Hvem skal ind?

Rygter om spillere på vej til eller fra klubben diskuteres her.
Forumregler
HUSK: Angiv ALTID kilde/link på alle rygter mm. man måtte poste her på forum.
VED TRANSFER HISTORIER HVOR DER ER LIDT MERE KØD PÅ END NORMALT, SÅ OPRET VENLIGST EN SELVSTÆNDIG TRÅD!
Brugeravatar
Hekkem
Alder: 51

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af Hekkem » fredag, 24. maj, 2013 10:11

Er desværre ved at væne mig til at Pepe Reina heller ikke er i Liverpool truppen meget længere. Synes godt nok flere og flere spillere med de rette Liverpool værdier forsvinder fra truppen.

Dietmar Hamann
Robbie Fowler
John Arne Riise
Peter Crouch
Steve Finnan
Sami Hyypiä
Robbie Keane (havde godt nok ikke spillemæssig succes, men han var)
Xabi Alonso
Dirk Kuyt
Craig Bellamy
Jamie Carragher
og nu måske Pepe Reina

Hvem skal bære de rette værdier videre? Steven Gerrard har brede skuldrer, men det kan ikke lægge hos ham alene. Lucas og Daniel Agger må være den næste i række til at bringe værdierne videre. Men synes alligevel det tynder ud på den front.

De Scousere vi har i truppen - ud over Steven Gerrard - er endnu ganske unge til at kunne bære sådanne byrder. Jeg har i længere tid håbet på John Flanagan, men virker ikke til han helt har kvaliteterne i sit spil. Det samme kan vel egentlig siges om Jay Spearing. Martin Kelly er meget skadet, mens Andre Wisdom og Raheem Sterling stadig er teenagere.

Vi trænger til spillere med erfaring, men også med de rette værdier. De bliver vanskelige at finde. Om Kolo Toure er den rette? Det har jeg mine tvivl om.

Tvivler mindre på om Vermaleen indeholder dette. Samtidigt er han i sin bedste fodboldalder.
Stupidity now - Insanaty later
If people are trying to bring you down it only means that you are above them

Brugeravatar
Fribytter

Indlæg af Fribytter » fredag, 24. maj, 2013 10:13

Begovic har siden været ude og benægte, at der har været nogen bud.

Lidt i samme dur så har Carlos Zambrano udtalt til et peruviansk medie, at han har to tilbud; et fra Sevilla og et fra LFC.
http://peru.com/futbol/peruanos-en-el-e ... cia-140756

Og Mundo Deportivo skriver, at Reina er tæt på at skifte til Barca.
Srijandeep Das ‏@LFC_360 1h
Barcelona have a deal agreed for Liverpool goalkeeper Pepe Reina. [sport, Mundo Deportivo]
"Put a shit hanging from a stick in the middle of this passionate, crazy stadium and there are people who will tell you it's a work of art. It's not: it's a shit hanging from a stick."

Brugeravatar
Xenne
Geografisk sted: Roskilde (:
Alder: 36

Indlæg af Xenne » fredag, 24. maj, 2013 10:37

# Hekkem

En ting er at spillerne skal have de rette værdier, men de skal jo også have de rette kvaliteter, og det var ikke tilfældet af alle de spillere du nævner.

Hvad taler imod at en spiller som Henderson ikke bliver kategoriseret som at have de rette værdier og for den sagsskyld også G.Johnson?
Billede

Brugeravatar
Jesper

Indlæg af Jesper » fredag, 24. maj, 2013 10:40

:shock: @Hekkem
Hvad forstår du ved værdier og hvordan kan du vide om de andre har det/dem eller ej?
Hvis man da bare én gang kunne stå i spillertunnellen, altså som spiller!

OBI-WAN

Indlæg af OBI-WAN » fredag, 24. maj, 2013 10:45

Jensen skrev:
Hr Skov skrev:
Martin E skrev:EB har en artikel om at Stokes målmand vil til Liverpool. :headbang:
http://ekstrabladet.dk/sport/fodbold/ud ... 986831.ece

Tello + penge for Reina, også henter vi Begovic!

Min reaktion: :dance:

Har der været noget konkret om Tello ?

Jeg har læst en del rygter der sender Reina til Barcelona, men kan nogen bekræfte at vi decideret har forhørt os om Tello ?

Det lyder jo næsten for godt til at være sandt :)
Det hedder sig, at det er fuldstændig udelukket, at vi slipper Reina ud de sender Tello den anden vej. Så hvis de virkelig vil have Reina, som det lader til, så må de jo betale prisen :)

AJ
Geografisk sted: København SV
Alder: 34

Indlæg af AJ » fredag, 24. maj, 2013 10:46

Har lige læst på bold.dk, at Coentraõ regner med at forlade Real Madrid til sommer. Er han realistisk for os, eller er der for mange større klubber, der også kunne være interesserede i ham? Jeg synes i hvert fald, at han er en udmærket spiller, der både kan spille back og wing, og sågar også central midt vist nok. En spiller jeg godt kunne se spille en god rolle for os. Han har i hvert fald mere flair og fodboldhjerne end Enrique.

