Hvis de £15m plus vidersalgs-og tilbagekøbsklausul er korrekte, så er det nok den bedste handel Liverpool nogensinde har lavet.YNWA! skrev:
Forudsat, at den går igennem.
Hvis de £15m plus vidersalgs-og tilbagekøbsklausul er korrekte, så er det nok den bedste handel Liverpool nogensinde har lavet.YNWA! skrev:
texy skrev:Hvis de £15m plus vidersalgs-og tilbagekøbsklausul er korrekte, så er det nok den bedste handel Liverpool nogensinde har lavet.YNWA! skrev:
Jeg synes vi har lavet adskillige rigtigt gode salg i nyere tid. torres salget var det bedste i nyere tid, efter min mening, sterling for en formue var også genialt, men SÅ kommer Ibe på 3. pladsen altså også, at få så god en pris tilmed med en tilbagekøbs er dælme tæt på genialt(hvis klausulen er rimelig). Jeg tror det bliver et gensyn med ham om 3-4 år, men det er det helt rigtige at skyde ham af nu.texy skrev:Hvis de £15m plus vidersalgs-og tilbagekøbsklausul er korrekte, så er det nok den bedste handel Liverpool nogensinde har lavet.YNWA! skrev:
DAGGER! skrev:The Independent hevder at Canos i løpet av tirsdagen ble enig med Norwich om en fireårskontrakt. Spanjolen valgte laget med tilhold på Carrow Road foran divisjonskollegaene Bristol City, Fulham og Brentford.
Canos på vej til bundklubben Norwich for 2.5 mio pund..
Markovic og balotelli er nok også på vej mod enten et salg eller endnu én lejeaftale ifølge Jürgen Klopp.. I hvertfald italienerens chance er forpasset ovenpå 2014/2015 sæsonen..
Markovic er nok også overståede kapitel, med de fornyelige rygter til Sporting FC
Så Klopp holder sit ord med, der bliver renset ud i spillertruppen for alvor inden PL start.
Noget siger mig bare, at klopp er villig til at lytte efter tilbud på Markovic hvis den rette pris kommer ind ligesom med Benteke situationen.Oomph242 skrev:DAGGER! skrev:The Independent hevder at Canos i løpet av tirsdagen ble enig med Norwich om en fireårskontrakt. Spanjolen valgte laget med tilhold på Carrow Road foran divisjonskollegaene Bristol City, Fulham og Brentford.
Canos på vej til bundklubben Norwich for 2.5 mio pund..
Markovic og balotelli er nok også på vej mod enten et salg eller endnu én lejeaftale ifølge Jürgen Klopp.. I hvertfald italienerens chance er forpasset ovenpå 2014/2015 sæsonen..
Markovic er nok også overståede kapitel, med de fornyelige rygter til Sporting FC
Så Klopp holder sit ord med, der bliver renset ud i spillertruppen for alvor inden PL start.
Personligt håber jeg, vi giver Markovic en sæson til i Liverpool trøjen. Fløjspillere er ikke, det vi har mest af... Hvem ved det kan jo være, han vågner op til dåd.
pingel skrev:Der er altså et eller andet galt med Markovic. Jeg tror simpelthen ikke at han føler at han kan slå igennem på det her niveau - eller også er der noget andet i vejen. Ligesom Ibe virker han låst og ude af stand til at gribe de chancer han får. Jeg synes at vi skal sende ham videre, også for hans egen skyld...
Jeg er ikke meget for at sælge både Lucas og Allen. Det efterlader os alt for udsatte på den defensive midt. Med de to ved vi nogenlunde hvad vi får. En ny spiller vil altid være et wildcard. Allen skal klart sælges, hvis ikke han forlænger, ellers mister vi alt for mange penge der, da han vil være på fri transfer næste sommer. Det er vel også hvad Klopp påpeger. "der skal findes en løsning på Allen" med andre ord. Enten skal han sælges nu, ellers skal det afklares med ham, om han er klar til ikke at være fast spiller og være interesseret i at forlænge.Rasputin skrev:Jeg kan heller ikke rigtig se for mig at Markovic får en karriere på Anfield. Han er dog svær at bedømme rigtig, så det er ren mavefornemmelse. Så kan vi få lidt mønt, er det nok bedste for alle. Omvendt, hvorfor ikke give ham en halv til en hel sæson, på en position som måske ikke har et klart førstevalg. Altså hvis han er ventre wing.
