Hvem skal ind?

Rygter om spillere på vej til eller fra klubben diskuteres her.
Forumregler
HUSK: Angiv ALTID kilde/link på alle rygter mm. man måtte poste her på forum.
VED TRANSFER HISTORIER HVOR DER ER LIDT MERE KØD PÅ END NORMALT, SÅ OPRET VENLIGST EN SELVSTÆNDIG TRÅD!
Brugeravatar
Xenne
Geografisk sted: Roskilde (:
Alder: 36

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af Xenne » fredag, 24. maj, 2013 21:44

SimonA skrev:Er der nogle der ved om det er sandt, at Begovic har udtalt at han skifter til Liverpool, til et bosnisk medie? :)
Eller er det et "fup-medie"?
Det er fup, http://www.bold.dk/nyt/Stoke-om-Begovic ... re-opspind
Billede

sjampen
Alder: 34

Indlæg af sjampen » fredag, 24. maj, 2013 21:45

LR75 skrev:
Fribytter skrev:Aj, ja, jeg kan jo ikke lade være med at tænke på Aurelio, men Coentrao lader dog ikke til at være så meget skadet og generelt har bedre fysik og fart. Han virker dog til tider meget naiv i sin spillestil imø..
Jeg var meget imponeret af Coentrão, inden han kom til Madrid. Men efter at have set hans præstationer i Spanien, er jeg blevet noget mere tilbageholdende. Jeg synes slet ikke, han har udfoldet talentet i Madrid. Om det så skyldes manageren eller manglende evner, skal jeg lade være usagt. Men sikkert er det hvert fald, at han bliver dyr, hvis han skal sælges. Og nok også dyrere, end vi kan betale. Men kunne han finde niveauet fra Benfica-tiden, er det en klar forstærkning for næsten ethvert hold.
Coentrao har efter min mening vist en alarmerende mangel på taktisk sans i Real Madrid, som skræmmer mig helt vildt. Han kunne spille afsted med det i Portugal hvor han var for talentfuld, spillet var langsommere og han kunne bruge sin hurtighed til at skjule mangler i at læse spillet, samt ikke at glemme at han vel spillede en "Dani Alves" rolle og var mere kant end ordinær back. Der er chance for at Coentrao er en smule bedre offensivt end Enrique, specielt på bolden, men jeg ser ham på ingen måde forbedre vores defensiv. Jeg er ikke sikker på at han vil være en forstærkning, taget i betragtning at Enrique er væsentlig mere fysisk og noget nær ligeså hurtig. For mig ville det være at erstatte en, groft sagt, hovedløs kylling, med en anden.
Imod moderne fodbold.

SimonA
Alder: 27

Indlæg af SimonA » fredag, 24. maj, 2013 21:54

Xenne skrev:
SimonA skrev:Er der nogle der ved om det er sandt, at Begovic har udtalt at han skifter til Liverpool, til et bosnisk medie? :)
Eller er det et "fup-medie"?
Det er fup, http://www.bold.dk/nyt/Stoke-om-Begovic ... re-opspind
Okay tak. :)
YNWA

