hvem skal ud

Rygter om spillere på vej til eller fra klubben diskuteres her.
Forumregler
HUSK: Angiv ALTID kilde/link på alle rygter mm. man måtte poste her på forum.
VED TRANSFER HISTORIER HVOR DER ER LIDT MERE KØD PÅ END NORMALT, SÅ OPRET VENLIGST EN SELVSTÆNDIG TRÅD!
Brugeravatar
Alonso
Alder: 37

Re: hvem skal ud

Indlæg af Alonso » tirsdag, 28. maj, 2013 18:54

Problemet var nok, som du også antyder, at han brugte mange af kampene på at spille sig i form ovenpå skader. I form var han ganske effektiv, og vi havde nok aldrig stået i FA Cup finalen uden ham. Han var i hvert fald meget afgørende i semifinalen mod Everton, hvor vi i anden halvleg spillede mere direkte og derved overtog initiativet i kampen.

Carroll har spillet rigtig gode kampe i Liverpool, men problemet var at hans styrker ikke så ud til at spille så godt med de andre spillere på holdet. Suarez vil gerne spille kombinationsspil, hvilket er et af de steder Carroll er dårligst - og sådan kan man blive ved.

Jeg ved ikke om jeg tolker artiklen som forhandlingstaktik. Nu er det meget tilfældigt hvilke journalister diverse spilleres agenter har kontakt med, men jeg havde nok forestillet mig at man så havde givet historien til et andet medie end Goal. Historien kan lige så godt være opdigtet, fordi det eneste der mangler ved handlen er Carrolls signatur, hvilket fortæller at han går og overvejer et eller andet.

Har tidligere skrevet et indlæg om hvad hans tanker kunne være, og hvorfor det er forståeligt han udbeder sig betænkningstid. Jeg ville ikke have noget imod at få Carroll tilbage, men af hensyn til vores muligheder på transfermarkedet vil han være god at sælge for at få et boost på penge til transfers og løn.

Kelly
Geografisk sted: Viborg
Alder: 56

Indlæg af Kelly » tirsdag, 28. maj, 2013 21:26

Liverpool FC Transfer News.
Word is that Reina has said his goodbyes at Melwood and Barca are ready to sign him for about 10-12 million. Barca's keeper Valdes is also close to signing for Monaco

Sandsynligt sker. Men for pokker hvor er dette vindue spændende. Og det først vindue BR har kunne forberede sig rigtig på, efter at have set spillerne an.

Jeg tror at Reina ryger, og Stokes målmand hentes ind.

Jeg er meget spændt på at se holdkortet når vinduet lukker.

Papa kommer sikkert ind. Men ryger Skrtel, jeg tror det ikke.
Liverpool FC for ever. You will never walk alone.

Brugeravatar
rnh
Geografisk sted: Fredericia

Indlæg af rnh » tirsdag, 28. maj, 2013 22:23

Kelly skrev:Liverpool FC Transfer News.
Word is that Reina has said his goodbyes at Melwood and Barca are ready to sign him for about 10-12 million. Barca's keeper Valdes is also close to signing for Monaco

Sandsynligt sker. Men for pokker hvor er dette vindue spændende. Og det først vindue BR har kunne forberede sig rigtig på, efter at have set spillerne an.

Jeg tror både Skrtel og Reina ryger men hvem vi får ind som keeper syntes jeg er mere spændende.
Senest rettet af rnh tirsdag, 28. maj, 2013 23:07, rettet i alt 1 gang.

Brugeravatar
Mugge
Forum administrator
Geografisk sted: Skive
Alder: 50
Kontakt:

Indlæg af Mugge » tirsdag, 28. maj, 2013 22:58

Mon ikke kun Reina får lov til at smutte, hvis vi kan finde en erstatning?
Og så staves det ikke Skrtel, med Skrtel...

