Hvem skal ind?
Forumregler
HUSK: Angiv ALTID kilde/link på alle rygter mm. man måtte poste her på forum.
VED TRANSFER HISTORIER HVOR DER ER LIDT MERE KØD PÅ END NORMALT, SÅ OPRET VENLIGST EN SELVSTÆNDIG TRÅD!
HUSK: Angiv ALTID kilde/link på alle rygter mm. man måtte poste her på forum.
VED TRANSFER HISTORIER HVOR DER ER LIDT MERE KØD PÅ END NORMALT, SÅ OPRET VENLIGST EN SELVSTÆNDIG TRÅD!
Re: Hvem skal ind?
Jeg ser lidt vores indkøbssituation som værende på den måde, at vi jo nok ikke lige pt. kan købe topangribere fra Europas førende CL-klubber. Med mindre - disse topangribere får uønsket hård konkurrence om deres plads via nyindkøb i deres klubber. F.eks. forstået på den måde, at hvis Bayern køber Levandowski (eller for den sags skyld Suarez), så bliver sådan en som Gomez presset ud, hvor han måske så kunne lokkes til Liverpool. Dzeko i City, og der er sikkert også andre eksempler.
Og med den tankegang in mente, så betyder det jo, at vi aldrig vil kunne finde en 1 til 1, fuldgod, erstatning for Suarez. Vi kan derimod måske købe to rigtig gode spillere. Og det er jo både godt og skidt. Mest skidt, men på den anden side, hvis Suarez ikke vil være her, så må vi jo sælge ham for 'fjollede penge'. Og kunne vi f.eks. få Lukaku og Gomez ind for de penge, vi får for Suarez, så er det måske ikke helt tosset.
Men jeg håber først og fremmest at Suarez bliver her, og vi så alligevel køber Lukaku.
Jeg må nok sige nej tak til Villa. Jeg synes, han er begyndt at ligne Torres lidt i usikkerhedsattituden på banen. Som om han er begyndt at tvivle lidt på egne evner.
Og med den tankegang in mente, så betyder det jo, at vi aldrig vil kunne finde en 1 til 1, fuldgod, erstatning for Suarez. Vi kan derimod måske købe to rigtig gode spillere. Og det er jo både godt og skidt. Mest skidt, men på den anden side, hvis Suarez ikke vil være her, så må vi jo sælge ham for 'fjollede penge'. Og kunne vi f.eks. få Lukaku og Gomez ind for de penge, vi får for Suarez, så er det måske ikke helt tosset.
Men jeg håber først og fremmest at Suarez bliver her, og vi så alligevel køber Lukaku.
Jeg må nok sige nej tak til Villa. Jeg synes, han er begyndt at ligne Torres lidt i usikkerhedsattituden på banen. Som om han er begyndt at tvivle lidt på egne evner.
Shankly: "Football is a simple game made complicated by people who should know better."
Schäfer om Suarez: "Han er som en sørøver, en fribytter - altid på togt!"
Schäfer om Suarez: "Han er som en sørøver, en fribytter - altid på togt!"
Aspas bliver den næste signing, inden længe.. Han skal vidst lægeundersøges og skrive under.. så han "Done deal" 

You'r Never Walk Alone. ///
Rumour: Liverpool have had a 12m euros bid rejected for Valencia star
According to Algerian paper LeButeur Liverpool have had a 12m euros big rejected by Valencia for Sofiane Feghouli.
Liverpool were previously interested in Feghouli too.
He has scored 3 league goals for Valencia in 26 appearances this season.
Nogen der kender noget til ham? Selvom jeg ikke tror der er noget hold i rygtet.
According to Algerian paper LeButeur Liverpool have had a 12m euros big rejected by Valencia for Sofiane Feghouli.
Liverpool were previously interested in Feghouli too.
He has scored 3 league goals for Valencia in 26 appearances this season.
Nogen der kender noget til ham? Selvom jeg ikke tror der er noget hold i rygtet.
You cannot have an impartial Football Association when members of that board are also executives at Manchester United football club! - Rafael Benitez.
Liverpool have stepped up their pursuit of Reading defender Alex Pearce.
Pearce is out of contract in the summer and was last week seen with the club's managing director Ian Ayre in plush Mayfair hotspot Novikov – as our exclusive picture reveals.