Brugeravatar
LR75
Geografisk sted: Gylling
Alder: 50

Indlæg af LR75 » fredag, 24. maj, 2013 23:22

sjampen skrev:
LR75 skrev:
Fribytter skrev:Aj, ja, jeg kan jo ikke lade være med at tænke på Aurelio, men Coentrao lader dog ikke til at være så meget skadet og generelt har bedre fysik og fart. Han virker dog til tider meget naiv i sin spillestil imø..
Jeg var meget imponeret af Coentrão, inden han kom til Madrid. Men efter at have set hans præstationer i Spanien, er jeg blevet noget mere tilbageholdende. Jeg synes slet ikke, han har udfoldet talentet i Madrid. Om det så skyldes manageren eller manglende evner, skal jeg lade være usagt. Men sikkert er det hvert fald, at han bliver dyr, hvis han skal sælges. Og nok også dyrere, end vi kan betale. Men kunne han finde niveauet fra Benfica-tiden, er det en klar forstærkning for næsten ethvert hold.
Coentrao har efter min mening vist en alarmerende mangel på taktisk sans i Real Madrid, som skræmmer mig helt vildt. Han kunne spille afsted med det i Portugal hvor han var for talentfuld, spillet var langsommere og han kunne bruge sin hurtighed til at skjule mangler i at læse spillet, samt ikke at glemme at han vel spillede en "Dani Alves" rolle og var mere kant end ordinær back. Der er chance for at Coentrao er en smule bedre offensivt end Enrique, specielt på bolden, men jeg ser ham på ingen måde forbedre vores defensiv. Jeg er ikke sikker på at han vil være en forstærkning, taget i betragtning at Enrique er væsentlig mere fysisk og noget nær ligeså hurtig. For mig ville det være at erstatte en, groft sagt, hovedløs kylling, med en anden.
Helt enig. Jeg beholder hellere end gerne Enrique på bekostning af Coentrao. I det mindste synes Enrique at have den helt rette indstilling i LFC, og det tror jeg ikke en glory-hunter som Coentrao ville kunne matche. Så lad ham bare blive i Spanien, eller smid ham til City for et par hundrede millioner :-)
Enrique har masser af power og fysik, han skal bare lære at bruge den lidt klogere, så er han er fantastisk mand for os.

Brugeravatar
Fribytter

Indlæg af Fribytter » lørdag, 25. maj, 2013 10:34

Jeg tror heller ikke, at Coentrao er en decideret forstærkning, men han er rimelig alsidig så måske en god spiller til bænken. Men det vil da sikkert være en dyr spiller at placere der, så et køb virker ikke oplagt, og personligt er det ikke et af de køb, jeg håber på.

Echo skriver i øvrigt, at LFC er ude efter Aspas, men må vente med at byde, til Celta ved, om de rykker ned. Og derudover skulle spillerne, som Rodgers har i kikkerten, være Papadopoulos, Touré og Ilori. Og så Digne fra Lille apropos venstreback-situationen:
http://www.liverpoolecho.co.uk/sport/fo ... ta-4014493

Hvis det samtidig lykkes Rodgers at sælge Carroll og holde på Suarez, så er det et meget fornuftigt vindue imø.. Men umiddelbart så burde de fem nævnte spillere ikke æde hele transferbudgettet, hvis Carroll bliver solgt. Det gør dog ikke noget, at LFC holder lidt på pengene, hvis ikke klubben mener, at der kan gøres en god og nødvendig handel.

I øvrigt kunne jeg forestille mig, at Moutinho-salget kunne gøre det en smule sværere/dyrere at få fat i Ilori, da Sporting havde en klausul, som har sikret dem en mindre portion af salgssummen.
"Put a shit hanging from a stick in the middle of this passionate, crazy stadium and there are people who will tell you it's a work of art. It's not: it's a shit hanging from a stick."

Brugeravatar
Xenne

Indlæg af Xenne » lørdag, 25. maj, 2013 11:08

Fribytter skrev:Jeg tror heller ikke, at Coentrao er en decideret forstærkning, men han er rimelig alsidig så måske en god spiller til bænken. Men det vil da sikkert være en dyr spiller at placere der, så et køb virker ikke oplagt, og personligt er det ikke et af de køb, jeg håber på.

Echo skriver i øvrigt, at LFC er ude efter Aspas, men må vente med at byde, til Celta ved, om de rykker ned. Og derudover skulle spillerne, som Rodgers har i kikkerten, være Papadopoulos, Touré og Ilori. Og så Digne fra Lille apropos venstreback-situationen:

Hvis det samtidig lykkes Rodgers at sælge Carroll og holde på Suarez, så er det et meget fornuftigt vindue imø.. Men umiddelbart så burde de fem nævnte spillere ikke æde hele transferbudgettet, hvis Carroll bliver solgt. Det gør dog ikke noget, at LFC holder lidt på pengene, hvis ikke klubben mener, at der kan gøres en god og nødvendig handel.

