Hvem skal ind?

Rygter om spillere på vej til eller fra klubben diskuteres her.
Forumregler
HUSK: Angiv ALTID kilde/link på alle rygter mm. man måtte poste her på forum.
VED TRANSFER HISTORIER HVOR DER ER LIDT MERE KØD PÅ END NORMALT, SÅ OPRET VENLIGST EN SELVSTÆNDIG TRÅD!
Kriller8

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af Kriller8 » torsdag, 18. jul, 2013 08:25

http://ekstrabladet.dk/sport/fodbold/ud ... 043695.ece

Kevin Prince Boateng??

IMO alt for svingende, men fantastisk spiller når han rammer dagen.

Brugeravatar
LFC-Aaby
Geografisk sted: Herning
Alder: 32

Indlæg af LFC-Aaby » torsdag, 18. jul, 2013 08:37

Ham ville jeg godt kunne få optur over hvis vi hentede ham. Han er så sej. Og god ;)
Hellere en god trekant end en ond cirkel

Brugeravatar
tue69
Geografisk sted: Århus
Alder: 41

Indlæg af tue69 » torsdag, 18. jul, 2013 09:21

Kriller8 skrev:http://ekstrabladet.dk/sport/fodbold/ud ... 043695.ece

Kevin Prince Boateng??

Den artikel minder mig om South Park afsnittet med Family Guy og søkøerne. En masse tilfældige bolde med spillernavne og klubber, der kastes ned i en stor bowle, og efterfølgende bare sættes sammen med uforsigtig hånd.

Det er da Silly Season når det er bedst.
And when liverpool score, you will hear the kop roar: "oh it's Fowler - Robbie Fowler"

Kriller8

Indlæg af Kriller8 » torsdag, 18. jul, 2013 09:30

tue69 skrev:
Kriller8 skrev:http://ekstrabladet.dk/sport/fodbold/ud ... 043695.ece

Kevin Prince Boateng??

Den artikel minder mig om South Park afsnittet med Family Guy og søkøerne. En masse tilfældige bolde med spillernavne og klubber, der kastes ned i en stor bowle, og efterfølgende bare sættes sammen med uforsigtig hånd.

South Park - Family Guy - Ligegyldigt.

Det er total Silly Season, Love it.

Brugeravatar
tue69
Geografisk sted: Århus
Alder: 41

Indlæg af tue69 » torsdag, 18. jul, 2013 10:58

Kriller8 skrev:
tue69 skrev:Den artikel minder mig om South Park afsnittet med Family Guy og søkøerne. En masse tilfældige bolde med spillernavne og klubber, der kastes ned i en stor bowle, og efterfølgende bare sættes sammen med uforsigtig hånd.

South Park - Family Guy - Ligegyldigt.

Det er total Silly Season, Love it.
Præcis - det var også min pointe med SP-referencen. Noget med en masse tilfældige ting som sættes sammen og det giver så en artikel. Men Boateng til Pool, hvorfor ikke. Det må da alt andet lige være mere attraktivt end WBA :)
And when liverpool score, you will hear the kop roar: "oh it's Fowler - Robbie Fowler"

Brugeravatar
LFC_20

Indlæg af LFC_20 » torsdag, 18. jul, 2013 13:23

LiverpoolFC News ‏@LFCTransferNRS 23s
Liverpool have agreed a fee with PSG for striker Kevin Gameiro but he has already agreed personal terms with Sevilla. (Marca)

Brugeravatar
LFC-Aaby

Indlæg af LFC-Aaby » torsdag, 18. jul, 2013 13:52

LFC_20 skrev:LiverpoolFC News ‏@LFCTransferNRS 23s
Liverpool have agreed a fee with PSG for striker Kevin Gameiro but he has already agreed personal terms with Sevilla. (Marca)
Jeg kan simpelthen ikke se hvad vi skal bruge flere angribere til. Og navneligt ikke 3.-4. hyldesspillere... Han er da forhåbentlig ikke en erstatning for Suarez!

Brugeravatar
LFC_20

Indlæg af LFC_20 » torsdag, 18. jul, 2013 13:54

LFC-Aaby skrev:
Jeg kan simpelthen ikke se hvad vi skal bruge flere angribere til. Og navneligt ikke 3.-4. hyldesspillere... Han er da forhåbentlig ikke en erstatning for Suarez!
Tror det er en and, eller rettere håber det. Lad Sevilla få ham, som erstatning for Negredo.

Aspas viste fine takter i første kamp, Borini er en Rodgers mand & Sturridge & Suarez er klassespillere.

