriller8 skrev:South Park - Family Guy - Ligegyldigt.tue69 skrev:Den artikel minder mig om South Park afsnittet med Family Guy og søkøerne. En masse tilfældige bolde med spillernavne og klubber, der kastes ned i en stor bowle, og efterfølgende bare sættes sammen med uforsigtig hånd.
Det er total Silly Season, Love it.
And when liverpool score, you will hear the kop roar: "oh it's Fowler - Robbie Fowler"
LiverpoolFC News @LFCTransferNRS 23s
Liverpool have agreed a fee with PSG for striker Kevin Gameiro but he has already agreed personal terms with Sevilla. (Marca)
Liverpool have agreed a fee with PSG for striker Kevin Gameiro but he has already agreed personal terms with Sevilla. (Marca)
Jeg kan simpelthen ikke se hvad vi skal bruge flere angribere til. Og navneligt ikke 3.-4. hyldesspillere... Han er da forhåbentlig ikke en erstatning for Suarez!LFC_20 skrev:LiverpoolFC News @LFCTransferNRS 23s
Tror det er en and, eller rettere håber det. Lad Sevilla få ham, som erstatning for Negredo.LFC-Aaby skrev:Jeg kan simpelthen ikke se hvad vi skal bruge flere angribere til. Og navneligt ikke 3.-4. hyldesspillere... Han er da forhåbentlig ikke en erstatning for Suarez!LFC_20 skrev:LiverpoolFC News @LFCTransferNRS 23s
Aspas viste fine takter i første kamp, Borini er en Rodgers mand & Sturridge & Suarez er klassespillere.
Kevin Gameiro kan spille alle de offensive pladser.
Okay, jamen så er han måske ikke så dum igen. Troede han var fuldblodsangriber. Hvordan er hans kvaliteter på kanterne?Alonso skrev:Kevin Gameiro kan spille alle de offensive pladser.
Han er på ingen måde udpræget kantspiller, men mere en inside forward. Det er dog også fortrinsvis det Brendan Rodgers ønsker fra sine kantspillere.LFC-Aaby skrev:Okay, jamen så er han måske ikke så dum igen. Troede han var fuldblodsangriber. Hvordan er hans kvaliteter på kanterne?Alonso skrev:Kevin Gameiro kan spille alle de offensive pladser.
Han har god fart i stængerne og bevæger sig rigtig godt uden bolden. Vil linke godt op med en spiller som Suarez, da han kan indgå i småspil, og enten sætte Suarez op eller selv komme til afslutning.
Det er da i allerhøjeste grad nødvendigt med bredde oppe foran. Suarez ude de 6 første kampe, forudsat han bliver, Sturrigde tilbage fra skade, og Borini ude med skade det meste af sidste år. Jeg er med på, at Aspas også godt kan spille den rolle, men han er nok tiltænkt en anden.LFC-Aaby skrev:Jeg kan simpelthen ikke se hvad vi skal bruge flere angribere til. Og navneligt ikke 3.-4. hyldesspillere... Han er da forhåbentlig ikke en erstatning for Suarez!LFC_20 skrev:LiverpoolFC News @LFCTransferNRS 23s
Sidste forår er et godt eksempel på, hvorfor der skal investeres i bredden oppe foran. Som tophold kan man ikke leve på, at ens stjerner holder sig skadesfri. Det må simpelthen ikke være afgørende, som det er for de lavere rangerende hold.
Og at der ikke er råd til at købe angribere fra hylde 1 kan man vel ikke bebrejde nogen(de er temmelig dyre, som du ved). Vi har jo allerede Suarez og Sturrigde som høre til i de kategorier.
Jeg ser det som et godt og nødvendigt køb.
Han er i mine øjne en slags mix af Tevez, Suarez og Kuyt. Nok hovedsagligt på grund af hans arbejdsiver og aggressivitet. Han er ikke helt ligeså målfarlig som de to førstnævnte, men han er så vidt jeg kan vurdere den hurtigste af dem alle.LFC-Aaby skrev:Okay, jamen så er han måske ikke så dum igen. Troede han var fuldblodsangriber. Hvordan er hans kvaliteter på kanterne?Alonso skrev:Kevin Gameiro kan spille alle de offensive pladser.
Med Zlatan og Cavani i PSG får han aldrig en kamp, så han er nok åben i forhold til de fleste skifter.
Kloppite
-
pommelfeen
- Geografisk sted: nordborg
- Alder: 40
jeg læste at han var den mest målfarlige spiller i ligue 1 % vis.texy skrev:Han er i mine øjne en slags mix af Tevez, Suarez og Kuyt. Nok hovedsagligt på grund af hans arbejdsiver og aggressivitet. Han er ikke helt ligeså målfarlig som de to førstnævnte, men han er så vidt jeg kan vurdere den hurtigste af dem alle.LFC-Aaby skrev:Okay, jamen så er han måske ikke så dum igen. Troede han var fuldblodsangriber. Hvordan er hans kvaliteter på kanterne?Alonso skrev:Kevin Gameiro kan spille alle de offensive pladser.
Med Zlatan og Cavani i PSG får han aldrig en kamp, så han er nok åben i forhold til de fleste skifter.
af alle spillere som havde scoret over 5 mål, var han den mest træf sikre. Suarez ligger LANGT nede på listen over omsætning af chancer. han bruger mange forsøg på at lave 1 mål.
Fair nok. Nu vurderer jeg ikke procenter, men egentlige mål. Efter min overbevisning er han ikke på niveau rent angrebsmæssigt med Tevez og Suarez (som jeg sammenlignede ham med), men han kunne godt gå hen og være en slags kanin op af hatten. Han har trods alt haft to fremragende sæsoner (kun vurderet på målscoringer) i Frankrig. Og når han ikke scorede så meget i sidste sæson, så skyldes det jo muligvis det faktum, at han fik begrænset spilletid.pommelfeen skrev:jeg læste at han var den mest målfarlige spiller i ligue 1 % vis.texy skrev:Han er i mine øjne en slags mix af Tevez, Suarez og Kuyt. Nok hovedsagligt på grund af hans arbejdsiver og aggressivitet. Han er ikke helt ligeså målfarlig som de to førstnævnte, men han er så vidt jeg kan vurdere den hurtigste af dem alle.LFC-Aaby skrev:Okay, jamen så er han måske ikke så dum igen. Troede han var fuldblodsangriber. Hvordan er hans kvaliteter på kanterne?Alonso skrev:Kevin Gameiro kan spille alle de offensive pladser.
af alle spillere som havde scoret over 5 mål, var han den mest træf sikre. Suarez ligger LANGT nede på listen over omsætning af chancer. han bruger mange forsøg på at lave 1 mål.
Kloppite