I øvrigt kunne jeg forestille mig, at Moutinho-salget kunne gøre det en smule sværere/dyrere at få fat i Ilori, da Sporting havde en klausul, som har sikret dem en mindre portion af salgssummen.
Hvis tilgangen hedder
Papadopoulos - 12M£
Toure - Gratis
Aspas - 4M£
Ilori - 3M£
Digne - 7M£
Så er der kun brugt = 26M£
Det svarer til hvad vi efter sigende har til rådighed, uden salg.

Hvis vi så formår at sælge følgende til ca. priser
Carroll - 15M£
Skrtel - 12M£
Coates - 5M£
Assaidi - 3M£
Så får vi ind = 35M£

Det er nok lidt af et drømmescenarie, men hvis vi får 3 nye forsvarsspillere ind, kunne jeg forstille mig vi sælger mindst en af Coates/Skrtel.
Men hvis sommerens scenarie ender i ovenstående, så er det ikke dårligt at have 35M£ at forstærke os med, yderligere.
Billede

Brugeravatar
Niels K
Geografisk sted: Nordsjælland

Indlæg af Niels K » lørdag, 25. maj, 2013 11:20

Fribytter skrev:Jeg tror heller ikke, at Coentrao er en decideret forstærkning, men han er rimelig alsidig så måske en god spiller til bænken. Men det vil da sikkert være en dyr spiller at placere der, så et køb virker ikke oplagt, og personligt er det ikke et af de køb, jeg håber på.

Aspas og Papa kan gå op med Carroll og Spearing i køb, salg og løn, og mon ikke man kan sige det samme ift. løn med Carra og Touré ?

Wilson oppebar en pæn stor løn, og hvis vi sælger Pacheco og Assaidi, så kan det måske nogenlunde går op med Digne og Ilori.

Spørgsmålet er om, vi ønsker at sælge Flannagan og Robinson med disse indkøb, når vi også har Kelly og Wisdom ?

Med indkøb af 3 centrale forvarere, hvor Papa også kan varetage den def. midt, så skal der måske ske noget med enten Coates eller Skrtel. Kunne man forestille sig, at vi beholdt Skrtel og udlejede Coates ? Et salg af en af dem giver i hvert fald mulighed for flere indkøb sammen med de 20 mio. £, som ejerne efter sigende (her kommer ej et link) skulle stille til rådighed for Rodgers udover spillersalg.
Måske overvejer Rodgers også et salg af Downing med købet af Aspas ?

Nævnte indkøb giver forhåbentlig mulighed for, at vi får en stærkere defensiv i næste sæson, og hvis man lægger 7 mio. for Coates eller 13 mio. for Skrtel sammen med 10 mio. for Downing og måske salg af Robboe og/eller Flanno + de 20 mio. fra ejerne/klubkassen, så burde der være måske 40 mio. £ til yderligere køb end:

Papa, Touré, Ilori, Dignes og Aspas.

Lad os komme i gang :dance:

Brugeravatar
Niels K
Geografisk sted: Nordsjælland

Indlæg af Niels K » lørdag, 25. maj, 2013 11:27

Xenne: Det ser ud til, at vi forfattede ud fra samme tanke, men lidt forskelligt opsat.

Selvom beløbende kun baserer sig på estimater, så er bundlinjen dog ret enslydende, og jeg bytter gerne de spillere, vi begge er enige om står til at forlade os iflg. de mest vedholdende rygter med "Fribytter's folk", som også alle er ret vedholdende i rygtestrømmen samtidig med, at vi kan stå med lad os sige mellem 30 - 40 mio. £ til yderligere forstærkninger eller penge i banken til januarsvinduet.

Lad os håbe, at alt falder på plads.

Brugeravatar
Xenne

Indlæg af Xenne » lørdag, 25. maj, 2013 12:28

Niels K skrev:Xenne: Det ser ud til, at vi forfattede ud fra samme tanke, men lidt forskelligt opsat.