Brugeravatar
Alonso
Alder: 37

Indlæg af Alonso » torsdag, 18. jul, 2013 14:25

Kevin Gameiro kan spille alle de offensive pladser.

Brugeravatar
LFC-Aaby

Indlæg af LFC-Aaby » torsdag, 18. jul, 2013 14:27

Alonso skrev:Kevin Gameiro kan spille alle de offensive pladser.
Okay, jamen så er han måske ikke så dum igen. Troede han var fuldblodsangriber. Hvordan er hans kvaliteter på kanterne?

Brugeravatar
Alonso
Alder: 37

Indlæg af Alonso » torsdag, 18. jul, 2013 14:35

LFC-Aaby skrev:
Okay, jamen så er han måske ikke så dum igen. Troede han var fuldblodsangriber. Hvordan er hans kvaliteter på kanterne?
Han er på ingen måde udpræget kantspiller, men mere en inside forward. Det er dog også fortrinsvis det Brendan Rodgers ønsker fra sine kantspillere.

Han har god fart i stængerne og bevæger sig rigtig godt uden bolden. Vil linke godt op med en spiller som Suarez, da han kan indgå i småspil, og enten sætte Suarez op eller selv komme til afslutning.

OBI-WAN

Indlæg af OBI-WAN » torsdag, 18. jul, 2013 15:33

LFC-Aaby skrev:
Det er da i allerhøjeste grad nødvendigt med bredde oppe foran. Suarez ude de 6 første kampe, forudsat han bliver, Sturrigde tilbage fra skade, og Borini ude med skade det meste af sidste år. Jeg er med på, at Aspas også godt kan spille den rolle, men han er nok tiltænkt en anden.

Sidste forår er et godt eksempel på, hvorfor der skal investeres i bredden oppe foran. Som tophold kan man ikke leve på, at ens stjerner holder sig skadesfri. Det må simpelthen ikke være afgørende, som det er for de lavere rangerende hold.

Og at der ikke er råd til at købe angribere fra hylde 1 kan man vel ikke bebrejde nogen(de er temmelig dyre, som du ved). Vi har jo allerede Suarez og Sturrigde som høre til i de kategorier.

Jeg ser det som et godt og nødvendigt køb. :)

texy
Geografisk sted: København
Alder: 50

Indlæg af texy » torsdag, 18. jul, 2013 15:55

LFC-Aaby skrev:
Han er i mine øjne en slags mix af Tevez, Suarez og Kuyt. Nok hovedsagligt på grund af hans arbejdsiver og aggressivitet. Han er ikke helt ligeså målfarlig som de to førstnævnte, men han er så vidt jeg kan vurdere den hurtigste af dem alle.

Med Zlatan og Cavani i PSG får han aldrig en kamp, så han er nok åben i forhold til de fleste skifter.
Kloppite

pommelfeen
Geografisk sted: nordborg
Alder: 40

Indlæg af pommelfeen » torsdag, 18. jul, 2013 19:58

texy skrev:
LFC-Aaby skrev:
Han er i mine øjne en slags mix af Tevez, Suarez og Kuyt. Nok hovedsagligt på grund af hans arbejdsiver og aggressivitet. Han er ikke helt ligeså målfarlig som de to førstnævnte, men han er så vidt jeg kan vurdere den hurtigste af dem alle.

Med Zlatan og Cavani i PSG får han aldrig en kamp, så han er nok åben i forhold til de fleste skifter.
jeg læste at han var den mest målfarlige spiller i ligue 1 % vis.

af alle spillere som havde scoret over 5 mål, var han den mest træf sikre. Suarez ligger LANGT nede på listen over omsætning af chancer. han bruger mange forsøg på at lave 1 mål.

texy
Geografisk sted: København
Alder: 50

Indlæg af texy » torsdag, 18. jul, 2013 20:07

pommelfeen skrev:
texy skrev:
LFC-Aaby skrev:

jeg læste at han var den mest målfarlige spiller i ligue 1 % vis.

af alle spillere som havde scoret over 5 mål, var han den mest træf sikre. Suarez ligger LANGT nede på listen over omsætning af chancer. han bruger mange forsøg på at lave 1 mål.
Fair nok. Nu vurderer jeg ikke procenter, men egentlige mål. Efter min overbevisning er han ikke på niveau rent angrebsmæssigt med Tevez og Suarez (som jeg sammenlignede ham med), men han kunne godt gå hen og være en slags kanin op af hatten. Han har trods alt haft to fremragende sæsoner (kun vurderet på målscoringer) i Frankrig. Og når han ikke scorede så meget i sidste sæson, så skyldes det jo muligvis det faktum, at han fik begrænset spilletid.
Kloppite

Besvar