The meeting fuels growing speculation that Pearce could be set for a reunion with former boss Brendan Rodgers.
http://www.dailymail.co.uk/sport/footba ... USIVE.html
Vi Liverpool fans, bliver ved med at snakke om vi ikke kan tiltrække de bedste, fordi vi ikke er i CL/EL, det går da fint for Monaco? - Spørgsmålet er ikke hvad man spiller, men nærmere penge efterhånden, hvilket er ubegribeligt, om en spiller tjener 500000 eller 800000 år ugen, kan squ ikke betyde det store for dem!
Altså Falcao, Rodriguez & Moutinho!
men, kan faktisk bedre lige vores måde, vi vil have en sund forretning og ikke en forretning med mia. underskud, spillernes grådighed er squ ved at være til at brække sig over, og at nogen vil betale det dem, er jo bare endnu værre!
- Men, for at vende tilbage til emnet, tror i at udspillet fra Papa's agent, om at han vil blive i Schalke er for at presse prisen?
men, kan faktisk bedre lige vores måde, vi vil have en sund forretning og ikke en forretning med mia. underskud, spillernes grådighed er squ ved at være til at brække sig over, og at nogen vil betale det dem, er jo bare endnu værre!
- Men, for at vende tilbage til emnet, tror i at udspillet fra Papa's agent, om at han vil blive i Schalke er for at presse prisen?

Monaco 0% skat England ca. 50% skat. Selvfølgelig betyder det noget hva de tjener, de skal tjene til resten af livet på 6-8 år. Jeg ville sku gøre det samme.LFC_20 skrev:Vi Liverpool fans, bliver ved med at snakke om vi ikke kan tiltrække de bedste, fordi vi ikke er i CL/EL, det går da fint for Monaco? - Spørgsmålet er ikke hvad man spiller, men nærmere penge efterhånden, hvilket er ubegribeligt, om en spiller tjener 500000 eller 800000 år ugen, kan squ ikke betyde det store for dem!
Ikke uenig med dig, men det argument du bruger med de skal tjene til resten af livet holder på INGEN måde!Oomph242 skrev:Monaco 0% skat England ca. 50% skat. Selvfølgelig betyder det noget hva de tjener, de skal tjene til resten af livet på 6-8 år. Jeg ville sku gøre det samme.LFC_20 skrev:Vi Liverpool fans, bliver ved med at snakke om vi ikke kan tiltrække de bedste, fordi vi ikke er i CL/EL, det går da fint for Monaco? - Spørgsmålet er ikke hvad man spiller, men nærmere penge efterhånden, hvilket er ubegribeligt, om en spiller tjener 500000 eller 800000 år ugen, kan squ ikke betyde det store for dem!
- Lad os sige en spiller tjener 2 mio. om måneden - det er 24 mio. årligt(Uden afgifter og skat)! + indtægter fra sponsorer, de vil kunne leve et godt liv for deres årsløn!
- At spillerne så vælger pengene kan man ikke klandre dem for, men at de ikke hellere vil være i en klub de har relationer til, fremfor Monaco, Rusland eller Saudi Arabien, det kan jeg slet ikke sætte mig ind i! - Jeg ville squ hellere tjene 250000 kr. om ugen og spille i Liverpool, end at spille i Rusland og tjene det dobbelte!

- Men, igen man kan ikke klandre spillerne, kun de tåb.. der vil give sådanne summer til/for spillere, puha der er nogle der har for mange penge, som de ikke ved hvad skal bruges til?!
Det franske fodboldforbund har pålagt AS Monaco, at klubben og dens ansatte skal betale løn efter franske skatteregler, hvis de skal have lov at være en del af Ligue 1 i fremtiden. Reglen træder i kraft fra 2014, hvis ikke AS Monaco får medhold i deres anke af sagen. Sådan har jeg i hvert fald forstået det.Oomph242 skrev:Monaco 0% skat England ca. 50% skat. Selvfølgelig betyder det noget hva de tjener, de skal tjene til resten af livet på 6-8 år. Jeg ville sku gøre det samme.LFC_20 skrev:Vi Liverpool fans, bliver ved med at snakke om vi ikke kan tiltrække de bedste, fordi vi ikke er i CL/EL, det går da fint for Monaco? - Spørgsmålet er ikke hvad man spiller, men nærmere penge efterhånden, hvilket er ubegribeligt, om en spiller tjener 500000 eller 800000 år ugen, kan squ ikke betyde det store for dem!