Selvom beløbende kun baserer sig på estimater, så er bundlinjen dog ret enslydende, og jeg bytter gerne de spillere, vi begge er enige om står til at forlade os iflg. de mest vedholdende rygter med "Fribytter's folk", som også alle er ret vedholdende i rygtestrømmen samtidig med, at vi kan stå med lad os sige mellem 30 - 40 mio. £ til yderligere forstærkninger eller penge i banken til januarsvinduet.

Lad os håbe, at alt falder på plads.
Men sammentidig lyder det også lidt vildt, hvis vi Bruger så mange penge i transfervinduet.
Selvom det er med salg, så kommer vi op og bruge 50-60M£
Billede

Brugeravatar
Fribytter

Indlæg af Fribytter » lørdag, 25. maj, 2013 12:35

Jeg tror, du er lidt for optimistisk mht. salg, Niels K.

Pacheco er pt. interessant for hold i Segunda Division, som jeg tror, har endnu sværere ved at skrabe et ordentligt transferbudget sammen i forhold til klubber i Primera Division. Mikel San Jose kostede Athletic Bilbao lidt over £2 mio.. i sin tid, og Pacheco bør koste noget mindre.
Assaidi rygtes tilbage til Holland og med tanke på, at Assaidi i sin tid kostede £3 mio., så tror jeg ikke, at et salg kommer til forøge transferbudgettet nævneværdigt.
Spearing er formentlig i kikkerten hos en del Championship-klubber, men de plejer ikke at kaste store summer efter spillere. I 2008 blev Guthrie solgt til NUFC for £2,5 mio. efter at have været lånt ud til Bolton (i PL). Jeg tror ikke, Spearing kommer til at koste ligeså meget som Guthrie.

Jeg tror ikke, at de tre spillere tilsammen kan indbringe mere end £5 mio.. Med et salg af Carroll tror jeg, at transferindtægterne vil være på £20 mio..

Ilori og Digne vil tilsammen koste over £10 mio.. Ilori er blevet rygtet til LFC for £3,5 mio., og Digne koster på rygtebørsen £7-8 mio.. Dertil kommer de £6 mio. for Aspas og £12-15 mio. for Papadopoulos. I værste fald kommer ovenstående transferrokade til at koste klubben i omegnen af £12 mio.. Så er der selvfølgelig stadig £8 mio. tilbage at bruge af, hvis det passer, at transferbudgettet før spillersalg er på £20 mio..

Coates ville jeg sætte til £5 mio., Skrtel til £10 mio. maks, hvis interessen fra Østeuropa stadig er der og Downing til £7-8 mio. (et par mio. under det, Villa købte ham for). Flanagan skal imø. lejes ud. At sælge et talent, der har fået størstedelen af den netop overståede sæson ødelagt af skader, tror jeg ikke, vil være en god forretning. Robinson er lige kommet tilbage fra et godt ophold i Wolves, og imø. bør klubben slet ikke opgive ham endnu - heller ikke selvom Digne måske købes.

Et salg af Shelvey vil jeg finde mere oplagt. En del PL- og EL-kampe efterhånden, hvor han indimellem har vist højt niveau, og et godt, men kort ophold i Blackpool. Samt debut for det engelske landshold. Han skal dog snart til at spille fast, men synes at have svært ved at passe ind i konceptet.
"Put a shit hanging from a stick in the middle of this passionate, crazy stadium and there are people who will tell you it's a work of art. It's not: it's a shit hanging from a stick."

jensemand
Geografisk sted: København S
Alder: 34

Indlæg af jensemand » lørdag, 25. maj, 2013 13:31

så kunne man måske få en eriksen eller wanyama ind for de resterende penge hvis coates eller skrtel bliver solgt? det ville jeg ikke synes var helt tosset, også selvom vi har coutinho, der bliver skabt konkurrence og folk der kan rotere og en rigtig stærk ung offensiv samtidig med at eriksen sagtens kan spille gerrards plads, og vi kan vel næppe satse på gerrard holder så godt næste sæson som han har gjort i denne? :)
Det er ingen kunst at holde med en fodboldklub, men en lykke at finde en fodboldklub der er værd at holde med.

