Hvem skal ind?

Rygter om spillere på vej til eller fra klubben diskuteres her.
Forumregler
HUSK: Angiv ALTID kilde/link på alle rygter mm. man måtte poste her på forum.
VED TRANSFER HISTORIER HVOR DER ER LIDT MERE KØD PÅ END NORMALT, SÅ OPRET VENLIGST EN SELVSTÆNDIG TRÅD!
Callesen
Bestyrelsesmedlem
Geografisk sted: København
Alder: 38

Re: Sv: Hvem skal ind?

Indlæg af Callesen » torsdag, 23. maj, 2013 13:36

En af dem som virker til at vide en del før det sker.

indykaila News (@indykaila) tweetede
#Liverpool meeting transfer target today and also #Rodgers looking for defensive coach according sources. #LFC
(https://twitter.com/indykaila/status/337531112043724800)

OBI-WAN

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af OBI-WAN » torsdag, 23. maj, 2013 13:40

Vermaelen for 45 mio. eller Touré på fri er faktisk et ret interessant spørgsmål. Det handler jo også om økonomien, det kan der ikke længere være tvivl om. Et andet spørgsmål der skal stilles er dog, om Vermaelen ville være indstillet på nok at blive 3. valg.
Jeg tror dog Rodgers allerede nu har nogenlund styr på, hvad han vil.

Aarde
Geografisk sted: København Ø

Indlæg af Aarde » torsdag, 23. maj, 2013 13:45

Drop nu snakken om Vermaelen. Der er slemt nok at der overhovedet linkes til en historie fra etikkens fjende nummer et - at den tildeles yderligere opmærksomhed gennem videre debat gør det kun værre.

Brugeravatar
Jensen
Geografisk sted: Frankrig

Indlæg af Jensen » torsdag, 23. maj, 2013 13:48

http://www.liverpoolfc.com/news/media-w ... l-imminent

Liverpool are close to agreeing a deal to bring Spanish striker Iago Aspas to Anfield this summer.

The Celta Vigo forward was wanted by Chelsea and Reading in January, but only the relegation-bound Royals made an official bid and Celta refused to sell their man for less than his €10million release clause.

However, with rock-bottom Celta now looking set for relegation from La Liga, the Anfield giants want to take advantage of his clause dropping to €7m and have offered him a £45,000-a-week deal.

The 25-year-old, who has been linked with Swansea recently, has been a rare shining light in an otherwise disappointing season for Celta, scoring 11 goals and setting up six more.

The 5ft 9in tall Aspas can play off the front-line or in a wider position, and would slot neatly into Brendan Rodgers' mobile attacking trio.

mrwhiskey

Indlæg af mrwhiskey » torsdag, 23. maj, 2013 13:58

Callesen skrev:En af dem som virker til at vide en del før det sker.

#Liverpool meeting transfer target today and also #Rodgers looking for defensive coach according sources. #LFC
Indy Kaila bliver ofte omtalt som værende en plattenslager der ikke ved så meget (det er så af dem jeg følger, men de virker indtilvidere til at ramme rimelig godt bl.a. i forhold til interessen for Papa)

Brugeravatar
Surf
Alder: 35

Indlæg af Surf » torsdag, 23. maj, 2013 14:05

mrwhiskey skrev:
Callesen skrev:En af dem som virker til at vide en del før det sker.

Indy Kaila bliver ofte omtalt som værende en plattenslager der ikke ved så meget (det er så af dem jeg følger, men de virker indtilvidere til at ramme rimelig godt bl.a. i forhold til interessen for Papa)
Der findes også denne account, Indyliar:

https://twitter.com/indyliar
"Anybody who plays for me should be a bad loser."

Brugeravatar
Fribytter

Indlæg af Fribytter » torsdag, 23. maj, 2013 14:07

Aspas er vel et udmærket bud på et potentielt røverkøb. Jeg læste en artikel om ham, hvor han blev beskrevet som Celtas Messi, men hvor hans hidsighed også blev understreget.

http://www.football-espana.net/26240/as ... -and-messi

Selvom påstanden om, at Aspas er den spiller, der afgør tingene for Celta, er fra november sidste år, så lader det til at passe, da han har været involveret i halvdelen af Celtas mål i denne sæson.
"Put a shit hanging from a stick in the middle of this passionate, crazy stadium and there are people who will tell you it's a work of art. It's not: it's a shit hanging from a stick."

Kelly
Geografisk sted: Viborg
Alder: 56

Indlæg af Kelly » torsdag, 23. maj, 2013 14:27

Fribytter skrev:Aspas er vel et udmærket bud på et potentielt røverkøb. Jeg læste en artikel om ham, hvor han blev beskrevet som Celtas Messi, men hvor hans hidsighed også blev understreget.

http://www.football-espana.net/26240/as ... -and-messi

Selvom påstanden om, at Aspas er den spiller, der afgør tingene for Celta, er fra november sidste år, så lader det til at passe, da han har været involveret i halvdelen af Celtas mål i denne sæson.
SÅ skal han bare ligge ved siden af Luis = 2 x hidsighed.
Liverpool FC for ever. You will never walk alone.

pommelfeen
Geografisk sted: nordborg
Alder: 40

Indlæg af pommelfeen » torsdag, 23. maj, 2013 14:38

OBI-WAN skrev:Vermaelen for 45 mio. eller Touré på fri er faktisk et ret interessant spørgsmål. Det handler jo også om økonomien, det kan der ikke længere være tvivl om. Et andet spørgsmål der skal stilles er dog, om Vermaelen ville være indstillet på nok at blive 3. valg.