Og England har jo faktisk lavere skatter end Frankrig, især hvis Hollandes udspil om en topskat på 75% ender med at blive trumfet igennem på en eller anden måde (jeg ved ikke hvad status præcis er på den front, udover at de blev pålagt at lave et nyt udspil tilbage i december). Englands topskat ligger pr. 2014 omkring 40%, så det kan i værste fald (for AS Monaco) ende med at hedde:
Monaco 75% skat, England ca. 40% skat.
Senest rettet af Aarde fredag, 31. maj, 2013 21:38, rettet i alt 3 gange.
bliver mand mental handicapped or totalt retarderet når man stopper med at spille fodbold så man ikke kan få et normalt job? (selv disse personer kan passe et eller andet form for job!)
de skal sku ikke tjene penge til resten af deres liv på 8 år..
Klopp “Defend like a soldier, attack like a scouser.”
Forstå mig nu ret. "Store penge" (ikke overlevelse) til resten af livet. Hvis jeg på 6-8 år kunne tjene til resten af livet på første klasse, havde jeg sku gjort det.Wormie skrev:bliver mand mental handicapped or totalt retarderet når man stopper med at spille fodbold så man ikke kan få et normalt job? (selv disse personer kan passe et eller andet form for job!)
Og hvilke spillere er kun aktive i 8 år, jovist owen´s karriere varede i 8 år, men ingen regel uden undtagelser. Og enig i din anden pointe ogsåWormie skrev: de skal sku ikke tjene penge til resten af deres liv på 8 år..

Verden er smask fuld af hyklere....
- ThunderZtorm
- Geografisk sted: Haderslev
- Alder: 46
- Kontakt:
Wormie skrev:bliver mand mental handicapped or totalt retarderet når man stopper med at spille fodbold så man ikke kan få et normalt job? (selv disse personer kan passe et eller andet form for job!)
Jo hurtigere jeg kunne tjene penge hjem til ikke at lave en skid resten af livet, jo gladere ville jeg være. Arbejde er noget man gør fordi man er nødt til at betale regningerne, ikke fordi man gerne vil/gider.
Er vi mennesker ikke bare instinktivt indstillet til at skrabe så meget som muligt sammen? 6-8 år er i mine øre en kort karriere. Men den fede kontrakt kommer for mange først, når man slår dit navn fast. Så måske der er lidt sandhed i det. Men nok nærmere de 8-10.Oomph242 skrev:Forstå mig nu ret. "Store penge" (ikke overlevelse) til resten af livet. Hvis jeg på 6-8 år kunne tjene til resten af livet på første klasse, havde jeg sku gjort det.Wormie skrev:bliver mand mental handicapped or totalt retarderet når man stopper med at spille fodbold så man ikke kan få et normalt job? (selv disse personer kan passe et eller andet form for job!)
I PL tjener de fleste så meget, at de ikke burde være et problem at have til resten af livet. Hvis man da han en god bankrådgiver og er en smule fremsynet.
I Super-Ligaen er det nok mere svært.
-
Hvis man har været i Monaco før, så tror jeg godt man kan forstå hvor spillerne bliver fristet til at spille der, når de derudover også får en fed hyre.
Desuden, så læste jeg et sted, at der med Falcao transferen skulle have været en masse 3. parter involveret, da han åbenbart var ejet af en masse forskellige, og de pressede altså på, for at han skulle skifte til Monaco, da de var dem, der tilbød de højeste summer. Hvad får overhovedet spillerne til at indgå sådanne aftaler?
Desuden, så læste jeg et sted, at der med Falcao transferen skulle have været en masse 3. parter involveret, da han åbenbart var ejet af en masse forskellige, og de pressede altså på, for at han skulle skifte til Monaco, da de var dem, der tilbød de højeste summer. Hvad får overhovedet spillerne til at indgå sådanne aftaler?
Fan af Manchester United
-
- Geografisk sted: Nordsjælland
Ja, det er en drøm som er gået i opfyldelse for Falcao. Tænk, at spille for 10.000 mennesker på et halvtomt stadion, og med en fanatisk fanskare som lydkulisse. Monaco fremstår jo for de fleste sydamerikanere som en drømme destination.