Brugeravatar
Steven__Gerrard

Indlæg af Steven__Gerrard » tirsdag, 28. maj, 2013 23:02

sjampen skrev:Fik aldrig chancen, bop bop bop, Carroll har trods alt spillet 58 kampe(2500 minutter eller 28 kampe med fuld spilletid) for Liverpool og scoret uimponerende 11 mål(1 mål hvert 227-.ende minut på banen.). Jeg giver dig ret i at Carroll aldrig rigtig fik chancen under Rodgers, selvom han dog var med hele pre-season og tilsyneladende ikke imponerede, i betragtningen af et fuldstændig meningsløst udlån.
Så kan vi også sige at han har været uheldig med i hvert fald 2 skader som har holdt ham ude i længere tid siden sin ankomst til Liverpool og udlånet til Hammers, men i betragtning af hvor tit vi snakker om at have en erstatning klar for både Agger og Gerrard som begge har haft skadesproblemer, endda til seriøst at diskutere et salg af Agger, en langt bedre spiller end Andy Carroll, fordi han har haft problemer med skader, så bliver vi jo nødt til at have skadesproblemer med indover Andy på lige fod med andre spillere.
Om han har fået de muligheder han skulle have, der er jeg enig i at Carroll har været ramt både af uheld og alt mulig andet, men at sige han aldrig har fået chancen er efter min mening at overdrive.
Som jeg husker det, og det kan meget vel være galt, så spillede han ja, men når han endelig præsterede, så var han alligevel på bænken i næste kamp. Lidt som Robbie Keane, som også havde startvanskeligheder - og når han endelig scorede så startede han alligevel ude næste kamp. Jeg vil mene de fleste angriber har brug for kontinuerlig spilletid for at præstere optimalt, da det er de færreste som rammer topniveau ved at spillere hver anden eller tredje kamp.
Carroll viste i slutningen af sæsonen at han faktisk kæmpede for det, og var opsat på at gøre det godt. Men jeg tror desværre ikke det er nok, og med de typer som Rodgers foretrækker så er Carroll langt fra en startplads. Tror det vil være bedste for alle parter hvis han kom videre, selvom jeg altid har været fan af ham - også før Liverpool. Han skal ud, og vi skal hente en angriber/offensiv spiller der passer ind.
"Cut my veins open and I bleed Liverpool red. I love Liverpool with a burning passion."

Brugeravatar
Fribytter

Indlæg af Fribytter » tirsdag, 28. maj, 2013 23:13

Steven__Gerrard skrev:
sjampen skrev:Fik aldrig chancen, bop bop bop, Carroll har trods alt spillet 58 kampe(2500 minutter eller 28 kampe med fuld spilletid) for Liverpool og scoret uimponerende 11 mål(1 mål hvert 227-.ende minut på banen.). Jeg giver dig ret i at Carroll aldrig rigtig fik chancen under Rodgers, selvom han dog var med hele pre-season og tilsyneladende ikke imponerede, i betragtningen af et fuldstændig meningsløst udlån.
Så kan vi også sige at han har været uheldig med i hvert fald 2 skader som har holdt ham ude i længere tid siden sin ankomst til Liverpool og udlånet til Hammers, men i betragtning af hvor tit vi snakker om at have en erstatning klar for både Agger og Gerrard som begge har haft skadesproblemer, endda til seriøst at diskutere et salg af Agger, en langt bedre spiller end Andy Carroll, fordi han har haft problemer med skader, så bliver vi jo nødt til at have skadesproblemer med indover Andy på lige fod med andre spillere.
Om han har fået de muligheder han skulle have, der er jeg enig i at Carroll har været ramt både af uheld og alt mulig andet, men at sige han aldrig har fået chancen er efter min mening at overdrive.
Som jeg husker det, og det kan meget vel være galt, så spillede han ja, men når han endelig præsterede, så var han alligevel på bænken i næste kamp. Lidt som Robbie Keane, som også havde startvanskeligheder - og når han endelig scorede så startede han alligevel ude næste kamp. Jeg vil mene de fleste angriber har brug for kontinuerlig spilletid for at præstere optimalt, da det er de færreste som rammer topniveau ved at spillere hver anden eller tredje kamp.
Carroll viste i slutningen af sæsonen at han faktisk kæmpede for det, og var opsat på at gøre det godt. Men jeg tror desværre ikke det er nok, og med de typer som Rodgers foretrækker så er Carroll langt fra en startplads. Tror det vil være bedste for alle parter hvis han kom videre, selvom jeg altid har været fan af ham - også før Liverpool. Han skal ud, og vi skal hente en angriber/offensiv spiller der passer ind.
Meget enig. Jeg har dog ikke altid været fan af ham, men han viste i glimt potentialet til at være "unplayable" - særligt mod CFC gjorde han det utrolig godt, men også kampen mod Man. City i hans første halvsæson var god. Han gav i slutningen af sidste sæson spillet en dimension, som pegede i retning af noget større på et tidspunkt, hvor der ikke var ret meget at glæde sig over. Om han nogensinde får realiseret sit potentiale, er svært at spå om. Han har været meget skadet siden skiftet, og det sætter selvfølgelig sine begrænsninger. Jeg kan dog ikke se ham fungere under Rodgers, og jeg håber, at han takker ja til Whams tilbud.
"Put a shit hanging from a stick in the middle of this passionate, crazy stadium and there are people who will tell you it's a work of art. It's not: it's a shit hanging from a stick."