OBI-WAN

Indlæg af OBI-WAN » lørdag, 25. maj, 2013 14:19

Niels K skrev:

Med indkøb af 3 centrale forvarere, hvor Papa også kan varetage den def. midt, så skal der måske ske noget med enten Coates eller Skrtel. Kunne man forestille sig, at vi beholdt Skrtel og udlejede Coates ? Et salg af en af dem giver i hvert fald mulighed for flere indkøb sammen med de 20 mio. £, som ejerne efter sigende (her kommer ej et link) skulle stille til rådighed for Rodgers udover spillersalg.
Jeg er helt overevist om, at Aspas bliver købt ind som "squat player" til angrebet og ikke bliver hentet ind til kanten. Der har hele tiden været snak om, at vi, ligesom United, skal have seriøs bredde/konkurrence på de forreste pladser. Suarez, Sturrigde, Borini, Aspas imødeser de store problemer der ville kunne opstå, som da Borini blev skadet.
På kanten er jeg efterhånden overbevist om, at det bliver Tello eller Ince. Som iøvrigt også høre med til regnestykket.
Jeg synes virkelig det er rigtig dejligt at se, at Brendan lægger så stor vægt på at få skabt en bedre defensiv! Vi har uden tvivl scoret nok mål til at komme i top 4, og det er altså med en amputeret halvsæson.

Mht. til prissætningerne, så er de nok i den lave ende, men det ændre ikke på, at salg og køb sagtens burde kunne gå op.
Jeg kan, selvom Brendan siger det modsatte, dog ikke se at Skrtel skulle blive hvis vi henter 3 nye. Hvis vi nogensinde skal have penge for ham, så er det altså nu. Coates bliver salg eller leje.

Brugeravatar
TomViolence

Indlæg af TomViolence » lørdag, 25. maj, 2013 15:43

OBI-WAN skrev:
Niels K skrev:

Jeg er helt overevist om, at Aspas bliver købt ind som "squat player" til angrebet og ikke bliver hentet ind til kanten. Der har hele tiden været snak om, at vi, ligesom United, skal have seriøs bredde/konkurrence på de forreste pladser. Suarez, Sturrigde, Borini, Aspas imødeser de store problemer der ville kunne opstå, som da Borini blev skadet.
På kanten er jeg efterhånden overbevist om, at det bliver Tello eller Ince. Som iøvrigt også høre med til regnestykket.
Jeg synes virkelig det er rigtig dejligt at se, at Brendan lægger så stor vægt på at få skabt en bedre defensiv! Vi har uden tvivl scoret nok mål til at komme i top 4, og det er altså med en amputeret halvsæson.

Mht. til prissætningerne, så er de nok i den lave ende, men det ændre ikke på, at salg og køb sagtens burde kunne gå op.
Jeg kan, selvom Brendan siger det modsatte, dog ikke se at Skrtel skulle blive hvis vi henter 3 nye. Hvis vi nogensinde skal have penge for ham, så er det altså nu. Coates bliver salg eller leje.
Umiddelbart ser han ikke ud til, at være så skrap til squats.

Billede

Det er sådan her, det skal gøres.

Billede
Scouser by heart.

Siden 2009.

OBI-WAN

Indlæg af OBI-WAN » lørdag, 25. maj, 2013 16:23

TomViolence skrev: Umiddelbart ser han ikke ud til, at være så skrap til squats.

Billede

Billede
Det fik du meget ud af. ;) Der menes selvfølgelig "squad". Kommaet i din første sætning er sat forkert. Jeg siger det bare. høhø :)

Brugeravatar
TomViolence

Indlæg af TomViolence » lørdag, 25. maj, 2013 16:46

OBI-WAN skrev:
TomViolence skrev: Umiddelbart ser han ikke ud til, at være så skrap til squats.

Billede

Billede
Det fik du meget ud af. ;) Der menes selvfølgelig "squad". Kommaet i din første sætning er sat forkert. Jeg siger det bare. høhø :)
Bare lidt gas. :) Alting behøver ikke være lige seriøst. Ved selvfølgelig godt hvad du mener.
Scouser by heart.

Siden 2009.

Besvar