Det bliver IKKE Vermaelen alene af den grund at han er for ung. Rodgers vil have en erfaren herre ind som skal overtage Carraghers rolle som rollemodel for de unge spillere. en de kan komme til med ting og støtte sig op af.
Der passer Toure fint ind, det gør Vermaelen ikke... Så med mindre at han vil have Vermaelen som makker til Agger, så ser jeg det ikke ske.

Brugeravatar
Jensen
Geografisk sted: Frankrig

Indlæg af Jensen » torsdag, 23. maj, 2013 14:49

pommelfeen skrev:
OBI-WAN skrev:Vermaelen for 45 mio. eller Touré på fri er faktisk et ret interessant spørgsmål. Det handler jo også om økonomien, det kan der ikke længere være tvivl om. Et andet spørgsmål der skal stilles er dog, om Vermaelen ville være indstillet på nok at blive 3. valg.

Det bliver IKKE Vermaelen alene af den grund at han er for ung. Rodgers vil have en erfaren herre ind som skal overtage Carraghers rolle som rollemodel for de unge spillere. en de kan komme til med ting og støtte sig op af.
Der passer Toure fint ind, det gør Vermaelen ikke... Så med mindre at han vil have Vermaelen som makker til Agger, så ser jeg det ikke ske.

Hvis Vermalen ikke er god nok til Arsenal, er han ikke god nok til Liverpool.

Han er jo stadig forholdvis ung, lad os bare hente Touré, det giver helt sikkert mening.

Som Rodgers selv har været ude at sige "I want players with Winning mentality"

Brugeravatar
Alonso
Alder: 37

Indlæg af Alonso » torsdag, 23. maj, 2013 14:58

Iago Aspas er en dygtig spiller, der kan dække en del af de offensive pladser. Mest af alt tænker jeg at han vil bidrage med mål. Han bør, alt andet lige, være rimelig billig i løn.

texy
Alder: 50

Indlæg af texy » torsdag, 23. maj, 2013 15:01

Jensen skrev:
pommelfeen skrev:

Han er jo stadig forholdvis ung, lad os bare hente Touré, det giver helt sikkert mening.

Vermaelen har haft en skidt sæson i Arsenal. Men i Guder, hvor var han god sæsonen før. Hvis vi beholder Skrtel, så synes jeg, at Vermaelen ville være et fremragende køb. Et beast og to dygtige spillende forsvarere burde vel passe Rodgers fint. Og i forrige sæson viste Vermaelen ydermere en utrolig målfarlighed udover sit i den sæson fornemme defensive arbejde.

Vi behøver jo ikke at hente en spiller, der er ligeså gammel som Carra. Både Agger og Skrtel har tonsvis af rutine og erfaring at dele ud af.
Kloppite

mawope

Indlæg af mawope » torsdag, 23. maj, 2013 15:14

texy skrev: Vermaelen har haft en skidt sæson i Arsenal. Men i Guder, hvor var han god sæsonen før. Hvis vi beholder Skrtel, så synes jeg, at Vermaelen ville være et fremragende køb. Et beast og to dygtige spillende forsvarere burde vel passe Rodgers fint. Og i forrige sæson viste Vermaelen ydermere en utrolig målfarlighed udover sit i den sæson fornemme defensive arbejde.

Vi behøver jo ikke at hente en spiller, der er ligeså gammel som Carra. Både Agger og Skrtel har tonsvis af rutine og erfaring at dele ud af.
Det vil i hvert fald give os et forsvar med spillere på højdepunktet (aldersmæssigt) af deres karrierer (27/28/28). Jeg ved nu ikke, om jeg tror på de Vermaelen-rygter. Det virker lidt atypisk af Wenger at handle således pga. en lille off-sæson.

Brugeravatar
Scouzer
Geografisk sted: Skive
Alder: 39

Indlæg af Scouzer » torsdag, 23. maj, 2013 15:14

kristiank skrev:
Scouzer skrev:Hvis Arsenal virkelig vil sælge Vermalen til 45mio kr, så ville han da være et godt bud på en billig løsning.

http://onside.dk/premier-league/medie-a ... d-anfoerer
Sørgeligt at de henter historien fra det badlyste medie, men hvis det skulle passe, så ville jeg da helt klart sige go for it. Jeg har godt nok ikke set så mange arsenal kampe, men jeg synes at han er en rigtig god forsvarspiller. 45.000.000 kr. burde være til at betale. ;)
:oops: :oops:

sgu lidt pinligt at jeg ikke engang så det....Jeg må nok tilstå at jeg har det med at skippe let og elegant over kilderne.
Jeg er nok bare så naiv at jeg tror at de rent faktisk selv skriver noget og ikke bare oversætte fra et udenlandsk medie.

pommelfeen
Geografisk sted: nordborg
Alder: 40

Indlæg af pommelfeen » torsdag, 23. maj, 2013 15:15

texy skrev:
Jensen skrev:
pommelfeen skrev:

Vermaelen har haft en skidt sæson i Arsenal. Men i Guder, hvor var han god sæsonen før. Hvis vi beholder Skrtel, så synes jeg, at Vermaelen ville være et fremragende køb. Et beast og to dygtige spillende forsvarere burde vel passe Rodgers fint. Og i forrige sæson viste Vermaelen ydermere en utrolig målfarlighed udover sit i den sæson fornemme defensive arbejde.

De har erfaring, men har på ingen måde den samme lederstil som carragher. Der er Toure den der kommer tættest på. og så er han endda gratis.

Besvar