Brugeravatar
Jensen
Geografisk sted: Frankrig
Alder: 38

Indlæg af Jensen » onsdag, 29. maj, 2013 13:41

rnh skrev:

Jeg tror både Skrtel og Reina ryger men hvem vi får ind som keeper syntes jeg er mere spændende.

For hver dag der går, kommer der mere og mere gang i transfer rygterne, noget siger mig det bliver en fuldstændigt vanvittigt sommer.

Jeg synes samtidigt det er fedt at se os linket til nogle virkeligt interresante spillere, i stedet for spillere som Defoe, Robbie Keane, N'gog osv osv. :wall:

Rodgers har meldt ud at han selv vil bestemme hvem vi går efter og det virker for mig at se, som om han har fuldstændigt styr på tingene.

Allen var fantastisk i starten, han er så dalet lidt i niveau igen, men han skal nok komme op igen, han er trods alt kun 23 år(?).

Coutinho + Sturridge behøver vidst ingen længere forklaring.

Kolo Touré har den erfaring vi kommer til at mangle, nu hvor Carra er stoppet
Kyrgiakos Papapopulous (staveplade) lyder som en spiller der vil kunne gå direkte ind på holdet, og kan blive en meget vigtig spiller på længere sigt.

Så er der Iago Aspas fra Celta Vigo, som osse virker som en fornuftig squad (eller Squat ? ;) ) player at have oppe foran sammen med Suarez, Sturridge, Coutinho Downing( eller ny spiller hvis han osse bliver solgt)
Forhåbenligt Tello fra Barcelona, hvis de vil have Reina.

Og mon ikke der kommer rygter vedrørende 10 andre spillere i løbet af sommeren ? :)

Og endeligt, så kunne det osse være rigtigt fedt hvis Rodgers havde en "rigtig" kanin i hatten, i stil med Assaidi, men self skal det være en spiller vi kan bruge, og ikke bare til at sidde på bænken, som desværre har været tilfældet med Assasidi.

Det bliver en rigtigt spændende sommer :D
Senest rettet af Jensen onsdag, 29. maj, 2013 14:48, rettet i alt 1 gang.