Brugeravatar
Xenne
Geografisk sted: Roskilde (:
Alder: 36

Indlæg af Xenne » fredag, 24. maj, 2013 11:01

AJ skrev:Har lige læst på bold.dk, at Coentraõ regner med at forlade Real Madrid til sommer. Er han realistisk for os, eller er der for mange større klubber, der også kunne være interesserede i ham? Jeg synes i hvert fald, at han er en udmærket spiller, der både kan spille back og wing, og sågar også central midt vist nok. En spiller jeg godt kunne se spille en god rolle for os. Han har i hvert fald mere flair og fodboldhjerne end Enrique.
Enig, tror han kunne være en god back til os, men Scum mangler jo også en venstreback i stedet for ham der halv hjernen Evra :gunfire: :gunfire: :gunfire:
Billede

Brugeravatar
Scouzer
Geografisk sted: Skive
Alder: 39

Indlæg af Scouzer » fredag, 24. maj, 2013 11:15

AJ skrev:Har lige læst på bold.dk, at Coentraõ regner med at forlade Real Madrid til sommer. Er han realistisk for os, eller er der for mange større klubber, der også kunne være interesserede i ham? Jeg synes i hvert fald, at han er en udmærket spiller, der både kan spille back og wing, og sågar også central midt vist nok. En spiller jeg godt kunne se spille en god rolle for os. Han har i hvert fald mere flair og fodboldhjerne end Enrique.
Det ville i hvert fald være klasse, hvis vi kunne lokke ham til klubben.

Brugeravatar
Pakken

Indlæg af Pakken » fredag, 24. maj, 2013 11:34

"I want to start preparing on July 10, with all the players of Liverpool." - Begovic
Kilde: http://www.clubcall.com/liverpool/keepe ... 93495.html

Brugeravatar
Alonso
Alder: 37

Indlæg af Alonso » fredag, 24. maj, 2013 11:44

Pakken skrev:"I want to start preparing on July 10, with all the players of Liverpool." - Begovic
Det er samme udtalelse som det suspekte bosniske medie bragte, hvis nogle var i tvivl.

Kunne være rart snart at få noget afklaring på det her Reina cirkus. Han passer som fod i hose i Barcelona og rygterne bliver ved med at finde liv, men samtidig bedyrer spilleren sin loyalitet til klubben. Ikke at jeg havde forventet andet af Reina.

Begovic ville være en dygtig målmand, men vi ville miste værdifuld erfaring på og udenfor banen. At sige farvel til både Reina og Carragher over en sommer vil stille store krav til spillere som Gerrard, Agger, Johnson, Lucas og Suarez, der så virkelig skal træde i karakter som ledere.

Det kan bringe det bedste ud af folk, men det kan også hæmme deres spil, hvilket i denne tråd omtalte Vermaelen er et godt eksempel på efter han fik anførerbindet.

Brugeravatar
Fribytter

Indlæg af Fribytter » fredag, 24. maj, 2013 12:13

Aj, ja, jeg kan jo ikke lade være med at tænke på Aurelio, men Coentrao lader dog ikke til at være så meget skadet og generelt har bedre fysik og fart. Han virker dog til tider meget naiv i sin spillestil imø..
"Put a shit hanging from a stick in the middle of this passionate, crazy stadium and there are people who will tell you it's a work of art. It's not: it's a shit hanging from a stick."

Kelly
Geografisk sted: Viborg
Alder: 56

Indlæg af Kelly » fredag, 24. maj, 2013 13:31

Scouzer skrev:
Det ville i hvert fald være klasse, hvis vi kunne lokke ham til klubben.

Det tror jeg godt Liverpool kan. SÅ klart en god mulighed.
Liverpool FC for ever. You will never walk alone.

Kelly
Geografisk sted: Viborg
Alder: 56

Indlæg af Kelly » fredag, 24. maj, 2013 13:32

Alonso skrev:
Pakken skrev:"I want to start preparing on July 10, with all the players of Liverpool." - Begovic
Det er samme udtalelse som det suspekte bosniske medie bragte, hvis nogle var i tvivl.

Kunne være rart snart at få noget afklaring på det her Reina cirkus. Han passer som fod i hose i Barcelona og rygterne bliver ved med at finde liv, men samtidig bedyrer spilleren sin loyalitet til klubben. Ikke at jeg havde forventet andet af Reina.

Begovic ville være en dygtig målmand, men vi ville miste værdifuld erfaring på og udenfor banen. At sige farvel til både Reina og Carragher over en sommer vil stille store krav til spillere som Gerrard, Agger, Johnson, Lucas og Suarez, der så virkelig skal træde i karakter som ledere.

Det kan bringe det bedste ud af folk, men det kan også hæmme deres spil, hvilket i denne tråd omtalte Vermaelen er et godt eksempel på efter han fik anførerbindet.
Hummels, Reina, Neymar tror jeg Barcelona gerne vil have.
Liverpool FC for ever. You will never walk alone.

Redmaniac
Geografisk sted: Waterloo - Canada

Indlæg af Redmaniac » fredag, 24. maj, 2013 13:40

Hvordan har folk det med en type som Scott Sinclair, hvis han kunne erhverves for billige penge??

Han har stort set ikke være brugt og hans vej til startopstillingen synes lang - tvivler på at forløsningen for ham kommer under Pellegrini.

Han kender til Rodgers spillestil og havde en fremragende første sæson med Swansea i PL.

Det skal siges, at jeg ikke har set noget, der rygter os til ham.

Brugeravatar
Alonso
Alder: 37

Indlæg af Alonso » fredag, 24. maj, 2013 14:26

Stoke afviser at der er indgået nogen aftale mellem Liverpool og Begovic: http://www.stokecityfc.com/news/article ... 34304.aspx

Besvar