Ud:
Benteke. 4. Valg/indskifter. alt for mange penge bundet i ham.
Joe Allen. Fin fin spiller, Men får næppe en stamplads.
Lucas. Det samme som Joe.
Balo. Verdens ringeste angriber.
Angrebet behøver ikke at dækkes, mens salg af Joe & Lucas kræver at der købes ind, til den def. Midt.
Hvis de to midtbanemænd bliver, er det for mig helt fint. Måske er tiden dog bare for dem begge til en stamplads, og Klopp kan følgelig selv hente sin kandidat til midtbanen.
Da landsholdet i Parken mødte Serbien var Markovic utrolig gennembrudsfarlig, gode driblinger og stor tro på egne evner. Den Markovic ser jeg gerne blive.pingel skrev:Der er altså et eller andet galt med Markovic. Jeg tror simpelthen ikke at han føler at han kan slå igennem på det her niveau - eller også er der noget andet i vejen. Ligesom Ibe virker han låst og ude af stand til at gribe de chancer han får. Jeg synes at vi skal sende ham videre, også for hans egen skyld...
Jeg tror Allen sælges, dels fordi han ikke er tiltænkt nogen større rolle på holdet, og at han kan indbringe penge. Samtidig vil Allen vel selv mere end bare at være breddespiller. Lucas vil nok kun få lidt sporadiske kampe, noget som Stewart vil kunne dække. Men jeg skriver også at hvis de sælges skal der en ind, og det kan de penge medfinasiere. Og selvom vi ved hvad vi har, så jeg nu gerne en ny fast starter på midtbanen, og gerne lidt a la mascher!Bojangles skrev:Jeg er ikke meget for at sælge både Lucas og Allen. Det efterlader os alt for udsatte på den defensive midt. Med de to ved vi nogenlunde hvad vi får. En ny spiller vil altid være et wildcard. Allen skal klart sælges, hvis ikke han forlænger, ellers mister vi alt for mange penge der, da han vil være på fri transfer næste sommer. Det er vel også hvad Klopp påpeger. "der skal findes en løsning på Allen" med andre ord. Enten skal han sælges nu, ellers skal det afklares med ham, om han er klar til ikke at være fast spiller og være interesseret i at forlænge.Rasputin skrev:Jeg kan heller ikke rigtig se for mig at Markovic får en karriere på Anfield. Han er dog svær at bedømme rigtig, så det er ren mavefornemmelse. Så kan vi få lidt mønt, er det nok bedste for alle. Omvendt, hvorfor ikke give ham en halv til en hel sæson, på en position som måske ikke har et klart førstevalg. Altså hvis han er ventre wing.
Ud:
Benteke. 4. Valg/indskifter. alt for mange penge bundet i ham.
Joe Allen. Fin fin spiller, Men får næppe en stamplads.
Lucas. Det samme som Joe.
Balo. Verdens ringeste angriber.
Angrebet behøver ikke at dækkes, mens salg af Joe & Lucas kræver at der købes ind, til den def. Midt.
Hvis de to midtbanemænd bliver, er det for mig helt fint. Måske er tiden dog bare for dem begge til en stamplads, og Klopp kan følgelig selv hente sin kandidat til midtbanen.
Can, Grujic, Henderson, Milner og Brannagan ser jeg alle som mere offensive, omend i hvert fald Can kan spille pladsen. Og så er der så Stewart tilbage + selvfølgelig de helt unge, vi har set noget til mere eller mindre for først gang her i preseason.
texy skrev:Så er det officielt, at Skrtel er solgt til Fernebache.