Bojangles
Alder: 46

Indlæg af Bojangles » onsdag, 29. maj, 2013 14:45

Jeg håber og regner med at vi sælger alle vores spillere, for de er alle alt for dårlige til vores klub - og så lader vi være med at købe nogen nye, for der er ingen, der er gode nok til vores klub. Og så lukker vi vores klub, for vi er alt for gode til at bruge tiden på at spille fodbold mod alle de andre amatørklubber. citat Harvey

Brugeravatar
Skøtt
Geografisk sted: København Ø
Alder: 31

Indlæg af Skøtt » onsdag, 29. maj, 2013 21:33

Mugge skrev:

Mon ikke kun Reina får lov til at smutte, hvis vi kan finde en erstatning?
Og så staves det ikke Skrtel, med Skrtel...

:laughin:
“Aim for the sky and you'll reach the ceiling. Aim for the ceiling and you'll stay on the floor.” - Bill Shankly

OBI-WAN

Indlæg af OBI-WAN » onsdag, 29. maj, 2013 21:39

Bojangles skrev:Jeg håber og regner med at vi sælger alle vores spillere, for de er alle alt for dårlige til vores klub - og så lader vi være med at købe nogen nye, for der er ingen, der er gode nok til vores klub. Og så lukker vi vores klub, for vi er alt for gode til at bruge tiden på at spille fodbold mod alle de andre amatørklubber. citat Harvey
Det har jeg også hørt ham sige! :D

Brugeravatar
LFC-Aaby
Geografisk sted: Herning
Alder: 32

Indlæg af LFC-Aaby » fredag, 31. maj, 2013 11:17

Valdes bliver i Barca til 2014. Tror det betyder at Reina bliver!
Hellere en god trekant end en ond cirkel

Scherwin

Indlæg af Scherwin » fredag, 31. maj, 2013 13:52

Barcelona goalkeeper Victor Valdes has revealed he will see out his contract with the Spanish champions and spend another season at Camp Nou. He said: "I understand that with 18 months' warning there should be sufficient time to find the best solution for the club and for the player, so that Barca keep on winning and so do I."

http://www1.skysports.com/transfer-centre/clockwatch

Stoke vil ikke af med bego, så beholder vi pepe?
Klopp “Defend like a soldier, attack like a scouser.”

Brugeravatar
John Barnes
Geografisk sted: København
Alder: 34

Indlæg af John Barnes » fredag, 31. maj, 2013 13:58

LFC-Aaby skrev:Valdes bliver i Barca til 2014. Tror det betyder at Reina bliver!
Det var alligevel noget af en overraskelse at Valdes vælger at blive i klubben, det har jo hele tiden ligget i kortene at han skulle finde nye græsgange. Så kan jeg ikke se andre muligheder end at Reina bliver i Liverpool. Trods enkelte hjerneblødninger nogen gange (som har kostet!!) må det alt i alt være en god nyhed.
Billede

Aarde
Geografisk sted: København Ø

Indlæg af Aarde » fredag, 31. maj, 2013 14:20

Og Valdes præcise ord:
"I owe the fans an explanation as to why I will not renew my contract. Barcelona have given me everything and this has been home for 20 years," Valdes said at a press conference.

"The pressure as a goalkeeper is huge, though, at this club. I am exhausted psychologically and I feel that my cycle at the club ends in 2014. This is not about money.

"I feel honoured that the club want me to continue, but my decision is final. I will continue to wear the Barca jersey with honour until the final day of my contract.

"I want to stay until 2014, but I am open to discuss things with the club. I think that the club have enough time to find a good successor."
For fanden, hvor er jeg glad for at høre, at han bliver. Det ville stikke omtrendt ligeså meget i mit hjerte at se Pepe tage til Barcelona, som det gjorde da Kuyt forlod os. Jeg håber (og tror) virkelig, at det her betyder, at Pepe bliver - om ikke længere, så i hvert fald til næste sommer...

Brugeravatar
LFC_20

Indlæg af LFC_20 » fredag, 31. maj, 2013 15:54

FCB have spoken both to ter Stegen and Pepe Reina. They have to decide if they want to buy one or two goalies this summer

Skrev Guillem Balague på Twitter for nogle timer siden

Besvar